خانه لوکس مبله

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بوسیله رغم تعهدات بی نهایت جهانی بوسیله نیت مقابله با مقادیر قابل توجهی از خاشاک های پلاستیکی که فضا زیست بکلی جهان را تحت تاثیر صبر داده، نمو تولید زباله های پلاستیکی از تلاش های عارض خمود برای کاهش آن فراتر رفته است.

همچنین محققان در این مطالعه تاکید کردند تو صورتی که نصیب و قسمت ها تنها به دستورالعمل های موجود اکتفا کنند تولید سالانه این زباله ها درون دست خط افزایشی قرار می گیرد و تا سال ۲۰۳۰ زیاد از شش برابر بیشتر می شود.

تحلیل جهانی حجم پلاستیک های تولید شده که الزام زمین را آلوده می کند اهداف و گونه هایی را ارزیابی می کند که ما را قادر می سازد تا به کاهش جهانی زباله های پلاستیکی مشت پیدا کنیم. در حال حاضر برآوردها مشعر از آن است که هر سال حدود هشت میلیون تن خاشاک پلاستیکی باخبر اقیانوس ها، دریاچه ها و رودخانه های جهان می شود.

هرچند میزان های ریاضی جدید حاکی از آن است تا سال ۲۰۳۰ مدل سالانه زباله های پلاستیکی ۱۷۳ ناحیه به ۵۳ میلیون تن افزایش رک می بطی ء.

نیز این مطالعه سناریوهای آتی بخاطر تحقق کاهش جهانی زباله های پلاستیکی به ناچیز از هشت میلیون تن تا سال ۲۰۳۰ با استفاده از استراتژهای موجود از جمله کاهش زباله پلاستیکی، گشایش مدیریت پسماند و پاکسازی فضا زیست را مدلسازی کرده است.

به گزارش گاردین، در این تجسس آمده است: به مشیت تحقق این هدف لازم است خاشاک های پلاستیکی حدود ۲۵ تا ۴۰ درصد کاهش پیدا کند و مدیریت پسماند پلاستیکی در کشورهای ناچیز درآمد از کبد به ۶۰ درصد اضافه روبرو درنگ. همچنین پاکسازی ۴۰ درصد از زباله های تولیدی داخل سال ضروری است.
ASGHAROOOOبی ام و 128ti بوسیله عنوان جدیدترین گزینه هاچ بک خودروساز آلمانی برای بازارهای اروپایی به زودی ارائه خواهد شد. مراحل توسعه ی این خودرو بی آرامی اکنون درون پیست نوربرگ رینگ به ته گویا است و تا نوامبر سال ۲۰۲۰ دردسترس خریداران استراحت خواهد گرفت.



هاچ بک 128ti در محدوده بی ام و سری 1 و کمی پایین تر از معیار M135i xDrive قرار دارد. برخلاف خودروهای نزدیک در زنبیل محصولات بی ام و، نمونه جدید محرک جلو است، ولی بی ام و این خودرورا با وزنی معادل ۸۰ کیلوگرم اندک از M135i ارائه می بطی ء. دیفرانسیل لغزش محدود تورسن به بی ام و 128ti معاون می کند تا درون وضعیت نامساعد کنترل بیشتری بر کشش چرخ ها داشته باشد.

پیشرانه چهار سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ این مدل، ۲۶۲ اسب بخار قدرت تولید می نرم درحالی که بی ام و M135i xDrive حدود ۳۰۲ اسب بخار قدرت دارد. این پیشرانه بوسیله جعبه دنده هشت سرعته خودکار متصل می شود. بی ام و 128ti درون ۶/۱ لمحه از حالت سکون بوسیله سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می رسد.

مقاله های مرتبط:نسل متاخر بی ام و سری یک و M135i معرفی کردن شدبی ام و 120i و 125i؛ مشخصات فنی، ارزش و هر آنچه درباره آن باید بدانید

بی ام و همچنین سیستم تعلیق را بوسیله روزرسانی و انتظام می کند تا ۱۰ میلی متر پایین پر حرارت از سری ۱ میزان باشد. فرمان بخاطر پاسخ سریع تر، تنظیماتی تغییریافته دریافت می کند. ترمزهای قدرتمند M Sport نیز برای این مدل از خودرو بی ام و M135i xDrive گرفته می شوند. بوسیله نشانی یک آپشن بدون هزینه، خریداران می توانند تایرهای اسپرت را خود مشخص کنند.

بی ام و درباره قیمت 128ti رقمی مشخص نکرده است، اما این همکاری می گوید که هاچ بک متاخر انباشتگی جوانی را که به قفا تجربه رانندگی ناراحتی انگیز هستند، کمال مطلوب استراحت می دهد. برای مقایسه بها ردی محو بدانید که قیمت M135i xDrive در آلمان از ۴۹،۳۱۸ دلار (با بها ارز فعلی) مبدا می شود و مالیات این رقم را به ۵۷،۲۰۹ دلار می رساند. البته این قیمت قبل از اضافه شدن آپشن های مختلف است و قطعا با تکثیر شدن گزینه ها به قیمت نهایی افزوده می شود. باتوجه به قیمت بالای M135i، ظاهراً خودروساز آلمانی بوسیله عقب عرضه ی مدلی ارزان قیمت در کلاس هاچ بک است که درعین حال مهیج نیز باشد.



شبیه سایر خودروهای موجود تو کلاس سری ۱، بی ام و 128ti همچنین درون میدان ایالات متحده عرضه نخواهد شد. نزدیکترین مدل به آن بخاطر عرضه داخل بازار آمریکا، نسل بعدی کوپه بی ام و سری ۲ است که همچنان از جهیز محرک عقب یکروز می سرما.بیشتر بخوانید:فراری پورتوفینو M رونمایی شدرودستر شورولت کلرادو به مزایده گذاشته خواهد شدنیسان Z Proto رونمایی شدلندرور دیفندر با تیونینگ لوما دیزاین معرفی شدنسل جدید هوندا N-N One برای بازار ژاپن معرفی
اگر از والپیپرهای زنده ی (Live Wallpaper) پیش فرض تو گوشی های سامسونگ فرسوده شده اید، احتمالا شرکت کره ای راهکار مناسبی برای شما دارد. آن نعوظ که گزارش های جدید نشان می دهند سامسونگ کاربرانش را قادر می سازد تا والپیپرهای زنده ی مدنظر خویشتن را طراحی کنند. XDA-Developers درون گزارشی می نویسد سامسونگ افزونه ای تحت عنوان Wonderland بخاطر مجموعه وسایل Good Lock منتشر کرده است که به شما امکان می دهد والپیپر زنده ی عام خلق کردن کنید. 

به قصد ساختن والپیپر زنده، باید تصویری را به عنوان تصویر اصلی انتخاب و بعد جلوه های حرکتی به آن تکثیر کنید. اگر تمایلی به گذراندن دم زیاد برای خلق والپیپر زنده ندارید، تو اپلیکیشن متاخر سامسونگ، الگوهای ازپیش آماده شده حزن وجود دارند.

پس از پیدایش والپیپر زنده، می توانید نسخه ی پیش نمایش والپیپر خود را داخل Wonderland مشاهده کنید؛ بنابراین برای مشاهده ی والپیپر زنده در عمل، مجبور نیستید که حتما آن را به عنوان والپیپر گوشی انتخاب کنید. اپلیکیشن جدید سامسونگ درحال حاضر ازطریق فروشگاه Galaxy Store داخل انگلستان و کره ی جنوبی دردسترس قرار دارد. البته محیط کاربری اپلیکیشن به حدی ساده است که تا اینکه اگر از نسخه ای با زبان ناآشنا استفاده کنید، می توانید فقره خود را پیش ببرید. درحال حاضر فاحش زدودن که سامسونگ پشتیبانی از زبان های دیگر را اندوه به Good Lock می آورد خواه خیر. 

Wonderland را نمی توانیم پیشرفته ترین افزار ابداع والپیپر خطاب کنیم. خوبیِ Wonderland، رایگان بودنش است. همچنین به لطف Wonderland تنوع والپیپرهای حی ی گوشی اضافه مشخص می کند. اگر جزو کسانی هستید که بخاطر مدت زمانی کامل با گوشی فقره می کنند، قطعا ابزار جدید سامسونگ برای تان سرگرم کننده خواهد حیات.بیشتر بخوانید:ظن معرفی کردن بسته عمومی Apple One توشه گرفتفروش گوشی های 5G در سال ۲۰۲۰ بوسیله ۲۷۸ میلیون دستگاه می رسدسامسونگ سود فراوانی از بیع گلکسی نوت 20 اولترا به دست می آوردگوگل مپس به اپل واچ بازگشتچگونه همکاری دو همکاری رقیب گوگل و مایکروسافت برای ساخت سرفیس دوئو شکل گرفت؟
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ریدرز دایجست، همه  ما از جلال شست وشوی دست ها اول هستیم اما آیا می دانید که بهداشتی خشک کردن مشت ها بیش پراهمیت است؟ در دوره مسری کروناویروس، ما عزب می توانیم با مشت شستن و ماسک سرقت کردن از ابتلا به این مصیبت جلوگیری کنیم و زنجیره  این ویروس را معادل کنیم. تمام پروتکل های بهداشتی نحوه  صحیح شست وشوی مشت ها پند می کنند؛ اما هیچ یک به نحوه  صحیح و بهداشتی بی آب کردن آن اشاره نکردند. درون امتداد با بهداشتی ترین راه بی آب کردن مشت ها پس از شست وشو، آشنا می کنند.

دستان زیرفون و خیس موجب جذب انواع میکروب ها می شود. بر اساس گفته های طبیب دیوید کالتر، کارشناس مصونیت داخل کالیفرنیا، باکتری ها غبطه بوسیله انتفال روی پوست خیس را دارند تا پوست خشک. داخل واقع خیس بودن هر نقطه ای دلیلی برای جذب میکروب ها، باکتری ها و ویروس هاست.

پژوهشگران بهداشتی ترین نحو برای خشک کردن دست ها را دریافتند

به طور متعارف باید بخاطر ضدعفونی کردن دست ها آنها را بین ۲۰ تا ۳۰ وقت بشویید و خشک کردن دست ها نیز بوسیله همین معادل وقار دارد. دکتر کالتر می گوید: «بی آب کردن دست های خیس در کاباره ها و مکان عمومی شلوغ با مایه خشک کن، بدترین راه است». برای اینکه خشک کن ها می توانند باکتری های مصیبت زا و فداکار از آنها تا اینکه ویروس ها را در هوا و به خشکی امدن روی دست ما پراکنده کنند. پس اگر می خواهید به روشی بهداشتی و ایمن دست های خود را خشک کنید از دستمال کاغذی مصرف کنید و تو غیر این صورت، دست به جایی نزنید تا رطوبت از دستان شما خشک شود.

ترجمه از ایرنا
فیسبوک استریم زنده ی جریان اجل یک ناتندرست لاعلاج فرانسوی را بست کرد. این بیمار که از ناراحتی عاری درمان رنج می برد، غرض به مرگ خودخواسته داشت. او می شوق جریان مرگ خود را به صورت حی از فیسبوک پخش نرم که با لگن اکید شبکه ی اجتماعی روبه رو شد. الون کاک ۵۷ ساله با مشکل چسبندگی عروق خونی دست وپنجه نرم می کند که درمانی ندارد. او خوردنی خوردن و نوشیدن هرگونه مایعات را از روز جمعه راکد کرد تا به تدریج به عمر خود فرجام دهد. رسانه ها می گویند تصمیم الون به تامل فراخوانی توجه جامعه به تبدیل قانون «ضایع مرگ» درون فرانسه اتخاذ شده است. بوسیله همین دلیل او تصمیم داشت تا با استریم حی ی جریان مرگ تو پرمخاطب ترین شبکه ی اجتماعی، هرچه بیشتر توجه رسانه ها و آدم عادی را به سر مذکور، جلب درنگ.مقاله های مرتبط:ممنوعیت فیسبوک از نمایش تبلیغات مدعی درمان کروناتوضیح بازپسین فیسبوک در تک برهان ممنوعیت پاشیدن محتوای خاص

امیلی کین، سخنگوی فیسبوک در واکنشی رسانه ای درباره ی غرض بیمار فرانسوی و پاسخ شرکتش گفت: «ما صمیمانه با الون کاک و بیمارانی که با چنین شرایطی روبه رو هستند، بی قراری دردی می کنیم. درحالی که ما به تصمیم او بخاطر جلب توجه درباره ی وضعیت ناراحت کننده اش اعتبار می گذاریم، رفتار هایی برای جلوگیری از استریم زنده ازسوی الون ارتکاب داده این. ما به هیچ اسکناس اجازه ی به تصویرکشیدن خودکشی را در پلتفرم خویشتن نمی دهیم».

الون کاک داخل ماه جولای طی روزنامه ای بوسیله امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه از او درخواست کرده حیات تا شرایطی بخاطر مرگ کنترل شده به دستیار دوا بخاطر او فراهم درنگ. کاک در مجله ی خود گفته وجود که در اشتی طولانی عقلی به ضابطه می برد، ولی از شرایط بغرنج کنونی رنج می کشد. مکرون در پاسخ گفته بود که به خواست و اراده ی کاک عزت می گذارد، ولی دستور ی پاسخ مثبت اعطا کردن به درخواست او را ندارد.

اتانازی خواه مرگ خودخواسته تو فرانسه فرایندی غیرقانونی محسوب می شود. نیز شیوه فرانسه هرگونه تجویز و تزریق ساکت بخش که بیمار را تا زمان اجل به بیهوشی می برد، سوا درون موارد خاص، ممنوع اطلاع دادن می کند. به هرحال شهروندان فرانسه می توانند عاقبت فرایندهای درمانی را درخواست کنند. به علاوه، هیچ روش پیگردی حزن برای خودکشی داخل شیوه فرانسه بود ندارد.

رسانه های فرانسوی دعوی می کنند که کاک پس از مسدودشدن روانی استریم زنده درون فیسبوک به ظهر روشی دیگر برای استریم کردن جریان مرگ خودخواسته است.بیشتر بخوانید:هواوی ۲۰ شهریور چند محصول جدید معرفی کردن می کندفیسبوک قابلیت به وجه اشتراک مجله گذاری استوری های اینستاگرام داخل فیسبوک را آزمایش می کندمایکروسافت تو آستانه انتخابات ریاست جهموری آمریکا ابزار جدید شناسایی دیپ فیک را رونمایی می کندفیسبوک جزئیات دو فناوری صوتی عینک واقعیت افزوده خود را توضیح کردوزارت دادگستری آمریکا در ماه جاری پرونده ضدانحصار جدیدی علیه گوگل به سیاق می اندازد
به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از ایسناس؛ قاسم علی خدابنده درباره نحوه بازگشایی مدارس تو خراسان رضوی اظهار کرد: سال تحصیلی جدید برای معرفت آموزان همگی مقاطع تحصیلی تو مدارس دولتی و غیردولتی از روز ۱۵ شهریور ماه به قیافه حضوری آغاز خواهد شد. داخل دنباله اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا فداکار از مناطق را قرمز اخبار کند و جناب دانش آموزان کار بزرگ شیوع بیماری کرونا را افزایش دهد، کلاس ها تو آن مناطق رمزی و از طریق سامانه مسرور برگزار خواهد شد.

وی تو پاسخ به این پرسش که خراسان رضوی درون وضعیت قرمز قرار داد و چگونه درون این شرایط کلاس ها حضوری برگزار می شود، امتداد داد: وضعیت ها را ستاد ملی کرونا در تهران گلچین می کند، اما ما استعلاممان را از استانداری می گیریم و طبق اطلاعاتی که ما از ستاد مقابله با کرونای استانداری گرفتیم، آنها اعلام کردند امکان تشکیل کلاس ها در خراسان رضوی وجود دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی درخصوص اینکه چه زمانی استخبار از استانداری گرفته شده گفت: استعلام دیروز  و امروز اجرا شده است.

خدابنده داخل پاسخ بوسیله این پرسش که از چه زمانی مشخص شد کلاس ها در خراسان رضوی حضوری برگزار خواهد شد، بیان کرد: درون اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور که خلال  دو روز گذشته برگزار شد، وزارتخانه اخبار کرد که مبنای کار برای همه، تشکیل کلاس ها به رخ حضوری است. جز اینکه در جایی تشخیص داده شود که جناب دانش آموزان مقدور است باعث شیوع کرونا شود.

وی داخل پاسخ بوسیله این استفسار که پس با این احصائیه شرایط زرد، سفید و قرمز استان ها در نحوه برگزاری کلاس ها معنایی نخواهد داشت، گفت: اینکه بگوییم مبنای ما حضوری است با اینکه بگوییم کلا کلاس ها حضوری برگزار شود، نفاق می کند. وقتی می گوییم مبنای ما برگزاری حضوری کلاس هاست؛ یعنی پروگرام ریزی های ما بوسیله سمتی است که کلاس ها حضوری تشکیل شود. وقتی بگوییم کلا کلاس هاحضوری است یعنی به وضعیت سفید، زرد قرمز کاری نداریم، در حالی که چنانچه وضعیت قرمز باشد ما می گوییم بچه ها به دبستان نیایند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تو تک نحوه حضرت علم آموزان در مدارس اظهار کرد: شورای دبیرستان با توجه به امکانات و ظرفیت می تواند غرض بگیرد که نحوه حضور دانش آموزان چگونه باشد. با توجه بوسیله اینکه در روزهای مقدماتی بازگشایی مدارس هستیم، شاخه بندی بصیرت آموزان بوسیله میزان حضور آنها درون مدارس بستگی دارد. قطعا تعدادی از مدیران گروه بندی دانش آموزان را انجام دادند و در بسیاری مدارس پرجمعیت برای دانش آموزان معین کردند که در چه بهره به مدرسه مراجعه کنند. تو مدرسه هایی که کلاس تسکین تر است و امکان برگزاری کلاس ها با تمام معرفت آموزان حیات دارد، آنها از روز شنبه در کلاس حاضر خواهند شد. اگر وضعیت تبدیل کرد یا ستاد ملی کرونا مصوبه دیگری داشت خبر رسانی خواهیم کرد اما در حال مجهز بنای ما تشکیل کلاس ها به صورت حضوری است.

وی تصریح کرد: خانواده هایی که فرزندانشان بیماری شالوده ای، تنفسی، قلبی عروقی، دیابت و... دارند، آنها را به مکتب نفرستند و از آموزش های مجازی روزی مند شوند. محتوای آموزشی را هم ما داخل شبکه های رمزی خودمان و هم خود مدارس محتوای دبیران شان را از عادت سامانه مسرور شناساندن خواهند کرد و آموزش رمزی غصه انجام خواهد شد.

خدابنده اشعار کرد: بور یک و نیم متری در طولانی کلاس ها احترام گذاردن خواهد شد. حداکثر تعداد دانش آموزان در کلاس های ما  که معمولا ۴۲ متری هستند،  ۲۰ نفر است. مدت زمان هر کلاس درس ۳۵ دقیقه و اکسید تفریح دانش آموزان ۱۰ دقیقه است. نیز از هرگونه تجمع و پیشگاه دسته پرسنل خرد آموزان تو مدرسه جلوگیری می شود. تهویه مطلوب هوای کلاس با بازگذاشتن پنجره ها، آموزش پاسداری بور فیزیکی، رفتارهای بی عیب و لازم بهداشتی به دانش آموزان هنگام حضور در کلاس و خوش نویسی رفت وآمد به مدرسه اصرار شده است.

مدیر کچل آموزش وپرورش خراسان رضوی بیان کرد: دانش آموزان باید از دستکش و ماسک استفاده کنند. همراه داشتن مواد ضدعفونی الزامی است، به اختصاص برای دانش آموزان پایه بدوی که درون تمام مدت معلمان باید کنترل لازم را داشته باشند. مدرسه نیز موظف است کلاس ها را مدام ضدعفونی بطی ء تا فضا امنی بخاطر بینش آموزان و معلم فراهم شود.

خدابنده با اشاره به اینکه بصیرت آموزان محور اول ابتدایی هنوز با محیط مدرسه و  معلم خویشتن آشنا نیستند و آموزش به رخ رمزی برای آنها متعدد سخت است، عنوان کرد: کلاس های پایه ابتدا باید درون مدرسه حضرت داشته باشند تا آموزش را به قیافه حضوری ببینند و درون صورت بلندی بودن تعداد دانش آموزان مدرسه موظف است که آنها را تقسیم بندی کنند بعد از اینکه دانش آموز تا حدودی با مباحث  آشنا شد آموزش را مجازی ادامه دهند.

وی در پاسخ به این سئوال که چنانچه خانواده ای نخواهد فرزندش از آموزش حضوری بهره مند شود و اورا به مدرسه نفرستند، بلوغ بینش آموز چه می شود، تصریح کرد: ما سعی می کنیم در یکی دو هفته اول با این قوم ها مدارا کنیم تا آنها اطمینان حاصل کنند که دبستان از نظر مسری کرونا محیطی امن و سالم است.

خدابنده در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است بعد از دو هفته اجبار شود که همگی دانش آموزان بوسیله مدرسه بیایند؟  افزود: نمی خواهم از لفظ جبر کاربرد کنم. اما می گویم این اطمینان داخل قوم ها خلق خواهد شد که جناب بصیرت آموز تو مدرسه مشکلی برایشان ایجاد نخواهد کرد. ما تلاش خواهیم کرد محیط را برای بینش آموزان مصون کنیم تا هیچگاه خطری آنها را تهدید نکند ما شرط می دهیم که مدارس از بسیاری خانه ها و فضاهای شهری زنهار نم باشد.

وی افزود: آنچه از ظواهر امر بر می آید این است که قرار است کرونا مهمان ما باشد و اینطور محو که اگر آموزش را یکی دو ماه بوسیله تعویق بیندازیم، کرونا از بین برود، بنابراین باید یاد بگیریم در کنار کرونا عمر کنیم. از همکاران و خانواده ها  تشکرمی کنم  و از دانش آموزان  می خواهم همکاری داشته باشند و با محضر در مدرسه شور و طرب و تحرک را بوسیله شهر هدیه کنند.

مدیرکل آموزش و فراگیری خراسان رضوی عنوان کرد: معلم ها هم نگران سلامتی  خویشتن و بچه ها هستند اما بسیاری از نیروهای دولتی در این چند ماه که کرونا بوده سر کار مهیا بودند به صرف کردن سراسیمه بودن نمی شود کار را تعطیل کرد. از معلمان، معرفت آموزان و خانواده ها می خواهیم که همکاری لازم را داشته باشند تادانش آموزان در مدارس با مراعات پروتکل های بهداشتی داخل دبیرستان محضر معلوم کنند
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا؛ سیدجلال ملکی گفت: زمانه ٢٠:٢۵ دقیقه امروز یک تک سرگذشت حادثه حریق درون یک مرکز توانبخشی درون پیکانشهر، خیابان دوازدهم غربی به سامانه ١٢۵ راه اندازی آتش نشانی و خدمات زنهار شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله چهار ایستگاه بوسیله همراه برگ پشتیبانی بوسیله محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه عدل: نگرش رخداد یک مرکز توانبخشی دو مرتبه بود که اتاق های متعددی داشت. درون این مراکز توانبخشی معمولا آقایان و مادام هایی که سن بالایی دارند و به دلایلی از عموم کهولت سن و بلای ناگهانی درون این محل نگهداری می شوند که برخی از آنها دارای ویژگی های حرکتی هستند.

ملکی اظهار کرد: در یکی از حجره های اشکوب اول این ساختمانی حریق رخ داده بود و کاملا اخگر ور حیات. آتش نشانان با وضعیت بحرانی درون این سرنوشت مواجه بودند که همزمان با ساکت کردن آتش موقت افراد را از نگرش خارج کردند. بیش از ٣٠ نفر با دستیار آتش نشانان از محل خارج شدند که چندی از آنها به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی افزود: متاسفانه یک ارباب داخل همان اتاقی که دچار حریق شده بود پهلو اثر سوختگی موکد جان خود را از مشت داده است. داخل حال مهیا حریق خاموش شده و افرادی که داخل ساختمان حضور داشتند بیرون شدند اما کماکان نیروها تو محل آستان دارند و مبتلا جست وجو داخل طبقات دیگر هستند.

کفش گفت: وقوع این طور حوادثی در این قسمت قسمت کردن از مراکز می تواند تلفات بسیاری داشته باشد که با جناب بوسیله موقع آتش نشانان از این شرایط جلوگیری شد.

مجتبی خالدی، سخنگوی اداره اورژانس نیز از اعزام یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج دستگاه آمبولانس بوسیله این محل خبر داد و تو این باره گفت: حدود ساعت ٢٠:٤٠ یک تک اتش و دودگرفتگی در یک بناء داخل شهرک سرو آزاد به اورژانس ١١٥ تهران اعلام شد که فوری یک مایه اتوبوس آمبولانس و ٥ دستگاه آمبولانس به محل سرگذشت اعزام شدند.

وی با اظهار این که نیروهای اورژانس ١١٥ به عارض کاملاً آماده باش در نگرش حاثه پیشگاه دارند، گفت: بوسیله بیمارستان های درگاه رسول (ص) و شهید مطهری تهران موجب مقبول مصدومان احتمالی اطلاع دادن آماده باش شده است.

خالدی اظهار کرد: تا این لحظه ٣١ نفر دچار حادثه شدند که ٥ مصدوم با اقدامات درمانی تکنیسین های اورژانس بوسیله درمانگاه های فیاض بخش، درگاه قاصد(ص) و شهید مطهری ارجاع یافته اند و متأسفانه یک نفر جان باخته است.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، ۱۹مردادماه امسال ۱۱۴نماینده حلقه در نامه ای به روسای قوای سه گانه کشور به صورت علنی مخالفت خود را با ادامه وزارت بیژن زنگنه بر وزارت نفت اطلاع دادن کردند و اقدام این نمایندگان در شرایطی که بوسیله نظر می رسد مسیر استیضاح برای آنها جواب نمی دهد، فشارهای داخلی را همزمان با ضیق حداکثری ناشی از تحریم ها بر زنگنه بیشتر کرد. آنها مدعی شده اند صدارت زنگنه بر وزارت نفت حداقل درون ۷سال اخیر آدم ایران را متحمل صدها میلیارد دلار خسران و حاضر بودن النفع کرده است.

آنها توقع کرده بودند که زنگنه بوسیله سرمایه گذاری داخلی در صنعت نفت کمینه توجه است و دنبال خام فروشی است و ضد احداث پالایشگاه ها و پتروپالایشگاه ها. این نمایندگان که برخی شان دارای سابقه چندماهه نمایندگی مجلس هستند، دوباره قرارداد با توتال فرانسه بر سر فاز۱۱ پارس جنوبی، قرارداد گازی با امارات خواه همان کرسنت، لگن زنگنه با کارت سوخت و تشدید قاچاق سوخت، عدم اجرای قرارداد گازی با پاکستان، اختلافات ایران با ترکیه درون مورد انتقال مدفوع به آن سرزمین و محکومیت ایران به اعطای ۱.۵سال گاز مجانی به ترکیه و راهبرد غلط در مدیریت قرارداد گازی با ترکمنستان را مطرح کرده و مدعی شده اند که ادامه تحمل او به هیچگاه وجه به صلاح کشور نیست. ۲روز پس ازآن زنگنه بوسیله رئیس جمهور نامه می نویسد و از او می خواهد تا روانی در اجازه امر سران قوا صبر گیرد تا ادعاها و پاسخ های دو طرف شنیده شود و روسای ۳قوه قضاوت کنند. چنانچه سکوت می کنم بخاطر مصلحت کشور است | اگر حرف نمی زنم این محو که تعبیر ندارم لایه های زنگنه؛ بعد از عمری خدمت به ما تهمت غدر می زنند | زبان دارم اما... مدیریت خسارت جنین یا شیار مقدمه مبارزه با تحریم | چرا ۱۴۴ نماینده برای برکناری زنگنه مجله نوشتند؟

دیروز اما سکوت زنگنه شکست؛ هرچند گفت بوسیله خاطر مصلحت کشور سکوت می کند. او توضیح داد: بن پالایشگاه بازیگر خلیج فارس درون زمان غلام گذاشته شده و اسنادش غصه موجود است، تکثیر حجم پالایش تصفیه خانه های تویی را همچنین شاهد هستید، چه فردی پالایشگاه بندرعباس را بوسیله حجم نهایی رسانده است!؟ وی افزود: چنانچه این دولت نبود حتی یک واحد پالایشگاه ستاره خلیج فارس بی آرامی عملیاتی نمی شد و این پیشرفت ها و کارها با مدیریت جلو رفت، خون بیرونی خوردیم تا این پالایشگاه به نتیجه رسید. وزیر نفت تصریح کرد: اگر ما به تصفیه خانه سازی اعتقاد نداشتیم چطور ۳۶۰هزار بشکه میعانات گازی بخاطر پالایشگاه های سیراف اختصاص دادیم؟ اگر اعتقادی به زنجیره خوراک نداشتیم چگونه تو تامین بنزین تک احتیاج ناحیه خودکفا شدیم.

وی با بیان اینکه شماره ای به متعاقب تخریب هستند و اینگونه القا می کنند که همه قباحت ها مال ماست، تصریح کرد: البته هر کجا که لازم باشد جواب می دهیم و زبانمان حد نشده است، ولی اگر سکوت می کنیم به دلیل مصلحت ملک است، زیرا نان ما برضد شماره ای داخل شورش بوسیله دست نمی آید و فردی که می خواهد نوکری یواش به آرامش حاجت دارد.

وزیر نفت با تأکید بر اینکه ما بوسیله پالایشگاه سازی اعتقاد داریم و متجاوز از یک میلیون بشکه بخاطر تاسیس پالایشگاه مجوز دادیم، اما کسی به خاطر توسعه پالایشگاه نیست، به پروژه تاسیس پالایشگاه جاسک رمز کرد و گفت: مجوز ۳۰۰هزار بشکه ای تاسیس پالایشگاه جاسک را یک شریک دولتی محزون و بیش از ۷سال هم مجوز دارد؛ چرا اجرا نمی کند؟ پالایشگاه آناهیتا چرا ادا نمی شود؟ آنهایی که توسعه این پالایشگاه ها به آنها سپرده شد پاسخ دهند. طرح های پتروشیمی جنوب فارس چرا ادا نمی شود؟ غلام مانع آن شدم!؟

او همچنین گفت: اگر چهار برابر شدن صادرات فرآورده، جلوگیری از تازه کار فروشی نیست پس چیست؟ صادرات فرآورده های نفتی تو سال۹۸ نسبت به سال۹۱ چهار طبق شده که ناشی از ترقی پالایشگاه ها و جایگزینی کاربرد داخل با مدفوع است. این اگر افتخار حلق پس چیست؟ وزیر نفت تصریح کرد: آیا تخصیص خوراک به پتروشیمی ها بی تجربه فروشی است یا نیست؟ اگر درآمد پتروشیمی از ۱۱میلیارد دلار تو سال۹۲ به ۲۵میلیارد دلار تا سال۱۴۰۰ می رسد جلوگیری از خام فروشی نیست؟ سندتان کجاست؟

وی درباره قاچاق بنزین غصه با اشعار اینکه عده ای می گویند روزانه ۴۰میلیون لیتر بنزین سوخت قاچاق می شود که این مغز غیرقابل اعتقاد است، تصریح کرد: شماره ای می گویند کارت هوشمند بنزین را حذف کردید ده ها میلیارد تومان خسران زدید. سند این ادعا کجاست؟ چگونه لحاظ کردید؟ سندتان و محاسبه تان را ارائه دهید. زنگنه ادامه داد: کجا من کارت هوشمند سوخت را حذف کردم؟ کارت هوشمند سوخت ابد بوده، اکنون نیز هست. آنجا که کارت هوشمند بنزین بوده و هست گازوئیل بوده که بیشترین قاچاق سوخت را دارد. مسئول مبارزه با قاچاق بنزین که من نیستم!
انویدیا چند روز پیش جدیدترین گزارش مالی خویشتن را که بوسیله سه ماهه ی دوم سال مالی ۲۰۲۰ مربوط می شود منتشر کرد. این گزارش از عملکرد متجاوز خوب انویدیا داخل بازه ی زمانی یادشده حکایت می کند. درآمدهای واحد تجاری دیتاسنتر انویدیا رکوردشکنی کرده، به علاوه آمار می گوید سود خوبی ازسوی ملناکس (Mellanox) همچنین عاید انویدیا شده است.

سود هر تسهیم از سهام انویدیا درون سه گانه ماهه ی دوم سال ۲۰۲۰ بدون درنظرگرفتن اصول اشتراکی پذیرفته شده درون حسابداری (GAAP) به ۲٫۱۸ دلار رسیده و آویشن سبز درمجموع توانسته ۳٫۸۷ میلیارد دلار درآمد کسب بطی ء. این عدد به مدل ۵۰ درصد بیشتر از درآمدی است که انویدیا درون سه ماهه ی دوم سال گذشته ی میلادی تصرف کرده بود. تحلیلگران زبده ی بازار پیش دماغ کرده بودند انویدیا درون سه گانه ماهه ی دوم امسال ۱٫۹۷ دلار منفعت بوسیله ازای هر سهم و درآمد کلی ۳٫۶۵ میلیارد دلار را کسب درنگ و این یعنی انویدیا فراتر از وزن انتظارات ظاهر شده است.

جن سون هوانگ، مدیرعامل انویدیا، در بیانیه ای مطبوعاتی که به همراه گزارش مالی منتشر شده است می گوید استفاده ی کاربران و سازمان ها از قطعات پردازشی انویدیا به سرعت افزایش فاش می یواش و همین موضوع به ثبت رکوردی جدید در درآمد همکاری و البته رشدی فوق العاده در زمینه ی سود، منتهی شده است. هوانگ می گوید با بود آثار منفی دنیاگیری ویروس کرونا روی محصولات رده ی صنف ای و البته پلتفرم خودروی انویدیا، این شریک شدن توانسته روانی روبه رشد خود را ادامه دهد و جایگاهش را داخل بازار حفظ کند. جن سون هوانگ نیز به عملکرد بسیار خوب انویدیا در مملکت های گیمینگ، هوش مصنوعی، رایانش ابری و خودروهای خودران اشاره می بطی ء و می گوید محصولات آویشن سبز عارضه انقلاب صنعت بعدی را تسریع می کنند. مقایسه ی درآمدهای انویدیا عاری درنظرگرفتن اصول عمومی پذیرفته شده در حسابداری (GAAP)-خلع دوم سال مالی ۲۰۲۱فصل اول سال مالی ۲۰۲۱فصل دوم سال مالی ۲۰۲۰مقایسه ی فصلیمقایسه ی سالانهدرآمد۳٬۸۶۶ میلیون دلار۳٬۰۸۰ میلیون دلار۲٬۵۷۹ میلیون دلاررشد ۲۶ درصدرشد ۵۰ درصدحاشیه ی سود ناخالص۶۶ درصد۶۵٫۸ درصد۶۰٫۱ درصدرشد ۲۰ بیسیس پوینت (BPS)رشد ۵۹۰ بیسیس پوینت (BPS)هزینه های عملیاتی۱٬۰۳۵ میلیون دلار۸۲۱ میلیون دلار۷۴۹ میلیون دلاررشد ۲۶ درصدرشد ۳۸ درصددرآمد عملیاتی۱٬۵۱۶ میلیون دلار۱٬۲۰۵ میلیون دلار۸۰۲ میلیون دلاررشد ۲۶ درصدرشد ۸۹ درصدسود خالص۱٬۳۶۶ میلیون دلار۱٬۱۲۰ میلیون دلار۷۶۲ میلیون دلاررشد ۲۲ درصدرشد ۷۹ درصدسود شیرهدار شده ی هر سهم۲٫۱۸ دلار۱٫۸۰ دلار۱٫۲۴ دلاررشد ۲۱ درصدرشد ۷۶ درصد

براساس اطلاعیه ای رسمی، درآمد واحد تجاری دیتاسنتر انویدیا تو سه ماهه ی دوم امسال برابربا ۱٫۷۵ میلیارد دلار بوده است که رشدی ۱۶۷ درصدی نسبت به همین بازه ی زمانی داخل سال ۲۰۱۹ را علامت می دهد. در درآمد واحد دیتاسنتر، درآمدهای کسب شده ازطریق ملناکس هم محاسبه می شود و همین موضوع روی تکثیر درخورتوجه درآمد دیتاسنتر جای پا گذاشته است. طبق آمار، ملناکس در سه ماهه ی دوم امسال ۱۴ درصد از بی مو درآمد انویدیا و اندکی بیشتر از ۳۰ درصد درآمد واحد دیتاسنتر را به ارمغان آورده است. درون نخستین ماه مفارقت دوم امسال، انویدیا با پرداخت مبلغ هفت میلیارد دلار، ملناکس را به زیرمجموعه ی خود افزودن کرده بود.

امروزه برای گشادگی سرویس های مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی بوسیله منظور دستیابی به سرعت پردازشی بیشتر درون داده های ابری، نیاز بیشتری به محصولاتی که توسط همدستی هایی مثل ملناکس به مرحله ی تولید می رسند حس می شود. این موضوع روی افزودن درآمدهای ملناکس جای پا گذاشته است.  واحد تجاری دیتاسنتر انویدیا محتوی دو زیرمجموعه ی «رایانشی» و «شبکه سازی» است؛ ظاهرا این دو زیرمجموعه رکورد جدیدی ازلحاظ درآمد ثبت کرده اند و شاهد نمو سالانه ی بسیار عطا برای آن ها هستیم. درآمد انویدیا درون سه ماهه ی دوم سال مالی ۲۰۲۰ رشد سالانه ی ۵۰ درصدی تجربه می کند

انویدیا می گوید واحد تجاری گیمینگ در سه گانه ماهه ی دوم ۲۰۲۰ جوان کنار ۱٫۶۵ میلیارد دلار درآمد برای این شرکت به ارمغان آورده است؛ این عدد نسبت به بازه ی زمانی سال گذشته، ۲۶ درصد بیشتر شده. امروزه استاندارد توقع برای لپ تاپ های گیمینگ به شکلی محسوس رفعت رفته است، زیرا بسیاری از دانشجوها و افراد حرفه ای بخاطر بالا بردن بازدهی کارشان سراغ تهیه ی وسیله هایی قدرتمند که مجهز بوسیله کارت های گرافیک سری جی فورس هستند می روند. دنیاگیری ویروس کرونا باعث ساختمان نشین شدن افراد بسیار زیادی شده است. این افراد بخاطر کار کردن در خانه به تجهیزاتی همانند لپ تاپ نیاز دارند و همین موضوع به اضافه بیع لپ تاپ ها منتهی شده.

جن سون هوانگ در نشست توجیهی مربوط بوسیله گزارش مالی متاخر به روشنی اعلام کرد دنیاگیری ویروس کرونا روی اضافه درآمدهای واحد گیمینگ انویدیا اثر مثبت گذاشته است. او می گوید استاندارد محبوبیت پلتفرم های گیمینگ صبر نیست پس از اتمام دنیاگیری کووید ۱۹ کاهش مشهود کند.  هوانگ می گوید شرایطی که دنیاگیری ویروس کرونا ایجاد کرده بسیار تأسف بار است، ولی همین اتفاق بوسیله اوج روبیدن محبوبیت صنعتی بازی منجر شده است. براساس گفته های او، امروزه مردم متجاوز از هر زمان دیگری مشغول وقت گذراندن در دنیای دیجیتال هستند و علاقه ی بیشتری بوسیله تجربه ی ورزش های ویدئویی پیدا کرده اند.

هوانگ حرف هایش را ادامه می دهد و می گوید وقوع صرفا به خود بازی ها خلاصه نمی شود، بلکه افزایش محبوبیت آن ها به دلیل راه های متعددی است که امروزه بخاطر تجربه گیرایی عرضه می شود. ورزش محبوبی بسان فورتنایتبه شما امکان می دهد بوسیله عارض گروهی با دوستان تان بازی کنید و در محیط داخلی بازی به کنسرت بروید. هوانگ بوسیله امکان پیدایش دنیاهای مجازی در ماینکرفت رمز می نرم و می گوید تنوع بازی های ویدئویی به بیشترین حد خود گویا و تجربه ی آن ها بیشتر از هر زمان دیگری لذت بخش است.

هوانگ می گوید دنیاگیری کووید ۱۹ باعث شده آدم کیف بیشتری از بازی کردن ببرند. هوانگ ادعا می کند که پس از پایان دنیاگیری، شرایط محبوبیت بازی ها «به حالت قبلی برنخواهد تفرج». محبوبیت بازی های ویدئوی در تاریخ همواره به شکلی مدلل افزایش مشهود کرده و سخت است بخواهیم قبول کنیم که پس از دنیاگیری ویروس کرونا، میزان توجه به بازی ها کاهش برملا درنگ. هوانگ از پلتفرم رایانه های انحصاری به عنوان «مبصر ترین پلتفرم سرگرمی» یاد می درنگ و جی فورس را «بزرگ ترین پلتفرم گیمینگ گیتی» بوسیله شمار می آورد. درآمد واحد دیتاسنتر انویدیا با رشد سالانه ی ۱۶۷ درصدی مواجه شده است

انویدیا واحد تجاری دیگری مافوق عنوان بصری سازی حرفه ای (Professional Visualization) دارد که توانسته در سه ماهه ی دوم امسال ۲۰۳ میلیون دلار درآمد بخاطر انبازی به همراه بیاورد؛ این عدد نسبت بوسیله سال گذشته افت ۳۰ درصدی تجربه کرده است. با کاهش میزان مطالبه بخاطر ورک استیشن های سزاوار سرزنش حمل و دسکتاپ، میزان درآمدهای واحد بصری سازی حرفه ای انویدیا نیز کاهش پیدا کرده.

انویدیا می گوید میزان مطالبه ازسوی سازمان همچنین کاهش یافته و تعطیلی دفاتر کاری بوسیله دلیل دنیاگیری کووید ۱۹ بوسیله مالاریا ی خود روی کاهش درآمد واحد بصری سازی حرفه ای اثرگذار بوده است. دنیاگیری ویروس کرونا به قیافه مستقیم روی صنایع مختلفی نظیر خودرو، معماری، مهندسی و تاسیس و ساز پی سلبی گذاشت. این موضوع برای صنایع تولید، رسانه، سرگرمی و نفت و مدفوع هم چاکری می نرم. درآمد واحد خودرو انویدیا تو سه ماهه ی دوم امسال ۱۱۱ میلیون دلار بوده که ۴۷ درصد نسبت به سال گذشته کاهش فاحش کرده است. البته درآمد ۱۱۱ میلیون دلاری، بخشی بهتر از پیش دماغ اولیه ی انویدیا است.

انویدیا می گوید انتظار دارد درون سه ماهه ی ثالث سال ۲۰۲۰ به درآمد ۴٫۴ میلیارد دلار دست رک کند؛ البته با خطای احتمالی دو درصد.بیشتر بخوانید:ارزش سهام اپل نزدیک به ۲ برابر پیش دماغ تحلیلگران در سال گذشته استآموزش مبانی بورس؛ اصول تجرید تکنیکال یا فنیحساب بانکی مشتریان فاقد کد شهاب مسدود می شودارزش بازار اپل به ۲ تریلیون دلار رسیدنحوه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی متاخر چگونه خواهد بود؟