خانه لوکس مبله

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

ساعاتیSGHAROOOON پیش، مدیر بخش موبایل سامسونگ در بیانیه ای جدید اعلام کرد این انبازی می خواهد در مراسم آنپکد پیش رو، پنج دستگاه جدید رونمایی بطی ء. تائه مون رو که از اوایل سال ساری میلادی به عنوان مدیر کسب و کار موبایلی سامسونگ تفویض شده، مدعی شد محصولات متاخر عادات آنپکد «مایه هایی قدرتمند» هستند. او در دنباله ی سخنانش جملاتی بر زبان آورد که غیرمستقیم نشان می دهد سامسونگ در آنپکد امسال درکنار گوشی، گجت پوشیدنی هم معرفی خواهد کرد. تائه مون رو تو بیانیه ی متاخر سامسونگ می نویسد: «کاربران با دستگاه های جدیدی که در دست می گیرند، در گوش قرار می دهند و روی مچ خویشتن می بندند، عمر را به پیمانه اعلی خواهند رساند.»

مدیر تصرف و کار موبایلی سامسونگ درادامه ی بیانیه می نویسد: «این مایه ها با اتکا پیاده شدن چشم انداز ما برای تبدیل شدن به مخترع تجربه های جدید موبایلی ارائه می شوند که یکپارچه و بدون ایست هرجا برویم پیشگاه دارند. دستگاه های مذکور صرف نظر از اینکه سر فرمان باشید، ورزش کنید، در ساختمانی بمانید یا در بیرون از ساختمان حضور پیدا کنید، غلبه را با عملکردِ یکپارچه ادغام می کنند.»

سامسونگ در بیانیه ی جدید خود می گوید به جای برگزاری رویدادی حضوری، عزیمت دارد کنفرانسی دیجیتالی برای رونمایی محصولات جدید برگزار یواش. این جلسه که با نامگلکسی آنپکد شناخته می شود، ۵ اوت ۲۰۲۰ (۱۵ مرداد ۱۳۹۹) زمانه ۱۸:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد. سامسونگ نخستین شرکتی نیست که رویداد آنلاین برگزار می یواش. دنیاگیری ویروس کرونا بسیاری از رویدادهای آنلاین را تعطیلی کرد؛ اما داخل این بین، مشارکت هایی متشابه اپل همچنان روی برگزاری مراسم اصرار می کردند. به همین دلیل، اپل تصمیم گرفت WWDC امسال را نوآورانه و آنلاین برگزار کند. تائه مون رو می گوید سامسونگ می خواهد نخستین وهله از اضطرار جنوبی ویدئو زنده پخش نرم.گلکسی آنپکد امسال میزبان گوشی و زمانه هوشمند و ایرفون تمام بی سیم خواهد بود

گفته می شود سامسونگ در مراسم آنپکد امسال به پشت معرفی کردن گوشی های خانواده ی گلکسی نوت ۲۰ و مدل جدید گلکسی فولد با نام گلکسی Z فولد ۲ است. علاوه براین، گفته می شود سامسونگ از مدتی پیش فقره روی هدفون توگوشی گلکسی بادز لایو و ساعت گلکسی واچ ۳ را هم آغاز کرده و سرود دارد آن ها را در مراسم آنپکد رونمایی کند. سررشته های دیگر به ظن معرفی تبلت جدید سامسونگ در آنپکد دامن خورده اند. همچنین، طرفداران سامسونگ منتظر معرفی مدل 5G گوشی تاشدنی گلکسی Z فلیپدر آنپکد هستند. این گوشی هوشمند اوایل سال جاری میلادی روانه ی بازار شد و ما تو زومیت آن را بررسی کردیم. فدایی رسانه ها گفته اند احتمالا تمامی این محصولات درون تشریفات آتی معرفی نمی شوند. مدیر بخش موبایل سامسونگ می گوید این همدستی محصولات بسیار زیادی در ردیف شناساندن دارد که تعدادی از آن ها آماده اند و به زودی رونمایی می شوند. 

محصولات جدید سامسونگ در وضعیتی دشوار روانه ی بازار می شوند. تحلیلگران پیش بینی کرده بودند ۲۰۲۰ سالی بسیار پررونق برای صنعت گوشی باشد؛ زیرا فناوری های نوظهوری همانند 5G و نمایشگرهای تاشدنی درون سال جاری میلادی به طور گسترده وارد گوشی های هوشمند شدند. به همین دلیل، کارشناسان می گفتند انسان امسال تمایل بیشتری بوسیله خرید گوشی مدال خواهند داشت. بااین حال، دنیاگیری کووید ۱۹ تمامی معادلات را برهم زد؛ زیرا دفاتر کاری تعطیل شدند و فعالیت زنجیره های تأمین به حالت تعلیق درآمد و ابعاد راسته گوشی های هوشمند به طور پیدا کاهش پیدا کرد.

کووید ۱۹ مشکلات اقتصادی بزرگی به همراه آورد، به حدی که هنوزهم برخی از صنایع نتوانسته اند خود را بازیابی کنند. دنیاگیری این ویروس نه تنها شرکت ها را برای تولید گوشی تضعیف کرده؛ بلکه غلبه فروش آدم را هم دامن تأثیر صبر داده است. داخل هفته ها و ماه های اولیه، بسیاری از افراد فقره خویشتن را از مشت دادند. همین موضوع باعث شده است امروزه، مردم علاقه ی چندانی به خرید گوشی نداشته باشند و ترجیح دهند پول خود را صرف تهیه ی اقلام مهم کنند. از قرار معلوم، دنیاگیری ویروس کرونا راحتی تراشیدن به زودی به ته برسد. بنابراین، مشکلات همچنان پابرجا خواهند ماند.

بازار بومی سامسونگ، یعنی جبر جنوبی، جزو نخستین جا ها در گیتی بود که تحت تأثیر شدید ویروس کرونا صبر گرفت و ضربات اقتصادی بزرگی بوسیله آن وارد شد. درون پی همه گیری کووید ۱۹، سامسونگ مجبور شد کارخانه های بزرگ خود را موقتا تعطیل کند. همچنین، این همدستی از تعطیلی چهار فروشگاه خویشتن داخل ایالات متحده ی آمریکا وقوف داد. دنیاگیری ویروس کرونا تو روزهایی بوسیله اوج خود رسا وجود که سامسونگ یکی از محصولات مهم امسال خود، یعنی گلکسی S20 را شناساندن کرد.

گلکسی اس ۲۰ سامسونگ با قیمت پایه ی ۹۹۹ دلار خیر عزب درون ایران، بلکه در بازارهای خارجی بی قراری گوشی گرانبها بانوا محسوب می شود. آدم که حکم خود را از مشت داده بودند، بوسیله پرداخت ۱،۰۰۰ دلار برای گوشی تمایل اضافی نداشتند. سامسونگ درون نخستین ماه از سه ماهه ی دوم سال ۲۰۲۰، مجموعه ی جدیدی از گوشی های قوم ی گلکسی A A را برای بازار ایالات متحده رونمایی کرد که قیمتشان از ۱۱۰ دلار آغاز می. شد سامسونگ امیدوار است در میدان گوشی های میان رده و اقتصادی همچنین خریداران زیادی را به جانب خود بکشاند تا کاستی خرید گوشی های پرچم دار جبران. «شود نوآوری های جسورانه» پر حرارت سامسونگ در وضع

هستند مدیر بخش موبایل سامسونگ که وضعیت کنونی «را حالت عادی» آینده خطاب می کند، در بیانیه ی جدید می گوید دنیاگیری ویروس کرونا باعث شده است سامسونگ سرمایه گذاری عظیمی روی رسیدگی و توسعه. کند درون بخشی از بیانیه می: «خوانیم در چند لمحه اخیر، راهکارهای جدیدی انجام کرده ایم تا کارهای یدکی نظیر بهبود فناوری تماس ویدئویی و دستیار به کارکنان شیار مقدم مبارزه با کرونا بخاطر حفظ کردن امنیتشان در کار انجام.» دهیم تائه مون رو درادامه ی سخنانش مدعی شد نوآوری های جسورانه تیز سامسونگ همچنین درون راه. 

هستند مدیر بخش موبایل سامسونگ سخنانش درادامه:افزود نوعی فناوری موبایلی خواهیم ساخت که شخصی تر، هوشمندتر، مفیدتر و امن تیز. است مشیت داریم همچنان به تولید محصولاتی مخرب بسان گوشی های هوشمند تاشدنی ادامه دهیم که در صنعتی پیش رو. هستند همچنین، می خواهیم گستره ی وسیعی از گوشی های 5G قوم ی گلکسی را تو بازارهای بیشتری عرضه. کنیم فناوری جدیدی که در اثر توسعه ی آن هستیم، امتحان های بسیار یدکی به ارمغان می آورد؛ تجربه هایی که درحال حاضر حتی توانایی تصور آن ها را بی قراری.

نداریم گفته می شود الزام ای ها در پی شناساندن نسل دوم گلکسی فولد در آنپکد امسال. هستند سامسونگ دو جنس گوشی تاشدنی: دارد گلکسی فولد همچون تاریخ باز و ودیعه می شود؛ اما گلکسی Z فلیپ از نوعی طراحی موسوم بوسیله پوسته صدفی استعمال می. یواش گلکسی فولد عرضه ی موفقی بوسیله بازار نداشت و با مشکلاتی جدی دست و پنجه نرم می کرد؛ ولی این مشکلات باعث نشدند سامسونگ مشت از تقلا. بردارد عرضه ی نسل مقدمه گلکسی فولد پنج ماه بوسیله تعویق. افتاد سامسونگ قطعا از اشتباهات پیشین خود تحصیل گرفته است و می خواهد گلکسی فولد جدید را به بی نقص ترین شکل ممکن تحویل علاقه مندان. 

دهد شایعه های جدید بوسیله شناساندن خانواده ی گلکسی نوت ۲۰ در مراسم پیش رو نیز اشاره می. کنند گفته می شود سامسونگ می خواهد این خانواده را درون قالب سه عضو شامل گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ پلاس و گلکسی نوت ۲۰ اولترا رونمایی. درنگ احتمالا تمامی این گوشی ها از 5G پشتیبانی خواهند. کرد درکنار این ها، سامسونگ هدفونی تمام بی سیم با نام گلکسی بادز لایو بی آرامی معرفی خواهد کرد که ظاهری لوبیامانند. دارد گلکسی واچ ۳ و گلکسی تب S7 و گلکسی تب S7 پلاس دیگر محصولاتی هستند که سامسونگ معرفی کردن خواهد.

کرد دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی تشریفات آتی آنپکد سامسونگ و محصولات احتمالی آن چیست؟بیشتر:بخوانید شیائومی ۲۵ تیرماه کنفرانسی آنلاین برگزار می کندگزارش کنفرانس شب گذشته هواوی؛ از HMS تا معرفی محصولات جدیداپل تریلر سریال Foundation را برای سرویس TV پلاس منتشر کرداپل قابلیت Scribble را برای نسخه جدید iPadOS معرفی کردپشتیبانی از کنترلر ایکس باکس الیت سری 2 به اپل تی وی اضافه می
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از بازار سرمایه، حسین فهیمی درباره جهت واریز نشدن مبلغ فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت برای برخی از سهامدارانی که موعظه فروششان را ثبت کرده اند، گفت: اولویت ما تو باهم اتحاد کردن ودیعه گذاری، حفاظت از وجوه مایملک های انسان است. در فروش سهام تردید زیادی بوسیله خرج می دهیم که مبلغ تک نظر حتماً بوسیله حساب همان فرد واریز شود بنابراین اگر بوسیله نشانی شهید عده شبا اشتباه باشد، ایستا باشد خواه بوسیله دلیل دستورات قضائی بست شده باشد امکان واریز وجه حیات ندارد. مشاهده تعداد سهام عدل در «راه مدیریت غیرمستقیم» | این سایت را چک کنید

سخنگوی سهام انصاف ادامه داد: از مجموع زیاد از یک میلیون نفری که سفارش ابتیاع سهام عدالتشان را ثبت کرده اند، تنها ۳ هزار نفر دچار مشکل شدند یعنی شماره شبای شان بوسیله گونه ای است که امکان واریز وجه حیات ندارد (یا بست است یا متوقف است یا به دلایل دیگر نمی توان وجه را به احصائیه آنها واریز کرد) درباره این عزیزان، غصه بانک ها و حزن کارگزاری هایی که سفارش معامله را قبض کرده اند تکاپو می کنند از ضابطه وابستگی و وابستگی با آن سهامدار، اطلاعات صحیح دیگر از جمله حساب مطمئن را از او ستاندن کنند.

فهیمی دنباله داد: مردم اطمینان داشته باشند که یکی از ترجیح های اصلی کارگزاری ها مراعات مصلحت سهامداران سهام قسط است به همین سبب سعی می کنند تا درون بهترین شرایط بازار، سهام عدالت آنها را به ابتیاع برسانند. فروش سهام قسط افراد زیر ۱۸ سال از ضابطه ولی یا قیم قانونی

وی درباره نحوه سودا سهام قسط افراد مافوق ۱۸ سال، گفت: در راستای نگاهداری از دارایی ها، یکی از دشواری ها افراد دامن ۱۸ سال است. محظور کار اینجا است که بی تا مورد رویت نمی تواند اندرز گذاری کند بلکه باید بی مانند دیگری از طرف او سفارش گذاری را عمل دهد بنابراین ما باید بدانیم فردی که سفارش را ثبت می کند آیا اما یا قیم قانونی این شخص است یا خیر.

فهیمی اعتراف داشت: برای فروش سهام عدالت بی آرامی این فرد دامن ۱۸ سال و تیمار ولی خواه قیم او باید درون سجام ثبت نام کنند و احراز هویت شوند. بعد از احراز هویت، کارگزاری ها این امکان را دارند که اطلاعات سجام را زمینه قرار دهند و پند فروش را تأیید کنند.

مهتر شریک سپرده گذاری مرکزی درون پاسخ به این سوال که وقتی این افراد نمی توانند عده تلفن همراه بوسیله نام داشته باشند چگونه می توانند سهامشان را بفروشند، گفت: تو ثبت سجام افراد زیر ۱۸ سال، نیازی نیست که خودشان شماره تلفن همراه بوسیله اشتهار داشته باشند بلکه طی ثبت اشتهار سامانه سجام با توجه به تاریخچه متولد بی نظیر از شما تصویب می بطی ء که عده همراه ولی خواه قیم را وارد کنید.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا شرکت ودیعه گذاری برنامه ای دارد که سهامدارن عدالت بتوانند اموال به فروش رفته خودشان را ببیند، گفت: کسانی که ۳۰ درصد مایملک شان را یک مکان وصیت فروش می دهند، نمی دانند سبد دارایی گیرایی به چه مدل و بوسیله چه نفیس فروخته شده است. اما کسانی که با مراجعه بوسیله سامانه کارگزاری ها تعداد نماد داخل یک سهم را انتخاب می کنند قادر هستند وضعیت فروش خودشان را مشاهده کنند بنابراین آنهایی که علاقه مند هستند قیمت به سودا رفته مایملک شان را ببینند به جای بیع یکجا ۳۰ درصد، فروش در هر نماد را برگزینی کنند و وعظ ما همچنین این است که اگر کسی قصد فروش سهام عدل خویشتن را دارد از این طریق اقدام کند. نمایش ۵ همکاری غیر بورسی سهام رحم در بورس | تشکیل هلدینگی با ۴۹ میلیون سهامدار
بخاطر بزرگنمایی بیشتر اینجا را کلیک کنید.
ژائوشین (Zhaoxin) یکی از شرکت های چینی که مدتی پیش موفق شده بود پردازنده های عام مبتنی به خشکی امدن معماری x86 تولید کند و به همین دلیل بخاطر برخی کاربران آشنا است. حال cnTechPost در گزارشی جدید مطالبه می کند چینی ها فرمان روی پردازنده ی گرافیکی اختصاصی (GPU) با نبوغ ۷۰ وات را نیز آغاز کرده اند.

معارفه فرمان روی پردازنده ی گرافیکی ازطریق انتشار ویدئویی درون وب سایت بازطراحی شده ی ژائوشین اطلاع دادن شد، با این حال ویدئوی موردبحث اکنون از سایت حذف شده است. این ویدئو به نقشه ی راه ژائوشین اشاره می کرد و اسکرین شات هایی از آن در شبکه های اجتماعی منتشر شده اند. در اطلس ی راه ژائوشین تماشاچی پردازنده ای گرافیکی با نبوغ ۷۰ وات هستیم. ظاهرا این پردازنده ی گرافیکی با اتکا بر لیتوگرافی ۲۸ نانومتری TSMC ساخته خواهد شد.

ژائوشین بیشتر به خیال ساخت پردازنده های مرکزی شناخته می شود که از بین آ ن ها می توانیم بوسیله پردازنده ی KaiXin اشاره کنیم. این پردازنده ها بوسیله طور کامل در چین مدل سازی و ساخته می شوند. ظاهرا ژائوشین از لفظ شرکت هایی حمایت می شود که مادون مدیریت شانس گره هستند. برای مثال ۸۰ درصد از سهام ژائوشین در اختیار همکاری دولتی Shanghai SASAC قرار دارد. ۲۰ درصد بقیه متعلق به شرکتی با نام VIA است که مجوز استعمال از معماری x86 را صادر می بطی ء.

ژائوشین تاکنون جزئیات خاصی درمورد پردازنده ی گرافیکی عام خود منتشر نکرده است، ولی می دانیم که همین پردازنده توان گرافیکی ۷۰ وات دارد و از لیتوگرافی ۲۸ نانومتری TSMC استفاده می کند. پردازنده ی گرافیکی ژائوشین احتمالا تا پیش از انتها سال جاری میلادی روانه ی میدان می شود. اگر نگاهی به بازار بیاندازید، بااطلاع می شوید پردازنده ای ۲۸ نانومتری از رقبا بسیار عقب است و امروزه شرکت هایی همانند AMD و انویدیا درحال مهاجرت تمام به لیتوگرافی ۷ نانومتری هستند. احتمالا این اتفاق به دلیل جلوگیری از تحریم احتمالی TSMC انجام شده باشد. به موجب این قوانین احتمالا TSMC اجازه ندارد لیتوگرافی های ۱۶ نانومتری و کوچک زیرفون را بوسیله انبازی های چینی نمایش دهد.



نقشه وضع شرکت ژائوشین

درحال مهیا جلوه گر ازاله که ژائوشین چگونه می خواهد بدون نقض IP-های گرافیکی AMD، انویدیا و اینتل، به تولید پردازنده ی گرافیکی اختصاصی بپردازد. همان نعوظ که اشاره کردیم ۲۰ درصد از سهام ژائوشین داخل اختیار VIA قرار دارد. آن طور که گزارش ها می گویند، VIA امروزه اقتدار دسترسی بوسیله IP-های گرافیکی شریک شدن S3 Graphics را دارد.

ژائوشین پیش تر سابقه ی استفاده از پردازنده ی گرافیکی کانون را در تراشه های خود دارد. بررسی کارشناسان نشان می دهد این پردازنده های گرافیکی کانون در مقایسه با پردازنده های گرافیکی جماعت تراشه های رقیب، عملکردی بسیار درمانده تر دارند. ظاهرا قدرت پردازشی آن ها حتی بوسیله پای UHD 630 اینتل بی قراری نمی رسد. با همه ی این ها ژائوشین می تواند با گسترش معماری خویشتن به Die بزرگ مرطوب و مصرف از توان بیشتر، بوسیله عملکرد بهتری دست یابد. با این همه میل نداشته باشید پردازنده ی گرافیکی ژائوشین تا اینکه تو وزن و اندازه ی پردازنده های قدیمی انویدیا و AMD ظاهر شود.  مقاله های مرتبط:با اولیه پردازنده چینی x86 آشنا شوید؛ ژائوشین KX-U6780A چه توانایی هایی دارد؟پردازنده های چینی Zhaoxin بخاطر عرضه عمومی به کامپیوترهای شخصی آماده شده اند

پردازنده ی گرافیکی محفل فعلی ژائوشین از دایرکت ایکس ۱۱، OpenCL 1.1 و OpenGL 3.2 پشتیبانی می کند. این پردازنده همچنین مجهزبه قابلیت انکُد و دی کُد ویدئوی شتاب یافته با پر اب افزار است و از این حیث عملکردی مناسب از خود نشان می دهد. البته جزئیات درون این زمینه بسیار کم هستند. بوسیله علاوه اپلیکیشن های بازرس بر پردازنده های گرافیکی نیز تاکنون نتوانسته اند داده ها زیادی درمورد معماری این پردازنده ها بوسیله دست بیاورند. پردازنده ی گرافیکی مجتمع ژائوشین در کنار موارد یادشده از DisplayPort و eDP و HDMI و VGA تیمار پشتیبانی می نرم و می تواند به رخ همزمان روی دو ورق نمایش 4K محتوا را به نمایش بگذارد.

با در رویت شهود ۷۰ واتی بودن پردازنده ی گرافیکی ژائوشین، احتمال می دهیم که این محصول خصوصی رایانه های دسکتاپ به نسبت مناسب مقدار باشند. اغتشاش تجاری بین ایالات متحده و چین به توشه خود باقی است و چین سعی می کند تا حد امکان نمونه بستگی خود را بوسیله آمریکا کاهش دهد. ساخت تراشه توسط ژائوشین، قدم مثبت مهمی در این راستا به شمار می آید. کارت گرافیک مجزای ژائوشین همچنین احتمالا نسل به نسل بهبودهای مهمی به خود خواهد دید. درنهایت باید ببینیم ارزش کارت گرافیک ژائوشین چقدر گلچین می شود. بیشتر بخوانید:انویدیا با گذر از اینتل سومین شرکت با ارج مرزوبوم ی نیمه هادی لقب گرفتاپل پشتیبانی از پردازنده های گرافیکی AMD را از macOS ARM64 حذف می کندپردازنده گرافیکی یکپارچه Xe داخل هم چشمی با پردازنده مختار GeForce MX350 رویت شدAMD پشتیبانی بتا از استعداد GPU Scheduling ویندوز 10 را عرضه کردانویدیا پشتیبانی از پردازنده گرافیکی رمزی را بسط می دهد
تا مدتی قبل، انگلستان درباره احتمال جاسوسی هواوی از عادت روش اندازی و گسترش شبکه های 5G، دیدگاه دوگانه ای داشت، اما هم اکنون به نظر می رسد موضع خود را تغییر داده است. پهلو مبنا اطلاعات منتشرشده داخل گاردین، نوبت درون حال تهیه راهکارهایی مبنی پیاده شدن حذف تجهیزات هواوی تا ۶ ماه آینده است. این جریان پس از تجدیدنظر آژانس اطلاعاتی GCHQ دوروبر خطرناک بودن فعالیت های هواوی، جدی شد. گاردین تو ادامه از وادار شدن هواوی به استفاده از تراش و فناوری های غیرقابل متکی پس از تحریم های ایالات متحده آمریکا اطلاع انصاف. مسئولان انگلستان به این خراج روان اند که امکان مدیریت این مخاطره برای آن ها وجود ندارد.

این گزارش در کشش این هفته به دست بوریس جانسون، ابتدا وزیر انگلستان خواهد رسید. مدتی قبل هم سخنگوی دولت اظهار کرده وجود که نتایج وارسی تحریم های ایالات متحده آمریکا بوسیله زودی داخل اختیارشان راحتی خواهد گرفت. آن ها مدعی شدند بوریس جانسون با توجه به اکید بودن اتهامات، ممکن است مجبور شود تجسس های کارشناسی را تا پایان ماه ژوئیه (مقصد و مرداد ۹۹) به حلقه عرضه دهد.

بریتانیا درون ماه ژانویه (دی و بهمن سال ۹۸) غرض پژمان بود که به هواوی رخصت دهد از برگ خود و سایر مشارکت هایی که شرکت با آن ها کار بزرگ بالایی دارد بوسیله اراده گسترش شبکه های 5G در سطح سرزمین استفاده کند. البته این فعالیت هواوی، فقط محدود بوسیله ۳۵ درصد شبکه های همراهی دستگاه ها و سایر سخت افزارهای مربوط به گوشی های هوشمند بود، ولی درادامه هم گزارش هایی درباره گمان طرد هواوی از میدان انگلستان در طول ۳ سال، شنیده شد.

آمریکا معتقد است هواوی، ZTE و سایر باهم اتحاد کردن های چینی خطرناک هستند و بوسیله طور بالقوه، می توانند بوسیله گره در جاسوسی دستیار کنند. مقامات به عارض علنی، هیچ تمایلی به تشریح اقتدار های جاسوسی هواوی ندارند، اما گزارش های غیررسمی از دسترسی به بک دورهایی خبر می دهند که امکان دارد ابزاری مشترک برای شبکه باشند. هواوی کماکان پیاده شدن بی گناه بودن خویشتن تاکید می کند.

فرقی ندارد کدام یک از طرفین، واقعیت را پیش روی می کنند، مهم این است که هواوی داخل حال دست وپنجه کند کردن با یک بحران دیگر داخل عرصه بین الملل است. با این که در رو اجباری هواوی از ایالات متحده آمریکا تعجب آور نیست، اما جایگاه آن تیمار اکنون به شدت در خطر بی ریا است. این تجدیدنظر تو انگلستان بی قراری می تواند در رو هواوی از یک راسته دیگر را نما بزند. اگر سایر متحدین آمریکا هم تصمیم مشابهی گرفتند، نباید شگفتی کرد.بیشتر بخوانید:چرا هند اپلیکیشن ها و فناوری های چینی را تحریم می کند؟ابتکار لالیگا برای پخش تلویزیونی مسابقات؛ هواداران گرافیکی و صدای وسوسه دیجیتالی از سکوهای مجازیاینستاگرام و فیسبوک با بنرهای تبلیغی، مصرف از ماسک را بوسیله کاربران خویشتن یادآوری می کننداینتل مجبور به توقف فروش برگ و پردازنده بوسیله مشارکت چینی Inspur شدکمیسیون FCC رسما هواوی و ZTE را تهدیدی بخاطر امنیت ملی ایالات متحده قلمداد کرد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین کلانتری شنبه ۱۴ آماج در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یاسوج اظهارکرد: با افراد سهل انگار مبتلا به بیماری کرونا که داخل اماکن وادارات گذر و ممارست می کنند و انگیزه ابتلای دیگر افراد به این مصیبت می شوند نیز مطابق با قانون تلاقی خواهد شد.

وی افزود: بوسیله طور شبانه روزی تمامی اماکن، ادارات، آبشارها، پارک ها و تالارهای استان رصد می شود و در قیافه حاجت با خاطیان تلاقی و این اماکن پلمب می شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین افراد صاحب تشریفات ماتم و عروسی که موجب ابتلای دیگر افراد به بلای ناگهانی کرونا شوند، توسط دستگاه قضایی پایین تر پیگرد عرفی قرار می گیرند.

کلانتری ابراز داشت: ارائه خدمات در تمامی ادارات کهگیلویه و بویراحمد مشروط به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک است و بدون هیچ تعارفی با خاطیان برخورد قانونی می شود.

وی عنوان کرد: آمار تلفات کرونا در استان به شکل چشمگیری افزایش یافته که باید متجاوز ازپیش تکریم دستورالعمل های بهداشتی و رعایت بور گذاری اجتماعی موردتوجه همگان راحتی گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: گونه داخل آبشار یاسوج مطلوب نیست و افراد بسیاری بی توجه بوسیله تمام مسائل بهداشتی چادر اسکان برپا کرده اند و در دور همی های چندنفره مشغول کشیدن قلیان هستند.

کلانتری عنوان کرد: برگزاری مراسمات عروسی در باغ ها و تالارهای استان منوط بوسیله اجازه دانشگاه علوم پزشکی است و بدون وسواس تالارهای و باغ های بی توجه به مسائل بهداشتی پلمب خواهند شد.

حامی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تعداد موارد مثبت و موارد بستری نیز همچون روزهای گذشته تو استان در حال افزایش است.

پرویز یزدان زنهار ابراز داشت: استفاده از ماسک، تکریم فاصله گذاری هوشمند، عدم مشارکت داخل تجمعات، خارج نشدن از مسکن بوسیله جز در موارد ضروری و شستن مکرر دست ها از مهم ترین توصیه های ما به مردم است.

وی تأکید کرد: هم اینک حدود ۳۰ درصد نمونه های تست کرونا که درون استان به طور روزانه ادا می شود، مثبت هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بروز داشت: نیز ۹ بیمار کرونایی در بخش محافظت های خاص درمانگاه های استان علیل هستند.

یزدان پناه از انسان اشتیاق که مسافرت به استان هایی مثل خوزستان، بوشهر، هرمزگان و فارس که تو وضعیت قرمز یا هشدار فراغت دارند خودداری کرده و مصونیت خود و اجتماع را به مخاطره نیندازند.

تاکنون ۲۳۷ هزاره و ۸۷۸ نفر در کشور بوسیله طور موکد به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا درون کشور بوسیله ۱۱ هزار و ۴۰۸ نفر رسیده است.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اعتمادآنلاین،‏ کره شمالی از آن دست کشورهایی است که تحولات درون ساختار سیاسی این قلمرو از چشم دنیا پنهان است. اما درون روزهای گذشته و با شایعات گشاد ای که درباره اضطرار شمالی و سلامت جسمانی کیم جونگ اون گفته می شود، این کنجکاوی بود دارد که آیا همشیره پیشگام اجبار شمالی می تواند ولیعهد او شود؟

 رسول روسیه تو پیونگ یانگ جایگاه کیم یو جونگ خواهر قطب این کشور را در ساختار سیاسی، و آینده او را در هرم قدرت و تصمیم گیری این کشور توضیح کرد.

الکساندر ماتسگورا رسول روسیه در پیونگ یانگ هنگام گفت وگویی با نامه نگاران که از طریق اینترنت ارتکاب گرفت اعلام کرد، دختر تارک دنیا پیشگام کره شمالی در حزب موثر کره از جایگاه بالایی برخوردار است، اما این بدان معنا محو که خلیفه برادرش خواهد شد.

او امتداد عدالت: بی تردید وکیل رئیسی شروع کمیته مرکزی حزب کاری که اکنون بر عهده کیم یو جونگ است جایگاه رفیعی محسوب می شود و سال های سال بود که هیچ شخصیتی لقب بی نظیر شماره ۲ را در کره شمالی از آن خود نکرده بود.

او در جوهر حال راجع بوسیله شایعاتی که در مورد وکالت پیشقدم کره شمالی پیاده شدن سر زبان ها افتاده گفت: تصور می کنم پرداختن بوسیله این مساله بی محور و مبنا است.

رسول روسیه تو کره شمالی ابرام کرد: کیم یو جونگ داخل حال مهیا تجربه خوبی در زمینه سیاست خارجی پیدا کرده و برای درون مشت ستاندن رله های عالیرتبه آماده است.

این داخل حالی است که وزیر دفاع زور جنوبی چندی پیش در نشست استفسار و پاسخ با کمیسیون دفاعی کشورش از دختر تارک دنیا کیم جونگ اون بوسیله نشانی شخصیت عده ۲ کره شمالی یاد کرده حیات.
فناوری تیغ ی فوقِ باریک یا UTG تاکنون تنها در یک نوع علیه یعنی گلکسی Z Flip استعمال شده است. پنل ارائه انعطاف پذیر این گوشی هوشمند از جنس پلیمر شیشه ای مصنوع شده که درقیاس با شیشه ی تک مصرف داخل گلکسی فولد دوام پذیری به مراتب بیشتری دارد. اکنون براساس اظهارات یک منبع معتبر، هواوی و شیائومی قصد دارند تا از فناوری یادشده استفاده کنند و تو آینده، آن را تو دستگاه های تاشدنی خودشان بوسیله حکم گیرند.مقاله های مرتبط:مشخصات شیرهدار افزاری شیائومی ردمی 9A پدیدار شدشیائومی روی دو گوشی ارزان تر از ردمی 10 ایکس کار می کند

حساب کاربری Digital Chat Station داخل شبکه ی اجتماعی ویبو درون یادداشتی تصنیف است که UTG در صفحات تاشدنی و صفحات نمایشی که اطراف گوشی را تسلط کرده اند استفاده خواهد شد؛ ترجمه ی ماشینی این پست از زبان چینی، حداقل این این طور است. به کارگیری فناوری یادشده در نمایشگر گرداگرد دستگاه نکته ی جالب توجهی است، زیرا شیائومی درحال حاضر نیز نمونه ی نخستین ی محصولی با معروفیت می میکس آلفا را شناساندن کرده که نمایشگر آن اطراف گوشی را احاطه کرده است. درنتیجه، چندین سناریوی احتمالی تو این بین حیات دارد.

مطلب مذکور درباره ی طرح هواوی برای نمایش ی دستگاهی مانند با گوشی شیائومی می میکس آلفا خواه نسخه ی نهایی و مصرفی این محصول است. براساس این پست، در دستگاه یادشده به جای شیشه ی جامدی که در میزان ی بدوی بوسیله کار رفته بود، از تیغ ی UTG استفاده خواهد شد. درحال حاضر UTG نسبت به شیشه های خمیده ی معیار مقاومت و دوام پذیری بیشتری ندارد؛ درنتیجه، اگر گوشی های جدید شرکت های یادشده قابلیت تاشدن را نداشته باشند، ممکن است استفاده از شیشه ی محافظ گوریلا گلس راهکاری مناسب تر باشد.بیشتر بخوانید:بهینه گوشی های 2020؛ از آیفون 12 تا گلکسی نوت 20چگونه از بتا iOS 14 به iOS 13.5.1 دانگرید کنیم؟کارزار تحریم تبلیغات فیسبوک روزبه روز مبصر تیز می شودآیفون SE 2020 مجموع نمره ۱۰۱ را از DxOMark دریافت کردوان پلاس نورد بوسیله دوربین سلفی دوگانه مجهز می شود؟
برنامه های CRM، خلق کردن اتوماسیون بازاریابی و… همگی درون راستای حفظ مشتریان موجود طراحی شده اند. یکی از ایده هایی که در این ماخذ مطرح شده و مورد استفاده صبر می گیرد، تشکیل باشگاه مشتریان است.

همه ما به عنوان مصرف کننده، محفل های مشتریان را تو اطرافمان دیده ایم. ایده ایجاد کانون مشتریان اولین جنین داخل دهه ۱۹۷۰ در آمریکا مطرح شد. خطوط هوایی آمریکا، طلایه راه اندازی باشگاه های مشتریان بوده اند یعنی زمانی که پروگرام های پرواز خود (Advantage) را راه اندازی کردند. نسب های شکل گیری باشگاه های مشتریان به اواخر دهه ۱۹۷۰ برمی گردد؛ زمانی که نصیب و قسمت آمریکا با تصویب شیوه مقررات زدایی خطوط آسمانی موانع این بخش را که پیاده شدن بنیان قوانین فدرال به بود آمده حیات کاهش رحم. داخل نتیجه ی این هنجار زدایی، رقابت افزایش یافت و شرکت های هواپیمایی سعی کردند خدمات جدیدی را ارائه دهند تا سهم بازار خویشتن را اضافه دهند. در ماه مه ۱۹۸۱، خطوط فلکی آمریکایی از این کود فراتر رفتند و باشگاه های مشتریان را به وجود آورند که به مسافران اجازه می داد مایلزهای هواپیمایی (Airline miles)، یعنی میزان مایل و مسافتی که با یک خطوط فلکی پرواز می کنند را جمع آوری کرده و با بلیط جت یا سایر مزایا معاوضه کنند. این برنامه در حال حاضر بیش از ۶۷ میلیون عضو دارد.

محفل مشتریان مواجب وفادارکردن خریدار را بوسیله عهده داری دارد، یعنی می توان گفت که بمنظور تمرکز بوسیله روند انجام امور در داخل شرکت، حلقه مشتریان رفتار مشتریان را تجسس و تحلیل می نرم. به واژه دیگر محفل مشتریان درون کشش زمان، خریدهای مختلف یک مشتری را زیر نظر دارد و پس از هر بار خرید سعی می کند کاری کند تا مشتری به معامله دوباره از شما اغوا شود. تمجید منیع باشگاه مشتریان جذب خریدار جدید و تمرکز بر وفادارسازی مشتریان فعلی است. در یک جماعت مشتریان صنف ای روی موارد مختلفی تمرکز می شود و پس از تحلیل رفتار مشتریان، راهکارهای هوشمندانه و هدفمند وفادارسازی مشتریان عرضه می شود.

امکان ابداع آفرهای متنوع، هدفمند و تاثیرگذار مهمترین بسرنوشت شوم دچار کردن از یک باشگاه مشتریان است، چراکه باید بتوانید بوسیله این مایه از طولانی تلاش هایی که بخاطر راه اندازی مجتمع مشتریان اجرا داده اید بهترین حاصل را بگیرید، آفرهای خاصیت گذار باید بتوانند اهداف زیر را برای شما محقق کنند:حس احترام را در خریدار ایجاد و استقامت کندمشتری احساس کند که هرچه به تصرف وکار شما وفادارتر باشد از منافع بیشتری روزی مند می شودمشتری را به صورت هدفمند و بر بن انتزاع رفتار خودش تشویق کنددر مناسبت های مختلف شما را درون ذهن خریدار یادآوری کندمیزان واکنش یک آفر در بازه های زمانی مختلف شایان اندازه گیری باشد

حلقه مشتریان دارای نسل های متفاوتی است





دودمان اول

دوده مبدا باشگاه های مشتریان، ابتدایی ترین مدل از باشگاه های مشتریان است و بیشتر افراد تجربه بودن و استفاده از این دوده از باشگاه مشتریان را دارند. به این لباس که شما با هر جنین معامله از یک فروشگاه خاص که دارای باشگاه مشتریانی از این نسل است، مبلغی از خرید خویشتن را بخاطر خرید مربوط باینده از همان فروشگاه هدیه میگیرید و البته گاهی نیز بصورت یک کد تقلیل برای ابتیاع اینده شما با کلی قاعده و غیره است. بخاطر مثال باید خرید شما از یک مبلغی والاتر باشد یا در مدت زمانی خاص از آن استعمال شود و ... که این خویشتن باعث دلخوری مشتری می شود.

مثل باشگاه مشتریان نوین چرم، مارال چرم و همچنین بسیاری از پوشاک و برندهای دیگر ایرانی و خارجی.

تبار دوم

نسل دوم از باشگاه های مشتریان، که امروزه در میان تصرف وکارهای بسیاری اب شده است و مورد مصرف ی بسیاری از کسب وکارهای آنلاین و آفلاین فراغت می گیرد. این اولاد از جماعت مشتریان بوسیله این شکل ایفا می درنگ که شما با خرید از یک تصرف وکار خاص، که درون بیشتر موارد کسب وکاری آنلاین است، امتیازاتی وجب می آورید. و می توانید با استفاده از این امتیازات از این باشگاه، کدهایی از تصرف وکارهای دیگر بصورت درصد تخفیف و قوانین عجیب دریافت کنید.

مانند باشگاه مشتریان دیجی کالا، الوپیک، تپسی و دیگر کسب وکارهای آنلاین.

نسل سوم

نسل ثالث از کمیسیون های مشتریان کاملا متفاوت از دو نسل قدیمی و قبلی عمل می کند. این خاندان از کانون مشتریان تو خارج از کشورمان طرفداران بسیاری دارد. به گونه ای که غالب مردم جامعه در این کشورها، تن یکی از باشگاه های نسل سوم هستند و به قیافه کاملا موکد و محسوس در تمامی خریدها و عمر یومیه ی خود از آن استفاده می کنند. درون کشورمان همچنین کلکسیون بوسیله نام بامن با رویه اندازی این سلاله از حلقه های مشتریان یا به اصطلاح نرم وسایل وفادارسازی مشتریان بخاطر ابتدایی وهله در ایران کار خویشتن را مبدا کرده است.

داخل این خاندان از کانون مشتریان، شما می توانید با فروش از تمامی فروشگاه های مورد حاجت خود امتیازی با اشتهار مَنِکْس بوسیله دست بیاورید. لازم است بدانید در بامن شما می توانید با خرید از فروشگاه های آنلاین و یا آفلاین این امتیازات را کسب کنید. در تبار ثالث از محفل مشتریان، شما در ادا تراکش و رفع کامل نیازهای روزمره خود از قبیل بیع شارژ اپراتورهای مختلف، درخواست تاکسی آنلاین، خرید کتاب، خشکشویی، سفارش غذا، ابتیاع و وصیت آنلاین کالا، وعظ پیک موتوری و هر آنچه در طول روز حاجت دارید، منکس کسب می کنید و این امتیازات را درون تمامی همین تصرف وکارها هزینه کنید و یا از فروشگاه آنلاین بامن که دارای کالاهای متفاوتی در تمامی قسمت قسمت کردن ها است کالای تک حاجت خود را با منکس های خود خریداری کنید. به عبارت ساده می توان گفت، شما هیچ محدودیتی ندارید و با یک حساب سرانگشتی می قابلیت فهمید که با عضویت تو چنین باشگاهی می توانید در کشش ماه به سادگی نفقه های خود را کاهش دهید و خواه به نوعی پس انداز کنید.

در پایان می نبوغ گفت با حیات پیدایش مجلس مشتریان بامن، مسیری نو و اتفاقی شگرف در هوی راسته کسب وکارها و افراد استفاده کننده خواهد حیات.بیشتر بخوانید:تکنولوژی رایانش ابری و به کارگیری آن داخل ارائه یواش افزار های سازمانی همکاران سیستمآموزش سئو در ۶ مرحله با سایت سئو لبنرم افزار رایگان فست دیکشنری لوگوی خود را دگرگونی دادفروش و خدمات پس از بیع تلویزیون های شیائومی در داتیس سرویسثبت آگهی در روزنامه رسمی به تعبیر میسر
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایمنا: خروجی سد رودشتین که از روز شنبه ۱۷ خردادماه و همزمان با اتمام توزیع آب کشت پاییزه دوم کشاورزان به سمت تالاب گاوخونی رهاسازی شده بود، در پی تجمعات کشاورزان شرق استان اصفهان درون منطقه شاتور و گیشی تو اعتراض به روانی حقابه زیست محیطی و درخواست موسسه جهادکشاورزی، ۳۱ خرداد بسته شد تا تو آستانه مفارقت گرم مسئله حداقلی پساب از تالاب گاوخونی دریغ شود تا آب مورد نیاز برای کشت گلرنگ تأمین شود. زراعت گلرنگ در مدخل جلگه، بهمن و اسفند سال ۹۸ و با وجود اخطاریه های همدستی آب منطقه ای اصفهان ارتکاب شده است.

در این باره رضا خلیلی ورزنه، مدیرعامل انجمن دوستداران میراث طبیعی و محیط زیست ورزنه اظهار کرد: با اختتام زمان توزیع آب برای کشاورزان قرار وجود در مدت زمان بین دو کشت، از ۱۵ خرداد تا ۱۵ تیرماه، اندکی پساب تصفیه شده شرق اصفهان برای نمدار شدن گاوخونی رهاسازی شود که پس از تجمعات چند روزه و اعتراض متجاوز از ۶۰ نفر از کشاورزان در حاشیه زاینده رود منطقه شاتور و گیشی و نگرش بند رودشتین به حقابه زیست محیطی، جریان آب بوسیله سمت گاوخونی پیمانه شده است.

وی افزود: غصه اکنون اندکی زهاب زراعت و آب بیگانه کانال سگزی پایین دست سد رودشتین تا گاوخونی جریان دارد.

این فعال هوا زیست دنباله قسط: طبق قانون پس از آب شرب، مطمئن حقابه زیست محیطی در ترجیح دوم است و کشاورزان منطقه جلگه بوسیله روند حداقل آب به سمت تالاب که براساس آخرین پایش ها ۵.۲ متر مکعب در حین بود، اعتراض داشتند و خواستار تأمین آب برای آبیاری میوه گلرنگ بودند در حالی که آبیاری محصول با پساب همچنین از دید بهداشتی صحیح محو.

مدیرعامل انجمن دوستداران میراث طبیعی و فضا زیست ورزنه گفت: رهاسازی اخیر آب، آلودگی دست خط سد رودشتین تا تالاب گاوخونی را شستشو و لایروبی کرد و در آستانه فصل گرما با توجه به اینکه روانی رودخانه از سه شهر زیار، اژیه، ورزنه و ۱۲ روستا می گذرد نرم شدن جریان و کاهش چونی آب به خاص در ولایت ورزنه مشکلات بهداشتی و بوی نامطبوع ساختن می نرم از این رو از مسئولان هوا زیست و بهداشت، اجرای قانون و قدر به طبیعت را خواستاریم.

از ابتدای سال آبی جاری (ماه مهربانی) تاکنون ۵۲.۳ میلیون متر مکعب از حقابه سالانه تحویل تالاب بین المللی گاوخونی شده است؛ نصف دوم سال ۱۳۹۸ معادل ۴۱ میلیون مترمکعب آب و فروردین و اردیبهشت امسال داخل مجموع حدود ۱۱.۳ میلیون مترمکعب پساب و زهاب خبردار تالاب شد.

این مدل از حقابه درون چهار مرحله برای گاوخونی تأمین شده است؛ حقابه سالانه تالاب گاوخونی ۱۷۶ میلیون مترمکعب آب در سال است.