خانه لوکس مبله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بوسیله رغم تعهدات بی نهایت جهانی بوسیله نیت مقابله با مقادیر قابل توجهی از خاشاک های پلاستیکی که فضا زیست بکلی جهان را تحت تاثیر صبر داده، نمو تولید زباله های پلاستیکی از تلاش های عارض خمود برای کاهش آن فراتر رفته است.

همچنین محققان در این مطالعه تاکید کردند تو صورتی که نصیب و قسمت ها تنها به دستورالعمل های موجود اکتفا کنند تولید سالانه این زباله ها درون دست خط افزایشی قرار می گیرد و تا سال ۲۰۳۰ زیاد از شش برابر بیشتر می شود.

تحلیل جهانی حجم پلاستیک های تولید شده که الزام زمین را آلوده می کند اهداف و گونه هایی را ارزیابی می کند که ما را قادر می سازد تا به کاهش جهانی زباله های پلاستیکی مشت پیدا کنیم. در حال حاضر برآوردها مشعر از آن است که هر سال حدود هشت میلیون تن خاشاک پلاستیکی باخبر اقیانوس ها، دریاچه ها و رودخانه های جهان می شود.

هرچند میزان های ریاضی جدید حاکی از آن است تا سال ۲۰۳۰ مدل سالانه زباله های پلاستیکی ۱۷۳ ناحیه به ۵۳ میلیون تن افزایش رک می بطی ء.

نیز این مطالعه سناریوهای آتی بخاطر تحقق کاهش جهانی زباله های پلاستیکی به ناچیز از هشت میلیون تن تا سال ۲۰۳۰ با استفاده از استراتژهای موجود از جمله کاهش زباله پلاستیکی، گشایش مدیریت پسماند و پاکسازی فضا زیست را مدلسازی کرده است.

به گزارش گاردین، در این تجسس آمده است: به مشیت تحقق این هدف لازم است خاشاک های پلاستیکی حدود ۲۵ تا ۴۰ درصد کاهش پیدا کند و مدیریت پسماند پلاستیکی در کشورهای ناچیز درآمد از کبد به ۶۰ درصد اضافه روبرو درنگ. همچنین پاکسازی ۴۰ درصد از زباله های تولیدی داخل سال ضروری است.
  • ۹۹/۰۶/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی