خانه لوکس مبله

۸ مطلب در اسفند ۱۳۹۸ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، پس از اعلام توقف موقت محضر زائران در حرم مطهر رضوی، شب گذشته تجمعی پشت درهای خروجی این آستان مقدس لباس گرفت که منجر به حمله به گیت های ورودی اب الجواد (ع) و توهین به خادمان شد.

حالا ابعاد این ازدحام در حال مشخص شدن است و پیگیری های خبرنگار فارس از منابع آگاه مشعر از آن است یکی از لیدرهای شلوغی شب گذشته برادر مسوول دفتر آقا صادق شیرازی است.

پیش از همچنین درون ابتدای عالمگیر بیماری کرونا در سرزمین برخی حامیان صادق شیرازی اقدام به گستردن فیلم هایی داخل شبکه های مدنی کردند که درون آن ضریح حرم مطهر را لیس می زدند که این اقدام با تاثیر های انتقادی مردم مومن و مذهبی مواجه شد.

تو همین خصوص برخی منابع آگاه اطلاعات جالبی در اختیار فارس راحتی دادند که نشان می دهد این افراد بعداز دستگیر در اعترافاتشان عنوان کرده اند: « پیش از اقدام به لیس کوفتن پنجره ها، آن را با "پَد الکلی" تمیز کرده اند.»

تولیت آستان قدس رضوی، حضرت مقدسه حضرت معصومه (س) و پیشگاه مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با صدور اطلاعیه مشترک اعلام کردند: با ورود و مسری مصیبت کرونا و وصیت های مقامات بهداشتی در مخاطرات جدی تجمعات، مدتی است که کلیه ی اجتماعات و دستور کار های گروهی عتبات مقدسه به حال تعلیق درآمد و اینک با گسترش و مخاطرات جدی نمدار کرونا در سطح کشور و جهان، با قلبی شکسته شده و دلی پردرد، تصمیم سخت ایجاد محدودیت موقت انجام گرفت و بنابراین با غم و اندوه فراوان عذرخواهی خود را بوسیله جناب اهل بیت(ع) داخل لیس امکان ارائه خدمات به زائران برتر حرم های مطهر ابراز می داریم. جزئیات و تصاویر حوادث قم و مشهد؛ داخل حرم را شکستند | همه واکنش ها به هتک احترام حرم جناب معصومه(س) و امام رضا (ع)
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، صابر احکامی اعتراف کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا مصوباتی در راستای پیشگیری از این ویروس تو ستاد کرونا شهرستان دهلران درون جلسه ای که همه مدیران اجرایی محضر داشتند مصوب شد، اما متأسفانه فدایی از مدیران بدون توجه به اجرایی شدن مصوبات عزب مصوبات را دستینه کردند.

وی اظهار کرد: این دادستانی در راستای بهداشت عمومی و اجرای مصوبات ستاد کرونا شهرستان هریک از مدیران دستگاه های اجرایی که کم کاری کنند موافق سر بازداشت خواهد کرد.

دادستان دهلران اظهار کرد: تو همین راستا یکی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان دهلران به دلیل عدم توجه به مصوبات ستاد کرونا شهرستان دهلران درگیر شده است.

ستاره شناس ضمن هشدار به مدیران اجرایی شهرستان گفت: مصوبات ستاد کرونا شهرستان دهلران لازم ادا است و هیچگاه راه کمینه کاری از مدیران داخل این راستا پذیرفته زدودن.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، مهدی یوسفی جمارانی افزود: با توجه بوسیله علائمی که پزشک عفونی بیمارستان از این افراد می بیند بوسیله احتمال بسیار مشغول بوسیله کرونا هستند و تو حال مهیا تو قرنطینه نگهداری می شوند، اما زمانی بوسیله نعوظ قطعی می نبوغ ابتلای اشخاص به این بیماری را تائید کرد که کیت کرونا روی آنها آزمایش و مثبت شود.

به گفته وی، این افراد همگی مردمان فیروزکوه هستند که آزمایش های اولیه آنها به تهران ارسال شده است.

این مقام مسئول گفت: به برهان حجم بالای بیمارانی که در مراکز درمانی تهران بستری هستند، امکان تصویب برای این بیماران وجود ندارد، چرا که حال عمومی آنها خوب است و مرکز درمانی فیروزکوه حجم نگهداری آنها را تا زمانی که مراحل درمان طی و بهبودی کامل حاصل شود، دارد. در این شرایط فقط موارد ضروری و حاد بوسیله تهران گسیل خواهند شد.

فرماندار فیروزکوه گفت: کیت امتیاز کرونا نیز صرفاً بخاطر افراد بدحالی که داخل مراکز نگهداری بیماران کرونایی بستری می شوند، استفاده می شود، چرا که با محدودیت مواجه هستیم و تعداد کیت ها به پیمانه نیاز کل قلمرو نیست؛ بوسیله محض این که کیت خریداری یا درون داخل کشور تولید شود درون اختیار مراکز درمانی کل سرزمین قرار خواهند رحم.

یوسفی جمارانی با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد علی رغم هشدارهای بهداشتی پاس نمی کنند، تاکید کرد: بستگان افراد مشکوک به کرونا بوسیله درمانگاه مراجعه نکنند، در این صورت هم برای کادر درمانی مشکل ایجاد می شود و بی قراری اگر درون ربط با بیماران مشکوک باشند ظن ابتلا این افراد هم اوج می جوی.

وی از شهروندان درخواست کرد تا خاتمه شیوع اپیدمی ویروس کرونا بوسیله هیچگاه وجه قرنطینه خانگی را ترک نکنند و گفت: این موضوع کاملاً شدید است، تا اینکه فداکار از این افراد که بهبود جلوه گر می کنند باید در قرنطینه های خانگی بمانند.

فیروزکوه متشکل از دو حصه مرکزی و ارجمند با جمعیتی افزون بر ۳۳ هزار نفر داخل شمال خاوری پایتخت واقع شده است. این شهرستان نقطه اتصال سه استانتهران، مازندران و سمنان است.
ممنوعیت دست دادن در لیگ معزز هندبال انگلیس از روز شنبه ۷ مارس (۱۷ اسفند) آغاز شد و بازیکنان خوش آمدگویی ابتدای مسابقات را بوسیله اشکال گوناگون با زدن مشت یا آرنج به حزن یا پرهیز کامل از تماس بدنی انجام دادند.

Anthony Devlin/PA
خلال سال های اخیر، بسیاری از شرکت های تجاری بزرگ دنیا، مثل اپل و گوگل نیز لوگوی خود را از حالت سه گانه بعدی به نمای تخت و دو مربوط باینده تبدیل داده اند. این اتفاق، سال گذشته برای فولکس واگن نیز رخساره داد.



نشان تجاری بی ام و با حذف سازمان ی سیاه رنگ، نوار سفید و سطر روشن BMW در اطراف خواهد داشت. مطابق انتظار، خطوط صلیبی و تقسیمات چهارگانه اداره ی میانی به فام های آبی و سفید، پابرجا خواهند وجود. با این ترفند، فضای بین سازمان ی میانی و بیرونی که حروف BMW در آن جای دارد، شفاف همیشگی می ماند تا رنگ بدنه ی خودرو را نشان دهد. نشان تجاری جدید بی ام و، حالت کاملا برچسبی و هم سطح کالبد نخواهد داشت؛ بلکه دارای برجستگی فلزی براق با سایه روشن در موافق تابش تلالو خواهد وجود.



 

بیشتر بخوانید:مورگان Plus Four با پیشرانه بی ام و رونمایی شدسدان برقی بی ام و i4 با مدل مفهومی رونمایی شداولین تک ابتلا به کرونا درون کارخانه بی ام و مونیخبی ام و به فرمول یک بازنمی گردددلیل استقبال روزافزون از سوپرشارژرهای الکتریکی چیست؟
به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از آرت نیوزپیپر نوشت: گالری ملی لندن دستور کار برگزاری این نمایشگاه را پس از آنکه مقامات ژاپن اجازه تعطیل شدن تمامی ارسی های هنری ملی این ناحیه را بوسیله مدت دو هفته صادر کردند، به تعویق انداختند. از عموم ملکی های مهم ژاپن که در پی این دستور تعطیل شده اند به «موزه ملی توکیو»  و «موزه ملی کیوتو» می توان اشاره کرد. ژاپن ۳۷۰۰ گردشگر را قرنطینه کرد

فراغت وجود این نمایشگاه که «شاهکارهایی از گالری ملی لندن» صیت داشت سوم مارس در «موزه ملی هنرهای غربی توکیو» برگزار شود، اما به برهان دستورات صادر شده توسط مقامات ژاپن این ملکی نیز تا شانزدهم مارس بسته خواهد ماند. این به آن معناست که ۶۰ پی از برترین تابلوهای گالری ملی لندن از جمله «گل های آفتاب گردان» معلول « ون گوگ» که برای نخستین مرحله از اروپا خارج شده است همچنین داخل قرنطینه این موزه ژاپنی گیر محذوف اند و بوسیله طور موقت دسترسی به آن ها توسط عموم مردم غیرممکن خواهد حیات.

ده ها هزار بلیت برای این نمایشگاه پیش فروش شده که زمان حال لغو شدن برگزاری آن در موعد مقرر مشکلاتی را بی قراری بخاطر بازدیدکننندگان و بی قراری برای مسوولان این نمایشگاه ایجاد کرده است. در ژاپن حساب مبتلایان به ویروس «کرونا» روز گذشته به ۲۰۰ نفر رسید. در مجموع چهار نفر در این ناحیه جان خویشتن را در اثر ابتلا بوسیله این ویروس از دست داده اند. قرار وجود نمایشگاه « شاهکارهایی از گالری ملی لندن» تا چهارم ژوئن تو توکیو برگزار و سپس به «ارسی ملی اوساکا» منتقل شود.
کد DS برای علاقه مندان مدل های کلاسیک یادآور یکی از محصولات پرفروش و محبوب  سیتروئن بوسیله اشتهار دوشو (تلفظ فرانسوی) بین سال های ۱۹۵۵ تا ۱۹۷۵ است. حالا برند دی اس (DS Automobiles) زیرمجموعه ی لوکس سیتروئن فرانسه است که نامش بوسیله عنوان خودروساز تو سال ۲۰۰۹ مطرح شد. این شرکت از سال ۲۰۱۴ به طورمستقل فعالیتش را گسترش عدل تا بوسیله عنوان عضوی از گروه خودروسازی پژو-سیتروئن موسوم بوسیله PSA شناخته شود. دی اس درون مجاهدت است تا سال ۲۰۲۵، تمام تولیدات خود را با پیشرانه ی تمام برقی خواه پلاگین هیبرید عرضه کند.

از سال ۲۰۱۴ تاکنون، هیچ کدام از محصولات دی اس در کلاس سدان نبودند. علاوه بر چند مدل کراس اور تو اندازه های متنوع، DS5 و DS3 هم تولید شدند که البته خودروهایی پنج داخل و هاچ بک محسوب می شدند. از اواسط سال ۲۰۲۰، سدان DS9 به زنبیل شرکت سازنده اضافه می شود تا ضمن افزایش تنوع محصولات، به راسته کشورهای خارج از اروپا نیز صادر شود. این سدان لوکس داخل ملک گره تولید خواهد شد.



با وجود امکانات لوکس و طراحی خلاقانه، DS9 چندان بزرگ و پهن اندام نیست. این خودرو با فاصله ی محورهای ۲۸۵ سانتی متر تولید می شود که البته خرسند بخش است؛ اما کوچک پر حرارت از بی ام و سری ۵ یا مرسدس بنز کلاس E خواهد بود. در نمای روبه رو، همانندی یدکی بین DS9 و کراس اور DS7 کراس بک بود دارد. جلوپنجره ی ۶ ضلعی با وسایل کروم داخل جوانب همراه لامپ های کریستالی گردان تو کاسه چراغ عمده ترین نکات در طراحی DS9 هستند. مشابه DS7 نوار LED فروغ روز حزن در خط باریک عمودی به طرفین سپرها نقل مکان شده است تا دریافتن خودرو اسپرت با حالتی انتقام جو و متمرکز فراهم شود. خطوط حجم دهنده در DS9 بسیار هنرمندانه و حساب شده حکم شده اند. روی کاپوت جلو، فضاسازی چشم نوازی با توجه به ابعاد چراغ ها وجود دارد. یک نوار فلزی و براق کروم هم طول درپوش موتور را از شیشه ی حقیقی تا نزدیکی جلوپنجره پوشش می دهد.



از نمای جانبی و پشت، خطوط عمیق با حجم دهی چشمگیر نقش مهمی در طراحی DS9 دارند. نقشه کشی رینگ ها و دستگیره های ناپدید شونده و حتی درپوش سوخت گیری متناسب با ساختار بدنه است و حالتی خلاقانه دارد. آینه بغل های دورنگ نیز، متناسب با سقف شیشه ای و سیاه رنگ جزیی DS9 خواهد بود. در عقب، شباهت هایی با نسل متاخر سدان های مرسدس بنز، به ویژه کلاس A، دیده می شود؛ اما به لطف بالچه ی انتهای بدنه و ادوات کروم و چراغ های LED که حالت سه گوشه مختص خودروهای دی اس را تداعی می کنند، شخصیت ویژه ای برای DS9 مجهز شده است.



تو فضای داخلی، حالتی مینیمال و بدون از بهم سبک با کلیدهای متعدد داشبورد وجود دارد. شوفر با نمایشگر مبصر لمسی تو وسط بسیاری از امکانات DS9 را مدیریت می کند. دنبال فقره اندوه نمایشگری عریض و طولانی دیجیتال برای اطلاع از شرایط فنی گمارش شده است. بوسیله عذاب می توان قطعه ای پلاستیکی در فضای داخلی DS9 دید؛ چراکه طولانی سطح داشبورد و امر و حتی تودری ها پوشیده از چرم با ادوات فلزی فروزان هستند. خریدار DS9 حق برگزینی زیادی برای سفارش نوع نورپردازی و چرم با طرح و طعم جزیی های مختلف دارد.



فراتر از طراحی خاص و خلاقانه استفاده از فناوری پلاگین هیبرید می تواند بوسیله تکثیر محبوبیت برند دی اس داخل خارج از فرانسه کمک کند. سدان لوکس DS9 از ترکیب یک اتومبیل کامل برقی با پیشرانه ی بنزینی از سری پیورتک (PureTech) نیرو می گیرد تا مجموع قدرت ۲۵۰ یا ۳۶۰ اسب تبخیر در نسخه های متنوع تولید شود. باتری های ۱۱/۹ کیلووات ساعتی شعاع حرکتی ۴۰ تا ۵۰ کیلومتری با نهایت سرعت ۱۳۵ کیلومتربرساعت حاضر می کنند. این استاندارد با صندوق دنده ی هشت سرعته ی خودکار و سیستم دودیفرانسیل تولید خواهد شد.



محصولات خودروسازی دی اس تأکید یدکی بر فناوری های مدرن درکنار امکانات لوکس می کنند. داخل DS9، سیستم تعلیق هوشمند با حسگرهای راداری مختلف نصب شده است تا فنربندی هماهنگ با تحلیل وضعیت جاده عمل کند. چراغ های کریستال LED در جلو با پنج حالت مختلف پرتو شامل رانندگی در قصبه و بزرگراه و پارکینگ برازنده تنظیم هستند. مثل DS7، درون DS9 هم نظر شب وجود دارد تا راننده بتواند ازطریق نمایشگر دیجیتال قفا فرمان مسیر جاده را به خوبی ببیند.



امکانات ایمنی مدرن و فناوری خودران سطح ۲ درون DS9 فراهم شده است. این خودرو ضمن تجسس سطح هوشیاری راننده، می تواند از کروزکنترل هوشمند و رانندگی خودکار با توانایی تربیت بین خطوط و کاهش یا افزایش سرعت شایان با ترافیک شاهراه استفاده کند. البته این امکانات هنوز با فناوری خودران موجود داخل محصولات مرسدس بنز و بی ام و یا مدل های متاخر کادیلاک مجهز به سوپرکروز مقایسه شدنی نیست؛ چراکه پس از سه گانه لمحه توقف داخل ترافیک، غیرفعال می شود و توانایی تعویض خط خودکار ندارد.



سدان لوکس DS9 از اواخر تابستان ۲۰۲۰ دانا بازار جهان خواهد شد. این دشت شبیه بسیاری دیگر از خودروهای فرانسوی، در آمریکا و کانادا و مکزیک عرضه نمی شود.بیشتر بخوانید:جزئیات عوارض سالیانه بر خودروهای لوکس منتشر شدگزارش مالی فراری منتشر شد؛ فروش متجاوز از ۱۰ هزار خودرو درون سال ۲۰۱۹نسل جدید کادیلاک اسکالید شناساندن شدمرسدس AMG G63 با تیونینگ کارلکس دیزاین رونمایی شدتولید پیکاپ مرسدس بنز X کلاس متوقف می شود
مارتین والتز (Martin U Waltz) عکاس حرفه ای تبعه برلین و مؤسس گروه عکاسی شهری berlin1020 است که درون کنار عکاسی، به نویسندگی و آموزش نیز می پردازد. مقاله والا از واژه وی نقل شده است که بوسیله آموزش عکاسی ژانر شهری و نحوه ی رویت بوسیله سوژه های آن می پردازد.

بیشتر عکس های خیابانی غلام بد می افتند؛ سوژه ی دور، بنیاد ی مات، سوژه بیرون از کادر، تفویض نامناسب نامناسب، یا ایراد تکنیکی.

قانون مورفیِ عکاسی خیابانی: «سوا عکس خیابانی خراب اندوه می شود، بله به ظن زیاد.»

مقاله های مرتبط:با ریزه کاری های عکاسی خیابانی آشنا شویدچرا عکس و عکاسی هیچگاه از رونق نخواهد افتاد

فرمان و زندگی مثل همیشه. ویرایش دریایی از عکس های بد می تواند واقعاً جان فرسا باشد. ولی بیشتر عکاسان خیابانی مدام درحال جبران «تجربه ی ۹۹-۹۵ درصدی انقراض» هستند. صادقانه بگویم، چیزی برای تسلی دادن ندارم. غلام هم ۹۵ الی ۹۹ درصد مواقع عکس هایم خراب می شوند اما با آن به خشکی امدن آمده ام. یاد اندوهناک ام انتها هر روز با عکس های خرابم به یک آتش بس برسم. مسکن که هستم تمامشان را یک بوسیله یک نگاه می کنم و با خودم می گویم:اصلاً چرا خواستم این عکس را بگیرم؟چرا متین از آب درون نیامد؟دفعه بعد چکار باید کنم؟



اینطوری عکس های بد، فرصت های تحصیل خوبی می شوند. با مداقه که بوسیله حرف عکس های بدم شنوایی دادم، عاری هیچگاه تاسفی یا درگیری در گذشته، آن ها را پاک می کنم. دفعه پس ازآن که به خیابان رفتم بهتر می گیرم. البته امیدوارم.

عکس هایی که از دستشان دادم ادبیات دیگری دارند. اوقات سختی برای پیاده شدن آمدن با این عکس ها دارم. از دستشان دادم در مدت زیادی نرم بودم، متمرکز نبودم، بیش فکر کردن می کردم یا هرچه که آن حین نگذاشت عکس بگیرم.

تصویری که نگرفتم، یک قضا و قدر از مشت رفته است. میزان کاری که نخواهم داشت. عکس از دست رفته چیزی برای یاد دادن ندارد. حتی خاطره ای هم از آن موقعیت همیشگی نمی گذارد. آن لحظه دیگر رفته. تمام قصه همین است.عکس زشت لااقل چیزی بخاطر آموزش دارد، ولی عکس نگرفته چه؟

این روزها تنظیمات دوربینرا روی سرعت گذاشته ام. هرچیز دیگری متشابه اکسپوژر، ISO و فوکوس را روی حالت خودکار راحتی داده ام. حتی خودم را هم روی حالت خودکار صبر داده ام: هروقت چیز شاید جالبی ببینم، شروع بوسیله عکس گرفتن می کنم. تا وقتی صحنه بوسیله جالب بودنش ادامه بدهد، من اندوه به عکس گرفتنم!  عکس، عکس، عکس...



کاوش و ویرایش عکس ها می ماند بخاطر سپس در خانه. درواقع همان هایی که توانسته ام بگیرم. بعضی نفس ها قصه فقط همین است:«یا تند و تند عکس گرفته ای، یا هیچگاه»

البته که دوست دارم سرحوصله و با دقت عکس بگیرم. اما گاهی وقتها سوژه ها منتظرتان نمی مانند، مثل این رگبار جدی باران که من و همسرم را، وقتی برای شام بیرون رفته بودیم غافلگیر کرد. بین عکس مقدمه و ته این مقاله فقط یک دقیقه و ۱۱ ثانیه زمان گذشت.

و بعد، همه چیز تمام شده بود. انسان از خیابان رفته بودند و رگبار آرام پژمرده بود. عکسی برای اخذ نمانده بود. چیز پهن دیگر تمام شده بود. 

سوای چند عکس زیبای خیابانی، بعداً این عکس ها الهام بخشِ ابداع کلکسیون ای شد با نام «نور، شهر، باران». برای همین، ماجرا از نظر من اینطوری است:وقتی وسواس داری، فقط تند و سریع العمل عکس بگیر... سریع خواه هیچ!پرتو ده بارانبیشتر بخوانید:۱۱ نکته برای بهبود عکاسی مستندتجربه ای متفاوت از عکاسی با فیلترهای آی آر کروماستفاده از ترفندهای ساده بخاطر عکاسی خلاقانهچرا برخی افراد در صنف عکاسی موفق نمی شوندلایکا M10 Monochrom معرفی شد؛ دوربین مونوکروم ۴۰ مگاپیکسلی