خانه لوکس مبله

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از ایسناس؛ قاسم علی خدابنده درباره نحوه بازگشایی مدارس تو خراسان رضوی اظهار کرد: سال تحصیلی جدید برای معرفت آموزان همگی مقاطع تحصیلی تو مدارس دولتی و غیردولتی از روز ۱۵ شهریور ماه به قیافه حضوری آغاز خواهد شد. داخل دنباله اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا فداکار از مناطق را قرمز اخبار کند و جناب دانش آموزان کار بزرگ شیوع بیماری کرونا را افزایش دهد، کلاس ها تو آن مناطق رمزی و از طریق سامانه مسرور برگزار خواهد شد.

وی تو پاسخ به این پرسش که خراسان رضوی درون وضعیت قرمز قرار داد و چگونه درون این شرایط کلاس ها حضوری برگزار می شود، امتداد داد: وضعیت ها را ستاد ملی کرونا در تهران گلچین می کند، اما ما استعلاممان را از استانداری می گیریم و طبق اطلاعاتی که ما از ستاد مقابله با کرونای استانداری گرفتیم، آنها اعلام کردند امکان تشکیل کلاس ها در خراسان رضوی وجود دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی درخصوص اینکه چه زمانی استخبار از استانداری گرفته شده گفت: استعلام دیروز  و امروز اجرا شده است.

خدابنده داخل پاسخ بوسیله این پرسش که از چه زمانی مشخص شد کلاس ها در خراسان رضوی حضوری برگزار خواهد شد، بیان کرد: درون اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور که خلال  دو روز گذشته برگزار شد، وزارتخانه اخبار کرد که مبنای کار برای همه، تشکیل کلاس ها به رخ حضوری است. جز اینکه در جایی تشخیص داده شود که جناب دانش آموزان مقدور است باعث شیوع کرونا شود.

وی داخل پاسخ بوسیله این استفسار که پس با این احصائیه شرایط زرد، سفید و قرمز استان ها در نحوه برگزاری کلاس ها معنایی نخواهد داشت، گفت: اینکه بگوییم مبنای ما حضوری است با اینکه بگوییم کلا کلاس ها حضوری برگزار شود، نفاق می کند. وقتی می گوییم مبنای ما برگزاری حضوری کلاس هاست؛ یعنی پروگرام ریزی های ما بوسیله سمتی است که کلاس ها حضوری تشکیل شود. وقتی بگوییم کلا کلاس هاحضوری است یعنی به وضعیت سفید، زرد قرمز کاری نداریم، در حالی که چنانچه وضعیت قرمز باشد ما می گوییم بچه ها به دبستان نیایند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تو تک نحوه حضرت علم آموزان در مدارس اظهار کرد: شورای دبیرستان با توجه به امکانات و ظرفیت می تواند غرض بگیرد که نحوه حضور دانش آموزان چگونه باشد. با توجه بوسیله اینکه در روزهای مقدماتی بازگشایی مدارس هستیم، شاخه بندی بصیرت آموزان بوسیله میزان حضور آنها درون مدارس بستگی دارد. قطعا تعدادی از مدیران گروه بندی دانش آموزان را انجام دادند و در بسیاری مدارس پرجمعیت برای دانش آموزان معین کردند که در چه بهره به مدرسه مراجعه کنند. تو مدرسه هایی که کلاس تسکین تر است و امکان برگزاری کلاس ها با تمام معرفت آموزان حیات دارد، آنها از روز شنبه در کلاس حاضر خواهند شد. اگر وضعیت تبدیل کرد یا ستاد ملی کرونا مصوبه دیگری داشت خبر رسانی خواهیم کرد اما در حال مجهز بنای ما تشکیل کلاس ها به صورت حضوری است.

وی تصریح کرد: خانواده هایی که فرزندانشان بیماری شالوده ای، تنفسی، قلبی عروقی، دیابت و... دارند، آنها را به مکتب نفرستند و از آموزش های مجازی روزی مند شوند. محتوای آموزشی را هم ما داخل شبکه های رمزی خودمان و هم خود مدارس محتوای دبیران شان را از عادت سامانه مسرور شناساندن خواهند کرد و آموزش رمزی غصه انجام خواهد شد.

خدابنده اشعار کرد: بور یک و نیم متری در طولانی کلاس ها احترام گذاردن خواهد شد. حداکثر تعداد دانش آموزان در کلاس های ما  که معمولا ۴۲ متری هستند،  ۲۰ نفر است. مدت زمان هر کلاس درس ۳۵ دقیقه و اکسید تفریح دانش آموزان ۱۰ دقیقه است. نیز از هرگونه تجمع و پیشگاه دسته پرسنل خرد آموزان تو مدرسه جلوگیری می شود. تهویه مطلوب هوای کلاس با بازگذاشتن پنجره ها، آموزش پاسداری بور فیزیکی، رفتارهای بی عیب و لازم بهداشتی به دانش آموزان هنگام حضور در کلاس و خوش نویسی رفت وآمد به مدرسه اصرار شده است.

مدیر کچل آموزش وپرورش خراسان رضوی بیان کرد: دانش آموزان باید از دستکش و ماسک استفاده کنند. همراه داشتن مواد ضدعفونی الزامی است، به اختصاص برای دانش آموزان پایه بدوی که درون تمام مدت معلمان باید کنترل لازم را داشته باشند. مدرسه نیز موظف است کلاس ها را مدام ضدعفونی بطی ء تا فضا امنی بخاطر بینش آموزان و معلم فراهم شود.

خدابنده با اشاره به اینکه بصیرت آموزان محور اول ابتدایی هنوز با محیط مدرسه و  معلم خویشتن آشنا نیستند و آموزش به رخ رمزی برای آنها متعدد سخت است، عنوان کرد: کلاس های پایه ابتدا باید درون مدرسه حضرت داشته باشند تا آموزش را به قیافه حضوری ببینند و درون صورت بلندی بودن تعداد دانش آموزان مدرسه موظف است که آنها را تقسیم بندی کنند بعد از اینکه دانش آموز تا حدودی با مباحث  آشنا شد آموزش را مجازی ادامه دهند.

وی در پاسخ به این سئوال که چنانچه خانواده ای نخواهد فرزندش از آموزش حضوری بهره مند شود و اورا به مدرسه نفرستند، بلوغ بینش آموز چه می شود، تصریح کرد: ما سعی می کنیم در یکی دو هفته اول با این قوم ها مدارا کنیم تا آنها اطمینان حاصل کنند که دبستان از نظر مسری کرونا محیطی امن و سالم است.

خدابنده در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است بعد از دو هفته اجبار شود که همگی دانش آموزان بوسیله مدرسه بیایند؟  افزود: نمی خواهم از لفظ جبر کاربرد کنم. اما می گویم این اطمینان داخل قوم ها خلق خواهد شد که جناب بصیرت آموز تو مدرسه مشکلی برایشان ایجاد نخواهد کرد. ما تلاش خواهیم کرد محیط را برای بینش آموزان مصون کنیم تا هیچگاه خطری آنها را تهدید نکند ما شرط می دهیم که مدارس از بسیاری خانه ها و فضاهای شهری زنهار نم باشد.

وی افزود: آنچه از ظواهر امر بر می آید این است که قرار است کرونا مهمان ما باشد و اینطور محو که اگر آموزش را یکی دو ماه بوسیله تعویق بیندازیم، کرونا از بین برود، بنابراین باید یاد بگیریم در کنار کرونا عمر کنیم. از همکاران و خانواده ها  تشکرمی کنم  و از دانش آموزان  می خواهم همکاری داشته باشند و با محضر در مدرسه شور و طرب و تحرک را بوسیله شهر هدیه کنند.

مدیرکل آموزش و فراگیری خراسان رضوی عنوان کرد: معلم ها هم نگران سلامتی  خویشتن و بچه ها هستند اما بسیاری از نیروهای دولتی در این چند ماه که کرونا بوده سر کار مهیا بودند به صرف کردن سراسیمه بودن نمی شود کار را تعطیل کرد. از معلمان، معرفت آموزان و خانواده ها می خواهیم که همکاری لازم را داشته باشند تادانش آموزان در مدارس با مراعات پروتکل های بهداشتی داخل دبیرستان محضر معلوم کنند
  • ۹۹/۰۶/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی