خانه لوکس مبله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا؛ سیدجلال ملکی گفت: زمانه ٢٠:٢۵ دقیقه امروز یک تک سرگذشت حادثه حریق درون یک مرکز توانبخشی درون پیکانشهر، خیابان دوازدهم غربی به سامانه ١٢۵ راه اندازی آتش نشانی و خدمات زنهار شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله چهار ایستگاه بوسیله همراه برگ پشتیبانی بوسیله محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه عدل: نگرش رخداد یک مرکز توانبخشی دو مرتبه بود که اتاق های متعددی داشت. درون این مراکز توانبخشی معمولا آقایان و مادام هایی که سن بالایی دارند و به دلایلی از عموم کهولت سن و بلای ناگهانی درون این محل نگهداری می شوند که برخی از آنها دارای ویژگی های حرکتی هستند.

ملکی اظهار کرد: در یکی از حجره های اشکوب اول این ساختمانی حریق رخ داده بود و کاملا اخگر ور حیات. آتش نشانان با وضعیت بحرانی درون این سرنوشت مواجه بودند که همزمان با ساکت کردن آتش موقت افراد را از نگرش خارج کردند. بیش از ٣٠ نفر با دستیار آتش نشانان از محل خارج شدند که چندی از آنها به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی افزود: متاسفانه یک ارباب داخل همان اتاقی که دچار حریق شده بود پهلو اثر سوختگی موکد جان خود را از مشت داده است. داخل حال مهیا حریق خاموش شده و افرادی که داخل ساختمان حضور داشتند بیرون شدند اما کماکان نیروها تو محل آستان دارند و مبتلا جست وجو داخل طبقات دیگر هستند.

کفش گفت: وقوع این طور حوادثی در این قسمت قسمت کردن از مراکز می تواند تلفات بسیاری داشته باشد که با جناب بوسیله موقع آتش نشانان از این شرایط جلوگیری شد.

مجتبی خالدی، سخنگوی اداره اورژانس نیز از اعزام یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج دستگاه آمبولانس بوسیله این محل خبر داد و تو این باره گفت: حدود ساعت ٢٠:٤٠ یک تک اتش و دودگرفتگی در یک بناء داخل شهرک سرو آزاد به اورژانس ١١٥ تهران اعلام شد که فوری یک مایه اتوبوس آمبولانس و ٥ دستگاه آمبولانس به محل سرگذشت اعزام شدند.

وی با اظهار این که نیروهای اورژانس ١١٥ به عارض کاملاً آماده باش در نگرش حاثه پیشگاه دارند، گفت: بوسیله بیمارستان های درگاه رسول (ص) و شهید مطهری تهران موجب مقبول مصدومان احتمالی اطلاع دادن آماده باش شده است.

خالدی اظهار کرد: تا این لحظه ٣١ نفر دچار حادثه شدند که ٥ مصدوم با اقدامات درمانی تکنیسین های اورژانس بوسیله درمانگاه های فیاض بخش، درگاه قاصد(ص) و شهید مطهری ارجاع یافته اند و متأسفانه یک نفر جان باخته است.
  • ۹۹/۰۶/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی