خانه لوکس مبله

ASGHAROOOOبی ام و 128ti بوسیله عنوان جدیدترین گزینه هاچ بک خودروساز آلمانی برای بازارهای اروپایی به زودی ارائه خواهد شد. مراحل توسعه ی این خودرو بی آرامی اکنون درون پیست نوربرگ رینگ به ته گویا است و تا نوامبر سال ۲۰۲۰ دردسترس خریداران استراحت خواهد گرفت.



هاچ بک 128ti در محدوده بی ام و سری 1 و کمی پایین تر از معیار M135i xDrive قرار دارد. برخلاف خودروهای نزدیک در زنبیل محصولات بی ام و، نمونه جدید محرک جلو است، ولی بی ام و این خودرورا با وزنی معادل ۸۰ کیلوگرم اندک از M135i ارائه می بطی ء. دیفرانسیل لغزش محدود تورسن به بی ام و 128ti معاون می کند تا درون وضعیت نامساعد کنترل بیشتری بر کشش چرخ ها داشته باشد.

پیشرانه چهار سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ این مدل، ۲۶۲ اسب بخار قدرت تولید می نرم درحالی که بی ام و M135i xDrive حدود ۳۰۲ اسب بخار قدرت دارد. این پیشرانه بوسیله جعبه دنده هشت سرعته خودکار متصل می شود. بی ام و 128ti درون ۶/۱ لمحه از حالت سکون بوسیله سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می رسد.

مقاله های مرتبط:نسل متاخر بی ام و سری یک و M135i معرفی کردن شدبی ام و 120i و 125i؛ مشخصات فنی، ارزش و هر آنچه درباره آن باید بدانید

بی ام و همچنین سیستم تعلیق را بوسیله روزرسانی و انتظام می کند تا ۱۰ میلی متر پایین پر حرارت از سری ۱ میزان باشد. فرمان بخاطر پاسخ سریع تر، تنظیماتی تغییریافته دریافت می کند. ترمزهای قدرتمند M Sport نیز برای این مدل از خودرو بی ام و M135i xDrive گرفته می شوند. بوسیله نشانی یک آپشن بدون هزینه، خریداران می توانند تایرهای اسپرت را خود مشخص کنند.

بی ام و درباره قیمت 128ti رقمی مشخص نکرده است، اما این همکاری می گوید که هاچ بک متاخر انباشتگی جوانی را که به قفا تجربه رانندگی ناراحتی انگیز هستند، کمال مطلوب استراحت می دهد. برای مقایسه بها ردی محو بدانید که قیمت M135i xDrive در آلمان از ۴۹،۳۱۸ دلار (با بها ارز فعلی) مبدا می شود و مالیات این رقم را به ۵۷،۲۰۹ دلار می رساند. البته این قیمت قبل از اضافه شدن آپشن های مختلف است و قطعا با تکثیر شدن گزینه ها به قیمت نهایی افزوده می شود. باتوجه به قیمت بالای M135i، ظاهراً خودروساز آلمانی بوسیله عقب عرضه ی مدلی ارزان قیمت در کلاس هاچ بک است که درعین حال مهیج نیز باشد.



شبیه سایر خودروهای موجود تو کلاس سری ۱، بی ام و 128ti همچنین درون میدان ایالات متحده عرضه نخواهد شد. نزدیکترین مدل به آن بخاطر عرضه داخل بازار آمریکا، نسل بعدی کوپه بی ام و سری ۲ است که همچنان از جهیز محرک عقب یکروز می سرما.بیشتر بخوانید:فراری پورتوفینو M رونمایی شدرودستر شورولت کلرادو به مزایده گذاشته خواهد شدنیسان Z Proto رونمایی شدلندرور دیفندر با تیونینگ لوما دیزاین معرفی شدنسل جدید هوندا N-N One برای بازار ژاپن معرفی
  • ۹۹/۰۶/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی