خانه لوکس مبله

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، ۱۹مردادماه امسال ۱۱۴نماینده حلقه در نامه ای به روسای قوای سه گانه کشور به صورت علنی مخالفت خود را با ادامه وزارت بیژن زنگنه بر وزارت نفت اطلاع دادن کردند و اقدام این نمایندگان در شرایطی که بوسیله نظر می رسد مسیر استیضاح برای آنها جواب نمی دهد، فشارهای داخلی را همزمان با ضیق حداکثری ناشی از تحریم ها بر زنگنه بیشتر کرد. آنها مدعی شده اند صدارت زنگنه بر وزارت نفت حداقل درون ۷سال اخیر آدم ایران را متحمل صدها میلیارد دلار خسران و حاضر بودن النفع کرده است.

آنها توقع کرده بودند که زنگنه بوسیله سرمایه گذاری داخلی در صنعت نفت کمینه توجه است و دنبال خام فروشی است و ضد احداث پالایشگاه ها و پتروپالایشگاه ها. این نمایندگان که برخی شان دارای سابقه چندماهه نمایندگی مجلس هستند، دوباره قرارداد با توتال فرانسه بر سر فاز۱۱ پارس جنوبی، قرارداد گازی با امارات خواه همان کرسنت، لگن زنگنه با کارت سوخت و تشدید قاچاق سوخت، عدم اجرای قرارداد گازی با پاکستان، اختلافات ایران با ترکیه درون مورد انتقال مدفوع به آن سرزمین و محکومیت ایران به اعطای ۱.۵سال گاز مجانی به ترکیه و راهبرد غلط در مدیریت قرارداد گازی با ترکمنستان را مطرح کرده و مدعی شده اند که ادامه تحمل او به هیچگاه وجه به صلاح کشور نیست. ۲روز پس ازآن زنگنه بوسیله رئیس جمهور نامه می نویسد و از او می خواهد تا روانی در اجازه امر سران قوا صبر گیرد تا ادعاها و پاسخ های دو طرف شنیده شود و روسای ۳قوه قضاوت کنند. چنانچه سکوت می کنم بخاطر مصلحت کشور است | اگر حرف نمی زنم این محو که تعبیر ندارم لایه های زنگنه؛ بعد از عمری خدمت به ما تهمت غدر می زنند | زبان دارم اما... مدیریت خسارت جنین یا شیار مقدمه مبارزه با تحریم | چرا ۱۴۴ نماینده برای برکناری زنگنه مجله نوشتند؟

دیروز اما سکوت زنگنه شکست؛ هرچند گفت بوسیله خاطر مصلحت کشور سکوت می کند. او توضیح داد: بن پالایشگاه بازیگر خلیج فارس درون زمان غلام گذاشته شده و اسنادش غصه موجود است، تکثیر حجم پالایش تصفیه خانه های تویی را همچنین شاهد هستید، چه فردی پالایشگاه بندرعباس را بوسیله حجم نهایی رسانده است!؟ وی افزود: چنانچه این دولت نبود حتی یک واحد پالایشگاه ستاره خلیج فارس بی آرامی عملیاتی نمی شد و این پیشرفت ها و کارها با مدیریت جلو رفت، خون بیرونی خوردیم تا این پالایشگاه به نتیجه رسید. وزیر نفت تصریح کرد: اگر ما به تصفیه خانه سازی اعتقاد نداشتیم چطور ۳۶۰هزار بشکه میعانات گازی بخاطر پالایشگاه های سیراف اختصاص دادیم؟ اگر اعتقادی به زنجیره خوراک نداشتیم چگونه تو تامین بنزین تک احتیاج ناحیه خودکفا شدیم.

وی با بیان اینکه شماره ای به متعاقب تخریب هستند و اینگونه القا می کنند که همه قباحت ها مال ماست، تصریح کرد: البته هر کجا که لازم باشد جواب می دهیم و زبانمان حد نشده است، ولی اگر سکوت می کنیم به دلیل مصلحت ملک است، زیرا نان ما برضد شماره ای داخل شورش بوسیله دست نمی آید و فردی که می خواهد نوکری یواش به آرامش حاجت دارد.

وزیر نفت با تأکید بر اینکه ما بوسیله پالایشگاه سازی اعتقاد داریم و متجاوز از یک میلیون بشکه بخاطر تاسیس پالایشگاه مجوز دادیم، اما کسی به خاطر توسعه پالایشگاه نیست، به پروژه تاسیس پالایشگاه جاسک رمز کرد و گفت: مجوز ۳۰۰هزار بشکه ای تاسیس پالایشگاه جاسک را یک شریک دولتی محزون و بیش از ۷سال هم مجوز دارد؛ چرا اجرا نمی کند؟ پالایشگاه آناهیتا چرا ادا نمی شود؟ آنهایی که توسعه این پالایشگاه ها به آنها سپرده شد پاسخ دهند. طرح های پتروشیمی جنوب فارس چرا ادا نمی شود؟ غلام مانع آن شدم!؟

او همچنین گفت: اگر چهار برابر شدن صادرات فرآورده، جلوگیری از تازه کار فروشی نیست پس چیست؟ صادرات فرآورده های نفتی تو سال۹۸ نسبت به سال۹۱ چهار طبق شده که ناشی از ترقی پالایشگاه ها و جایگزینی کاربرد داخل با مدفوع است. این اگر افتخار حلق پس چیست؟ وزیر نفت تصریح کرد: آیا تخصیص خوراک به پتروشیمی ها بی تجربه فروشی است یا نیست؟ اگر درآمد پتروشیمی از ۱۱میلیارد دلار تو سال۹۲ به ۲۵میلیارد دلار تا سال۱۴۰۰ می رسد جلوگیری از خام فروشی نیست؟ سندتان کجاست؟

وی درباره قاچاق بنزین غصه با اشعار اینکه عده ای می گویند روزانه ۴۰میلیون لیتر بنزین سوخت قاچاق می شود که این مغز غیرقابل اعتقاد است، تصریح کرد: شماره ای می گویند کارت هوشمند بنزین را حذف کردید ده ها میلیارد تومان خسران زدید. سند این ادعا کجاست؟ چگونه لحاظ کردید؟ سندتان و محاسبه تان را ارائه دهید. زنگنه ادامه داد: کجا من کارت هوشمند سوخت را حذف کردم؟ کارت هوشمند سوخت ابد بوده، اکنون نیز هست. آنجا که کارت هوشمند بنزین بوده و هست گازوئیل بوده که بیشترین قاچاق سوخت را دارد. مسئول مبارزه با قاچاق بنزین که من نیستم!
  • ۹۹/۰۶/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی