خانه لوکس مبله

۹ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستانگفت: برای خودروهای بین شهری تک سوز ۷۵۰ لیتر و دوگانه سوزش ۴۵۰ لیتر، آژانس های شهری داخل شهری مورد سوز ۲۰۰ لیتر و دوگانه سوزش ۱۲۰لیتر، ون شهری تک سوز ۶۰۰ لیتر و دوگانه سوز ۲۵۰ لیتر سهمیه بنزین اختصاص یافته است.

سخاوت اله نجفی افزود: برای سرویس مدارس، سامانه ای به معروفیت «سپند» کوشا شده و پیاده شدن بنیاد اعلام آموزش و پرورش، اطلاعات این خودروها در این سامانه ثبت می شود و بر اساس پیمایش، سهمیه ای شناکننده متناسب با کارکرد این خودروها تخصیص می یابد.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از پایگاه خبری پلیس، هشدارهایی برای پیشگیری از دزدی هنگام معامله در مراکز فروش سفارش شده که به شرح ذیل بوسیله شهروندان عرضه می شود.

۱- از کارت های اعتباری و عابربانک بخاطر سودا استفاده کنید و از قرار اعطا کردن رمز در کنار آن خودداری کنید.

۲- درون فروشگاه هایی که امکان پرداخت الکترونیکی وجود دارد، از دادن داده ها کارت خویشتن بوسیله فروشنده خودداری و شخصاً رمز عبور و مبلغ پرداختی را وارد کنید.

۳- بیشتر از حاجت روزانه وجه نقد بوسیله همراه نداشته باشید.

۴- از بوسیله همراه داشتن طلا و جواهر و اشیای غیرضروری گران ارزش پارسایی شود.

۵- در اماکن پرتردد مراقب ربط بدنی افراد ناشناس با خود باشید.

۶- در مراکز خرید با ازدحام جمعیت بپا کیف دستی و اشیای همراه خویشتن باشید.

۷- حتی الامکان از وسایط نقلیه اشتراکی استفاده کنید و تو صورت استفاده از خودرو انحصاری آن را درون پارکینگ عمومی پارک کنید.

۸- در صورت عدم دسترسی بوسیله پارکینگ، خودرو خویشتن را تو محل های سزاوار سرزنش دید و تامین پارک کنید و از برگ کنف و تأخیری همانند قفل پدال و کار استفاده کنید.

۹- از راحتی دادن مدارک و اشیای قیمتی در داخل خودرو خودداری شود.

۱۰- بپا افرادی که با شهرت مأمور سرود کنترل چک پول و اشیای خریداری شده شما را دارند، باشید.
تیزرهای تبلیغاتی منتشرشده داخل مورد گوشی هوشمند آنر وی ۳۰ (Honor V30) نشان می دهد که باید منتظر دستگاهی با دوربین سه گانه با توان پشتیبانی از شبکه ی 5G باشیم. براساس آخرین اخبار، آنر مدل تصاویر گرفته شده با دوربین دستگاه جدیدش را به تعهد پرداخت گذاشته است.

علاقه مندان می توانند درون صفحه ی رسمی آنر در شبکه ی اجتماعی چینی ویبو، نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین گوشی هواوی آنر وی ۳۰ را مشاهده کنند. در عکس های پژمان شده، جزئیات به خوبی دیده می شود و ته رنگ ها بوسیله صورت طبیعی نمایش داده شده اند. 

مقاله های مرتبط:تاریخچه عرضه گوشی آنر V30 با پشتیبانی از فناوری 5G مشخص شد

البته باتوجه به اینکه عکس به ۸ مگاپیکسل تبدیل سایز داده شده است، نمی توانیم به صورت دقیق در مورد کیفیت و رزولوشن تصویر دوربین آنر وی ۳۰ اظهارنظر کنیم. اواسط مهرماه گفته شد که آنر V30 پرو با تراشه کرین 990 5G و دوربین با رزولوشن ۶۰ مگاپیکسلی معرفی کردن می شود. نیز درون اعلام دیگری گفته شده بود که آنر عزیمت دارد گوشی هوشمند بعدی خویشتن را با حسگر ۶۰ مگاپیکسلی که در گوشی های هوشمند قبلی تک کاربرد راحتی داده است، به راسته عرضه کند.



سال گذشته آنر وی ۲۰ با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد؛ بنابراین مقصود نمی رود که وسیله متاخر نیز با همین مشخصات به میدان عرضه شود. درحالی که پوستر تبلیغاتی آنر وی ۳۰ داخل چروک پشت ویترین فداکار مغازه ها دیده می شود، پوستر مربوطه اطلاعاتی در مورد مشخصات دستگاه جدید ارائه نمی دهد و تنها بوسیله این موضوع اشاره دارد که آنر وی ۳۰ با توان پشتیبانی از شبکه ی 5G به بازار عرضه خواهد شد. باید مشتاق رویداد رونمایی آنر وی ۳۰ و آنر وی ۳۰ پرو تو تاریخ ۲۶ نوامبر برابر با ۵ آذرماه باشیم.بیشتر بخوانید:آنر دو ویدئوی تبلیغاتی از گوشی V30 منتشر کردطراحی آنر مجیک واچ 2 فاش شدتاریخ عرضه گوشی آنر V30 با پشتیبانی از فناوری 5G صریح شدعرضه نسخه پایدار EMUI 10 برپایه اندروید 10 بخاطر اثر 30 و پی 30 پرو هواویگزارش زومیت از افتتاح فروشگاه هواوی تو بازار موبایل ایران
به گزارش همشهری آنلاین، «بوکس شطرنج» یک ورزش دوگانه است که تو ۱۱ راند شامل ۶ راند شطرنج و ۵ راند بوکس است که به طور متناوب ادا می شوند و هر حریفی که هر کدام راندها را چه راند مشت زنی و چه راند شطرنج ‍‍را ببرد، کل مسابقه را توقیف است. هر راند مسابقه چه بوکس و چه شطرنج ۳ دقیقه طول می کشد و فواصل ۳۰ ثانیه ای بین راندها وجود دارد. یک بازی شطرنج واحد در طول شش راند آنجام می شود.
گوگل روز گذشته رسما از آغاز به کار سرویسی جدید با نام گوگل پلی پوینتس (Google Play Points) خبر انصاف. گوگل پلی پوینتس درحقیقت سرویسی ویژه بخاطر کاربران اندرویدی است که می توانند ازطریق آن جوایز خاصی را شهود کنند. ازطریق Points می توان درفروشگاه گوگل پلی نمره جمع آوری کرد. همچنین، امکان دریافت تشخیص ازطریق وضع های متعددی وجود دارد و کاربر می تواند امتیازهای کسب شده را برای قبض جوایز متعددی صرف کردن کند.

گوگل پلی پوینتس نخستین مرحله در سپتامبر ۲۰۱۸ در ژاپن آغاز به کار کرد. سپس، گوگل این سرویس را در آوریل ۲۰۱۹ دراختیار کاربران زور جنوبی نیز راحتی قسط. گوگل مدعی است میلیون ها نفر تاکنون به سرویس پوینتس ملحق شده اند. همین موضوع این شرکت را ترغیب کرده است تا درخت سرو گوگل پلی پوینتس را به صورت رسمی در ایالات متحده ی آمریکا همچنین منتشر نرم.

گوگل شناسایی آغاز بوسیله کار پوینتس را تو آمریکا ازطریق پراکندن پستی متاخر تو وبلاگ رسمی اش اعلام کرد. این شرکت می گوید سرو جدیدش گونه ویژه ای است که دومیلیارد نفر کاربر گوگل پلی در ۱۹۰ ملک دنیا خواهند توانست ازطریق آن تشخیص جمع آوری کنند. بیان این گفته های گوگل نشان می دهد این مشارکت قصد دارد بوسیله زودی سرویس پوینتس را به صورت فراخ در سراسر جهان دردسترس راحتی دهد.



عضویت در گوگل پلی پوینتس کاملا مجانی است و کاربران به صیقلی هزینه ی خاصی برای استفاده از آن ملزم نیستند. پس از عضویت در سرویس مذکور، هروقت در گوگل پلی اپلیکیشن بخرید، امتیاز قبض خواهید کرد. درضمن دانلود اپلیکیشن ها و بازی های ویژه ی فراهم در گوگل پلی نیز باعث تکثیر امتیازات کاربر خواهد شد. افزون بر این ، گوگل ترانه دارد رویدادهای اختصاص ای را به رخ هفتگی برگزار درنگ که امکان دریافت امتیاز زیاد بخاطر کاربران فراهم خواهد شد.

درخت سرو گوگل پلی پوینتس بسته به فعالیت کاربران مدال خاصی به آن ها اهدا می کند: برنز، نقره ای، طلایی و پلاتینی. هرچه تشخیص دریافتی بیشتر باشد، سطح حساب کاربری تان ارتقا می یابد و نشان های جدید را دریافت خواهید کرد. هرچه سطح حساب کاربری ارتقا یابد، امانت های ویژه ی بیشتری (بسان جوایز سالیانه) دراختیار شما راحتی خواهد گرفت. گوگل ازطریق این کارها سرود دارد کاربر را همیشه در تعامل با سرویس پوینتس نگه دارد.

کاربر می تواند امتیازهایی که از روش های متنوع اخذ کرده است، برای اهداف خاصی خرج درنگ. شایان ذکر است کارهای مختلفی ازطریق این امتیازها می قابلیت انجام داد؛ مثلا دریافت آیتم های خاص داخل اپلیکیشن ها و ورزش ها و ابتیاع کتاب صوتی و اجاره ی فیلم سینمایی داخل گوگل پلی.

به مشیت عضویت درون درخت سرو گوگل پلی پوینتس، روی گوشی هوشمند خود اپلیکیشن گوگل پلی را بازکنید و بعد وارد منو همبرگری بخش فراز سمت راست شوید. پس از بازشدن منو، روی گزینه ی Play Points ضربه بزنید تا درون آن هیکل شوید. پس از انجام این کار، به ازای هر فعالیت در گوگل پلی، تشخیص خاصی به حساب کاربری تان اضافه می شود. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی سرویس گوگل پلی پوینتس چیست؟
بیشتر بخوانید:اوپو برخی از جزئیات رابط کاربری ColorsOS 7 را اعلام کرداپل و گوگل ثابت کردند کند ادوات دوربین از مگاپیکسل های آن مهم برنده استپشتیبانی نرم افزاری از اولین مدل پیکسل گوگل ماه آینده به سرانجام می رسدجزئیات جدیدی از مشخصات دوربین گلکسی 11 سامسونگ صریح شدنمایشگر پیکسل 4 با آپدیت نوامبر 2019 بهبودهایی بوسیله خود خواهد نظر
ASGHARنوآوریOOON استیو جابز برای طراحی گوشی هوشمند آیفون در سال ۲۰۰۷ با امکاناتی مشابه موزیک پلیر و اتصال اینترنتی، نقطه ی تبدیل برجسته ای در دنیای فناوری است. از همان ابتدا آیفون بوسیله اعتباری افسانه ای رسید و ثابت کرد تلفن های همراه غم می توانند شیک باشند. با نگاهی به گذشته، خبردار خواهید شد امکانات تلفن های هوشمند اولیه با امکانات تلفن های مدرن کنونی مقایسه کردنی نیستند. امروزه با تلفن های همراه تقریبا هر کاری را می توان انجام داد. فیل اسکیلر، سرپرست بازاریابی اپل، دراین باره می گوید: هرگز تصور نمی کردیم یک دهه بعد آیفون به بسرنوشت شوم دچار کردن بنیادی ای از زندگی مان تبدیل شود و کارهایی قرین استریمینگ تلویزیون، اجرای بازی، سبب یابی در مسافرت، مدیریت تناسب جسم و مصونیت تا بازکردن درون گاراژ مسکن های هوشمند، پول اعانه گذاری خاطرات قشنگ با عکس ها و ویدئوهای شگفت انگیز را با آن انجام دهیم.



تلفن همراه G1 درمقابل تلفن هوشمند مدرن

براساس مطالعه ی CNET روی تأثیر فناوری های مختلف درون دهه ی گذشته، هیچ کدام از فناوری ها به حد ی تلفن های هوشمند زندگی آدم را متحول نکرده اند. وقتی اولین نمونه گوشی آیفون و بوسیله تعاقب آن اولیه تلفن اندروید، یعنی G1، داخل سال ۲۰۰۸ نمایش شدند، تنها افراد مرفه جامعه توانستند آن ها را تمهید کنند. حتی ۱۰ سال پیش، در زمان عرضه ی Motorola Droid هنوز شرکت ها در آغاز طرز تلفن های هوشمند و اپلیکیشن های موبایل قرار داشتند. موتورولا دِروید اولین تلفن اندروید حیات که بوسیله لطف بازاریابی فراخ ی شرکت Verizon Wireless به محبوبیت فراوانی رسید.

امروزه می نبوغ تلفن های هوشمند خواه ابرکامپیوترهای کوچک را به راحتی در جیب حمل کرد. دستگاه های آیفون و اندروید امکاناتی شبیه تاکسی ستاندن داخل هر نقطه، نمایش صدها هزار نمایش و فیلم تلویزیونی آنلاین یا اشتراک گذاری زنده ی کارهای بامزه برای میلیون ها نفر داخل سراسر دنیا را فراهم می کنند. بخاطر مثال، می توان درFortnite آواتارهای کارتونی پیدایش. همچنین، اپلیکیشن های پیام رسان در جنبش خزنده عربی اوایل دهه ی ۲۰۱۰ یا اعتراض های هنگ کنگ دشت چروک نقش عمده ای داشتند.مقاله های مرتبط:در گستره دیدن اپل؛ از هوشمندی Smart HDR تا ژرفای دیپ فیوژنآیا به دوربین های ۴۸ مگاپیکسلی در گوشی های هوشمند نیاز داریم؟

بوسیله این سؤال خاطر کنید: برای خروج از خانه چه چیزی را حتما باید با خویشتن ببرید؟ قطعا پاسخ تلفن همراه است. تلفن همراه به یکی از بسرنوشت شوم دچار کردن های حقیقی زندگی افراد تبدیل شده که ممکن است زمان زیادی را به فرمان با آن اختصاص دهند. غول های فناوری ازجمله اپل و گوگل اپلیکیشن هایی برای آگاهی از زمان سپری شده در تلفن همراه شناساندن کرده اند. آوی گرنگارت، تحلیلگر دایره پژوهشی Techsponential، دراین باره معتقد است:شگفت انگیز است؛ کامپیوتری را درون جیب خویشتن داریم که همیشه به اینترنت وصل است.

صرف نظر از اینکه در گروه وابستگان بوسیله تلفن همراه باشید یا خیر، تأثیر چشمگیر این فناوری بر جامعه و فرهنگ و روش زندگی انکارناپذیر است. استفانی کوتبرتسون، مدیر اندروید، تو میتینگ توسعه دهندگان گوگل گفت:اندروید از نسخه ی ۱.۰ تاکنون دچار تغییرات زیادی شده است. تلفن های هوشمند از ابتدا تاکنون به کمی از عمر ما تبدیل شده اند و البته بسیار سودمند بوده اند.از بدترکیب تا دلگشا خیساندن

قبل از آنکه مایه های آیفون و اندروید بین آدم بوسیله محبوبیت برسند، تلفن های هوشمند بود داشتند؛ کارمندانی که با خوشحالی دکمه های فیزیکیبلک بری خود را تنگ کردن می دادند یا هواداران گجت های قدیمی که Palm Treo یا کامپیوترهای جیبی را بوسیله رخ یکدیگر می کشیدند که نسخه ی خلاصه ای از ویندوز روی آن ها نصب بود. ناگفته نماند برای کنترل این دستگاه ها از خامه های فلزی کاربرد می شد.



استیو جابز و اپل درون اولین مدل آیفون، نحوه ی مناسبت با گیتی را دگرگون کردند.

در سال ۲۰۰۷، جابز و آیفون مفهوم تلفن هوشمند را با تاسیس نوآوری لمسی متحول کردند؛ تلفن هوشمندی که تجربه ی کامل مرورگر و چندلمسیرا دراختیار کاربر قرار می داد.اپل در ژوئیه ی ۲۰۰۸، اپ استور را برای خرید اپلیکیشن همکاری های دیگر معرفی کرد. گوگل بی قراری درست چند ماه بعد به متعاقب ارائه ی تلفن همراه G1 که با نام اچ تی سی دریم (HTC Dream) هم شناخته می شود، فروشگاه خود را معرفی کرد. G1 امکانات بیشتری دراختیار علاقه مندان گجت قرار داد و با اینکه بوسیله اندازه ی آیفون محبوب نبود، سکوی پرتابی بخاطر اندروید به شمار می رفت.

امروزه متجاوز از ۲/۵ میلیارد دستگاه فعال اندروید بود دارد و بدین ترتیب، جهیز عامل گوگل پرطرفدارترین پلتفرم موجود در گیتی است. پیتر چو، هم بنیان گذار و مدیرعامل سابق HTC می گوید:امروزه تقریبا همگی تلفن هوشمند دارند و این شگفت انگیز است.اندروید با بیش از ۲/۵ میلیارد کاربر کوشا تو جهان، پرطرفدارترین پلتفرم تلفن هوشمند است

قبل از معرفی اولیه مدل دِروید موتورولا که ماه آینده ۱۰ ساله می شود، اندروید بوسیله لطف کمپین بازاریابی شرکای گوگل، وریزون و موتورولا، دانا مسیر واقعی شد. اندکی پس ازآن در سال ۲۰۱۰، سامسونگ با تمایل به تولید مجموعه ی گلکسی اس با بازاریابی قوی به اندروید پیوست و به یکی از دو قدرت میدان امروزی دگرگونی شد (اپل درمقابل سامسونگ، iOS اپل درمقابل اندروید گوگل). درو بلکارد، سرپرست مدیریت علیه سامسونگ الکترونیکز درون آمریکا، درباره ی این موضوع چنین می گوید:هیجان انگیز است. امروز ۱۰ سال از عرضه ی اولین مدل تلفن هوشمند گلکسی اس می گذرد. در دهه ی گذشته، نوآوری هایی متعددی شناساندن کردیم و تجربه ی کاربری بهتری دراختیار مصرف کننده قرار دادیم و ذهنیت خود درباره ی تلفن های هوشمند را تبدیل دادیم.از اپلیکیشن های سرگرم کننده تا ویدئوهای نامحدود

عامل افزایش تقاضای تلفن هوشمند فقط رقیق افزار پیشرفته تر و بزرگ پر حرارت نبود. همان طورکه چاقوی ارتشی سوییسی به مرور زمان دردسترس همه راحتی گرفت، هشت سال طول کشید تا اپ استور اپل و پلی استور گوگل به مرز بیش از دومیلیون اپلیکیشن برسند و دستور کار های معتبری مشابه اینستاگرامو بازی هایی همچون انگری بردز تا اپلیکیشن های مخفی تماشای پرندگان را دربر بگیرند. دراین بین، البته اپلیکیشن های بی مصرفی حزن منتشر شدند. زمانی که اندروید هنوز متشابه iOS اپل سرپرست مناسبی نداشت، بوسیله محلی پر از اپلیکیشن های ضروری و ناحق تغییر شده بود.



حتی اگر کل روز بوسیله تلفن همراه خود خیره شوید، هرگز نمی توانید بی مو ویدئوهای موجود در سایت های استریم ویدئو را تماشا کنید.

امروزه اپلیکیشن ها استفاده کاملا متفاوتی پیدا کرده اند. بوسیله لطف گوگل مپ احتمال گم شدن در خیابان به صفر رسیده است، معترضان می توانند از پلتفرم های پیام رسانی مثل Signal و واتساپ برای هماهنگی تظاهرات استفاده کنند، اوبر و لیفت دسترسی به تاکسی و حتی امکان جهانگردی با هلیکوپتر را در هر زمان و مکانی فراهم می کنند و با اپلیکیشن هایی مثل Life360 یا Diaster Alert می توان آدم ها را از خطر مرگ نجات داد.

علاقه مندان به صنعت سرگرمی می توانند ازطریق اپلیکیشن های Netflix ،Hulu ،Amazon Prime Video ،HBO Go و بسیاری از منابع دیگر مثل Apple TV Plus و Disney Plusبه پروگرام و فیلم های بی شماری دسترسی پیدا کنند. تغییرات مدنی

پس از رونمایی گلکسی نوت درون سال ۲۰۱۱، صفحه نمایش ۵/۳ اینچی آن بوسیله سوژه ی مسخره تبدیل شد؛ زیرا مقدماتی مرحله وجود حد ی ورقه ی نمایش تا این اندازه افزایش می یافت و از طرفی قطع ی صفحه عرضه اولین نسخه ی آیفون فقط ۳/۵ اینچ حیات. بااین حال، امروزه اولین استاندارد گلکسی نوت در مقایسه با مقیاس های سپس از خویشتن حقیر بوسیله نظر می رسد. جدیدترین نمونه سامسونگ، گلکسی نوت ۱۰، از ورقه نمایش ۶/۸ اینچی و آیفون ۱۱ پرو مکساز صفحه نمایش ۶/۵ اینچی برخوردار است.



 امروزه تلفن های هوشمند به کمی بزرگ هستند که به سختی می توان با یک دست آن ها را نگه داشت.

گرینگارت می گوید:میل به صفحه ارائه ارشد پر حرارت فراتر از اقتدار دست برای شهود آن ها است.

مستقر زمانی که جهان در حال گذار بوسیله فناوری لمسی بود، بحث به خشکی امدن سر غبطه مردم به کنارگذاشتن دکمه های فیزیکی شدت خمود وجود. بوسیله گفته ی گارتنر، تحلیلگر Tuong Nguyen، تولیدکنندگان در سال ۲۰۰۹ هنوز درون حال آزمایش راه های مختلف برای آماده سازی صفحه کلیدهای QWERTY بودند (طرح صفحه کلید برای حروف الفبای لاتین است. نام این ورق کلید برگرفته از ۶ کلید فاتحه در خوش نویسی چپ و بالای صفحه کلید است). بخاطر مثال، در G1 ورق کلیدی فیزیکی و کشویی هم تعبیه شده بود؛ ولی امروزه بسیاری از افراد می توانند عاری نگاه کردن روی صفحات نمایش لمسی تایپ کنند.نوآوری لمسی شروع ی نابودی غول های فناوری شبیه نوکیا و بلک بری بود

تلفن های هوشمند در ازای فراهم کردن امکاناتی، فناوری های پیشین خود را نابود کردند. در طول سال ها، این ابرکامپیوترهای کوچک عامل ضعف تجاری بسیاری از کسب وکارها بوده اند. با نمایش ی انبوه تلفن های هوشمند تقریبا دیگر اثری از دوربین های عکاسی Point and Shoot یا کامپکت دیده نمی شود؛ قابلیتی مثل گوگل مپ باعث شد سیستم های تربیت GPS بی معنا نقشه های کاغذی تقریبا کاربرد خویشتن را از دست دهند. آیپاد اپل و پخش کننده های موسیقی دیگر و دوربین های فیلم برداری Flip از شرکت سیسکو و حتی وسیله های ضبط لحن تقریبا مخفی شده اند. جدا از قوانین دنیای مُد، همکاری هایی مانند اپل گرایش به ساعت های مچی را با عرضه یساعت های هوشمند به میدان بازگرداندند. این شایسته کردن ها معمولا می توانند به تلفن هوشمند پیوند شوند.جستن چروک

نهضت تلفن هوشمند به نابودی سلاله باستانی تر تولیدکنندگان پیشتاز تلفن همراه منجر شد. نوکیا و بلک بری که زمانی پادشاهان قلمرو تولید تلفن همراه بودند، امروزه هیچ کدام دستگاهی تولید نمی کنند و امتیاز صیت خود را بوسیله نوکیسه هایی واگذار کرده اند که می خواهند از معروفیت این برندها به حداکثر سود برسند. موتورولا که یکی از پیش تازان قدیمی تلفن همراه بود، امروزه شرکت لنوو، غول فناوری چینی، آن را خریده است. مایکروسافت که با درنگ افزار ویندوز خود صدرنشین کامپیوترهای شخصی است، با جهیز عامل ویندوزفون حرفی بخاطر گزارش دادن نداشت و اچ تی سی، تولیدکننده ی G1 بی آرامی تقریبا از صحنه ناپدید شد.



برخی از دوست داشتنی ترین تلفن های همراه متعلق به شرکت های چینی مانند هواوی هستند. عکس: Mate X تاشو.

با اینکه سامسونگ خسرو تلفن های هوشمند و اپل سودآورترین بازیگر این عرصه هستند، چین هم کوشا ترین بازیگر در دنیای تلفن همراه است. هواوی که آمریکا به ریسک امنیتی متهمش کرده است، دومین تولیدکننده ی بزرگ تلفن همراه جهان است و این در حالی است که هیچ تلفن همراهی به آمریکا نمی فروشد. تی سی ال مشارکت چینی ای که بخاطر تلویزیون های مقرون به صرفه شناخته می شود، ضایع تولید تلفن همراه با برند بلک بری را دراختیار دارد. مشارکت هایی قرین هواوی خواه بازیگران کوچک عرصه ی تلفن همراه مثل شیائومی و اوپویا وان پلاس امکانات جدیدی مثل دوربین های چندتایی یا دوربین پاپ آپ به دستگاه های خود اضافه کرده اند.واکنش اجتناب ناپذیر

این روزها کاربران شبیه سابق با نمایش ی دستگاه های جدید اندروید یا آیفون بی تابی زده نمی شوند. گرچه هنوز نوآوری در غالب فناوری های نادیده 5G و تلفن های هوشمند تاشو پیدا می شود، خواهش به تصاحب دستگاه های جدید جای خود را بوسیله نگاهی انتقادی تر درباره ی این چهارچوب های کوچک فلزی و شیشه ای داده است که عمر همه را به شدت والا تأثیر استراحت داده اند.

صدای زنگ یا لرزشی که کاربر را مدام به چک کردن تلفن همراه تشویق می کند، درون پدیده ای رسیده شناختی بوسیله نام FOMO یا تپش از دست اعطا کردن نسب دارد. منتقدان نگران اند نسلی که با تلفن های هوشمند رشد می کنند، برای فعالیت درون دنیای واقعی غم به صفحات نمایش خود وابسته باشند؛ گرچه امروز نسل های قدیمی تر هم به تلفن های همراه وابسته شده اند.فناوری 5G در تلفن های هوشمندکارولینا میلانسی، تحلیلگر Creative Strategies، دراین باره متقی است:بوسیله رویت می رسد همه بیشتر مبتلا صفحات نمایش کوچک هستیم تا اتفاقاتی که تو اطرافمان می گذرد.

بسیاری از شرکت های تولیدکننده ی گجت های زمان بر، در حال کار روی اپلیکیشن یا تغییراتی روی سیستم عامل ها هستند تا زمان سپری شده در صفحات نمایش را بوسیله حداقل برسانند. برای مثال، iOS 13با قابلیت Screen Time امکان کنترل دسترسی بوسیله اپلیکیشن ها را می دهد و والدین می توانند بوسیله این طریق فعالیت کودکان خود را بهتر کنترل کنند.

گوگل درون نوامبر سال گذشته، ابزاری به نامDigital Wellbeing را بخاطر کنترل زمان منتشر کرد. بخشی از نمایش ی گوگل در نشست توسعه دهندگان I/O O در ماه مه بر هوشمندتر و سریع مرطوب شدن رفع نیازها. حیات کوتبرتسون دراین باره می:گوید با نگاهی به جلو، شاهد موج مبصر دیگری از نوآوری هستیم که فناوری را سودمندتر از گذشته خواهد.

کرد بدین تزیین تلفن های همراه از دستگاه هایی که صرفا موسیقی اجرا می کردند و به اینترنت وصل می شدند، به تکامل کنونی.

 رسیدند بیشتر:بخوانید نسخه متاخر اندرویدی آفیس با ادغام ورد، اکسل و پاورپوینت منتشر شدرابط کاربری گوگل هوم به روزرسانی شدحفره امنیتی اندروید به هکرها اذن نصب بدافزار ازطریق NFC می دادحالت ناشناس Incognito برای گوگل مپ درون اندروید ارائه شدکانترپوینت از سودا ۳۸۰ میلیون گوشی هوشمند در سه گانه ماهه ثالث ۲۰۱۹ خبر
کانال عصر ایران نوشت: بهرام رشید فرخی بازیکن مس کرمان پس از به دشت رساندن گل، پیراهن خود را پشته زد و عکس مرحوم هاشمی رفسنجانی را عرضه رحم.

پایین تصویر آیت الله هاشمی حزن جمله ای از رهبر قیام تصنیف شده بود: هیچ کس برای من هاشمی نمی شود. فیلم | توضیحات ترابی درباره شادمانی متفاوتش پس از گلزنی
اینتلنیز شبیه بسیاری از شرکت های مشابه، گزارش های مربوط بوسیله عملکرد مالی خود را در دوره های زمانی سه ماهه و به شکل منظم منتشر می کند. سال مالی اینتل شباهت فراوانی بوسیله سال تقویمی دارد؛ به گونه ای که یک چهارم سوم یا چارک سوم آن از ژوییه یا ژوئیه آغاز می شود و داخل سپتامبر عاقبت می یابد. به همین دلیل، در شرایطی که تا انتها سال ۲۰۱۹ فقط دو ماه همیشگی مانده است، پاشیدن گزارش چارک سوم سال مالی ۲۰۱۹ اینتل را شاهد هستیم؛ گزارشی که شاید بتوان آن را تأییدی بر محضر محافظه کارانه ی این شرکت در راسته کامپیوتر دانست.مقاله های مرتبط:هرآنچه باید درباره حافظه Optane اینتل بدانیدسیستم های خنک کننده مرجع اینتل و AMD؛ کدام بهتر است؟مایکروسافت گزارش مالی سه ماه نخست ۲۰۲۰ را منتشر کرد: فتح اکثر قله ها

بااین همه، اینتل توانسته است در حوالی ی مالی مذکور عملکرد مثبتی از خود به نمایش بگذارد و رکوردهایی تو برخی بنیان ها ثبت نرم. به عنوان مثال، میزان درآمد اینتل در چارک سوم سال مالی ۲۰۱۹ بیشترین درآمدی است که این شریک شدن توانسته داخل طول دوران فعالیتش کسب یواش. این درآمد ۱۹/۲ میلیارد دلار است که با درآمد اینتل در همین بازه ی زمانی در سال گذشته تفاوت چندانی ندارد. با این حال، شاخص های مالی حدود ۰/۱۴ درصد نمو را تو میزان درآمد اینتل درمقایسه با چارک سوم سال قبل مدال می دهد.

با وجود رشد کمتر درآمد اینتل درمقایسه با بازه ی زمانی مشابه درون سال گذشته، حاشیه منفعت ناخالص این مشارکت کاهش یافته است؛ به گونه ای که رقم آن از ۶۴/۵ درصد تو سپتامبر گذشته بوسیله ۵۸/۹ درصد در سپتامبر امسال رسیده است. این رقم نیز پیاده شدن کاهش ۰/۹ درصدی حاشیه منفعت درمقایسه با چارک دوم سال مالی جاری دلالت می کند.



باوجوداین، درآمد عملیاتی اینتل در چارک سوم سال مالی جاری درمقایسه با چارک دوم آن افزایش یافته و از ۴/۶ به ۶/۴ میلیارد دلار رسیده است. البته درآمد عملیاتی اینتل در چارک سوم امسال درمقایسه با بازه ی زمانی مانند در سال گذشته که ۷.۳ میلیارد دلار بود، ۱۲ درصد کاهش علامت می دهد. علاوه برآن، درآمد خالص اینتل همچنین درمقایسه با بازه ی زمانی مشابه در سال گذشته، ۶ درصد کاهش یافته و از ۶/۴ به ۶ میلیارد دلار روان است. مجموع آمار و ارقام مذکور درآمد اینتل بوسیله ازای هر سهم این شرکت را ۱/۳۵ دلار گلچین می درنگ که کاهشی حدود ۲ درصد درمقایسه با سال گذشته را مدال می دهد. مسلما سهام داران این شرکت رجحان می دادند وضعیت درست معکوس باشد.  

اینتل اکنون مدتی است فعالیت های تجاری خود را به دو حصه جداگانه تقسیم کرده است؛ بخش هایی که به عنوان دسته شناخته می شوند و به نظام گروه محاسبات جایگاه پردازش (Client Computing Group) و گروه مرکز داده (Data Center Group) نام دارند. فعالیت های گروه محاسبات جایگاه پردازش به نعوظ عمده تولید قطعات سخت افزاری مربوط به کامپیوتر مانند پردازنده را دربر می گیرد و سایر فعالیت های تجاری اینتل غصه در قالب قسمت قسمت کردن مرکز داده درود می شود.

با بود فترت محسوسی که در چند سال اخیر بازار کامپیوتر با آن دست به یخه بوده است، فروش قطعات شیرهدار افزاری مانند پردازنده همچنان بوسیله نشانی نسب اصلی کسب درآمد اینتل شناخته می شود. این منبع درآمد در چارک سوم سال مالی ۲۰۱۹ هنوز شایان اتکا به نظر می رسد؛ با این حال، حاشیه ی سود آن بوسیله میزان درخورتوجهی کاهش یافته است. در این گرداگرد ی مالی، با توجه بوسیله شاخص سال بوسیله سال، کاهش ۵ درصدی درآمد دسته محاسبات جایگاه پردازش اینتل را شاهد هستیم. درآمد این قسمت قسمت کردن در چارک سوم سال مالی سیال ۹/۷ میلیارد دلار بوده است که درمقایسه با چارک دوم امسال افزایش ۱۰ درصدی و درمقایسه با چارک سوم سال مالی قبل کاهش ۵ درصدی را مدال می دهد. البته اینتل معتقد است این کاهش ۵ درصدی رقم چندان چشمگیری براساس معیار سال به سال نیست و محصولات پرهزینه ی این همدستی در بخش تجاری می تواند آن را جبران بطی ء و پوشش دهد.

 

جزء مرکز داده ی اینتل تو سال های اخیر عملکرد موفقی ازنظر مالی داشته و نمو فراوانی امتحان کرده است. این در حالی است که بخش متمرکز بر بازار کامپیوتر با وجود کسب درآمد چشمگیر، مدتی است که ازنظر رشد روندی نزولی طی می کند. قسمت قسمت کردن مرکز داده ی اینتل هسته ی اصلی بسرنوشت شوم دچار کردن مرکز داده ی این مشارکت را تشکیل می دهد. این قسمت قسمت کردن داخل دوره ی مالی اخیر درآمد ۶/۴ میلیارد دلار را تجربه کرده است که درمقایسه با چارک دوم امسال رشد ۲۸ درصدی و درمقایسه با چارک ثالث سال قبل ۴ درصدی را نشان می دهد.

درآمد کلی مدخل مرکز داده ی اینتل در چارک سومین سال مالی سیال ۹/۵ میلیارد دلار بوده که کاملا به درآمد گروه محاسبات ایستگاه پردازش یا همان مقدر شدن متمرکز بر میدان کامپیوتر نزدیک است. این درآمد حدود ۶ درصد رشد را درمقایسه با سال گذشته نشان می دهد. بخش مرکز داده ی اینتل علاوه پهلو گروه مرکز داده، پاره های دیگری را هم دربر می گیرد که تقریبا کامل آن ها در طول یک سال اخیر رشد درخورملاحظه ای در تصرف درآمد تجربه کرده اند. بوسیله نشانی مثال، بخش Mobileye که فعالیت های آن بر ترقی ی فناوری های کمکی رانندگی تمرکز دارد، درآمد ۲۲۹ میلیون دلار را داخل سه ماهه ی سوم سال مالی ۲۰۱۹ کسب کرده است. این درآمد درمقایسه با پیرامون ی زمانی مشابه در سال قبل ۲۰ درصد و درمقایسه با چارک دوم امسال ۱۴ درصد نمو را نشان می دهد.

پس از بخش یادشده، بخش حافظه غیرفرار اینتل قرار دارد که با ثبت درآمد ۱/۳ میلیارد دلار، درمقایسه با سال قبل رشد ۱۹ درصدی و درمقایسه با چارک دوم امسال ۳۸ درصدی را مدال می دهد. جزء اینترنت اشیاء تیمار توانسته است در چارک سوم سال مالی جاری یک میلیارد دلار درآمد کسب و درمقایسه با چارک دوم امسال و چارک ثالث سال گذشته به ترتیب ۱ و ۹ درصد رشد درنگ.

                

شاید تنها زیرشاخه ی پاره مرکز داده ی اینتل که رکورد چندان مناسبی تو گرداگرد ی مالی اخیر ثبت نکرده، بخش Programable Solutions باشد؛ بخشی که نخستین عضو ۱۰ نانومتری از خانواده ی Agilex FPGA را داخل همین دوره ی مالی نمایش کرد. با حیات نشکستن رکورد مالی، این پاره فیروز شد درآمد ۵۰۷ میلیون دلاری را ثبت و درمقایسه با سال گذشته ۲ درصد و درمقایسه با چارک قبل ۳/۷ درصد نمو کند.

درمجموع، بسرنوشت شوم دچار کردن مرکز داده ی اینتل رشد درآمدی بیشتری درمقایسه با حصه متمرکز بر راسته کامپیوتر مدال می دهد. شاید بتوان قسمتی از ناکامی بخش کامپیوتر اینتل داخل افزودن رشد درآمد را به محافظه کار کننده این همدستی برای اخبار بازنشستگی رسمی سری پردازنده ی ۱۴ نانومتری مربوط دانست. اکنون مدت ها است که اینتل بخاطر این کار زمینه چینی می کند؛ ولی از ادا خبری ازاله. البته تو حال حاضر، اینتل بسیار از ۳۰ افزار مبتنی بر پردازنده ی ۱۰ نانومتری و پلتفرم آیس لیک را ارائه کرده است؛ موضوعی که می تواند به معنی پایان فقره نسل پردازنده ی ۱۴ نانومتری این شرکت باشد.

جالب است اینتل محافظه کار کننده خود بخاطر میدان دادن به پردازنده های ۱۰ نانومتری را قبول ندارد و معتقد است بازدهی نسل ۱۰ نانومتری پردازنده هایش در این مرحله از دوچرخه ی عمرشان، از انتظارها و تخمین های نخستین کارشناسان این شرکت بیشتر بوده است. فارغ از اینکه چنین ادعایی بیشتر نوعی تسلیت است یا حقیقت، شواهد نشان می دهد اینتل قصد دارد به چرخه ی مد دو تا دو و نیم سال فعالیت مفید محصولات خود بازگردد؛ هدفی که در ارائه ی نسل جدید پردازنده های گرافیکی ۷ نانومتری این باهم اتحاد کردن مدنظر قرار خواهد گرفت. این محصولات راحتی است تو سال ۲۰۲۱ واقف حرکت دورانی ی تولید شود.  

بوسیله هر حال، شاید بتوان عملکرد اقتصادی محصولات مبتنی بر پردازنده ی ۱۰ نانومتری اینتل را تو گزارش چارک چهارم این شرکت داخل سال مالی ۲۰۱۹ مشاهده کرد. مدیران اینتل برای دوروبر ی سه ماهه ی بعد درآمد کلی ۱۹/۲ میلیارد دلاری و ۱/۲۸ دلار به ازای هر تسهیم را پیش دماغ کرده اند. باید رویت چقدر این برآورد به حقیقت تبدیل می شود.

شما درباره ی آمار درآمدی اینتل داخل سه ماهه ی سوم سال ۲۰۱۹ چه روحی می کنید؟ دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران زومیت درون میان بگذارید.بیشتر بخوانید:مایکروسافت گزارش مالی سه گانه ماه نخست 2020 را منتشر کرد: فتح اکثر قله هاپردازنده قبیله دهمی Core i5 اینتل با ۶ هسته و ۱۲ ترد رؤیت شدTSMC گزارش مالی سه گانه ماهه سومین ۲۰۱۹ را منتشر کردکارت های گرافیک Xe اینتل اواسط سال ۲۰۲۰ میلادی بوسیله بازار عرضه می شوندآمار تعداد سپرده های پستی جهان تحرک دهنده است
به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر پنجشنبه در حاشیه اختتامیه همایش استانداران سراسر ناحیه تو مشهد در جمع خبرنگاران افزود: مهمترین قسمت انتخابات احراز هویت است و زیادترین تخلفات در این حصه رخ می دهد از این رو با شورای نگهبان بوسیله توافق رسیدیم که از سیستم الکترونیکی برای این بخش استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: همچنین به توافق اولین رسیده ایم که اخذ و شمارش آراء درون ۱۴۰ بطرف خانه نیز الکترونیکی باشد.

وزیر کشور گفت: طولانی دستور کار ریزی ها برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم و با ابهت قیافه خمود است و قانون محور و ملاک خواهد بود.

رحمانی فضلی با اظهار اینکه هماهنگ کردن دستگاه های مختلف در برگزاری انتخابات از وظایف وزرات کشور و استانداران است، افزود: استانداران نقش مهمی در برگزاری انتخابات امان و سالم دارند لذا در همایش استانداران داخل مشهد نکات لازم تو این خصوص مورد مباحثه قرار گرفت. پول های نامشخص برای انتخابات مساله ساز است

وزیر کشور درون خصوص ورود پول های ناپاک بوسیله عرصه انتخابات همچنین گفت: پول با هر منشا نامعلوم و نامشخصی که خبردار انتخابات و هر جریان دیپلماتیک شود، می تواند مشکل خلق کردن درنگ.

رحمانی فضلی افزود: بخاطر جلوگیری از این مهم لایحه ای توسط نصیب و قسمت و وزارت ناحیه تدارک و به مجلس ارسال شده است که پیاده شدن اساس آن هر محدودیت که داخل انتخابات نامزد می شود باید صورت مالی داشته و منابع، نگرش و خوش نویسی درآمدش روبرو باشد.

وی امتداد داد: در حال حاضر شیوه خاصی بخاطر مقابله با ورود پول های نامشخص به عرصه انتخابات نداریم اما این به معنای بسته بودن مشت تو مرزوبوم بازرسی نیست و هر دسته و حزبی گزارشی از ورود پول هایی با منشا نامشخص و منابع نامناسب تو انتخابات نمایش دهند در محاکم بدان تحقیق می شود.

وی افزودن کرد: روال را در مقوله انتخابات قانون عمل می کنیم و با شورای حافظ هم شرکت اکید داریم و بنا کنار این است که از هیچ محلی در هیچ مرحله ای حقی از کسی ضایع نشود از این رو شخصا شکایات را ردیابی می کنم.