خانه لوکس مبله

نوآوری بوسیله زبان ساده، ایجاد تغییر در محصولات یا خدمات خواه روش خلق و عرضه ی آن ها، با هدف پاسخ گویی به بازارهای جدید و نیازهای فاقد وسیلهاتصال مشتریان است. البته باید توجه کرد که انجام بی عیب این تغییرات و موفقیت در آن ها، منوط به مشاهده ی پیوندها و کشف فرصت ها و کاربرد ی مناسب از آن ها است.مقاله های مرتبط:شناساندن کتابی که بوسیله هیکل شکافی توییتر، اینستاگرام و لینکدین می پردازدمعرفی تاریخچه «از نو»؛ داستان مردی که مایکروسافت را خلاصی داد

نقش بصیرت و مهارت های فناورانه درکنار خلاقیت و نوآوری در موفقیت کسب وکار بسیار رادیکال است؛ بااین حال، بسیاری از افراد نوآوری را با بدعت اشتباه می گیرند. ممکن است نوآورى در برگیرنده ی اختراع باشد؛ ولى به عوامل دیگرى نیز نیازمند است. بااین حال، حقیقت این است که کمینه نوآورى جدیدى تو گیتی وجود دارد؛ همان طورکه فرانچسکو ردى، زیست شناسِ نامدار مى گوید: «هر چیز زنده از یک چیز حی به وجود مى آید.» بدین معنا که نوآورى هاى امروز مبتنى بر پیشرفت هاى گذشته هستند.

شاید معناکردن دقیق چیزی متشابه نوآوری مشکل باشد. یکی از دلایل این مسئله، شاق بودن عبرت آن است که می تواند به مانعی برای پیشرفت اقتصادی و تکنولوژیک دگرگونی شود. به طورکلی، فراورده ی خلاق درون نوآوری می تواند درنگ افزاری مانند انواع خدمات (خدمات آموزشی، خدمات بهداشتی درمانی، خدمات اداری و…) یا باطراوت افزاری مانند کالاها (محصولات صنعتی، محصولات دارویی، محصولات غذایی و...) باشد.

نوآوری را می توان درباره ی کارمند به حکم برد که بوسیله طور منظم به تولید ایده های متاخر و محصولات منحصر بفرد مشغول است. مجموعه ای از دادرسی ها و فعالیت ها که باعث به حیات آمدن تفاوتی درخورملاحظه با دیگر رقبا می شود، امکان پذیر است یکی موارد کاربرد از نوآوری باشد. یکی دیگر از برداشت های متداول دیگر درباره ی نوآوری، شرایطی است که اعضای گروه بوسیله فکرکردن سازنده و ظهر کردن ایده های ناب تشجیع می شوند.نوآوری تو واژه ی لاتین «Innovare» نسب دارد و به طورکلی، به معنای ایجاد چیز جدید است

امروزه، دودمان جدیدى از نوآورى ها تو حال تجلی هستند؛ به همین دلیل، همکاری ها و استارتاپ ها باید درباره ی نوآورى بدانند و آن را تو تصرف وکار خود به کار گیرند. با خواندن تاریخچه «روستا گونه نوآورى» علاوه برآنکه مى توانید ده متد نوآورى را شناسایى کنید، مى توانید بازرگانی خود را نیز دگرگون سازید.

نوآوری تو واژه ی لاتین «Innovare» لب دارد و بوسیله نعوظ کلی، به معنای «ساختن چیز جدید» است. باید مداقه کنید که نوآوری صرفا درباره ی محصولات تولیدی نیست و خدمات به نشانی بخشی عظیم از قناعت جوامع را نیز دربر می گیرد. امروزه کلیدواژه ی «نوآوری در خدمات»، یکی از مباحث جدی و عمده نوآوری در کسب وکار را بوسیله خود اختصاص داده است.

ارائه ی خدمات نوین درون صنایع بیمه و بانکداری، تحول در محموله ونقل صنایع غذایی، تکه فروشی های آنلاین و عرضه ی گوناگون خدمات مبتنی بر وب که بوسیله یاری ظهور اینترنت و فناوری های جدیدی همانند اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی امکان پذیر شده است، مثال هایی از نوآوری در خدمات و نقش آن در تغییرات ساختاری فضای تصرف وکارهای خدماتی است.

تمامی مصنوع های بشر تا امروز، نتیجه ی گرایش آدم بوسیله جست وجوی چیزهای متاخر و متفاوت است. یکی از محدودیت های بنیانی جوامع انسانی امروزی، مراد به امتحان کردن چیزهای متفاوت است. در گیتی امروز، پایانی برای فکرهای نو نیست؛ اما باید به این نکته ی بنیانی توجه کرد که این فکرهای خلاقانه و ایده های جدید، زمانی ارزشمند خواهند بود که بتوانند ارزش افزوده ای ساختن کنند. اینجا است که نوآوری پا به راسته می گذارد. درواقع، وقتی ایده های نو بوسیله ساختن مقدار منجر شوند، به نوآوری تبدیل می شوند. ایده ها و فکرهای نو تا زمانی که بوسیله اجرا درنیایند، ارزشی به همراه نخواهند داشت.





در اینکه نوآوری چقدر مبحث مهمی است و چه نقش ویژه ای داخل اقتصاد امروزی ما بازی می کند، شکی نیست. این بی آرامی امری بدیهی است که سهم بزرگی از بازارها دراختیار استارتاپ هایی است که با «نوآوری» خود را از دیگران شاخص کرده اند. اکثر ما مطلع هستیم که نوآوری چقدر ارزشمند است و باید دست بوسیله نوآوری بزنیم؛ اما نکته اینجا است که اغلب نتیجه نمی گیریم.

نوآوری تو ذهن اغلب ما چهارچوبی از پیش تعیین شده است که به ابتکار اجرا در علیه یا خدمت عرضه شده تلخیص می شود؛ ولی این تمام تصادم حلق و شاید همین مکان اولین دلیل ناکامی در نوآوری هایمان مشخص شود.

سال ها پیش تیمی به تعاقب این سؤال تشکیل شد: «چه کار کنیم تا پروژه های نوآوری، به جای شکست طعم توفیق را بچشند؟» ثمره ی ۳۰ سال مجاهدت برای پاسخ به این پرسش، متولد کتابی با عنوان «قصبه روش نوآوری» بود.«چه فقره کنیم تا پروژه های نوآوری، به جای انقراض طعم موفقیت را بچشند؟» کتاب «دهات رویه نوآوری» ثمره ی ۳۰ سال تلاش برای پاسخ بوسیله این سئوال است

این تاریخچه تمام ساختار انتزاعی شما از نوآوری را مغشوش می شکند و امکان پذیر است با یک بار مطالعه، شما را داخل دریای داده ها و شهید های مربوط بوسیله نوآوری غوطه یواش. «شهر روش نوآوری» کتابی است که در لب سادگی، نمی نبوغ خوابیده خواند و باید با تمرکز زیاد و حواس جمع بوسیله سراغش رفت و حتی گاهی بخاطر به یاد آوردن مرز ظریف بین دو گونه، بوسیله پشت مراجعت و مطالب را نرم کردن کرد.

ارمغان تاریخ «ده متد نوآوری» بخاطر مخاطب، دیدی همگی جانبه و منسجم درباره ی نوآوری و تاکتیک ها و روش های اجرایی آن ها است. گوشه گوشه ی تاریخچه سرشار از مثال هایی از شرکت های نام آشنای امروزی است. دفعات زیادی در متن اتفاق می افتد که با خویشتن بگویید: «مگر این نوآوری میوه نبود؟ اینجا که بحث از فرایند و مشتری است!»

متأسفانه صنعتگران و دانشگاهیان پهلو دو خواه حداکثر سه نوع از مدل های نوآوری گفته شده در این کتاب مسابقه می دهند؛ بنابراین، خواندن این تاریخ به شما کمک می کند تا چهارچوب ذهنی تان درباره ی نوآوری را مجددا ساختاردهی کنید و این بار اگر به نوآوری در کاری فکر کردید، ابعادی را تو رویت بگیرید که تو نگاه اول آن قدرها بنیادی تلقی نمی شد.معرفی کردن کتاب ده راه نوآوری

نوآورى یکى از واژگان محبوب درون موتور نبض وجوى گوگل است که در چند سال اخیر، بیش از همیشه جست وجو مى شود. در چند دهه ی گذشته، دانشمندان با مسئله ی ابتکاری اى مواجه شده اند. بسیاری از آن ها بوسیله تعاقب ساخت عملی اى داخل باب نوآورى هستند؛ بوسیله همین دلیل، درحال حاضر ما با دریایى از نظریه ها درباره ی نوآورى روبه رو هستیم. این نظریه ها ممکن است راه بیراهه را نشانمان دهند. با این همه، نویسندگان تاریخ «ده گونه نوآوری» دور بی قراری جمع شدند تا بخانه برگشتن گونه نوآورى را خلق کنند.

لری کیلی، رایان پیکل، برایان کوئین و هلن والترز، نویسندگان کتاب «بطرف خانه گونه نوآوری»، نوآوری را به محصول یا خدمتتان محدود نمی دانند؛ بلکه نوآوری می‏ تواند درون جزء کوچکی از فرایند سازمان نیز اتفاق بیفتد؛ اما اثر و صدای آن بلند شود و بوسیله گوش مخاطب برسد. نویسندگان کتاب با سال‏ ها استفهام و زیر ذره بین قراردادن سازمان‏ ها و نمونه‏ های مختلف، دهکده طرز ی متفاوت از نوآوری و ترکیبات متنوع آن را به صورتی سهل و کاربردی ارائه می‏ کنند. آن ها سعی کرده ‏اند با قاعده‏ مند کردن راه ‏های خلق و عرضه و به نتیجه رساندن ایده ها، میزان توفیق پروژه ‏های نوآوری و کسب‏ وکار را افزایش دهند.نوآوری می‏ تواند در پاره کوچکی از فرایند سازمان نیز پیوستگی بیفتد؛ ولی اثر و صدای آن بلند شود و به گوش مخاطب برسد

زمانى که نوآورى را تنها به عنوان محصول خواه خدمت جدید مدح مى کنید، این محل موجب غفلت از فرایند یکپارچه و بزرگ ترى مى شود که باید به طور پیوسته مقدار نیکوترین ابداع کند. وارونه این دیدگاه، ده نحو نوآورى تمامى اکوسیستم نوآورى، از ساختارهاى سازمانى ضرورى گرفته تا جنبه هاى حیاتى محصول یا نوکری عرضه شده را تو به خشکی امدن مى گیرد. این کتاب تأثیر عناصر مختلف نوآورى بر مجموع تجربه ی مشترى را نیز تجسس مى نرم. در نهایت نیز جان مایه ی سه دهه تحقیقات در زمینه ی نوآورى را در چهارچوبى کاربردى صبر مى دهد و اطلس ای جامع براى هدایت تیم هاى خلاق درون سطر پرمشکلشان در قلمروهاى جدید ارائه مى دهد.

«ده گونه نوآوری» یک دوروبر ی آماده سازی کامل را پشت سر گذاشته است. به نعوظ خلاصه، می استعداد گفت که کتاب «شهر متد نوآوری» حاصل کدگذاری و ساختاردهی و ساده سازی سه دهه فرمان داخل شرکت مشاوره ی دوبلین واقع در شیکاگو بوده که در این مدت، از یگانگی راه شناس نامی مملکت ی طراحی، یعنی جی دوبلین، بهره منده بوده است. دوبلین از زمان فاتحه به کارش در سال ۱۹۸۰، همواره یک سؤال ساده ممتنع را مطرح می کرد: «چه باید کرد تا نوآوری به جای شکست، به توفیق بینجامد؟»

قلب کتاب «ده سیاق نوآوری» حول یک اکتشاف واقع شده است. نویسندگان تاریخچه عقیده دارند که دهکده نحو نوآوری متفاوت از یکدیگر وجود دارد و همواره نیز حیات داشته است؛ نوآوری هایی که نیاز است با رعایت برخی ملاحظات با یکدیگر هماهنگ شوند تا بتوانند نوآوری تغییردهنده ای را به وجود بیاورند. اگر با تاریخ «روستا گونه نوآوری» همراه شوید، بوسیله زودی به آن خواهید رسید. آنچه درحال حاضر باید بدانید، این است که این کشف ساده ای محو. درکنار این چهارچوب، به این موضوع اشاره خواهیم کرد که چطور می توانید این مسیر نوآوری را با استفاده از پروتکل ها و فرایندهای قدرتمندتر به طریق ی بهتری طی کنید.





نوآوری بخاطر مبتدیان نیست و اغلب دستاوردهای مبصر همچنین ناگهانی نبوده اند. نوآوران بزرگ از رویکردهای عادت مندی تبعیت می کنند و لری کیلی نیز روشی مبتنی بر شواهد را پایه گذاری کرده است که نوآوری را فراتر از بهبود صِرف محصولات کنونی می برد. تو فضا کار، همه به دنبال استفاده از تکنیک های پیشرفته ی نوآوری هستیم تا ارزش های پیشنهادی متمایزی خلق کنیم که به ماندگی تقلید پذیر باشند؛ نرخ هایی که مشتریانمان را ذوق خورده کنند و تا مدت ها برایشان مناسب باشند.

«ده متد نوآوری» چهارچوب های بی نظیری پیش رویتان می گذارد تا به شما دستیار کند نقش نوآوری در کسب وکارتان را از بدیع تعریف کنید و چونی مذاکره های نوآوری را از هنری سحرآمیز به علمی کاربردی ارتقا دهید. «ولایت گونه نوآوری» کتابی ضروری بخاطر نشان دادن چگونگی انجام نوآوری های جهشی است و نقشه ی راهی را برایتان مجهز می سازد که برای خلق کردن دگرگونی در هر صنعتی اجرایی است.بخش های کتاب «ده طرز نوآوری»

مدل مطرح شده در کتاب «بطرف خانه راه نوآوری» میسر و درعین حال هوشمندانه است. قصبه گونه ی مختلف نوآوری در سه طبقه ی متجاوز اساسی طبقه بندی شده اند و عناصر هر مرتبه انفراد های نسبتا مشابهی نشان می دهند. اگر بخواهیم نگاهی کوتاه به این طبقه بندی و اجزای آن بیندازیم، بوسیله جزء های دون می توانیم اشاره کنیم:پیکربندی: نوآوری های این مرتبه بخش های درونی و سیستم کسب وکار راه اندازی را هدف قرار می دهند؛ بنابراین، نوآوری های زیرمجموعه ی این طبقه عبارت اند از: نوآوری در استاندارد سود، شبکه، ساختار و فرایند.پیشنهاد: این روش های نوآوری به خشکی امدن دشت خواه نوکری پا بر جا راه اندازی یا مجموعه ای از محصولات و خدمات آن متمرکز هستند و زیرمجموعه های آن عبارت اند از: نوآوری داخل عملکرد و سیستم محصول.تجربه: این طبقه کنار عناصری همچون خدمات، کانال، برند و باهم اتحاد کردن خریدار متمرکز هستند که زیادترین مواجهه با مشتری را دارند.

نویسندگان کتاب «ایالت گونه نوآوری» شما را درون میان جزئیات مستقل نمی کنند؛ بلکه تو قالب مثال ها و معیار های موردی جدیت می کنند مفهوم را هرچه روان تر در ذهنتان نهادینه کنند. تاریخچه درون بخشی با عنوان «تاکتیک های نوآوری»، انواع تاکتیک های ممکن برای هرگونه از نوآوری را مثال می زند. این مثال ها نقشه ی راهی برای ادامه سطر دراختیار مخاطب راحتی می دهند و وی را از سردرگمی در میان اسلوب های متنوع نوآوری می رهانند. همچنین تو جای جای کتاب، مقالاتی می بینیم که شما را با مفهوم نوآوری، اجرای اثربخش، صنعت و مبنا سازی تغییر مدل نوآوری در آن آشنا می کنند.

تاریخ «ایالت گونه نوآوری» محتوی ۶ پاره و ۲۴ گسستگی است:پاره مبدا کتاب که یک فصل دارد و توضیحاتی درباره ی نوآوری و رشته ی جدید درون حال تولد می دهد.بخش دوم کتاب از ۱۱ عزل تشکیل شده است و بخانه برگشتن سیاق نوآوری را تشریح کرده است که بلوک های سازنده ی پیشرفت های عظیم است.حصه ثالث کتاب از دو منفصل تشکیل شده است و تشریح می دهد که به منظور دستیابی به تأثیر بیشتر، گونه های نوآوری را باهم ترکیب کنید و آن ها را باهم انطباق دهید.مدخل چهارم کتاب «ایالت گونه نوآوری» سه گانه فصل دارد و بر این موضوع تأکید می بطی ء که تغییرات را اطلاع کنید و شرایطی را دریابید که آبستن جهش های مجلل هستند.بخش پنجم کتاب در قالب سه فصل به نوآوری پیشرو اشاره می کند و از مخاطب می خواهد تا از طرح های بهتری برای ابداع پریدن استفاده نرم.بخش ششم و پایانی کتاب به پرورش نوآوری می پردازد و تو سه انفصال کارگزاری نوآوری اثربخش تو درون موسسه ها را شرح می دهد.پیش فرض های فعلی خود از نوآوری را کنار بگذارید و همچون دانش آموزی بی تجربه، بر سر کلاس درس کتاب «قصبه روش نوآوری» مهیا شوید

به نظر می رسد لمحه آن روان باشد تا پیش تخیل های فعلی خود از نوآوری را کنار بگذارید و همچون خرد آموزی بی تجربه، بر سر کلاس درس «شهر اسلوب نوآوری» حاضر شوید. این کتاب جزئیاتی از نوآوری را دراختیار خواننده صبر می دهد که نتیجه دهکده ها سال معاینه متخصصان و بررسی پروژه های نوآوری هزاران مشارکت محترم است؛ بنابراین تجسس ی آن را درون اوضاع واحوالی که بین اقیانوس های قرمز کنونی حصار شده ایم، به مخاطبان پیشنهاد می دهیم.واج پایانی

کتاب «ایالت طرز نوآورى» رویکردى خلاق و تام و جالب براى شناخت نوآورى است. این رویکرد خلاقانه تو کتابى به همین صیت طبع شده و مترجمان فارسى کتاب معتقدند نه تنها این رویکرد مناسب پژوهشگران است؛ بلکه هر کسى که خواهان نوآورى باشد، مى تواند از آن استعمال نیکوترین نرم.کتاب «بخانه برگشتن راه نوآورى» نه تنها بوسیله مخاطبش مى آموزد که نوآورى چیست؛ بلکه بوسیله او یادآورى مى کند اکنون کجاى دنیایش ایستاده است

کتاب «ده رویه نوآورى» نه عزب به مخاطبش مى آموزد که نوآورى چیست؛ بلکه به او یادآورى مى کند اکنون کجاى دنیاى خود ایستاده است. یکى از روش هاى مهم پول ساز شدن، داشتن نوآورى است. فناورى بدون نوآورى ترفیع نخواهد کرد و شما بدون دانستن شبکه سازى خواه ساخت مقیاس کسب وکار صحیح قاهر نمى شوید.

در کتاب «ده گونه نوآورى» به «فراتر از محصولات رفتن» نیز اشاره شده و شما با غلبه اعداد آشنایى پدیدار مى کنید. وقوع نویسندگان تاریخچه «بخانه برگشتن گونه نوآورى» براى مخاطب جالب است. تصور کنید سال هاى زیادى از زندگى تان را به عنوان استراتژیست سنتى فعالیت کنید؛ ولى صنعت مشاوره را بوسیله این دلیل ترک کنید که مى خواهید سخن سنج ی فیلمنامه باشید. برایان کویین این کار را انجام داد؛ ولى درآخر فهمید مشاوره تنها کارى است که از پسِ آن کنار مى آید. درنتیجه برایان کویین به کار سابق خود بازگشت و تغییراتى داخل آن به وجود آورد.

برایان کویین پیاده شدن حل مشکلات نوآورى براى مشتریان متمرکز شد. به گفته ی لرى کیلى، اگرچه ضرب المثل «آشپز که دو تا شد، آش یا شور مى شود خواه بى نمک» در نویسندگى هم چاکری مى کند، آن ها تمام کارهایشان را گروهی انجام داده اند. با خواندن این جملات، مخاطب نه تنها نوآورى، بلکه غلبه حکم گروهى را مى آموزد. نوآورى ها عموما شکست زده هستند و این شما هستید که تصمیم مى گیرید این ائتلاف بیفتد یا نه. باوجوداین، نکته ی بی سابقه این است که نوآورى ها هرگز به دلیل نبود خلاقیت شکست نمى خورند؛ بلکه دلیل اصلى نابودى نوآورى، تمرکز صرف کردن روى محصولات است.

درباره ی سخن سنج و ناشر تاریخچه

سال ۲۰۱۳، انتشارات Wiley کتاب را با نام اصلی Ten Types of Innovation: The Discipline of Building Breakthroughs منتشر کرد. در ایران همچنین انتشارات آریاناقلم آن را تو تابستان ۱۳۹۷ با عنوان «دهات گونه نوآوری» و ترجمه ی بابک وطن شناخت و رضا قنبرزاده میاندهی و سینا فخارمنش در ۲۶۴ ورقه و دسته بندی خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی و استارتاپ راهی بازار نشر کرد.بیشتر بخوانید:شناساندن کتابی که بوسیله جثه شکافی توییتر، اینستاگرام و لینکدین می پردازدمعرفی تاریخچه «از نو»؛ داستان مردی که مایکروسافت را استخلاص دادمعرفی تاریخچه «تامل نوک تیز و آهسته» اثر دنیل کانمنمعرفی کتاب مجالی برای تمرکز؛ سیستمی بخاطر فقره کمتر و موفقیت بیشترمعرفی کتاب اشک های یک میلیارد دلاری؛ چطور استارتاپ ها باید از ضعف جلوگیری کنند
  • ۹۹/۰۹/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی