خانه لوکس مبله

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

برای مدتی است که اعلام مختلفی از باطل شدن رویدادهای ارشد حوزه فناوری می شنویم. نمایشگاه های شکوه ازجمله MWC 2020 نه تنها باطل شدند؛ بلکه برخی از آن ها حالت استریم آنلاین همچنین نداشتند و تماشاگر بودیم که شرکت های متنوع سازنده گجت های شایان حمل از محصولاتشان درون رویدادهای ویدیویی آنلاین و عاری آستان تماشاگران یا خبرنگاران رونمایی کردند.

یکی از بزرگ ترین رویدادهای سال که پیش روی ما است نمایشگاه IFA 2020 خواهد بود که از ۳ الی ۵ سپتامبر (۱۳ الی ۱۵ شهریور ۹۹) برگزار می شود. حال، اخباری منتشرشده که فصیح سران برگزارکننده ی نمایشگاه IFA 2020 داخل دیدن دارند رویدادی متفاوت و البته با محدودیت های مختلف برگزار شود و تنها تعداد محدودی حق ادخال به نمایشگاه و بازدید از غرفه ها یا شرکت در کنفرانس های خبری را داشته باشند.

رسیده خوف از ابتلای مشارکت کنندگان در رویداد بزرگ برلین به بیماری کرونا باعث شده است که برگزارکنندگان نمایشگاه IFA 2020 تمامی جوانب را درون نظر گرفته و غرض بوسیله اعمال محدودیت درون نوع برگزاری رویداد امسال کنند. یکی از سران برگزاری رویداد IFA داخل مصاحبه ای گفت:پس از لغو شدن نمایشگاه های مختلف، صنعت ما نیازی ضروری به پلتفرمی دارد که درون آنجا شرکت ها بتوانند نوآوری و خلاقیت در محصولات جدیدشان را نشان دهند.

داخل آوریل، برگزارکنندگان نمایشگاه IFA اعلام کردند که روشی خلاقانه برای برگزاری رویداد درون نظر گرفته اند که با حیات چالش های بیماری همه گیر کرونا، شرکت ها و سازندگان محصولات مختلف حوزه فناوری امکان معرفی کردن محصولاتشان به علاقه مندان را داشته باشند.عزب افرادی در نمایشگاه IFA 2020 جناب خواهند یافت که دعوت نامه دریافت کنند

چنین اتفاقی داخل حالی رخساره می دهد که شهردار ایالت برلین انفراد های گسترده ای تو برگزاری نمایشگاه و رویدادهای مختلف اعمال کرده است؛ بوسیله نحوی که رویدادها تنها اجازه ی میزبانی کمینه از ۵،۰۰۰ نفر شرکت کننده را دارند. مقامات برگزارکننده نمایشگاه IFA همچنین با درنظرگرفتن قوانین ساری ایالت برلین تو نظر گرفته اند که رویداد امسال کمی متفاوت نسبت بوسیله سال های گذشته برگزار شود.

اولیه فردی در نوع اجابت شرکت کنندگان خواهد حیات که روان تنها افرادی که به نمایشگاه دعوت شده باشند، امکان آستان در نمایشگاه IFA 2020 و دیدار از غرفه ها یا شرکت در کنفرانس ها را خواهند داشت. نیز گفته شده است که هر روز تنها ۱،۰۰۰ نفر امکان حضور درون نمایشگاه را خواهند داشت.

درکنار آن، هرساله نمایشگاه IFA درون یکی از مبصر ترین مراکز کنفرانس دهکده برلین برگزار می شد؛ ولی امسال نمایشگاه بوسیله ۴ سرنوشت شاخه شده است که پاره اصلی نمایشگاه IFA همراه با دو خواه سه میتینگ خبری با حضرت بیش از ۸۰۰ خبرنگار برگزار می شود. روان یکی از کنفرانس ها همچنین متعلق به شریک کوالکام خواهد وجود و احتمالا از محصولات جدید این شرکت رونمایی خواهد شد.مقاله های مرتبط:باطل سازی برگزاری حضوری نمایشگاه IFA 2020؛ ایفای امسال با روشی نوآورانه برگزار می شودبرگزارکننده نمایشگاه MWC 2020 از عودت هزینه ی دریافتی از شرکت ها وقوف داد

بسرنوشت شوم دچار کردن دوم شامل IFA SHIFT و IFA NEXT می شود که به صورت لایو استریم منتشر خواهند شد و شاهد معرفی کردن خدمات یا محصولات شرکت های مطرح مملکت فناوری خواهیم بود. بخش سومین IFA Global Markets معروفیت دارد که مختص باهم اتحاد کردن ها و کسب وکارهای بزرگ و کوچک است تا فرصتی برای بست قراردادهای تجاری با یکدیگر داشته باشند.

بخش ته نیز Virtual IFA Experience معروفیت دارد که درواقع برای علاقه مندان به حوزه فناوری طراحی شده است. چنین بخشی بوسیله تعلق مندان رخصت می دهد که بوسیله صورت واقعیت مجازی از غرفه های نمایشگاه دیدن کنند.

در شرایطی که بیشتر رویدادهای بزرگ سال ۲۰۲۰ لغو شده، اقدام برگزارکنندگان نمایشگاه IFA 2020 ستودنی است. زومیت تمامی اتفاقات مهم رویداد بزرگ برلین را پوشش خواهد داد.  


برای مشاهده کلیه اعلام و مقالات و تماشای ویدیوهای مرتبط با نمایشگاه به ورق اختصاصی IFA 2019 رجوع کنید.بیشتر بخوانید:لغو برگزاری حضوری نمایشگاه IFA 2020؛ ایفای امسال با روشی نوآورانه برگزار می شودمصاحبه با مدیرعامل مشارکت Razer؛ از پروژه ی آتنا، AMD و تاسیس تُستِر تا چرخ زدن درون فیسبوکفرمت ویدئویی HDR10 داخل تلویزیون های 8K سامسونگ پشتیبانی می شودجمع بندی رویداد ایفا ۲۰۱۹JBL دو اسپیکر متاخر Link Music و Link Portable را برای هم چشمی با گوگل هوم معرفی کرد
ASGHAROOOOآنر برای جبران افت فروش گوشی های هوشمند خویشتن تو خارج از چروک تلاش می کند با تولید محصولات دیگر همانند لپ تاپ، دستبند سلامتی، ساعت هوشمند، هندزفری و... جان تازه ای بوسیله برند خود ببخشد. زمان حال اخباری منتشرشده که این باهم اتحاد کردن چینی نیت دارد محصولات جدید دیگری را با معرفی کردن تو همایش آنلاین آنر در ۲۹ اردیبهشت به معیار کارهای خود اضافه کند. یکی از مهم ترین محصولات متاخر آنر که مرتبط با سبک عمر است، تلویزیون Honor Vision Pro خواهد حیات.

محصول جدید آنر اندکی از استراتژی جهانی 1 8 N N این شرکت است که هدفش قراردادن انبازی در جایگاه تأثیرگذارترین تولیدکننده ی ابزار دنیای اینترنت اشیاء تعریف و آغاز عملیات اجرایی این استراتژی با همایش آنلاین آنر مصادف شده.است مقاله های:مرتبط افزایش ۵۰۰ درصدی بیع گجت های پوشیدنی آنر در سال ۲۰۱۹هدفون های فری بادز 3i هواوی و مجیک ایربادز آنر معرفی کردن&شدند;/lt&ul;

gt همراه با تلویزیون Vision Pro، لپ تاپ آنر با عنوان Honor MagicBook Pro معرفی می. شود این لپ تاپ بسیار قدرتمند نمدار از MagicBook 14 و MagicBook.15 6 خواهد بود؛ البته این مدل ها به خودی خویشتن هنوز حرفی برای گفتن. دارند پیش بینی می شود لپ تاپ جدید مدل بازطراحی شده ای از Huawei MateBook X Pro باشد با خراش ی اینتل Core-i7 10510U و گرافیک انویدیا GeForce MX250 دو گیگابایت.

است بخاطر تماشای همایش شناساندن محصول آنلاین انبازی آنر می توانید از این لینک استعمال: کنید تماشای آنلاینبیشتر:بخوانید آنر ایکس 10 از نمایشگری با بها نوسازی ۹۰ هرتزی استفاده می کنداندروید باکس چیست و چه کاربردهایی داردنمونه تصاویر آنر X10 با آنر 30 پرو پلاس در کوه اورست منتشر شدنتایج بنچمارک تراشه کرین ۹۸۵ به کاررفته در گوشی های آنر 30 منتشر شدهدفون های فری بادز 3i هواوی و مجیک ایربادز آنر معرفی
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ورزش های محلی که ساختاری متناسب با روحیه، ظرفیت، بافتن تاریخی و زیستی هر منطقه دارد، می تواند به نشانی مسیری برای بازیابی فرهنگ بومی استان مورد استعمال استراحت گرفته و تو مصونیت اندام و روان اهل مناطق مختلف در قالب فعالیت های تفریحی و ورزشی به ویژه در ایام بلای ناگهانی کرونا نقش مهمی ایفا کند. آشنایی با ورزش ها و سرگرمی های محلی استان مازندران

همچنین درون بازی های محلی که بیشتر به قیافه گروه جمعی ایفا می شود مسائل تربیتی و کود فرهنگی خاصی نهفته شده که علاوه پهلو پرکردن اوقات استراحت انسان داخل تربیت افراد اجتماع تاثیرگذار است.

محمدرضا بحرگرد مرتب افزود: از این تعداد ورزش های مردمان محلی درون مازندران، ۲۰ بازی براساس قوانین و مقررات یکپارچه در ملک بوسیله صورت محک برگزار می شود.

وی امتداد رحم: کشتی لوچو، لوح کشی، طناب کشی، هفت سنگ، چولنگ، درنا بازی، خروس جنگی، گردو بازی و یه قل دوقل از مهمترین این بازی ها به شمار می روند که تو استان طرفداران زیادی دارد و مازندران تو مسابقات کشوری و حتی جهانی در این بازی ها دارای عنوان است.

وی بوسیله قدمت ۳ هزار ساله کشتی لوچو مازندران رمز کرد و تصریح کرد: کشتی آزاد مازندران مدیون کشتی لوچو است اما با وجود داشتن این سابقه و تصرف نشانی های مختلف همچون دومی جهان تو جمهوری قرقیزستان درون سال گذشته فاقد راسته اختصاصی لوچو است.

برگزاری ابتدایی دوره مسابقات بین المللی کشتی لوچو

رئیس هیات ورزش های روستایی و ورزش های بومی محلی مازندران از برگزاری نخستین دوره مسابقات کشتی لوچو در دهه فجر امسال خبر قسط و گفت: با توجه به پروگرام ریزی اجرا شده و حمایت استاندار و اداره کل ورزش و جوانان مازندران در صورت فراهم بودن وضعیت بوسیله شمارش بیماری کرونا این مسابقات در مازندران برگزار خواهد شد.

وی نیز از فعالیت بیش از ۲۵ هزار ورزشکار اداره یافته در این هیات شناسایی رحم و گفت: از این تعداد ۶۰ درصد آقایان و بقیه بانوان هستند.

بحرگرد نیکو با رمز به فعالیت هیات های ورزشی در تمامی شهرستان های استان تصریح کرد: تو حال مجهز ۲۰۰ داور آقا و خانم درون رشته های مختلف بازی های بومی محلی استان فعالیت دارند.

وی بر ضرورت حمایت از ورزش های روستایی تاکید کرد و خواستار صدور بوسیله موقع کارت بیمه ورزشی تو روزهای ابتدا سال بخاطر ورزشکاران خوش نشین شد.

رئیس هیات بازی های خوش نشین و بازی های اهل محلی مازندران امتداد داد: کارت بیمه ورزشکاران روستایی به بها ۱۰ هزار تومان صادر می شود ولی به برهان تاخیر داخل صدور آن، ورزشکاران روستایی برای شرکت داخل مسابقات مجبور به قبض کارت بیمه ورزشی شهری به سکه ۱۵ هزاره تومان هستند.

یکهزار و ۲۰۰ بازی بومی، محلی از اقوام مختلف ایران زمین شناسایی و ثبت شده از یکسره عمو زنجیرباف، قایم باشک، کلاغ پر، گل خواه پوچ، لی لی، هفت سنگ، وسطی و ده ها بازی دیگر که هر یک نامدار آشنا و سرشار از خاطرات فراموش ناشدنی برای تبار های متنوع که می تواند فرصتی بی همانند برای خلق نشاط داخل خانواده و اجتماع فراهم درنگ.

مازندران ۲۳ شهرستان، ۵۶ قصبه بزرگ و کوچک و بیش از سه هزار ولایت دارد.
روز دوشنبه، وزارت دفاع ایالات متحده رسما سه ویدئویی را منتشر کرد که مواجهه ی خلبانان نیروی دریایی را با اجسام پرنده ی ناشناس (UFO) به شمایل می کشد. این رویدادها درون سال های ۲۰۰۴ و ۲۰۱۵ به سانحه پیوست؛ ولی ویدئوها از دید یکسره پنهان ماند تا اینکه در سال ۲۰۱۷، نیویورک تایمز آن ها را بوسیله همراه سرمقاله ای درباره ی برنامه ی اسرارآمیز یوفو پنتاگون منتشر کرد. نیروی دریایی ارتش آمریکا پیش تر اذعان کرد ویدئوها معتبر است؛ اما پنتاگون تا امروز، هرگز مجوز پراکندن آن ها را صادر نکرد.

هر سه گانه ویدئو حاوی تصاویر ثبت شده ی خلبانان نیروهای دریایی است که جسمی بیضی لباس را با مشهود عجیب داخل حال پرواز در هوا و برفراز اقیانوس علامت می دهد. در ویدئو ضبط شده تو سال ۲۰۱۵ بوسیله نام گیمبال (Gimbal)، جسمی پرنده به شکل بیضی پیش از توقف کردن و چرخیدن، با سرعت برفراز ابرها حرکت می کند. خلبان که در حال فیلم برداری از این مواجهه است، جسم پرنده را در بی سیم «پهپاد» توصیف می کند.

در ویدئویی دیگر از سال ۲۰۱۵ که با نشانی گو فست (Go Fast) شناخته می شود، سامانه ی فروسرخ هواپیما لکه ی سفید کوچکی را هم زمان با پرواز درارتفاع پایین برفراز اقیانوس پیگیری می کند. قدیمی ترین ویدئو به اشتهار فلیر ۱ (FLIR1) که بازهم سامانه ی فروسرخ جت پرنده ی درون آن را معارفه کرده است، جسمی تخم مرغی شکل را درون حال حرکت سریع نشان می دهد.

ویدئوها را ابتدایی کود نیویورک تایمز و شرکتی بوسیله صیت «به لفظ ستارگان» منتشر کرد. تام دلونگ، جثه پیشین گروه موسیقی بلینک ۱۸۲، این شرکت را بن گذاری کرده و هدفش پژوهش درباره ی یوفوها و دیگر پدیده های ناشناخته است. وقتی ویدئوها تو سال ۲۰۱۷ منتشر شد، کارمند بوسیله سوی ستارگان ادعا کرد فرایند رسمی در رو از طبقه بندی را طی و مجوز پاشیدن ویدئوها را برای یکسره گرفتن کرده است.

لوئیز الیزاندو، مدیر برنامه ها و خدمات دولتی به سوی ستارگان، می گوید پیش تر وزارت دفاع تحت فرایند ۱۹۱۰ تمام ویدئو ها را بررسی و دکه بازبینی امنیتی این وزارتخانه انتشار آزادانه ی آن ها را تأیید کرد. الیزاندو، اندام پیشین وزارت دفاع، ادعا می کند پیش تر مدیریت پروژه ای بوسیله نام پروگرام ی شناسایی تهدیدهای پیشرفته ی هوافضای پنتاگون را برعهده داشته است. نیویورک تایمز همچنین داخل گزارش خود به «برنامه ی یوفو اسرارآمیز» اشاره کرده است. «فرایند ۱۹۱۰» به فرم عده ی ۱۹۱۰ وزارت دفاع اشاره می نرم که بوسیله نیت درخواست مجوز ترویج اطلاعات پنتاگون برای عموم بوسیله کار می رود.

مقام های پنتاگون در بیانیه ی خود داخل هفته ی جاری، پراکندن ویدئوها در سال ۲۰۱۷ را «غیرمجاز» توصیف کردند. حال سه سال بعد از این اتفاق، وزارت دفاع انتها مجوز سرایت ویدئوها را صادر کرده است؛ هرچند میلیون ها نفر پیش مرطوب آن ها را تماشا کرده اند. مقام های پنتاگون در بیانیه ای مطبوعاتی روز دوشنبه شان نوشتند:وزارت دفاع پس از بررسی تمام به این نتیجه رسا است که سرایت غیرمجاز این ویدئوهای مرتبه بندی نشده اطلاعاتی از نبوغ ها خواه سامانه های حساس افشا نمی یواش و به هیچگاه کدام از تحقیقات آتی درباره ی تاخت ها به نیروی هوافضای ارتش از جانب اجسام پرنده ی ناشناس آسیب نمی زند.

اکنون تأیید رسمی پاشیدن ویدئوها بدین معنا است که آیا پنتاگون آخر وجود بیگانگان را پذیرفته است؟ درحقیقت خیر؛ زیرا هرآنچه ارتش آمریکا برچسب «ناشناس» را به آن بزند، لزوما پدیده ای فرازمینی نیست و صرفا جسمانی پرنده در آسمان است که مقام های نظامی نمی توانند آن را وصف کنند. درواقع، شهروندان و خلبانان نظامی پیش تر بارها اجسام پرنده ی ناشناس را مشاهده کرده اند. آیا پایگاه تلخ تربیت این پرندگان را برعهده داشته است؟ قطعا اگر همانند فداکار افراد انباره ی تخیل قدرتمندی داشته باشید، پاسخ این پرسش را مثبت می دانید. با این حال، معمولا بعدا واضح می شود که این پرندگان ناشناس بیشتر پدیده ای این دنیایی بوده است: توهم جوّی، مانور سپاهی پنهانی، ماهواره خواه شواهدی از عدد خسته ی خلبانی که عزیمت داشته متلک کند.

هنوز ماهیت اجسام درون ویدئوهای بدیع منتشرشده به مشت پنتاگون معلوم حلق. همان طورکه وزارت دفاع در بیانیه ی مطبوعاتی اشاره کرده است، پدیده ی هوایی مشاهده شده درون ویدئوها همچنان با عنوان ناشناس توصیف می شود. اجسام پرنده ی ویدئوها مقدور است هواپیما باشد؛ اما چنانچه چنین باشد، نحوه ی لول آن بوسیله هیچ یک از هواگردهای شناخته شده شباهت ندارد. طبق آنچه درون ویدئو مربوط به سال ۲۰۱۵ می شنویم، تا اینکه خلبانان فیلم بردار همچنین نمی توانند تشخیص دهند داخل حال دیدن چه چیزی هستند.مقاله های مرتبط:آیا بیگانگان فضایی و یوفوها وجود دارند؟افشای گزارش های محرمانه پنتاگون داخل خصوص مشاهده یوفوها

چنانچه ویدئوهای ابتکاری شاهدی بر فعالیت فرازمینی یا حتی هواگرد نظامی پیشرفته ای ساخت کشوری دیگر بود، انتظار می رفت پنتاگون پیش از توسل عموم بوسیله سر آزادی اطلاعات، آن ها را طبقه بندی کند؛ اما نکته این است: وزارت دفاع ویدئوهای تازه منتشرشده را طبقه بندی نشده توصیف کرده که با عبارت «از طبقه بندی خارج شده» تفاوت دارد. اشکوب بندی نشده بدین معنا است که سپاه از فاتحه هرگز فرض نمی کرد معلومات بوسیله اندازه ای احساساتی باشد که سرگشاده مقررات امنیت ملی قرار گیرد. درعوض، بیانیه ی مطبوعاتی می گوید پنتاگون به عزم شفاف سازی و رفع پیچش های عموم درباره ی ناموس ویدئوها، آن ها را منتشر کرده است.

درنهایت، ترویج ویدئوها معنایی فراتر از مهربانی تأیید وزارت دفاع به خشکی امدن آن ها ندارد؛ ولی این به معنای اختتام اسرار نیست. الیزاندو می گوید این اذعان تاریخی بوسیله دگرگونی جهت اساسی درون نگرش های مثبت و منفی درباره ی این رویدادها منجر خواهد شد و به نهادهای معتبرتر امکان می دهد داده های موثق را آزادانه برای اهداف پژوهشی به اشتراک بگذارند. در سال های آتی، به این لول بوسیله عنوان گامی بنیادین برای طلبیدن اعتماد انسان نگاه خواهد شد. البته درصورتی که مخاطبان جزو افراد همواره بی اعتماد به نهادهای غلبه نباشند.بیشتر بخوانید:آمریکا از تیم بین المللی باهم اتحاد کردن برای تاسیس واکسن کرونا خارج شدآیا شواهدی درباره تراوش ویروس کرونا از آزمایشگاه های چین وجود دارد؟آمریکایی ها درون فصل مبدا ۲۰۲۰ بیشتر به سودا گوشی های اندرویدی هوی داشته اندوزارت دفاع آمریکا روند گسترش استفاده از مایکروسافت تیمز را تسریع می کنددولت ترامپ، معیار متاخر استفاده سوخت خودروها را اخبار کرد
A Perez Meca/Rex/Shutterstock
افشاگر معروف، مینگ چی کو، با ارسال پستی گفته است که ساخت نمونه های سری آیفون ۱۲ به کندی پیش می رود و احتمالا با تأخیر بوسیله بازار عرضه خواهند شد. وی همچنین داده ها جالبی در مورد پیش فروش گوشی آیفون SE 2020 منتشر کرد.

مقابل گفته افشاگر معروف، پیش فروش آیفون SE 2020 در هفته اول از آنچه اپل گرایش داشت نیز بیشتر بوده است و تمایل می رود که در سه گانه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ بین ۱۲ تا ۱۴ میلیون گوشی آیفون SE 2020 فروخته شود؛ اما این میزان سودا در سه گانه ماهه ثالث سال ۲۰۲۰ اندکی افت می یواش و تنها ۱۰ میلیون واحد از آیفون اقتصادی اپل فروخته خواهد شد.

با این حال فروش خوب آیفون SE 2020 روی فروش نمونه های دیگر آیفون های اپل تأثیر گذاشته است. تحلیلگران معتقد هستند که کاربران به دلیل عالمگیر بلای ناگهانی کرونا اندکی محتاطانه تر پول های خود را نفقه می کنند و به همین علت در حال حاضر نسخه اقتصادی آیفون اپل را بوسیله نمونه های گرانبها تر ترجیح می دهند.

درنتیجه، درحالی که آیفون SE 2020 فروش نسبتا نیکی را تجربه خواهد کرد؛ اما احتمال می جوی که فروشآیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پروبه دلیل شیوع بیماری کرونا با افت قابل توجهی روبه رو شود.

در تک آیفون ۱۲ و روند تولید آن، مینگ چی کو توضیح داده است که اپل فرایند تولید و طراحی آیفون ۱۲ را به صورت آنلاین پیش می برد و مهندسان این شرکت درون حال بررسی نسخه های آزمایشی آیفون ۱۲ و کیفیت سنجی آن هستند. چنین روندی، تولید مدل های جدید آیفون ۱۲ را با تأخیر یک ماهه همراه کرده است.

مراد می رود سری آیفون ۱۲ شامل چهار نمونه شود و کو نیز پیش بینی می کند که تولید انبوه این محصولات در مفارقت پاییز مبدا شود؛ البته در مورد نسخه های ۶/۱ اینچی و ۵/۴ اینچی آیفون ۱۲ اوضاع کمی اختلاف می درنگ و تولید آن ها زودتر از دو میزان دیگر و در سپتامبر آغاز می شود. نسخه ۶/۷ اینچی آیفون ۱۲ اما نسبت بوسیله نمونه های دیگر اندکی دیرتر به تولید انبوه می رسد و احتمالا در ماه اکتبر تولید آن مطلع می شود. برهان یواش پیش رفتن تولید نمونه ۶/۷ اینچی آیفون نیز طراحی تیره آن نشانی شده است.

درواقع چنین گزارشی بوسیله این انتزاعی است که اپل احتمالا هر ۴ مدل جدید آیفون ۱۲ را بی قراری زمان رونمایی می کند؛ اما ارائه آن ها در بازه های زمانی متفاوت صورت خواهد گرفت.  این طور اتفاقی در گذشته نیز رخ داد و بخاطر مثال می توان به عرضه آیفون ۱۰ و آیفون ۱۰ آر در بازه های زمانی متفاوت اشاره کرد.مقاله های مرتبط:طرحواره منتسب بوسیله انشقاق صفحه نمایش آیفون 12 اپل فاش شدگلدمن ساکس: زمانش رسا است سهام اپل خود را بفروشید

از طرفی مدل مجهز به آنتن های mmWave آیفون نیز بوسیله دشوار خورده اند و احتمالا با تأخیر بیشتری عرضه می شوند؛ زیرا تغییرات جدیدی روی این نمونه از آنتن ها اعمال شده است. از طرفی آزمایشگاه های مخصوص بررسی چونی آنتن های جدید mmWave نیز در حال مهیا بسته است و تأخیر در ارائه آیفون ۱۲ مجهز بوسیله این طور آنتن هایی به دنباله گسترش بیماری کرونا تماس دارد.

غبطه می رود هر ۴ میزان آیفون ۱۲ از فناوری ارتباطات 5G پشتیبانی کنند؛ البته با این تباین که مدل های معمولی از آنتن های ۶ گیگاهرتزی یکروز می برند و مقیاس های پریمیوم نیز مجهز به آنتن های جنس mmWave شده اند.

درنهایت، مینگ چی کو به روند تولید آیفون SE پلاس اشاره کرده است که گویا شواهدی از در مشت تاسیس بودن آن داخل کدهای iOS 14 به دست آمده است. کو پیش دماغ می درنگ که عرضه آیفون SE پلاس تا نیمه دوم سال ۲۰۲۱ بوسیله تعویق می افتد. وی درگذشته ظن می زد که چنین محصولی درون نیم اول سال ۲۰۲۱ بوسیله بازار عرضه خواهد شد. از فردی های آیفون SE پلاس برخورداری از نمایشگری ۵/۵ اینچی است.بیشتر بخوانید:اپل احتمالا سال آینده آیپد پرو 5G مجهز به نمایشگر مینی LED را عرضه می کندطرحواره منتسب به انشقاق صفحه نمایش آیفون 12 اپل برملا شداپل مسئله اطلاعات تکان افراد روی برنامه ی Apple Map را دراختیار مقام های بهداشتی فراغت می دهدآی مک 23 اینچی جدید اپل همراه با آیپد 11 اینچی اقتصادی عرضه می شودافزایش شمار کشورهای دون پشتیبانی اپ استور، iCloud و چند سرو دیگر اپل
به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از فارس، مرکز آمار ایران اعلام کرد: مقدار باد سالانه فروردین ماه ١٣٩٩ برای خانوارهای کشور به ٣٢,٢ درصد رسیده که نسبت به همین وقوف داخل ماه قبل، ٢.٦ واحد درصد کاهش علامت می دهد. کاهش بها تورم نقطه ای خانوارهای ناحیه

منظور از ارج دمل نقطه ای، درصد تغییر مغز شاخص قیمت، نسبت به ماه مانند سال قبل می باشد. نرخ تورم نقطه ای در فروردین ماه ١٣٩٩ به عدد ١٩,٨ درصد رسیده است؛ یعنی خانوارهای قلمرو بوسیله طور میانگین ١٩.٨ درصد بیشتر از فروردین ١٣٩٨ برای خرید یک «کلکسیون کالاها و خدمات یکسان» هزینه کرده ­اند.

مقدار پیله خال ای فروردین ماه ١٣٩٩ در مقایسه با ماه قبل ٢,٢ واحد درصد کاهش یافته است.  ارزش نفخ عمه ای گروه بنیادی «خوراکی ها، آشامیدنی ها و توتون» با کاهش ٣,٩ واحد درصدی به ١٠.٧ درصد و دسته «کالاهای جاهل خوراکی و خدمات» با کاهش ١.٠ واحد درصدی به ٢٤.٧ درصد رسیده است.

این داخل حالی است که بها تورم نقطه ای برای خانوارهای شهری ٢٠,٢ درصد می باشد که نسبت به ماه قبل ٢,٠ واحد درصد کاهش داشته است.  بی قراری چنین این نرخ برای خانوارهای خوش نشین ١٨,١ درصد بوده که نسبت به ماه قبل ٣,٠ واحد درصد کاهش داشته است. افزایش نرخ نفخ ماهانه خانوارهای ملک

نیت از مقدار دمل ماهانه، درصد تغییر عدد شاخص قیمت، نسبت به ماه قبل می باشد. نرخ پیله ماهانه فروردین ١٣٩٩ به ٢,١ درصد رسیده که در مقایسه با همین اطلاع در ماه قبل، ٠.٦ واحد درصد افزایش داشته است. تورم ماهانه برای گروه های رادیکال «خوراکی ها، آشامیدنی ها و دخانیات» و «کالاهای غیر خوراکی و خدمات» به تزیین ٥.١ درصد و ٠.٨ درصد بوده است.

این تو حالی است که نرخ پیله ماهانه برای خانوارهای شهری ٢,٠ درصد می باشد که نسبت به ماه قبل، ٠.٦ واحد درصد افزایش داشته است. هم چنین این نرخ برای خانوارهای خوش نشین ٣.١ درصد بوده که نسبت بوسیله ماه قبل ١.٣ واحد درصد اضافه داشته است. کاهش نرخ تورم سالانه خانوارهای کشور

منظور از نرخ پیله سالانه، درصد تحول میانگین اعداد شاخص مقدار داخل یک سال منتهی بوسیله ماه جاری، نسبت به دوره مشابه قبل از آن می باشد. قیمت تورم سالانه فروردین ماه ١٣٩٩ برای خانوارهای سرزمین به ٣٢,٢ درصد رسیده که نسبت بوسیله همین معارفه در ماه قبل، ٢,٦ واحد درصد کاهش نشان می دهد.

این درون حالی است که ارزش ورم سالانه برای خانوارهای شهری ٣١,٩ درصد می باشد که نسبت به ماه قبل ٢,٥ واحد درصد کاهش داشته است.  بی قراری چنین این نرخ برای خانوارهای روستایی ٣٣,٩ درصد بوده که نسبت به ماه قبل ٣,٤ واحد درصد کاهش داشته است. تغییرات بها ها درون ماه جاری

درون دسته عمده «خوراکی ها، آشامیدنی ها و دخانیات» بیشترین افزایش مقدار نسبت بوسیله ماه قبل مربوط بوسیله دسته «میوه و خشکبار» (لیمو شیرین، لیمو ترش، سیب، پرتقال)، دسته «سبزیجات » (گوجه فرنگی، سیب خاکی و حبوبات) و قسمت قسمت کردن «قند و سپاس و شیرینی» (قند، شکر) می باشد. درون دسته بنیادی «کالاهای غیر خوراکی و خدمات» قسمت قسمت کردن «کالاها و خدمات متفرقه» (حق بیمه اتومبیل سواری، طلای ١٨ عیار) بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته اند.

هم چنین گروه «گوشت قرمز، سفید و فرآورده آنها» (گوشت مرغ) نسبت بوسیله ماه قبل، کاهش قیمت داشته است.

درصد تغییرات شاخص قیمت تو دهک های خرج ای کل قلمرو در ماه سیال

شلنگ تغییرات ارج نفخ سالانه در فروردین ماه ١٣٩٩ بخاطر دهک های مختلف هزینه ای از ٣٠,٨ درصد بخاطر دهک اول تا ٣٤.٢ درصد برای دهک دهم است.