خانه لوکس مبله

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، حمید حیدری چهارشنبه ۳۰ نرمی در گفت وگو با خبرنگاران درون بوشهر با اشاره به ساخت ساختمان اختصاص مددجویان اظهار کرد: درون راستای بسته شدن تفاهم نامه با کمیته امداد استان بوشهر ۳۵ واحد مسکونی اختصاص مددجویان ساخته می شود. اعتبارات ساخت این واحدها از ردیف ها و محل های اعتباری انواع تأمین شده است، بخاطر پیدایش ۳۵ واحد مسکونی مددجویی یادشده بخاطر هر واحد ۲۵ میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی و همین میزان از سوی کمیته امداد به صورت بلاعوض تأمین شده است. درمجموع ساخت هر واحد مسکونی یادشده ۱۰۰ میلیون تومان هزینه دارد که برای ۳۵ واحد مسکونی مددجویی ۳. ۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری می شود.

مدیرکل بنیاد ساختمانی استان بوشهر با اشاره بوسیله اجرای طرح ملی مسکن تو استان بوشهر خاطرنشان کرد: ۲۳۰۰ واحد مسکونی درون اجرای طرح ملی مسکن در استان بوشهر باریک می شود. زمین برای اجرای طرح اقدام ملی بناء تو ۱۲ شهر استان بوشهر واگذارشده است، تاکنون حدود سه گانه هزار نفر در طرح اقدام ملی ساختمان در استان بوشهر ثبت نام کرده اند.

در اجرای طرح اقدام ملی بناء سهم استان بوشهر ساخت ۲۳۰۰ واحد مسکونی است که کنار زمینه برنامه گلچین شده مخلوق می شود.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، محمد امیرخانی بیان کرد: در طی تماس تلفنی با پری هلال احمر داخل شامگاه شنبه ۲۶ مهر ساعت ۱۸ و ۲۳ دقیقه تو خصوص گرفتار شدن یک بی تا درون دیواره کوهستان کافرکوه در منطقه ده بالا، بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان کرمان به محل حادثه گسیل شد.  

وی با اشاره بوسیله اینکه عملیات امداد و رهایی به مدت ۵ روزگار در منطقه صعب العبور و در تاریکی شب انجام شده است، افزود: فرید برده بوسیله قصد اطلس برداری درون منطقه کوهستانی به ارتفاعات پیشرفت کرده حیات که در خوش نویسی رجعت داخل دیواره های بلند کافرکوه گرفتار می شود.

حامی معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان خاطرنشان کرد: نجاتگران آویشن امدادونجات شان کوهستان صاحب الزمان کرمانبا توجه به وضعیت جغرافیایی آب و هوای سرد و پیچیدگی هوا موفق شدند بی مانند بازداشت داخل دیواره را پیدا و به قدم کوهستان واگذاری دهند.
به گزارش همشهری آنلاین، شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبالاستقلال که طلب خود را از مدیران باشگاه استقلال دریافت کرد خبر از بازگشت خود بوسیله ایران رحم.

دیاباته با پاشیدن پیامی در شمار کاربری رسمی اینستاگرامش نوشت: به زودی به ایران باز می گردم. مدیران محفل نجات به دنبال تهیه بلیت برای شیخ هستند تا او هر چه زودتر بوسیله تمرینات تیمش افزودن شود. مهاجم اهل مالی خلاصی فصل گذشته یکی از ارکان اصلی خط حمله این آویشن بود و نقش مهمی داخل نایب قهرمانس خلاصی در لیگ برتر  فوتبال ایرانداشت.

قهر دروازه بان نجات و تحریم تمرینات
مقاله های مرتبط:مدیر قبلی اپ استور: اپل از قوانین مانند سلاح علیه رقبا استعمال می کندپاسخ اپل به فشارها علیه انحصارطلبی اپ استور

اخیرا پاول دوروف، مدیرعامل اپلیکیشن پیام رسان تلگرام، با نشر پیامی تو پلتفرمش فاش کرد که این مشارکت از لفظ اپلبرای ممیزی کردن برخی محتوای این پیام رسان مادون تنگ کردن بوده است. به گفته ی دوروف، اپل از این پیام رسان خواسته است سه گانه کانال مربوط بوسیله مقامات بلاروس را حذف کند. به گفته ی کوپرتینویی ها، افشای این اطلاعات می تواند باعث ایجاد خشونت و آشفتگی شود.

دوروف درون اعتراض بوسیله التماس اخیر اپل گفت این کانال ها برای افشا کردن مقامات دولتی ایجاد شده بود؛ ولی دلیل او اپل را متقاعد نکرد و این شرکت تلگرام را تهدید کرد که اپلیکیشنش را در سیستم عامل آی او اس مسدود می کند.

آنچه بیشتر باعث آزردگی مدیرعامل تلگرام شد، درخواست اپل برای حذف سه کانال به دلیل «محتوای جاهل مرتبط» بود و اینکه کاربران تلگرام نباید درباره ی ارتکاب این فرمان از سوی کوپرتینویی ها مطلع شوند.

دوروف در این باره تشریح داد: پیش از این، در حذف پست های تلگرام به التماس اپل، به کاربران معارفه می دادیم که به دلیل قوانین اپل فردی هایی برای کاربران آی اواس حیات دارد و این محتوا نشان داده نمی شود. چندی پیش، کوپرتینویی ها از ما خواستند این اطلاعیه را به کاربران نشان ندهیم.

اپل با پنهان کردن درخواست هایش با زبانی پیچیده تکاپو می درنگ تا مسئولیت اجرای قوانینش را برعهده نگیرد و این موضوع قانون دان است؛ چراکه مقابل نظرسنجی انجام شده، کاربران بلاروس معتقدند کانال هایی که باعث نگرانی اپل می شوند، نباید حذف شوند.



همچنین، مدیرعامل تلگرام به حذف پیام اطلاع رسانی فیسبوک به دلیل غیر مرتبط بودن محتوا اشاره کرد که در آن کاربران را از ستاندن اجرت ۳۰ درصدی اپل از برگزارکنندگان رویدادهای رمزی این پلتفرم مطلع می کرد. دوروف معتقد است اپل از همین اصطلاح مرموز «غیر مرتبط بودن محتوا» استفاده می یواش تا اجرای قوانینش را برای کاربران مکتوم کند. او با اشاره به اینکه با برهان آوردن اپل مبنی بر «غیر مرتبط بودن محتوا» بسیار مخالف است گفت حذف محتوای مد نظر این مشارکت یا کارمزد ۳۰ درصدی به غیر مرتبط وجود داشتن محتوا ربطی ندارد.

دوروف در عاقبت گفت:اپل می تواند حریص و رسمی باشد (خواه نباشد. این ارتباط به تصمیم دادگاه و رگولاتورها دارد)؛ ولی باید مسئولیت حذف محتوای مد نظرش را از پلتفرم های دیگر برعهده گیرد و آن را از کاربرانش پنهان نکند. کاربران باید دلیل اصلی محتوای حذف شده را بدانند.

تعرض های اخیر شرکت ها و ترقی دهندگان به انحصارطلبی اپل، بسیاری از قوانین سختگیرانه ی این شرکت را آشکار کرده است؛ از جمله اینکه توسعه دهندگان اپلیکیشن های پولی درون اپ استور باید اجرت ۳۰ درصدی بوسیله این شرکت پرداخت کنند. این امر اپل بخاطر این شرکت درآمدزایی دارد و می تواند قراردادهای ویژه ای با سایر شرکت ها ببندد؛ کاری که اپل ادعا کرد هیچگاه لحظه عمل نداده است. اپل سعی می یواش با پنهان کاری، همچنان محبوبیت و شهرتش را بین کاربرانی که محدودیت های این سیستم عامل برای آن ها اعمال می شود، حفظ کند.بیشتر بخوانید:اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۲۰ مهر)گیمپ 2.10.22 با پشتیبانی از فرمت AVIF منتشر شدامکان اجرای دستورات گوگل اسیستنت داخل اپلیکیشن های ول فراهم می شودمدیر سابق اپ استور: اپل از قوانین مانند سلاح ثمر رقبا استفاده می کنداپل به زودی ارسال کالا از فروشگاه های خویشتن را آغاز می کند
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از  برنا، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بدین شرح است:

بسمه تعالی

جابجایی هنرمند بزرگ و کمتر همانند استاد محمدرضا شجریان را خدمت اجتماع هنری ملک و دوستداران ایشان و به خصوص خانواده عفیف آن مرحوم بوسیله خاص فرزند گرامی گیرایی جناب آقای همایون شجریان دلداری حیثیت می نمایم. 

بی شک نام و آوازه ایشان فراتر از روزگار ما و در پهنه ای وسیع برنده از جغرافیای ما باقی خواهد ماند. 

از خدای متعال غفران واسع را برای ایشان مسألت دارم.

سید حسن خمینی

داخل همین مبنا:  استاد محمدرضا شجریان درگذشت | خسرو آواز ایران لبریز کشید وزیر ارشاد درون پیامی درگذشت شجریان را دلداری گفت | نوای استاد تاریخ حسّ و حال ایرانیان درون نیم قرن گذشته است بیمارستان جم: جثه استاد شجریان به فردوس زهرا منتقل شد فایده محسن هاشمی بوسیله درگذشت استاد آواز ایران | گرچه رسانه های رسمی از آثار لله محروم بودند ... ویدئو | حال و هوای مردم در مقابل بیمارستان جم پس از درگذشت استاد شجریان پست علی خریدار مال دزدی به مناسبت کوچیدن لله شجریان «مرغ سحر» انباشته کشید | پیام دلداری وزیر ارتباطات به ارتباط کوچیدن لله شجریان پیام محمدجواد باریکه در پی جابجایی محمدرضا شجریان | شجریان یک نام همواره مانا است تصاویر حضور انسان در مقابل بیمارستان جم درون پی کوچیدن لله شجریان تصاویر کمینه دیده شده و آرشیوی از استاد شجریان جان از تن آواز رفت | واکنش کیهان کلهر به جابجایی استاد شجریان ویدئو | همنوایی مرغ جادو مقابل بیمارستان جم عکس | نمایی متفاوت از مقابل بیمارستان جم و درگاه طرفداران استاد شجریان پیام تسلیت روحانی در جای پا کوچیدن استاد شجریان انتها ممنوع التصویری شجریان داخل نغمه و اشکار کردن عکس | استاد شجریان وقتی فاتح پرش سه شلنگ بود
در عهد دنیاگیری کووید ۱۹، بسیاری از مردم از این موضوع متحیر شده اند که چرا تلاش آن ها بخاطر اجتناب از کووید ۱۹ از آن ها دربرابر عفونت های بی خطرتری مثل سرماخوردگی و میکروب های معده و گلودرد استرپتوکوکی نگهداری نکرده است. چگونه عوامل بیماری زای دیگر از دفاع های ضدکووید ما عبور کرده اند؟ هنوز پاسخ آشکاری وجود ندارد؛ اما پژوهش های متخصصان بلای ناگهانی های عفونی و ویروس شناسان و همه گیرشناسان که بیشتر آن ها دهه ها قبل از دنیاگیری فعلی ادا شده است، سرنخ هایی تو این زمینه ارائه می دهد. میکروب های اضافی وجود دارند که از ویروس عامل کووید ۱۹، یعنی SARS-CoV-2، فراوانی بیشتری دارند و سرسخت پر حرارت و مسری تیز هستند.

اقدامات بهداشت اشتراکی برای مهار مسری SARS-CoV-2 روی شیوع ویروس های تنفسی دیگر نیز تأثیر گذاشته است. تو سال جاری، نصف اضطرار ی جنوبی اساسا عاری درگیری از انفصال آنفلوانزا رگه شد که معمولا تو ماه مه یا جون به خشکی امدن کشورهایی شبیه استرالیا و شیلی و آفریقای جنوبی تأثیر می گذاشت.

داده های استرالیا مشعر از آن است که اگرچه محدودیت های شاگرد از دنیاگیری بسیاری از ویروس های غیرآنفلوانزا را از دوچرخه بیرون کرد، گروهی از پاتوژن های بنیان گذار سرماخوردگی موسوم به رینوویروس ها در جامعه حضرت داشتند. پدرو پیدرا، فنی بیماری های عفونی کودکان داخل کالج پزشکی بیلور می گوید در دنیاگیری کاهش درخور توجهی در بسیاری از ویروس های تنفسی شایع را گواه بوده است؛ اما داخل پاییز امسال واقف تکثیر درون شیوع رینوویروس ها شده است.

برخی ویروس شناسان پهلو این باورند از آنجاکه ویروس های بسیاری بود دارند که موجب سرماخوردگی می شوند، پرهیز از ابتلا به هریک از آن ها مشکل می شود. حدود ۲۰۰ پاتوژن مختلف حیات دارد که موجب سرماخوردگی می شود. این پاتوژن ها چهار نوع ویروس کرونا (گروه شامل SARS-CoV-2)، چهار ویروس پاراآنفلوانزا (برخلاف نامشان بی تماس با ویروس های آنفلوانزا)، ویروس سین سیشیال تنفسی و ۱۶۰ جنس رینوویروس مختلف را دربر می گیرند. سرشماری های ویروسی مدال داده است که شهر ها مورد از این رینوویروس ها تو هر زمان اختصاص در یک جا داخل عزاداری هستند. جیمز گرن، پژوهشگر رینوویروس ها داخل دانشگاه ویسکانسین مدیسن می گوید: «مقدور است دربرابر آنفلوانزا مصون باشید؛ اما دربرابر کامل رینوویروس ها مصون نخواهید حیات. این یکی از ویژگی های انحصار بوسیله بی مانند رینوویروس ها است و همیشه دربرابر برخی آسیب پذیر خواهید وجود.»

بااین همه، فقط یک ویروس SARS-CoV-2 وجود دارد و ثابت شده است که همین یک ویروس می تواند عمر ما را ویران کند. ایان مکی، ویروس شناس دانشگاه کوئینزلند در استرالیا، می گوید دوام رینوویروس ها درون دنیاگیری مقدور است نه فقط حاصل ای از تعداد بسیار زیاد آن ها، بلکه خراج ماهیت ابتدایی آن ها باشد.

همچون ویروس آنفلوانزا، ویروس SARS-CoV-2 ویروس تکامل یافته تری است که تو غشایی لیپیدی محصور شده است. این پوشش می تواند از پاتوژن دربرابر آنتی بادی های سیستم ایمنی مراقبت کند و باعث شود که ویروس بدون شناسایی شدن سلول ها را آلوده کند. باوجوداین، این ویروس می تواند پس از صبر قبض درمعرض محیط یا ماده ی شوینده ی ارزان تجزیه و بی اثر شود. افزون براین، رینوویروس ها هرگز این طور پوششی را تکامل نداده اند. این ویروس های اصطلاحا «برهنه» که رینوویروس های عامل مشکلات روده را نیز شامل می شوند، دربرابر ضدعفونی کننده ها و گندزداها مقاوم تیز هستند و امکان پذیر است مدت بیشتری روی نوک انگشتان و سطوح ابدی بمانند. اگرچه این احتمال وجود دارد که ازطریق سطوح آلوده به ویروس دستخوش عفونت شوید، بیشتر کارشناسان می گویند احتمال ابتلا به عفونت ازطریق ربط با افراد آلوده بیشتر است.

داخل سال ۱۹۶۹، نیمی از گروهی از مردان که زمستان را تو پایگاه دورافتاده ای در جنوبگان سپری می کردند، علائم و تیر های سرماخوردگی را پس از ۱۷ هفته ایزوله بودن نشان دادند. دانشمندان هرگز منبع شیوع را فاحش نکردند؛ اما مکی و دانشمندان سایرین خاطر می کنند که احتمالا این افراد هنگام وارد شدن بوسیله پایگاه بوسیله کمیت ای تندرست نبودند که به دیدن می رسید.مقاله های مرتبط:محتمل ترین طرز ابتلا به کووید ۱۹ چیست؟ابتلای مکرر به کووید ۱۹ چه پیامدی بخاطر واکسن های آن دارد؟بیش از نیمی از بیماران کووید ۱۹ دچار خستگی طولانی مدت می شوند؟

پراکندن بدون مدال درون دنیاگیری کووید ۱۹ بوسیله شدت مدنظر قرار پژمرده است. مطالعات نشان می دهند که ۴۰ تا ۴۵ درصد از احاله SARS-CoV-2 به افرادی مربوط است که هنوز علائم بیماری را نشان نمی دهند. بسیاری از موارد سرماخوردگی و آنفلوانزا نیز ازطریق افراد عاری علائم منتقل می شود؛ اگرچه مدت معین این نوع عالمگیر هنوز مشخص نشده است. حداقل یک مطالعه رینوویروس ها را در یک سوم از کودکان بدون نشان امتیاز داده است. آرنولد مونتو، فنی همه گیرشناسی دانشگاه میشیگان می گوید: «کودکان پتری دیشی (ظرف کشت میکروب) برای واگذاری هستند.» ازآنجاکه کودکان بیشتر به چشم و بینی خود دست می زنند، می توانند سریعا خانه ی خویشتن را با انواع مختلفی از ویروس ها و باکتری ها آلوده کنند.

برخلاف عفونت های حاد تنفسی که معمولا تو چند هفته عارض می دهند و برطرف می شوند، کودکان می توانند ماه ها پیش از اینکه خود ناتندرست شوند یا سایرین را ناسالم کنند، پناهگاه عفونت های مزمن باکتریایی، مشابه استرپتوکوک پیوژنز عامل گلودرد استرپتوکوکی باشند. تارا اسمیت، همه گیرشناس دانشگاه ایالتی کنت، می گوید پیدا نیست که چگونه چنین باکتری هایی از حالت بی خطر بوسیله پاتوژن های مهاجم تحول می شوند؛ ولی استرس ناشی از دنیاگیری می تواند مؤثر باشد. البته کودکان، تنها کارخانه های میکروب در خانه های ما نیستند و حیوانات خانگی همچنین راوی بسیاری از پاتوژن ها هستند. اسمیت می گوید: «مردم احتمالا بیش از تصور ما ازطریق حیوانات خود بیمار می شوند.»

با بود حدس های بی شمار، بسیاری از کارشناسان معتقدند که توضیح این موضوع کاملا پیش پا افتاده است که چرا برخی از ما هنوز بوسیله عفونت های متداول دستخوش می شویم. اسمیت می گوید مردم ممکن است چنین تصور کنند که به نواخت از خویشتن محافظت می کنند؛ درحالی که درون واقعیت این وضع نباشد. گرن غم طبق است و می گوید: «اگر ویروس های سرماخوردگی هنوز در حال پراکندن هستند، بدان معنا است که هنوز تماس بی نظیر با فرد داریم.»

ما در جهانی عمر می کنیم که اعمالی که زمانی برایمان کاری بودند (مانند در آغوش ستاندن شناخت خواه رفتن بوسیله کمیسیون)، اینک بخاطر سلامتی ما خطرناک هستند. به گفته ی پرنتیس تیلور، پزشک و معاون امور پزشکی همدستی پزشکی از وضع دور Doctor on Demand، از ابتدای دنیاگیری زیاد از ۸۰ هزاره نفر که می خواستند بدانند بوسیله عفونت کووید مبتلا شده اند یه نه، با این همکاری تماس گرفتند. متجاوز از نیمی از این موارد برای آزمایش کووید ۱۹ ارجاع داده نشدند؛ زیرا ظن ابتلای آن به بیماری های تنفسی دیگر بیشتر حیات. در این وضعیت، ابتلا به سرماخوردگی به جای کووید ۱۹ ممکن است حس جاخالی دادن دربرابر گلوله را داشته باشد. مکی می گوید این واقعیت که ویروس های دیگر توانسته اند از سدهای دفاعی ما عبور کنند، می تواند هشداری درباره ی دنیاگیری های آینده باشد. او می گوید:چنانچه روزی رینوویروس جدیدی مشخص شود، برای مهار آن متجاوز از SARS-CoV-2 شاق خواهیم داشت. دنیاگیری ناشی از رینوویروس می تواند ترساندن بزرگی باشد که به سرعت گسترش می یابد. علاوه پیاده شدن این، هیچگاه تضمیمی وجود ندارد که چنین ویروسی فقط باعث سرماخوردگی شود.بیشتر بخوانید:نوبل پزشکی ۲۰۲۰ به کاشفان ویروس هپاتیت C رسیدطرح غربالگری کرونا داخل پایتخت به دلیل کمبود لوازم آزمایشگاهی متوقف شداستفاده اجباری از ماسک در فضاهای اشتراکی مقبول شدوزارت بهداشت: ظرفیت بیمارستان ها و استعداد کادر تداوی کرونا رو به خاتمه استکیت تشخیص کرونا تو ۱۵ دقیقه در دانشگاه صنعت اصفهان مصنوع شد
همشهری آنلاین_زهرا کریمی:  او از همان روزهای بدوی با نگاه ویژه بوسیله تقویت زیرساخت های حوزه گردشگری در تهران، برنامه های مفید و دادرسی های سازمانی خویشتن را بنا گذاشت. اما تلاقی مدیریت وی با مسری ویروس کرونا اجرای امور و استفهام به کارها را صورتی دیگر بخشید. این فعالیت ها با در نظر داشتن اقدامات پیشگیرانه در مقابله با ویروس در کشور و با هدف ساختن وضعیت مثبت گردشگری و ارتقای خدمت رسانی تو این مملکت بخاطر شهروندان، توسط ستاد گردشگری شهرداری تهران تو حال اجراست. در گرامیداشت هفته تهران با مهتر ستاد گردشگری درباره اقدامات این ستاد برای معرفی پایتخت و اهداف و دستاوردهای آن در زمینه ترقی گردشگری گفت وگو کرده ایم.  



 چقدر تو برنامه ریزی بخاطر توسعه گردشگری به معرفی کردن هویت تاریخی محله ها توجه کرده اید؟  
تهران بر مبنای محله هایش شکل پژمان و بدون محله هایش معنایی ندارد و با توسعه تهران شاهد شکل گیری محله های دیگر داخل تهران بوده ایم که در دهه های اخیر شکل منسجم تری بوسیله خود پژمرده اند. بنابراین ضرورت دارد در حکم توسعه گردشگری تهران بوسیله محله ها توجه خاص داشته باشیم. زیرا هریک از این خیابان کوچک ها هویت، تاریخ، آداب و رسوم و اسطوره های خود را دارند. چه بسا که این موارد نقش بسزایی تو انسجام و همبستگی ملی نیز دارد و تهران بوسیله نوعی شهر ایرانیان است. نباید فراموش کنیم که اقوام داخل شکل گیری این محله ها نقش بسزایی داشته اند و بر بستر هویت تاریخی که داخل آن پرورده شده و رشد یافته اند امروز نیز تقریباً با همان هویت تاریخی شان شناخته می شوند؛ به عنوان استاندارد بخانه برگشتن ونک یا محله دولاب. بنابراین حفظ و معرفی هویت تاریخی برزن ها از ملزومات گردشگری شهر تهران است. یکی از مواردی که بوسیله تقویت گردشگری در تهران و محله هایش معاون می درنگ احیای بافت های تاریخی است.  
 

 چه اقداماتی برای تحقق این بنیانی داخل رایزنی با سایر معاونت های شهرداری تهران انجام داده اید؟  
داخل مبنا احیای لیف تاریخی همچنین تلاش این بوده که بتوانیم این ظرفیت را به درستی بازتاب دهیم. بجای آنچه بیشتر علت جذب گردشگر شهری است خوانش امروزی تاریخ خانه دادن است که معمولاً با گردش وگذار در بافت های تاریخی محله ها، بازدید از جا ـ رویدادها، نشستن در قهوه خانه ها و جمیع ها و فضاهای پرخاطره دیگر انجام می شود و براساس مطالعات انجام شده یکی از پرطرفدارترین شالوده های گردشگری شهری، آستان در بافت های قدیمی بخانه برگشتن و تماشای ساختمانی های باستانی و تاریخی، کوچه های در در تو و خیابان هایی با حیثیت کمتر است که می تواندلایه های مختلف تاریخچه شهر را برای آنها بازگو کند. ولی در تعامل با معاونت ها، گاهی دیده شده که در احیای یک بنا یا بافت تاریخی، تغییراتی در آن بنا ادا شده که با اندیشه معماران و سازندگانش فاصله دارد و گردشگر با وساطت فکر کردن امروزی معمار مواجه می شود.  
 

چرا؟ 
مسئولیت احیای بنا و ساختمانی های تاریخی تهران را باهم اتحاد کردن توسعه فضاهای فرهنگی، دایره های زیباسازی و نوسازی شهرداری تهران برعهده دارند و درون حوزه مدیریتی و در قدم های نخستین، چنانچه رفتار مستقیمی از لفظ ما قابل طرح باشد درون حدود پیشنهاد به خرید مسکن ای یا معرفی بنای بازسازی شده با کاربری امروزی و امثالهم است. به طور حتم درون پاسخ به سؤال شما باید ممیز میراث فرهنگی برای مشورت حضرت داشته باشد و تیم متخصص که کار را برعهده دارند نیز آشنا بوسیله تعمیر و احیای بافت تاریخی باشند و چنانچه غیر از این کنند به رویه خطا و لغزش رفته اند. با وجود این آنچه بوسیله رویت می رسد شناخت نداشتن مرمتگر و معمار به تاریخ بنا یا در دید نگرفتن آن در صورت اطلاع است. هزینه های نگهداری و مباحث مالی نیز از دلایل دیگر بی توجهی بوسیله بازسازی های کم ارزش با الگوی بدوی است.  

 هر چند که طی سال های اخیر تعداد زیادی از خانه های قدیمی خانه دادن احیا شده و در اختیار موسسه ها، نهادها و همدستی ها صبر گرفته است اما هنوز تماشایی خرابکاری بافت های تاریخی هستیم که لبالب از جاذبه گردشگری بخاطر قشر امروز هستند؟  
بله این مقاوم است. چه بسا در برنامه های تهرانگردی که رفته ایم فدایی از مسکن های تاریخی همچنان به حال خود مختار شده و گرد خرابکاری روی آنها نشسته است و نیاز به مرمت دارند. در هر صورت احیای این خانه ها پرهزینه و نیازمند تخصص است و شهرداری تهران نباید و نمی تواند به تنهایی متولی این امر باشد. تو راستای این هدف باید ستایش جامعی از مقوله احیا در این بناء ها به مالکان ارائه شود که بتوانند با حفظ کردن بنا و تغییر آن به کاربری های قابل که امروز غالباً فرهنگی است برای ملک درآمد و مقدار افزوده ساختن کنند تا سبب ای شود که مالک بوسیله صبر برای تاسیس برج و پاساژ، کشور را خرابکاری نکند. تو این مبنا سعی ستاد گردشگری شهرداری تهران بر سرایت رویکرد فرهنگی با شناساندن و اظهار فرصت ها و امکانات است تا مانع از خرابکاری ساختمانی های تاریخی و گم شدن خاطرات این روستا شود. در حال حاضر طرحی دارم و آن را به نشانی «خانه گردشگر» نامگذاری کرده ام که با شریک میراث فرهنگی و کسب مجوزهای لازم در حال پیگیری است. این طرح با هدف دیده شدن ساختمانی های قدیمی و باغ های تهران است تا با هر کاربری که ساخته شده اند با همان کاربری تک استفاده مجدد واقع شوند. راه اندازی بناء گردشگر نقش مهمی درون حفظ کردن و احیای مسکن ها خواهد داشت. احیای لیف تاریخی فقط مقرری شهرداری نیست و با اینکه موسسه میراث فرهنگی متولی اصلی درون این امر است اما اعتقاد دارم این سازمان را نباید عزب گذاشت و این مستمری را نیز باید به نشانی وظیفه بی تا بی مانند شهروندان نظر. چون هویت های تاریخی گذشته ولایت زمان حال در دست مالکان امروزی است.  
 

رویکرد ویژه ای که شهرداری تهران طی چند سال گذشته متعاقب کرده تملک و مرمت ساختمانی مشاهیر فرهنگ و نزاکت است. به نشانی نمونه خانه سیمین دانشور، ابهت آل احمد خواه خانه نیما یوشیج در خصیصه تهران. فکر می کنید این رویکرد چقدر داخل اضافه تعلق خاطر محلی مؤثر است و چه اثری کنار گردشگری تو آن کوچه می تواند داشته باشد؟  
قطعاً تأثیر دارد. به هر حال نمی توان نقش آن را درون ایجاد تکبر محلی در افراد و اهالی محله نادیده گرفت. به عنوان میزان اهالی ایالت ونک از بود بناء مستوفی در محله گیرایی و آستان گردشگران احساس غرور دارند برای اینکه تردد و حضور داخل خانه های تاریخی و گردش درون کوچه پسکوچه های محله بخاطر ساکنان آن محله و تو مقیاس مبصر تر دهات تعلق خاطر ایجاد می بطی ء. مثلاً وقتی شهروندی درباره نیما یوشیج و اینکه بی حرکت محله ای بوده که الان در آن زندگی می کند مطلع شود بوسیله طور حتم نسبت بوسیله محله اش احساس علاقه خیال خواهد کرد. یکی از ائتلاف های خوب بعد از ابداع حس تعلق این است که اهالی هر برزن خودشان راهنمای گردشگری دهش برای اقوام، دوستان، فامیل یا هر آشنایی می شوند. بوسیله فرض شهروندی که ساکن محله امامزاده یحیی(ع) است و شناخت خوبی از حمام نواب در آن برزن دارد نقش مهمی داخل تقویت مملکت گردشگری و معرفی تهران دارد.  
 

کارشناسان معتقدند توسعه گردشگری را صرفاً نمی توان با مؤلفه های مستقیم اقتصادی تضمین کرد و برای پیشرفت، شریک شهروندان بی آرامی نیاز است. چقدر در سیاستگذاری ها به این موضوع توجه شده است؟  
تا همین جای گفت وگو نیز رویکرد حقیقی کنار همین عنصر استوار وجود. شک نکنید که برای ترقی گردشگری حاجت به باهم اتحاد کردن شهروندان است. وظیفه هر شهروندی است که هویت، فرهنگ و هنر گذشته اش را حفظ کردن و مشارکت یواش. شریک شدن مردم سبب مشعشع سازی در بسیاری از موضوعات شهری و پیشگیری از نافرمانی ها در خانه دادن می شود. از این بابت باید سعی کنیم با فرهنگسازی و ساختن بسترهای مناسب مردم را داخل شرکت به خشکی امدن این امر اغوا کنیم.  
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز مارگرت هریس، سخنگوی دایره جهانی بهداشت افزایش شمار تلفات بیماریکووید-۱۹ ناشی از کروناویروس جدید از یک میلیون مورد را «شاخصی بیش غم انگیز» خواند و اشاره کرد که بسیاری از قربانیان درون تنهایی دچار مرگی سخت شده اند و خانواده هایشان نتوانسته اند با آنها وداع کنند.

این شمار تلفات در مدتی ۹ ماهه زیاد بیشتر از شمار ۶۹۰۰۰۰ مرگ ناشی از ایدز خواه ۴۰۰۰۰۰ مرگ ناشی از نوبه تو تمام سال ۲۰۱۹ است و دارد بوسیله حساب تلفات ۱.۵ میلیون موردی شاگرد از سل تو هر سال نزدیک می شود.

فقط سه ماه کشش کشید تا شمار اجل های ناشی از کووید-۱۹ دو برابر شود و از نیم میلیون نفر به یک میلیون نفر برسد که  پیشدستی کردن یافتن معیار مرگ و میرها را از طی ثبت نخستین مرگ های ناشی از این بیمار در اوائل ماه ژانویه (دی ماه) مدال می دهد.

شمارش ها نشان می دهد که در کشش ماه سپتامبر (شهریور و نرمی) در هر ۲۴ ساعت درون سراسر جهان بیش از ۵۴۰۰ نفر به علت کووید-۱۹ درگذشته اند که پیمانه حدود ۲۲۶ مرگ درون هر روزگار خواه یک مرگ تو هر ۱۶ ثانیه می شود. به زبان سهل زیرفون در طول مدت ۹۰ دقیقه ای تماشای یک مسابقه هندبال به طور میانگین داخل جهان ۳۴۰ نفر به موجب کرونا می میرند.

ثروت و غلبه کشورها مانع از شیوع ویروس در آنها نشده است.

 ایالات متحده آمریکا از محاسبه عالمگیر بیماری کرونا با بیش از ۷.۱ میلیون موردعفونت و بسیار از ۲۰۵۰۰۰ مورد تلفات بدترین شرایط را تو گیتی دارد.

بیش از ۴۵ درصد از بزرگسالان داخل آمریکا بوسیله علت دستخوش بودن به ضیق خون بالا و سایر عوارض در معرض خطر بیماری موکد ناشی از ویروس کرونا هستند و کووید-۱۹ فقط تو آسایشگاه های سالمندان باعث مرگ افراد نمی شود.

از طرف دیگر بیل دبلازیو، شهردار نیویورک همچنین روز سه شنبه اعلام کرد که مقیاس مثبت شدن روزانه آزمایش کووید-۱۹ تو این شهر برای نخستین بار در ماه های اخیر ار ۳ درصد عبور کرده است و این افزایش را به خصوص تو ۹ منطقه این شهر قیافه داده است.

بوسیله گفته دبلازیو مدل مثبت شدن یومیه آزمایش کرونا درون نیویورک اکنون بوسیله ۳.۲۵ درصد رسیده است درون حالیکه میانگین هفتگی مثبت شدن روزانه آزمایش کرونا تو این شهر ۱.۳۸ درصد وجود.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مجله ایران، برخورد با گردانندگان این سایت ها به دلیل اینکه در بیرون از کشور هستند امری بغرنج است. همین موضوع باعث شده تا آنها بوسیله بهانه شرطبندی و دادن جایزه های کلان هرروز افراد بیشتری را در دام تبهکاری های خود درگیر کنند.این افراد به اسلوب ای عمل می کنند که مخاطبان متاخر را که هوشیار سایت می شوند با مبالغی کمینه برنده اعلام می کنند و وقتی فرد به طمع مرطوب شدن روی مبالغ بیشتری شرطبندی می کند اینجاست که دیگر تغییر به بازنده ای می شود که هر بار مبلغ بیشتری از دست می دهد.

سرهنگ علی محمد رجبی، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا درباره نحوه برخورد پاسبان با این سایت ها می گوید: گردانندگان واقعی سایت های قمار داخل خارج از کشور فعالیت می کنند و خیلی از آنها برای ما شناخته شده اند و از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب هستند، ولی داخل کشوری که فعالیت می کنند، این موضوع جرم انگاری نشده است. به نعوظ مثال فردی در یک سرزمین دیگر و درون قالب یک شرکت تجاری رفتار بوسیله نحو اندازی سایت قمار و مقاطعه بندی می کند، اما راسته هدف او ملک ما است. این موضوع تلاقی با این حوزه را بسیار شاداب و پیچیده کرده است.

مهتر مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری نماینده فتا ناجا تأکید می درنگ: برای مقابله با این سایت ها ما دو راهکار بنیانی داریم، مقدماتی راهکار مسدودسازی این نوع سایت ها است، تو این زمینه پلیس فتا ۲۴ ساعته با معاون مردم و همکاری دادستانی قلمرو و رصد فضای رمزی سایت های قمار را شناسایی و روزه گرفتن مسدود می کند. همچنین هموطنان می توانند با مراجعه به سایت https://internet.ir/shekayat/gambling در بخش شکایت ها، ثبت سامانه قمار موارد خویشتن را اعلام کنند.

سرهنگ رجبی می افزاید: راهکار دوم این است که روانی و گردش مالی این افراد را متوقف کنیم البته از آنجا که این سایت ها کانال مستقیم مالی ندارند، بلکه از کارت های بانکی اجاره ای برای رد و بدل کردن پول استفاده می کنند این فرمان کمی دشوار است. چراکه فداکار از افراد از روی ناآگاهی خواه طمع با این سایت ها همکاری می کنند، به طور مثال درون یک شهرستان کوچک یک خانواده ۳۵ کارت بانکی را درون اختیار گردانندگان این سایت ها قرار داده بودند که البته به جاهل از پسر جوان خانواده مابقی اعضا اطلاعی از موضوع نداشتند.

وی تأکید می بطی ء: برای برخورد با این نوع سایت ها ما نیازمند یک عزم ملی هستیم و لازم است بانک مرکزی همچنین در این زمینه ورود کرده و با ایجاد سازوکار تشخیص و خبر فعالیت های مجرمانه در شبکه بانکی بیشتر بوسیله ما معاون کند، کما اینکه در حال حاضر هماهنگی خوبی بین پلیس، دستگاه قضایی و بانک مرکزی وجود دارد.  اما  اقدامات نماینده فتا در این مرزوبوم به تنهایی نمی تواند کافی باشد و حاجت داریم همه مایه های کشور به ما کمک کنند و امیدواریم مانند اتفاقی که داخل ساختن رمز پویا افتاد، یک ترانه ملی در این زمینه شکل بگیرد.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز درون مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری اش در توییتر نوشت: «داخل باشگاه بنده برای دنا پلاس به حلقه نیامده ام و آن را بی آرامی نمی خواهم و برای بازدیدها و تردد در مملکت انتخابیه از خودروی شخصی خویشتن مصرف می کنم.»

وی ادامه داد: «طرح استفهام و جستار از خودروسازان را بی قراری هفته قبل داده ایم و به جد پیگیر آن هستم و گزارش آن را بوسیله ملت محترم خواهم عدالت.»