خانه لوکس مبله

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

همان طور که می دانید اپلیکیشن ها به سه شکل توسط توسعه دهندگان منتشر می شوند: رایگان، پولی و رایگان با صیقلی درون برنامه ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دید اپلیکیشنی بوسیله وجد بیایید و منظور داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی وجود داشتن آن شوید. همگی ما این تجربه را داشته ایم. در این مواقع معمولا خواه قید استفاده از آن را می زنیم یا بوسیله قفا نسخه کرک شده آن می گردیم. البته نسخه بلدرچین شده هم داستان های خاص خودش را دارد و حتی می تواند آسیب اکید بوسیله گوشی شما خبردار کند.مقاله های مرتبطرفع دشوار گوگل پلی تو ایران و دانلود اپلیکیشن های دارای انفراد

اما گاهی همین اپلیکیشن های پولی بخاطر مدت محدودی مجانی می شوند و ما می توانیم با نصب آن ها و افزودن به سیاهه اپ های خود، درون آینده هم به آن ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن هایشان را به رایگان عرضه می کنند؛ بنابراین، توصیه ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی مجانی شده را یک وهله دانلود کنید تا بوسیله سیاهه اپ های شما افزایش شوند. بعدا می توانید هر زمانی که خواهش داشتید، از آن ها استفاده کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن های پولی رایگان شده امروز را معرفی کنیم.اپلیکیشن JPEG Optimizer PRO with PDF Support



یک دستور کار ی کاربردی برای نیکوترین سازی عکس ها است. شما با کمک این برنامه می توانید عکس های خود را عاری واردشدن صدمه بوسیله چونی یا با حداقل تأثیر درون کیفیت، فشرده کنید تا حجم کمتری اشغال بطی ء. سایر محدودیت های این دستور کار شامل تغییر اندازه ی عکس، بهینه سازی کیفیت عکس، بهینه سازی نویز های ISO، ذخیره ی عکس ها بوسیله صورت پی دی اف و... می شود.

اپلیکیشن Calligrapher Pro



اپلیکیشنی که با معاون آن می توانید بوسیله وسیله ی خامه های مختلف درون گوشی هوشمند خود دلگشا نویسی کنید یا نقاشی بکشید. این اپلیکیشن ۵ قلم مختلف با قابلیت های متفاوت دراختیار کاربر خواهد گذاشت. بخاطر مثال، خامه معمولی، خودکار، مداد برای خط های باریک، مداد رنگی بخاطر خط های پهن، دو قلم. کاربر می تواند با استفاده از این خامه های مثل سازی شده و دگرگونی رنگ ها، میزان سایه و... طرح نهایی خود را بکشد. همچنین، می توان با استفاده از این اپلیکیشن روی عکس های ذخیره شده در گوشی تایپوگرافی ایجاد کرد.

مجموعه آیکون Black Army Omni



این مجموعه آیکون با طراحی مدرن و جذابی که دارد متجاوز از ۶٬۱۰۰ آیکون متنوع و ۲۸ ویجت مختلف از زمانه برای کاربر فراهم می کند. همچنین، کاربران درون این پروگرام به ۱۹۶ تمثال پس بنیان ی باکیفیت نیز دسترسی خواهند داشت. کاربران قادر هستند آیکون های اختصاصی خویشتن را درخواست تا داخل به روزرسانی های آتی شهود کنند. برای استفاده از این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون های جهیز عامل را داشته باشد؛ متشابه Nova Launcher.

ورزش Hydropuzzle



یک ورزش فکری و نوشتاری است و کاربر باید با خواندن داستانی رمز آلود هوش خویشتن را به کار بگیرد و لغز را محلول کند. این بازی به خصوص برای افرادی که درحال آموزش کلمه انگلیسی هستند، نیز می تواند جذاب باشد و دانش زبانی آن ها را بوسیله چالش بکشد. این ورزش دارای ۷ کود است و عاری نیاز بوسیله اینترنت اجرا می شود. داستان های معماهای طراحی شده غالبا اساطیری و عتیق است و قرارگیری داخل طرح داستان های ماجرجویانه خود به جذابیت بازی خواهد افزود.

اپلیکیشن Easy Spending Budget



این اپلیکیشن بیش از یک میلیون کاربر فعال دارد که درآمد و مخارج خویشتن را به وسیله ی آن مدیریت و تقویم می کنند و برنامه ریزی های مالی را براساس گزارش های آن ایجاد می کنند. در این برنامه می توان چندین شمار را واقف و تمام جزئیات هزینه ها را ثبت کرد. از نکات بنیادی این اپلیکیشن می توان بوسیله قابلیت بکاپ گیری خودکار رمز کرد. سایر انفراد های برنامه محتوی ارائه ی نمودار و گزارش های تفکیک شده می شود؛ نیز کاربر می توان به قرار جست وجو و موارد موردنیاز را بازبینی کند. ناگفته نماند این اپلیکیشن با اینکه رایگان شده است؛ اما همچنان کمی از آن با پرداخت داخل برنامه ای دردسترس قرار می گیرد.

اپلیکیشن Quill - Todo List



یک اپلیکیشن کاربردی برای مدیریت یک روز شلوغ کار و جستجو بوسیله تمامی کارهای یومیه است. این برنامه عاری بازشدن گوشی به فهرست کارهای یومیه دسترسی می دهد و کاربر می تواند بدون بازکردن قفل گوشی، با این برنامه امر یواش و فهرست جدید تمجید کند، سیاهه قبلی را ویرایش کند یا بعداز عمل هرکار، آن را اتمام کند. مهم ترین موضوعی که درون این اپلیکیشن می قابلیت به آن اشاره داشت، طراحی سبک و مینیمال آن است که علاوه بر زیبایی، موجب اجرای روان و مصرف کم باتری می شود. به خیال داشته باشید که برای اجرای آن درحین قفل بودن دستگاه، حتما باید ویجت را فعال کرده باشید.

اپلیکیشن Drums Engineer



یک اپلیکیشن بخاطر ساخت ریتم های درامز است که روی گوشی های اندروید انتصاب می شود. این اپلیکیشن برای ساخت انواع فاجعه آهنگ ها با درامز استعمال دارد و بعداز ساخت آن به کاربر امکان می دهد که فایل خروجی را به عنوان یک فایل midi ذخیره کند تا درون نرم اسباب های واقعی و میزبان آهنگسازی بسان FL Studio متناسب استفاده باشند. با دستیار این اپلیکیشن به دو روش می استعداد ریتم درامز ساخت: به قیافه دستی یا خودکار. در حالت دستی باید نت های مدنظر خود را برگزینی کنید؛ اما درحالت خودکار فقط باید گزینه ی Compose را لمس کنید تا براساس الگوریتم های ازپیش درود شده فرایند ساخت ریتم اجرا شود.

از سایر ویژگی های این اپلیکیشن می توان بوسیله وجود ۴۵ ساز مختلف، متجاوز از ۶۴ نت، تنظیم طول اجرای نت، تنظیم تمپوی ریتم، تنظیم حجم صدای ساز و... رمز داشت. یکی از نکات مهم تو رابط کاربری اپلیکیشن، انتخاب سازهایی است که نشان داده می شوند. این امکان باعث می شود فضای کاری خلوتی داشته باشد و کاربر برگزینی کند کدام سازها را علامت دهد و کدام سازها پنهان شوند.

اپلیکیشن Paper Windmills 3D Pro lwp



یک اپلیکیشن بخاطر شخصی سازی و ساختن تنوع تو رابط کاربری گوشی است. تصاویر پس زمینه ی زنده یکی از عناصری است که پهلو تزیین گوشی خواهد افزود. این شمایل پس بنیاد ی حی نمایشی از دو آسیاب بادی را به تصویر می کشد. کاربر می تواند تنظیم کند که آیا چرخش پروانه مشهود باشد، ابرها حرکت کنند، پرنده ها در آسمان باشند خواه فقط تغییر تلالو روز و شب عرضه داده شود. برای دسترسی بوسیله تنظیمات می توان با دوبار ضربه روی نمایشگر اقدام کرد. این شمایل پس زمینه همچنین، قابلیت شبانه نیز دارد و براساس ساعات شبانه روز، حالت های نوری متفاوتی را به عرضه می گذارد.

مجموعه آیکون The Lox



یک مجموعه آیکون با بیش از ۷٬۲۰۰ آیکون با کیفیت و مختلف است که تا اینکه آیکون های پشتیبانی نشده را با ته رنگ آبی ماسک می کند تا هماهنگی بین آیکون ها ازبین نرود. کاربر با نصب این مجموعه آیکون به ۲۸ ویجت متنوع ساعت و حدود ۲۰۰ شمایل پس شالوده ی دوست داشتنی نیز دسترسی خواهد داشت. همچنین کاربران می توانند آیکون اختصاصی درخواست دهند و در به روزرسانی بعد اینده آن را دریافت کنند. برای استعمال از این کلکسیون آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون های سیستم عامل را داشته باشد؛ مانند Nova Launcher.

اپلیکیشن Matrix Numerics



یک اپلیکیشن برای محاسبه ی معادلات جبر خطی و ماتریس است. این اپلیکیشن با استعمال از موتور SwiftLAN متد حل تقریبی معادلات خطی، تجزیه ی ماتریس ها و بردارهای دینامیک را به دست می آورد. SwiftLAN یک قاب طاسی برای جبرهای خطی است که توسط متخصصان دانشگاهی با شعار عجله محاسبات علمی مدل سازی شده است. هر الگوریتم درون این اپلیکیشن بوسیله صورت مفصل معاینه شده است تا بهترین بازدهی را داشته باشد. ازجمله عملیاتی که با کمک این اپلیکیشن می استعداد روی ماتریس ها انجام داد، دربرگیرنده جمع، تفریق، ضرب، معکوس، رتبه بندی، شعاع طیفی، ریشه، دترمینان و... می شود. برای محاسبات برداری نیز با استفاده از این اپلیکیشن کاربر می تواند فضای ضرب داخلی، ضرب خارجی، شمایل بردار، زاویه بین بردارها و... را ایفا دهد. این برنامه حجم زیاد کمی دارد و کاملا بهینه شده دراختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

اپلیکیشن Clock Yourself



یک اپلیکیشن بخاطر خودتنظیم گری است که از بخش های متفاوتی تشکیل می شود و روی گنجایش های مختلفی از افراد تأثیر مثبت خواهد داشت. این اپلیکیشن تمرینات متفاوتی برای بدن و مغز عرضه می بطی ء که هرکدامشان حافظه را بوسیله گونه ای اختصاص درگیر خواهند کرد. نیازی نیست برای اجرا یک چالش، چالش قبل از آن را تکمیل کنید. به عبارتی دیگر این اپلیکیشن یک برنامه ی مدون مشق انتزاعی و جسمی است. این برنامه مادون نظر یک فنی فیزیوتراپی توسعه داده شده است و هدف از ارائه ی آن در اصل توانبخشی عصبی بوده است. این اپلیکیشن بوسیله خصوص در این زمان که دسترسی بوسیله باشگاه های ورزشی محدود شده است، می تواند برای افزایش فعالیت فیزیکی کارآمد باشد.

ورزش Mineswifter



بازی خنثی کردن مین، یک بازی فکری و دوست داشتنی است. این بازی به جای استعمال از شانس ۵۰-۵۰ با کمک هوش مصنوعی تخته های لبالب از مینی را تولید می نرم که مطمئن باشد سزاوار سرزنش محلول شدن هستند و کاربر با کشف یک الگوریتم بتواند آن را خنثی کند. همه ی ما از ورزش مانند در ویندوز خاطراتی داریم؛ اما این بازی رابط کاربری مدرن رطوبت دارد و کاربر می تواند ظاهر آن را براساس سلیقه ی خویشتن تغییر دهد. این اپلیکیشن علاوه بر گوشی آیفون، روی تبلت آیپد و سیتم های مک همچنین قابل نصب و عمل است.

اپلیکیشن Buggy Backup Pro



یک اپلیکیشن زبر العاده و حرفه ای بخاطر بکاپ گیری از معلومات گوشی های اندروید است. با دستیار این دستور کار می توانید فردی هایی متشابه بکاپ گیری پیشرفته، بازیابی و تعهد پرداخت گذاری گوناگون فایل را برای خویشتن فراهم کنید. ازجمله داده هایی که به واسطه ی این اپلیکیشن می نبوغ بکاپ گیری کرد، شامل پیام ها، مخاطبان، تنظیمات سیستمی، اپلیکیشن های اصلی و اپلیکیشن هایی که توسط کاربر گمارش می شوند، همراه با داده های برنامه و... می شود. کاربر قادر است این اپلیکیشن را به گونه ای تنظیم نرم تا درصورت حاجت به نعوظ مرتب و دستور کار ریزی شده و درون خلال بازه های زمانی مشخص از داده ها بکاپ گیری بطی ء.

علاوه براین، اپلیکیشن برای ذخیره ی بکاپ کاملا منعطف اجرا می کند و می تواند درون حافظه ی پس انداز سازی داخلی، حافظه جانبی، فلش یو اس بی متصل شده ازطریق OTG و درایوهای ابری مثل گوگل ذخیره سازی فایل را انجام دهد. برای اشتراک گذاری ازطریق این اپلیکیشن می توانید با استفاده از وای فای، بلوتوث، NFC و... اقدام و فایل های خود را بین دستگاه های مختلف منتقل کنید. از دیگر محدودیت های این اپلیکیشن می توان بوسیله قابلیت پاک سازی برنامه ها از فایل های غیرضروری و آزادسازی حافظه رمز کرد.

مجموعه آیکون Firi



مجموعه آیکونی با طراحی کارتونی که بیش از ۱٬۳۵۰ آیکون چاق با روشنی ۱۹۲×۱۹۲ را برای کاربر مهیا می بطی ء و پهلو چونی ظاهری رابط کاربری گوشی خواهد افزود. تمامی آیکون های موجود در این کلکسیون بادقت بازطراحی شد ه اند و قابلیت ادا با لانچرهای مختلف ازجمله Apex، Nova، Epic، Zero و LG Home را دارند. برای استفاده از این آیکون ها باید تغییراتی در تنظیمات لانچر اعمال کنید. ابتدا دربخش ورق ی هوم Portrait Grid را روی ۴×۵ قرار دهید، سپس دربخش Drawer این مقدار را روی ۴×۶ با شفافیت پس زمینه بین ۰ تا ۱۰ درصد انتظام کنید. تعداد آیکون های داک را روی ۵ بگذارید و درون تنظیمات پیشرفته، اندازه ی آیکون را روی ۱۴۰ درصد ذخیره کنید و فونت آیکون را روی گزینه ی System بگذارید.

کلکسیون آیکون Glasic



مجموعه آیکونی با طراحی تیغ ای است که دسترسی به بسیار از ۱٬۱۵۰ آیکون متنوع را فراهم می کند. تمامی آیکون ها بوسیله رخ vector طراحی شده اند و فرایند بازطراحی با ظرافت اضافی همراه بوده است. این مجموعه بوسیله رخ ماهانه به روزرسانی دریافت خواهد کرد. داشبورد تنظیمات، گزینه های یدکی را دراختیار کاربر قرار می دهد تا ظاهر آیکون ها را براساس سلیقه ی خویشتن دگرگونی دهد. همچنین، کاربران امکان درخواست آیکون های اختصاصی را دارند. این مجموعه آیکون روی لانچرهای متنوع ازجمله Apex، Nova، Epic، Zero و LG Home و... متناسب اجرا است.

مجموعه آیکون Flat Moon



مجموعه آیکونی با نقشه کشی چاق متشکل از ۱٬۳۵۰ آیکون متنوع با روشنی تصویر ۱۹۲×۱۹۲ است. تمامی آیکون ها به صورت vector بازطراحی شده اند؛ همچنین کاربران امکان درخواست آیکون اختصاصی خواهند داشت. این مجموعه آیکون بوسیله صورت ماهانه به روزرسانی دریافت می کند. بخاطر استعمال از این آیکون ها باید تغییراتی در تنظیمات لانچر اعمال کنید. ابتدا دربخش ورقه ی هوم Portrait Grid را روی ۴×۵ قرار دهید، پس ازآن دربخش Drawer این قیمت را روی ۴×۶ با شفافیت پس ماخذ بین ۰ تا ۱۰ درصد انتظام کنید. تعداد آیکون های داک را روی ۵ بگذارید و در تنظیمات پیشرفته کمیت ی آیکون را روی ۱۴۰ درصد پس انداز کنید و فونت آیکون را روی گزینه ی System بگذارید. بخاطر اجرای این مجموعه آیکون باید از لانچرهای متفرقه مثل Apex، ADW، Go، Holo، Smart، Etc، Evie و... مصرف کنید.

کلکسیون آیکون Reborn



مجموعه آیکونی که با استفاده از الگوهای گرادیانت یا بوسیله عبارتی دیگر رنگ مدرج، کامل آیکون های پا بر جا گوشی را تبدیل به آیکون هایی جذاب خواهد کرد. این کلکسیون آیکون متجاوز از ۶۵۰ آیکون متنوع و ویژه بوسیله همراه چندین شمایل پس بنیاد ارائه می یواش. یکی از نکات جالب درباره ی این مجموعه آیکون، امکان ویرایش آیکون ها توسط کاربر درون محیط گوشی است. برای این حکم فقط باید انگشت خود را روی آیکون چندلحظه نگهدارید تا گزینه ی بهسازی عرضه داده شود. بخاطر اجرای این مجموعه آیکون باید از لانچرهای متفرقه مثل Apex، ADW، Go، Holo، Smart، Etc، Evie و... استفاده کنید.

اپلیکیشن Eye Quix



یک اپلیکیشن کاربردی برای مسابقه چشم و محکمی میزان سررشته است. این اپلیکیشن مجموعه ای از تمرینات مختلف را درخود جای داده است تا کاربر با دستیار آن ها سررشته خود را افزایش دهد. علاوه براین، تمریناتی نیز تعبیه شده است تا میزان ارتباط عدد و بینایی را تقویم کنند. این تمرینات می توانند برای افراد متنوع به خصوص افرادی که شایسته کردن های زیادی را درطول روز درمقابل نمایشگرهای دیجیتال سپری می کنند و کارشان با کامپیوتر است، بسیار کاربرد خواهد داشت.

اپلیکیشن Architecht's Scale



یکی از مشکلاتی که درحین نقشه برداری بود دارد تغییر مقیاس های مختلف است. این اپلیکیشن کمک می نرم با سرعت و به مایه ی افزار قدرتمند طراحی شده، ابعاد را محاسبه و تبدیل کنید تا برای نقشه کشی از آن ها استفاده کنید. این اپلیکیشن یک سامان حساب با قابلیت تبدیل واحدها برای کاربر مجهز می کند. واحدهای اندازه گیری که تو این برنامه پشتیبانی می شوند در حوزه ی حد گیری فواصل هستند که شامل: میلی متر، سانتی متر، متر، اینچ، فوت و یارد می شود. مقیاس های مختلفی که در این برنامه تدارک دیده شده اند همچنین شامل: ۱:۱، ۱:۲، ۱:۵، ۱:۱۰ و... می شوند.

اپلیکیشن Numberwiz



یک اپلیکیشن کاربردی برای مهندسان و برنامه نویسان و به طور کلی طولانی افرادی است که با علوم ریاضی و اعداد سروکار دارند. این اپلیکیشن دارای بانک اطلاعاتی کاملی درباره ی اعداد است که با دخول هر مغز دردسترس کاربران قرار می گیرد. این داده ها محتوی ریشه ی عدد، ریشه ی دوم عدد، عین ی سوم عدد، فاکتوریل، پیوستگی و تجزیه، تجزیه ی اعداد طبیعی، دگرگونی اعداد به باینری، مایه اعداد محور ۱۶ و... می شود. علاوه براین، با کمک این اپلیکیشن می توان مشتق و انتگرال را نیز محاسبه کرد یا نسبت های مثلثاتی را با یک اشاره به دست آورد. با نصب این دستور کار می توانید سرعت محاسباتی خود را بیش افزایش دهید.

اپلیکیشن Correlate

این اپلیکیشن یک پروگرام ی پزشکی برای ردیابی مشکلات احتمالی تو سلامتی است. درواقع این اپلیکیشن ازطریق جمع آوری اطلاعات عادت های روزانه کاربر و ربط آن ها با علائم، به کاربر آژیر می دهد که ممکن است دچار بیماری شده باشد و بخاطر اطمینان از سلامت خود درصورت ادامه ی علائم، حتما بوسیله پزشک رجوع یواش. سایر محدودیت های این اپلیکیشن شامل ارائه ی Health Book و Therapy Journal و گزارش های دارویی می شود که علائم و داروهای مصرفی را می توان داخل آن ثبت کرد. مهم ترین حصه این برنامه، گزارش عادت های روزانه و برنامه ی تغذیه ای کاربر است. کاربر می تواند روزمره غذاهای مصرفی خود را ثبت کند تا ببیند در یک ماه، بیشتر چه چیزهایی مصرف کرده است و نسبت به دگرگونی عادت غذایی خود تغییراتی را ساختن نرم. بسیاری از ما بدون درنظر داشتن این موضوع ممکن است عادات غذایی ناسالمی را در کشش زندگی لباس دهیم که درنهایت موجب آسیب های جدی در درازمدت خواهد شد.



بخاطر مثال می توانید مصرف آب روزانه را درون این برنامه ثبت و در اختتام روز نتیجه را مطالعه کنید تا ببنید آیا بوسیله تعهدات خود نسبت بوسیله استعمال ۸ لیتر آب ارتکاب کرده اید؟ سایر ویژگی های اپلیکیشن شامل، ثبت گزارش خواب، گزارش اضطراب، گزارش آلرژی، درد و... می شود. بنابراین، استفاده از این برنامه می تواند گزارشی جامع از ساختار روزانه یا هفتگی و ماهانه ی کاربر حاضر کند.

بازی Summer Pro



یک ورزش فکری و ریاضی است که علاوه بر سرگرمی، بازی معنی به شمار می رود و می تواند ذهن کاربر را ماهر زیرفون نرم. این بازی مثل ورزش ژاپنی «کاکورو» است. هر مسیل از چندین ردیف و ستون تشکیل شده است. درون ستون سمت چپ یا ردیف بالایی، اعدادی نشان داده می شوند که مجموع صف یا ستون درامتداد خود را نشان می دهند. کاربر باید جاهای خالی را به اسلوب ای با اعداد پرکند تا جمع اعداد آن سطر و ستون طبق با مجموع صریح شده تو ابتدای خوش نویسی یا ستون باشد. دقت داشته باشید که نباید از اعداد تکراری در یک دست خط یا ستون استعمال کنید. ناگفته نماند که این بازی، شباهت یدکی به بازی خط سیر سودوکو دارد؛ بنابراین طرفداران ورزش سودوکو نیز می توانند از این بازی لذت ببرند.

مجموعه آیکون Annabelle UI



کلکسیون آیکونی با متجاوز از ۲٬۲۰۰ آیکون متنوع با طراحی عام و وضوح ۱۹۲×۱۹۲ است که به صورت سالیانه به روزرسانی دریافت خواهد کرد. این مجموعه همچنین دسترسی به تصاویر پس زمینه ی باکیفیت را برای کاربر فراهم خواهد کرد. ازسویی دیگر، چنانچه کاربری تمایل داشته باشد می تواند آیکون های عام درخواست بطی ء. یکی از نکات عمده درباره ی این مجموعه آیکون، تقویم های دینامیک آن است. بخاطر اجرای کلکسیون آیکون Annabelle UI می توانید از لانچرهای متفرقه نظیر Action، Apex، Holo، Lucid، Nemus، Solo، Smart، Nova و... استفاده کنید.

اپلیکیشن All Smart Remote Controls TV



این اپلیکیشن یک وسایل برای کنترل تلویزیون هوشمند ازطریق گوشی های آیفون است. با نصب این برنامه روی گوشی آیفون می استعداد بوسیله تلویزیون وصل شد و علاوه به خشکی امدن کنترل آن، اپلیکیشن ها را نیز عمل کرد. این اپلیکیشن به محض وحدت بوسیله شبکه ی اینترنت خانگی، دستگاه های هموار بوسیله شبکه را اسکن می کند و با شناسایی تلویزیون بوسیله رخساره خودکار به آن وصل خواهد شد.

اپلیکیشن Reminder Pro



یک اپلیکیشن حرفه ای تنظیم اعلام خطر یادآوری بخاطر گوشی های اندروید است که قابلیت های ویژه ای را دراختیار کاربر قرار می دهد. ازجمله انفراد های متمایز این اپلیکیشن، امکان انتظام توضیحات بیشتر برای بانگ یادآوری است؛ نیز کاربران قادر خواهند بود از تمامی اعلام خطر های یادآوری که تنظیم کرده اند و کامل شده است بکاپ گیری و در دستگاه دیگری مسبوق کنند.

اپلیکیشن QR BarCode Scanner



یک دستور کار ی صنف ای و کاربردی برای ساخت و اسکن کدهای مختلف اعم از بارکدها و کدهای QR است. کاربر با کاربرد از این اپلیکیشن قادر خواهد بود کدهای انحصاری سازی شده با رنگ و تم های خاص خلق کند. این انفراد برای برندینگ می تواند زیاد مناسب باشد. انواع کدهایی که ازطریق این برنامه پشتیبانی می شوند دربرگیرنده: UPCE و Code39 و EAN13 می شود. علاوه براین، با فعال سازی قابلیت مدیریت در این برنامه، فدایی از داده های معین مثل لینک ها، ایمیل ها، محصولات، آدرس ها، شماره تلفن و... را می نبوغ بلافاصله بعداز رمزگشایی در قالب ایمیل به رخساره بلافاصله ارسال کرد. ناگفته نماند کدهایی که بوسیله مایه ی این برنامه اسکن یا ساختن می شوند در تاریخچه ی برنامه ذخیره خواهند شد تا درصورت نیاز، کاربر بتواند آن ها را بازیابی کند.

 

اپلیکیشن World Travel Plugs



یک اپلیکیشن کاربردی برای سفر به کشورهای مختلف است که افراد را بخاطر سفر آماده خواهد کرد. با معاون این اپلیکیشن می نبوغ از پول رایج، نوع پریز، میزان ولتاژ و جزئیات مثل درباره ی یک قلمرو مبدا شد تا درصورت سیر تکاملی بوسیله آن کشور آمادگی لازم را تصرف کرد.

اپلیکیشن Total Media Player Pro



یک اپلیکیشن صنف ای پخش ویدئو که امکانات ویژه ای را درخود جای داده است. این اپلیکیشن پخش ویدئو مهیا به اکولایزر است و کاربران می توانند تغییرات مدنظر خود را روی صدای خروجی اعمال کنند؛ همچنین از سایر فردی های این برنامه می استعداد به عکس برداری از ویدئوی درحال پخش، ضبط بخشی از ویدئوی درحال پخش، جست وجوی زیرنویس، پخش ویدئو روی مایه های DLNA و... اشاره کرد. تقریبا تمام فرمت های ویدئویی روی این برنامه پشتیبانی می شوند. این اپلیکیشن عاری دانلود کدک های زیادی قادر است ویدئوهای Ultra HD را پخش نرم. کاربران می توانند با کمک این برنامه، مقیاس شعاع ویدئو را انتظام کنند، ازسویی دیگر، امکان زوم روی ویدئو با کشیدن دو انگشت نیز پشتیبانی می شود. این اپلیکیشن فردی های زیاد دیگری دراختیار کاربر قرار می دهد که داخل سایر برنامه ها به چشم نمی خورند.

اپلیکیشن Classic Sudoku PRO



یک اپلیکیشن برای بازی پرطرفدار سودوکو است که علاوه بر سرگرمی، ذهن کاربر را تقویت می بطی ء. این اپلیکیشن قادر است درون ۴ سطح متفاوت با درجه سختی هایی از ساده بوسیله سخت، به قیافه نامحدود فضای اطراف هر جسمی سودوکو خلق کردن و کاربران را سرگرم کند.

کلکسیون آیکون Pixel Cubic 3D



یک مجموعه آیکون با مدل سازی سه گانه بعدی و آیکون های مکعبی که دارای بیش از ۵٬۰۰۰ آیکون متنوع است. این کلکسیون آیکون دسترسی به بسیار از ۳۰ تمثال پس زمینه را نیز بخاطر کاربر حاضر می درنگ. تمامی آیکون ها با وضوح ۱۹۲×۱۹۲ طراحی شده اند تا جلوه ی نظام به محیط رابط کاربری گوشی هدیه کنند. مجموعه آیکون Pixel Cubic 3D روی لانچرهای مختلفی ازجمله Nova، Apex، Eviez، Lucid، Zero و... زیبنده اجرا است.

بازی Implosion - Never Lose Hope



یک بازی علو العاده جذاب با گرافیک خیره کننده که در سطح بازی های صنف ای خودنمایی می نرم. این بازی از قیمت ۱۰ دلار رایگان شده است و حتما پیشنهاد می کنیم آن را گمارش کنید. داستان بازی، درون وسیله ی آخرالزمانی دارد و گونه ی مردم باید برای جلوگیری از ضعف مجاهدت و با موجودات فضایی مبارزه کند. یکی از نکات جالب توجه بازی، صدابرداری و موسیقی متن آن است که توسط آهنگساز سه گانه ی «خداوندگار حلقه ها» ساخته شده است.

اپلیکیشن CyberGhost Private Browser



یک اپلیکیشن کاربردی برای وبگردی بدون ثبت ردپا است. به عبارتی دیگر، کاربر با استفاده از این اپلیکیشن می تواند به رخساره ناشناس در اینترنت گردش وگذار کند. دیگر نبوغ این برنامه، بلاک کردن تبلیغات مزاحم پاپ آپ است. سایر انفراد های این اپلیکیشن محتوی گزینه ی حذف تاریخچه با یک اشاره، حفظ کردن حمایت صفحات بوکمارک شده، کاهش استفاده اینترنت و درعین حال سرعت بالا و... می شود.

اپلیکیشن Home Workout Gym Pro





این اپلیکیشن برنامه ای برای تمرین جسمی در بناء است. این روز ها که به انگیزه همه گیری ویروس کووید ۱۹ اکثر افراد باید زمان بیشتری را داخل بناء بگذرانند و دسترسی به حلقه های ورزشی بسیار محدود شده، یکی از بهترین رویه ها بخاطر حفظ سلامت جسمی، تحرک و ورزش در منزل است. این اپلیکیشن، دستور کار ی تخصصی ورزشی از گرم کردن گرفته تا حرکات تخصصی را به شما آموزش می دهد و مشابه یک مربی حرفه ای شما را زیر دیدن خواهد داشت.

سایر ویژگی های پروگرام دربرگیرنده پناد وزنی، یادآوری بخاطر انجام ورزش و ایجاد عادت روزانه، آموزش حرکات ازطریق انیمیشن، نمایش ی برنامه ی غذایی برای کاهش وزن یا ساخت ماهیچه و... می شود. این اپلیکیشن مورد تأیید متخصص های زیبایی اندام صبر اندوهناک است؛ اما ناگفته نماند پیشنهاد ما این است که حتما این اپلیکیشن، زیرنظر یک مربی متخصص استعمال شود تا از آسیب های احتمالی جلوگیری شود.

اپلیکیشن 80s Music Radio Pro



یک رادیوی کامل که امکان گوش دادن آهنگ های دهه ی ۱۹۸۰ میلادی را بدون تبلیغات بخاطر کاربر فراهم می کند. این اپلیکیشن یک رادیوی اینترنتی است و سبک های متنوع موسیقی را پوشش می دهد. جایگاه های متنوع رادیویی درون این اپلیکیشن حاضر شده است و کاربر می تواند از بین این ایستگاه ها هرکدام را که می خواهد انتخاب نرم.

اپلیکیشن Taculator Graphing Calculator



یک اپلیکیشن کاربردی بخاطر رسم نمودارهای مرموز و میسر است. درواقع، این اپلیکیشن یک سامان حساب است و بسیاری از اعمال و فرمول های ریاضی، اعم از اشتراکی و تخصصی را پوشش می دهد. علاوه بر محاسبات ریاضی، با کمک این اپلیکیشن می توان نمودارهای مختلف را مراسم کرد. از سایر ویژگی های این برنامه می توان به ثبت تاریخ ی محاسبات، عادات توابع، لحاظ ی ماتریس، محاسبه ی احتمالات و... اشاره داشت.

اپلیکیشن My Working Hours



یک اپلیکیشن کاربردی برای افرادی که قصد دارند مدت زمان کار خود را ارزیابی کنند، بوسیله خصوص این برنامه بخاطر افرادی که مبتلا به دورکاری هستند، می تواند مفید باشد تا با یک اشاره، زمانی را که برای یک پروژه صرف می کنند، اندازه گیری کنند. فقط باید با شروع زمان کار، دکمه ی ادخال را بزنید و درون فرجام در رو را لمس کنید، مغز نهایی با رنگ سبز نشان داده می شود و درنهایت می توان استاندارد ساعات موظفی و افزودن کار را لحاظ کرد خواه با سایر افراد بوسیله اشتراک گذاشت.

اپلیکیشن Rest: Sleep Sounds
آنر اردیبهشت ماه سال ساری نسل جدید گوشی هوشمند آنر 9A را به همراه دو گوشی هوشمند دیگربه شهرت های آنر ۹ سی و آنر ۹ اس رونمایی کرد. آنر 9A که یک محصول میان رده بوسیله شمار می رود از مشخصاتی چون نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۱٫۶۰۰ داخل ۷۲۰ پیکسل، خراش ی هلیو پی ۲۲ مدیاتک به همراه ۳ گیگابایت حافظه ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی با امکان تکثیر ازطریق کارت ذهن ی میکرو اس دی بهره می برد. نیز باید به باتری ۵هزار میلی امپر ساعتی بوسیله همراه تراشه ی NFC نیز اشاره کرد. 

آنر ۹ اِی از جود یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می برد که درون انشقاق قطره ای شکل نمایشگر مکان خمود است. ضمنا باید به دوربین دوگانه تو پنل پشتی نیز اشاره کرد که حاصل پهلو تیمار صبر دریافت یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی است. نکته ی جالب تو مورد آنر ۹ اِی این است که این گوشی باتوجه به بهره گیری از یک باتری ۵هزار میلی امپر ساعتی، قادر است تو نقش پاوربانک نیز ظاهر شده و با یکروز گیری از فناوری Reverse Charging امکان شارژ ازطریق کابل OTG را فراهم درنگ. 

براساس داده ها عرضه شده توسط آنر، پیش فروش گوشی هوشمند 9A استراحت است تا به قیافه رسمی طی مراسمی که روز شنبه، ۲۵ مرداد برگزار می شود، آغاز شود. بیشتر بخوانید:تاریخ شناساندن و عرضه آیفون 12 اپل توسط جان پراسر رک شدمایکروسافت سرفیس دوئو سه گانه سال آپدیت اندروید گرفتن می کندگلکسی S20 لم ادیشن با اکسینوس 990 تو گیک بنچ ظاهر شدشیائومی در می 10 اولترا از نمایشگر TCL استفاده کرده استموتورولا ۱۹ شهریور نسل دوم Razr را رونمایی می نرم
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، مدیریت موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مجلس موسیقی فرهنگسرای ارسباران با هدف پاسداشت رشادت ها و جانفشانی های کادر درمان درون دوره مسری بلای ناگهانی کرونا، رسیتال پیانو گروه معنا را برگزار می کنند.

گروه موسیقی معنا به سرپرستی مجید رحیمی دانش تو بیش از هفتاد کنسرت به اجرای آثاری از آهنگسازان بزرگ گیتی پرداخته اند. این گروه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرده اند.

برگزاری کنسرت در مؤسسه خیرات محک، فرهنگسرای ارسباران، بیمارستان آتیه، مرکز طبی کودکان، مؤسسه منت رعد، حصار آزادی، جامعه مهندسان نایب ایران، دانشگاه علوم پزشکی تهران و.... برخی از فعالیت های هنری دسته موسیقی معناست.

این برنامه بوسیله اجرای آثاری از آهنگسازان شاخص موسیقی کلاسیک از جمله شوپن، برامس، مندلسون، اسکریابین،ساتی، گرشوین، راخمانینف و ... اختصاص دارد.

این برنامه درفرهنگسرای ارسباران بدون جناب شاهد و با امکان بازدید در صفحات اینستاگرام به آدرس:
@Maana_music_group @farhangsara_arasbaran
ASGHجنبشOOOON مو شبکه ی مدنی بزرگی است که سال ها پیش کار خود را آغاز کرد و طی چند هفته ی اخیر به دفعات در اخبار ظاهر شده است. آن نعوظ که کشورهای هند و ایالات متحده مطالبه می کنند، مشارکت توسعه دهنده ی تیک تاک یعنی بایت دنس ارتباطاتی تنگاتنگ با دولت چین دارد و داده هایی که تیک تاک جمع می یواش ممکن است برای اهداف جاسوسی مورداستفاده صبر گیرند. هند، پریدن تاک را به همراه روستا ها اپلیکیشن دیگر عقد کرد. ایالات متحده نیز درون پی انجام کاری مثل بود تا اینکه گزارشی جدید ازسوی روئیترز اعلام کرد مسئولان تشنج تاک با فروش واحد تجاری خود درون آمریکا موافقت کرده اند. مایکروسافت همچنین به قیافه رسمی تأیید کرده که با جنبش تاک باخبر بحث شده است.

مسدود شدن خواه نشدن تیک مو تو آمریکا، اختلاف خاصی ازلحاظ دسترسی بوسیله سرویس بخاطر کاربران ایرانی ایجاد نمی کند. دسترسی بوسیله پریدن مو درون ایران به سختی انجام پذیر است. چنانچه نمی خواهید این محنت ها را بوسیله جان بخرید، اما به توان هایی که تیک تاک ارائه می دهد فرع مند هستید، می توانید سراغ موارد جایگزین بروید. شرکت های متنوع تاکنون به دفعات سرویس های مشابه پریدن مو را دردسترس صبر داده اند تا توجهات را به جانب خود احضار کنند. اینستاگرام جدیدترین شرکتی است که سراغ راه اندازی سرویس مشابه تشنج مو رفته است. اینستاگرام ریلز رقیب یمین تیک تاک بوسیله احصائیه می آید

اینستاگرام به تازگی میزبان قابلیتی جدید دون نشانی ریلز (Instagram Reels) شده است که به کاربران امکان می دهد ویدئوهای کوتاه را ضبط، ویرایش و منتشر کنند تا سایر انسان دانا فید اپلیکیشن شوند و محتواها را محسوس کنند.

ویدئوهای منتشرشده داخل ریلز حداکثر ۱۵ ثانیه زمان خواهند داشت و می قابلیت کارهای مختلفی همانند اضافه کردن جلوه ی بصری بوسیله آن ها، روی شان انجام قسط. کاربر می تواند فیلترهایی اختصاص روی ویدئو صبر دهد یا اینکه آن را با موسیقی همراه کند. آنچه گفتیم ممکن است در ابتدا تا حدی شما را یاد بخش استوریز بیاندازد، بااین حال بین ریلز و استوریز برخی تفاوت های مهم دیده می شود. به علاوه هر یک دارای قابلیت های خاصی هستند که ممکن است باعث شوند یکی از آن ها را به دیگری تقدم دهید.



سرویس ریلز نسبت به استوریز تنوع بیشتری از ابزارها را بخاطر ویرایش محتوا نمایش می دهد که از بین آن ها می توانیم به جلوه های واقعیت افزوده (AR) AR و ابزاری ویژه برای تسریع خواه کند کردن پخش ویدئو و محتوای صوتی اشاره. کنیم کاربر نیز می تواند تو ریزر چند کلیپ را کنار هم استراحت.

دهد می نبوغ محتواهای تولیدشده درون ریلز را روانه ی فید Explore اینستاگرام (کرد البته تا زمانی که حساب کاربری شما، عمومی)باشد ؛ این موضوع باعث می شود پتانسیل دیده شدن ویدئوی کوتاه شما افزایش پیدا یواش و حتی کسانی بی قراری که حساب تان را فالو ندارند، قضا و قدر رویت ویدئو را مشخص. کنند اضافه شدن محتوای ریلز به فید Explore می تواند روی اضافه احصائیه فالورها اثر محسوسی. بگذارد چنانچه در ویدئوی خود از محتوای صوتی عام مصرف کنید، آن محتوا به شخص شما نسبت داده می شود و کاربران خواهند توانست از آن در ویدئوهای ریلز یکروز.

بگیرند اساسا شباهت های بی در مدت و چرایی بین ریلز و پریدن مو دیده می. شود ریلز را می نبوغ جهش تاکی بوسیله احصائیه آورد که با اینستاگرام ادغام شده. است البته این را غم در نظر داشته باشید که جستن تاک برخی قابلیت های افزایش دارد؛ برای مثال در پریدن مو برخلاف اینستاگرام ریلز می استعداد ویدئوهای دونفره ضبط یا صداها را به صورت مستقیم آپلود. کرد زمان یدکی از آغازبه فرمان استوریز نمی گذرد؛ قابلیتی که شباهت هایی بی چون و چرا به اسنپ چت. دارد بوسیله نظر می رسد اینستاگرام به طور کلی به تکثیر کردن نبوغ های مشابه با آنچه رقبا عرضه می دهند علاقه مند. است درون امتداد نحوه ی مصرف از ریلز را بررسی می.

کنیم آموزش استفاده از اینستاگرام

Reels محتواهایی که در اینستاگرام ریلز می سازید با «اصطلاح» ریل شناخته می. شوند بوسیله منظور ساخت ریل، دوربین اینستاگرام را باز کنید، دقیقا به همان نحوی که برای استفاده از استوریز اقدام می. کنید در نوار پایینی صفحه، گزینه ی Reels را مشهود کنید و وارد آن. شوید پس از ورود بوسیله پاره Reels خواهید رویت که تو لبه ی کناری ورقه نمایش، گزینه های ویرایش محتوای ویدئویی ارائه می. شوند با استفاده از دکمه ی ضبط، کلیپ مدنظر خود یا مجموعه ای از کلیپ ها را ایجاد کنید و هر گاه برای انتشار آمادگی داشتید، روی آیکون فلش ضربه (بزنید یک نوار پیشرفت داخل بخش پایینی ورقه وجود دارد که به شما امکان می دهد بفهمید چه مدت از زمانِ ۱۵ ثانیه ای ارائه شده توسط ریلز را کاربرد کرده). اید می نبوغ محتواهای Instagram Reels را در فید اصلی بی قراری منتشر

کرد پس از انجام این مراحل، خواهید توانست در ذیل محتوای تولیدشده متن بنویسید، برای آن تصویرِ کاور انتخاب کنید، به آن هشتگ افزودن کنید و درنهایت ویدئوی خود را بوسیله رخ اشتراکی دردسترس قرار. دهید مجددا تأکید می کنیم برای تکثیر شدن ریل های شما بوسیله صفحه ی Explore باید حساب کاربری تان عمومی.

باشد همچون محتوای منتشرشده در IGTV، ویدئوهایی که در مدخل ریلز می سازید وارد تب جداگانه ای در صفحه ی پروفایل شما می. شوند گزینه ی دیگری که دراختیار کاربران شمار های کاربری عمومی و مخصوص قرار می گیرد این است که می توانند ریل ها را روی فید اصلی غم مننشر. کنند کاربران همچنین امکان ارسال ریل ها ازطریق پیام (مخصوص) دایرکت را دارند و حتی می توانند آن ها را در جزء استوریز منتشر. کنند درصورتی که ریل ها را متوجه استوریز کنید، پس از ۲۴ روزگار نهان خواهند. 

شد چنانچه می خواهید محتواهای مصنوع شده توسط کاربران درون بخش ریلز را مشاهده کنید، روی آیکون جست و فضای اطراف هر جسمی تو اینستاگرام ضربه. بزنید تو صفحه ی جدید خواهید دیدن که محتواهای ریلز در حصه بالایی جای گرفته. اند بدین ترتیب تنها طرز کار که باید بکنید این است که روی محتوا ضربه بزنید و کلیپ های مختلف را مشاهده. کنید تو این ورقه امکان فالو کردن کاربران، لایک کردن محتوا و گذاشتن دیدگاه بود. دارد اگر به مطالعه ی مقاله های آموزشی تعلق مند هستید وارداین ورق داخل زومیت شویدبیشتر:بخوانید ترامپ دستور مسدودسازی هرگونه تراکنش مالی با همدستی خداوندگار تیک مو را صادر کردبا کنار عدول کردن اپل، مایکروسافت ارشد ترین مشتری بخاطر ابتیاع تیک تاک شدبه دلیل مشکلی درون مایکروسافت اکسل، نام ۲۷ ژن تغییر هویدا کردگوگل نبوغ رمزگذاری پوشه ها را به مایه های اندرویدی اضافه کردتعداد مشارکت کنندگان به ویدیوکنفرانس ها در مایکروسافت تیمز به ۲۰ هزار نفر افزودن
بوسیله گزارش همشهری آنلاین یونانپس از مواجهه با اوج گیری موارد کروناویروسزدن ماسک را در همه فضاهای سربسته اشتراکی از جمله کلیساها در تمام طول ماه اوت (مرداد و شهریور) قهری کرده است.

یونان درون حال مهیا فقط مرزهایش را با کشورهایاتحادیه اروپا و معدودی از کشورهای دیگر بخاطر گردشگری باز کرده است. گردشگران باید جزئیات محل اقامتشان را به مقامات بدهند، هنگام ورود بوسیله نعوظ تصادفی آزمایش کرونا می شوند و اگر هر کس در هواپیمایشان آزمایش مثبت داشته باشد، همگی مسافران برای ۱۴ روز قرنطینه شوند.

 Xinhua/Rex/Shutterstock
ماه آوریل، گزارشی منتشر شد که از ظن به تأخیرافتادن رونمایی سرفیس نئو مایکروسافت تا سال ۲۰۲۱ معارفه می داد؛ تبلتی که گفته می شود از جهیز عامل ویندوز ۱۰ ایکس مصرف می کند و از نظر مشخصات سخت افزاری و محدودیت های نرم افزاری حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

چندی سپس و در ماه مه نیز، سران مایکروسافت تأیید کردند ویندوز ۱۰ ایکس بوسیله جای تمرکز روی دستگاه های دونمایشگره، روی لپ تاپ های مجهز به یک نمایشگر متمرکز خواهد وجود. در بیانیه ی ردموندی ها، پانوس پانای، مدیر بسرنوشت شوم دچار کردن تولید محصولات گفت:در نظر داریم کاربران ابتدا ویژگی های ویندوز ۱۰ ایکس را روی محصولات دارای یک نمایشگر تجربه کنند و در زمان کم ارزش نیز با همکاری با شریکان تجاری مان، تجربه ی ویندوز ۱۰ ایکس روی دستگاه های دونمایشگره را به کاربران ارائه دهیم.

بااین همه، سخنی از تأخیر درون زمان معرفی سرفیس نئو مطرح نشد و درون صفحه ی خصوصی به تبلت جدید ردموندی ها نیز به رونمایی آن در تعطیلات زمستانی ۲۰۲۰ اشاره می شد؛. بااین حال، این موضوع گویا تغییر یافته است؛ زیرا اطلاعات درباره ی سرفیس نئو تصحیح شده و دیگر به زمان رونمایی آن اشاره ای نمی شود. مایکروسافت عبارت «معرفی در تعطیلات زمستانی ۲۰۲۰» را از صفحه ی رسمی سرفیس نئو حذف کرده است و همین امر به ذهنی تأیید به تأخیرافتادن زمان معرفی کردن تبلتجدید ردموندی ها تلقی می شود. درهرصورت، برنامه ی معرفی سرفیس دوئو تغییری نکرده و امید می رود در زمان مشخص شده، یعنی انتهای سال ۲۰۲۰، رونمایی شود.مقاله های مرتبط:مایکروسافت: کاربران با سرفیس نئو بیشتر از مغزشان کاربرد می کنندمایکروسافت برای تکمیل پروژه سرفیس دوئو بوسیله دنبال استخدام ۱۶ مهراز است

در برخی از گزارش ها، بوسیله احتمال تأخیر در عرضه ی محصولات مبتنی به خشکی امدن ویندوز ۱۰ ایکس دو نمایشگره تا سال ۲۰۲۲ اشاره شده است. چنین تأخیری شاید از نظر زمانی فرصتی به طراحان بخاطر نمایش ی محصولات توانمندتری بدهد؛ اما موضوع مهم قسمت نامعلوم سرفیس نئو است. آیا مایکروسافت تو نظر دارد عرضه ی سرفیس نئو را تا سال ۲۰۲۲ به تعویق بیندازد؟بیشتر بخوانید:تبلت میت پد 10.8، اینجوی تبلت 2 و دو میوه پوشیدنی هواوی رونمایی شدندمشخصات کامل سری گلکسی تب S7 سامسونگ فاش شدمشخصات کامل گلکسی تب S7 و گلکسی تب S7 پلاس سامسونگ فاحش شدتصاویر تاک بند B6 و تبلت C5 10 هواوی هویدا شدچرا برای حکم با فتوشاپ به تبلت گرافیکی حاجت داریم؟
مایکروسافت روز گذشته تو اطلاعیه ای اعلام کرد توانسته با موفقیت آزمایش انباره های سوختی هیدروژنی (۲۵۰ کیلووات) را به اتمام برساند. درون این آزمایش، قوه های سوختی هیدروژنی بخاطر تأمین کارمایه یک ردیف از سرورهای دیتاسنتر بوسیله مدت ۴۸ ساعت مداوم کاربرد شدند و مولود ی آزمایش همچنین موفقیت آمیز وجود. مایکروسافت قوه های سوختی هیدروژنی را جایگزینی کم قیمت برای ژنراتورهای دیزلی به حساب می آورد. درحال حاضر، مایکروسافت از سوخت دیزلی در کمتر از ۱ درصد از فعالیت های خود استفاده می درنگ. ژنراتورهای مجهز به سوخت دیزلی هنگام عارضه پیوستگی هایی نظیر قطعی برق و دیگر اختلالات مشابه می توانند به کار بیایند و امکان ادامه ی عملیات را به شکل بی ایست فراهم کنند. 

مارک مونروئه، یکی از مهندسان زیرساخت اصلی مایکروسافت داخل مملکت ی دیتاسنتر، داخل بیانیه ی متاخر شرکت می نویسد: «آن ها (ژنراتورهای دیزلی) گران قیمت هستند و بیش از ۹۹ درصد از طول عمرشان یک مکان می نشینند و فعالیت خاصی انجام نمی دهند.»

ازآنجاکه هزینه ی پیل های سوختی هیدروژنی تو چند سال اخیر به طور محسوسی کاهش پیدا کرده، مایکروسافت به دنبال استفاده از این پیل های سوختی به جای ژنراتورهای دیزلی است. مایکروسافت برنامه های خویشتن را برای قوه های سوختی هیدروژنی توضیح کرده است. این انبازی می گوید هر دیتاسنتر آژور مجهز به انباره های سوختی و یک خزانه ذخیره سازی هیدروژن و یک الکترولایزر با توانایی تبدیل مولکون های آب به هیدروژن و اکسیژن سیستمی را تشکیل می دهد که می استعداد آن را بوسیله درون شبکه ی برق ادغام کرد تا بتواند خدمات متعادل سازی وعده ارائه دهند.

مایکروسافت بخاطر مشعشع سازی بیشتر مثال هایی نیز از کاربرد قوه های سوختی هیدروژنی عرضه داده است. برای مثال، می استعداد الکترولایز را هنگام وزش بادهای قطعی یا تولید انرژی خورشیدی بی پرده کرد تا بتوان انرژی تجدیدپذیر را به عنوان هیدروژن پس انداز کرد. بعد موقع افزایش توقع برای شبکه، مایکروسافت می تواند قوه های سوختی هیدروژنی را بوسیله اسلوب بیندازد تا صاعقه موردنیاز برای شبکه تولید شود. ردموندی ها می گویند مقابل پروگرام ریزی خود قصد دارد در آینده ای نزدیک سیستمی متشکل از انباره های سوختی هیدروژنی سه مگاواتی آزمایش کند. ابعاد این سیستم معادل یک دینامو دیزلی تو دیتاسنترهای پلتفرم آژور است.بیشتر بخوانید:پپسی برای روزی مندی از سرویس ابری با مایکروسافت شریک شدن می کندگلکسی اس 21 اولترا سامسونگ فقط با خراش اگزینوس ۱۰۰۰ ارائه خواهد شددورکاری ۲۰هزار عضو از کارمندان گوگل تا تابستان سال آینده ادامه داردمشخصات طولانی سری گلکسی تب S7 سامسونگ فاش شدگوگل ظاهرا با هدف رقابت بیشتر با اپلیکیشن های متفرقه، داده های اندروید را رصد می کند
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از  مجلس خبرنگاران جوان، حادثه غرق شدگی درون استان های حاشیه دریا و دارای رودخانه حصه حوادثی است که نیروهای امداد و نجاتی و غواصان محلی آن استان را درگیر خویشتن می کند. با فرارسیدن فصل تابستان و افزودن امید شهروندان و گردشگران برای سیر و عروج بوسیله لفظ دریا و رودخانه، آمار غرق شدگی استان های یاد شده همچنین عروج صعودی معین می کند.

استان البرز همچنین از جمله استان هایی است که به دلیل داشتن سه رودخانه انباشته آب و دو نهر هر ساله تو منفصل خزنده و تابستان با عارضه غوطه شدگی به خاص در حوضه رودخانه کرج مواجه می شود، بنابراین اعلام این وقوف بخاطر شهروندان، رسانه ها و نیروهای امداد و استخلاص به معارفه باقی اما دردناک تابستانی تبدیل شده است اما این اخبار روایت خانواده های داغ دیده ای است که روح و پندار خویشتن را کنار عزیزان شان درون مسئله خروشان، قشنگ و مرگ آفرین رودخانه کرج مکان گذاشته اند.



داغی که فراموش نمی شود، معلول جماز غرق شدگی

والده یکی از کودکان غرق شده در رودخانه کرج گفت: یک باره فرزندم از جلوی چشمانم غیب شد تا سراغش رفتم دیدم دارد در آب دست و پا می زند، فقط یک والده درک می کند که دیدن این شمایل بخاطر مادرها چقدر می تواند سخت باشد. فرزند نوجوانم را از دست دادم و زمان حال با دیدن رودخانه تمام بدنم می لرزد. شاید چنانچه توصیه ها را جدی می گرفتیم و برای خوردن یک ناهار بوسیله پهلو رودخانه نمی رفتیم، الان فرزندم کنار ما بود.



آمار غوطه شدگی داخل رودخانه کرج رکورد زد

اما گویا این روایت های تلخ برای بعضی ها درس عبرت نشده است تاجایی که از ابتدای سال تا اواسط تیرماه ۱۸ نفر در رودخانه کرج غرق شده اند و ۳۱ تیرماه سال ساری نیز چهار نفر در این رودخانه جان خود را از دست دادند.

کمالی، بخشدار آسارا در این باره می گوید: صبح روز دوشنبه ۳۱تیرماه ۹۹ یک مادر لحظه نجات فرزند اوتیسمی اش از غرق شدن داخل رودخانه کرج، جان خویشتن را از دست عدل ولی فرزندش از مرگ خلاصی پیدا کرد. ظهر این روز نیز سه گانه نفر از اعضای یک خانواده در این رودخانه غرق شدند و هفت نفر بوسیله درون آن سقوط کردند.



برای پیشگیری از غرق شدگی در رودخانه کرج چه اقداماتی انجام شده است؟

از آنجا که بخشدار آسارا از این مقیاس غرق شدگی به عنوان یک رکورد تو سال جاری یاد کرد، محمدرضا فلاح نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از اقدامات این مدیریت برای پیشگیری از غرق شدگی در رودخانه کرج معارفه داد.

فلاح نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با پیش روی این که از ابتدای سال ۹۹ تاکنون بیش از ۲۰ نفر تو رودخانه های استان البرز جان خود را از دست داده اند، گفت: استان البرز دارای ریه نقطه حادثه جست از نظر غرق شدگی است که چهار خال آن در محور کرج - چالوس فراغت دارد. نیروهای مستقر در نگرش رودخانه کرج به شهروندان و مسافران هشدارهای لازم را می دهند و همچنین ما اطلاعات لازم را از قانون فضای مجازی و نوا و اشکار کردن منتقل می کنیم.

وی افزود: در مسیر جاده کرج-چالوس و رودخانه کرج از علائم هشداری بسیاری استفاده شده و غواصان ما نیز در نگرش ها حضور دارند. شهروندان و مسافران مفروضات کافی از شرایط رودخانه ها ندارند بنابراین به حریم رودخانه نزدیک می شوند و امنیت جانی خویشتن را به خطر می اندازند.



رودخانه کرج با قشری فریبا و باطنی کشنده

سید فتح الله هاشم نژاد، مهتر جمعیت هلال احمر شهرستان کرج نیز گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۱۹ تصادم تنها بوسیله هلال احمر شهرستان کرج اعلام شده است. رودخانه کرج ظاهر آرامی دارد و کم عمق به نظر می رسد بنابراین بسیاری از گردشگران با خرابکاری عقل چینی ها و حریم کشی ها، حاشیه این رودخانه را بوسیله نشانی محل اتراق و اسکان انتخاب می کنند. سردی آب، بدن بی مانند برده شده داخل رودخانه را کرخت و کنترل عضلات او را ضعیف می کند و روانی نوک تیز آب نیز باعث برخورد موکد افراد به صخره و سنگ موجود داخل رودخانه می شود.

وی نجات افراد اسیر شده در رودخانه کرج تقریبا خرق عادت محسوب می شود و اگر مسافران و گردشگران هشدارها را موکد بگیرند آمار غرق شدگی به حداقل می رسد ولی بدبختانه ما بخاطر دور کردن شهروندان از حریم رودخانه گاهی متوسل به نیروی انتظامی می شویم.
ایلان ماسک داخل ویدئویی برای کنفرانس سالانه جهانی هوش بدلی شانگهای (WAIC) ادعا کرد؛ تسلا عملکرد اصلی سطح ۵ خودران را امسال کامل می کند. تا اینکه افرادی که کامل دست افزار های مدیرعامل تسلا را تشویق می کنند، چنین ادعایی را غیرممکن و خیلی بعید دانستند. هنگامی که اتوموتیو نیوز درباره ی این موضوع با متخصصان ایمنی، فناوری و صنایع خودرو صحبت کرد، مخالفان بیشتری برای نظر مدیرعامل تسلا مشخص شد. آن ها معتقدند که نزدیکی ایلان ماسک و اسپیس ایکس به مریخ از فروش خودرو کاملا خودران توسط تسلا بیشتر است.



اتوموتیو نیوز با چهار نفر صحبت کرد؛ جیسون لوین (مدیر اجرایی مرکز ایمنی خودرو)، جان کرافیک (مدیرعامل Waymo)، سام ابوئلسامید (تحلیلگر پا بر جا Guidehouse Insights) و میسی کامینگز (مدیر آزمایشگاه آدم ها و خودمختاری در دانشگاه دوک). دانشگاه) همه ی آن ها بدون استثنا گفتند که ادعاهای ماسک چیزی قابل دستیابی حلق و طبق گفته های برخی از این متخصصان، فقط موضوع زمان داخل میان نبوده است.

بوسیله نظر می رسد ابوئلسامید انتقادات تندتری نسبت به ماسک داشت. او به اتوموتیو نیوز گفت:خودروهایی که تسلا دارد می سازد هرگز دارای سطح ۵ خودران نخواهند بود، تمام. این ادعا ناحق است. او (ماسک) باید تا زمانی که تسلا بتواند چنین خودرویی را تحویل دهد، دهان خود را ببندد.

اگر ستایش ایلان ماسک برای سطح ۵ به معنی «کاملا خودران» خواه FSD باشد، این بدان معنا است مردم هزینه ی چیزی را می پردازند که هرگز اخذ نخواهند کرد. تا اینکه چنانچه FSD به معنای سطح ۴ خودمختاری باشد، کامینگز شک دارد که تسلا بتواند چنین خودرویی را تحویل دهد. کامینگز گفت:سیستم های امتیاز داخل برخی وضعیت آب و آسمانی دارای سایه های طولانی بوسیله خوبی کار نمی کنند. ما سیستم تشخیص تسلا را می شناسیم و اطلاع دادن نشان می دهد که این جهیز واقعا کریه است.مقاله های مرتبط:قیمت فناوری خودران تسلا تکثیر می یابدتسلا از بهترین تراشه جهان برای خودروهای خودران رونمایی کرد

در ژوئن سال ۲۰۱۹، جان کرافیک به اتوموتیو نیوز گفت که سطح ۵ فناوری خودران یک قصه است. ابوئلسامید رتبه بندی ۱۸ شرکت را که به تعاقب فناوری خودران هستند، مشخص کرد که در آن تسلا آخر شد و این شرکت حتی پشت روال برخی از استارتاپ ها قرار داشت.

متخصصان علاوه بر این استدلال های بیشتری عرضه می دهند و می گویند دستیابی تسلا به سطح ۵ فناوری خودرو خودران «پوچ» و «اساساً معیوب»  است. شاید برخی افراد اعتقاد کنند که تسلا دارای چند ترابایت داده های مربوط به اتوپایلوت است؛ اما متخصصان تو این زمینه چنین نظری ندارند و این طور پندار نمی کنند.بیشتر بخوانید:پروتوتایپ موستانگ مک ای با قدرت ۱۴۰۰ اسب بخار معرفی شدمرسدس بنز EQS دارای ظرفیت پیمایش بیش از ۷۰۰ کیلومتر خواهد بودآلمان رانندگی خودران سطح ۴ را قانونی می کندپیشرانه V8 شورولت با تیونینگ ۱،۱۵۰ اسب گرمخانه معرفی شدمدل سه چرخ پولاریس اسلینگ شات تورینگ LE معرفی کردن شد