خانه لوکس مبله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ریدرز دایجست، همه  ما از جلال شست وشوی دست ها اول هستیم اما آیا می دانید که بهداشتی خشک کردن مشت ها بیش پراهمیت است؟ در دوره مسری کروناویروس، ما عزب می توانیم با مشت شستن و ماسک سرقت کردن از ابتلا به این مصیبت جلوگیری کنیم و زنجیره  این ویروس را معادل کنیم. تمام پروتکل های بهداشتی نحوه  صحیح شست وشوی مشت ها پند می کنند؛ اما هیچ یک به نحوه  صحیح و بهداشتی بی آب کردن آن اشاره نکردند. درون امتداد با بهداشتی ترین راه بی آب کردن مشت ها پس از شست وشو، آشنا می کنند.

دستان زیرفون و خیس موجب جذب انواع میکروب ها می شود. بر اساس گفته های طبیب دیوید کالتر، کارشناس مصونیت داخل کالیفرنیا، باکتری ها غبطه بوسیله انتفال روی پوست خیس را دارند تا پوست خشک. داخل واقع خیس بودن هر نقطه ای دلیلی برای جذب میکروب ها، باکتری ها و ویروس هاست.

پژوهشگران بهداشتی ترین نحو برای خشک کردن دست ها را دریافتند

به طور متعارف باید بخاطر ضدعفونی کردن دست ها آنها را بین ۲۰ تا ۳۰ وقت بشویید و خشک کردن دست ها نیز بوسیله همین معادل وقار دارد. دکتر کالتر می گوید: «بی آب کردن دست های خیس در کاباره ها و مکان عمومی شلوغ با مایه خشک کن، بدترین راه است». برای اینکه خشک کن ها می توانند باکتری های مصیبت زا و فداکار از آنها تا اینکه ویروس ها را در هوا و به خشکی امدن روی دست ما پراکنده کنند. پس اگر می خواهید به روشی بهداشتی و ایمن دست های خود را خشک کنید از دستمال کاغذی مصرف کنید و تو غیر این صورت، دست به جایی نزنید تا رطوبت از دستان شما خشک شود.

ترجمه از ایرنا
  • ۹۹/۰۶/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی