خانه لوکس مبله

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

مدتی پس از نمایش قبیله دوم وانت قاصد آپ BT-50 در بازار، مزدا سرانجام نسل سوم این وانت را با تغییرات کلی رونمایی کرد. در مراسم پخش مستقیم که توسط نمایندگی مزدا تو استرالیا برگزار شد، BT-50 به جمع وانت های خودروساز ژاپنی پیوست.



همان طور که انتظار می رفت، مزدا BT-50 مدل ۲۰۲۱ دارای زبان طراحی اختصاصی Kodo این برند است که باعث می شود پیک آپ جدید کاملا شبیه کراس اور مزدا CX-9 باشد. مزدا BT-50 با خیساندن کاربردپذیری و تجهیزات لوکس در پکیجی بسیار جذاب، در ابتدا به عارض مقیاس دوکابین دردسترس است.

احتمالاً ارشد ترین تغییرات این نسخه ی ارامش شده، پلتفرم و بخش های زیرساختی BT-50 است؛ زیرا اکنون از پلتفرم Isuzu بهره می سرما که بوسیله طور ویژه خودرو ایسوزو D-Max از آن استفاده می نرم. به این ترتیب، پیشرانه قبلی فورد را پهلو می گذارد و از پیشرانه متاخر ۳ لیتری چهار سیلندر توربودیزل با ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور یکروز مند می شود.

مقاله های مرتبط:کراس اور طولانی برقی مزدا MX-30 رونمایی شدبهترین خودروهای دست دوم میدان جهانی با بها کمتر از ۲۰ هزار دلار

قدرت پیشرانه ازطریق مجری دنده ۶ سرعته دستی یا خودکار به چرخ ها ارسال می شود که در هر دو نوع ۴x۴ و ۴x۲ موجود است. پیش بینی می شود پیش از معامله در استرالیا تا آخر سال جاری، پیشرانه ای با حجم کمتر و غلبه پایین تر به گزینه های موجود برای تیپ های مدل پایین این وانت پیک آپ اضافه شود.

به غیر از پلتفرم و پیشرانه، مزدا BT-50 مدل ۲۰۲۱ همچنین دارای صفحه ارائه لمسی ۹ اینچی سیستم سرگرمی و جهیز تهویه مطبوع مشترک با ایسوزو D-Max جدید است که سال گذشته درون تایلند به میدان عرضه شد. با این وجود طراحی کلی داخل اتاقک توسط مزدا ایفا شده است؛ بنابراین از ظرافت مشابهی با سایر محصولات مزدا بهره می برد.



مزدا نرخ وانت BT-50 مدل ۲۰۲۱ و همچنین دردسترس بودن آن را در سایر بازارها اخبار نکرده است، اما گفته می شود که این خودرو درکنار D-Max در تایلند باریک خواهد شد. بیشتر بخوانید:آئودی مرکز جستجو و توسعه فناوری خودران تو سیلیکون ولی اسلوب اندازی می کندسیتروئن C4 احتراقی و برقی رونمایی شدفورد موستانگ مک وان ۲۰۲۱ معرفی شدبی ام و M5 و M5 کامپتیشن ۲۰۲۱ شناساندن شدخودرو سوپراسپرت دانکرورت D8 GTO JD70 معرفی شد
به گزارش همشهری آنلاین، پس از ۴ ماه تعطیلی سینماها بوسیله دلیل همه گیری کرونا، اکران تابستانی با عرضه هفت فیلم و با رعایت پروتکل های بهداشتی از اول مقصد آغاز خواهد شد. کنار این اساس، قرار است ۵ فیلمی که اکران موجودی در اسفند ۹۸ نیمه تمام الباقی است، دوباره روی پرده بروند. «خوب، بد، جلف: گند سری» به کارگردانی معاهده قاسمخانی و تهیه کنندگی محسن چگینی از جمله این فیلم هاست که از فاتحه تیر اکران آن مجدد از عادت محزون خواهد شد.

پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، فرهاد آییش، ریحانه پارسا، هنرمند پسیانی، گوهر خیراندیش و ... در این فیلم کمدی بازی می کنند. مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.
فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

شرکت رباتیک فضایی Astrobotic تا اواخر ۲۰۲۳، ماه نورد خود را برای شکار آب به ماه خواهد فرستاد. هنوز راکتی بخاطر این مأموریت انتخاب نشده است. این ماه نورد که درون ابعاد یک چرخ گلف است همراه با سطح نشین قمری Astrobiotic رویماه فرود خواهد آمد. ماه نورد اکتشافی قطبی مواد فرار یا VIPER به جستجوی یخ آب در منطقه ی پیشقدم جنوب ماه خواهد صیقلی و مقدار آب در دهانه های پنهان آن منطقه را محاسبه خواهد کرد. هدف ناسا، نقشه برداری از آب های این منطقه و حصول آب برای مأموریت های آینده است.

استروبوتیک بوسیله عنوان بخشی از پروگرام ی خدمات تجاری حمل بار قمری (CLPS)، از میان تعداد یدکی از تأمین کنندگان تجاری تفویض شد. CLPS برای کمک به ناسا در زمینه ی ارسال محموله به ماه و پشتیبانی از برنامه ی آرتمیس طراحی شده است. مرام برنامه ی آرتمیس فرستادن اولین زوجه و مرد مربوط باینده فضانورد به ماه تا سال ۲۰۲۴ است. مبلغ قرارداد CLPS برای حمل ماه نورد اندازه ۱۹۹٫۵ میلیون دلار است.

استروبوتیک هنوز راکتی را برای پرتاب VIPER انتخاب نکرده است؛ اما این شرکت درون سال ۲۰۲۱، سطح نشین دیگری را به ماه، می فرستد و داخل این مأموریت از راکت سلسله اینده اتفاق پرتاب و گونه اندازی (ULA) به صیت ولکان استفاده خواهد کرد. استروبوتیک در مأموریت ۲۰۲۱ از سطح نشین کوچک تازگی به معروفیت Peregrine برای ارجاع چند محموله ی کوچک بوسیله سطح ماه استفاده خواهد کرد.

ماه نورد VIPER همراه با سطح نشینگریفین استروبوتیک روی سطح ماه فرود خواهد آمد. ارتفاع این سطح نشین تقریبا ۱٫۸ متر و اعتبار آن ۴٫۵ متر است. ماه نورد که از انرژی خورشیدی تغذیه می کند پس از فرود، مأموریتی صدروزه را آغاز خواهد کرد. هدف پژوهشگرها پوشش مسافت تقریبی ۱۹ کیلومتر است. VIPER از مته ی حفاری برای موضع یابی منابع آبی روی سطح ماه استفاده خواهد کرد. برضد مریخ نوردها، امکان کنترل VIPER ازطریق اپراتورهای خاکی وجود دارد. بدین زیبایی آن ها می توانند تقریبا در زمان آنی بوسیله اکتشاف سطح ماه بپردازند. ازآنجاکه VIPER داخل منطقه ی سایه ی ماه به اکتشاف می پردازد اولیه ماه نورد مهیا بوسیله چراغ جلو خواهد وجود.مقاله های مرتبط:ناسا بخاطر واگذاری حمل بوسیله مدار ماه، اسپیس ایکس را برگزینی کردپس از پرتاب کرو دراگون اسپیس ایکس، فضاپیماهای آمریکایی بیشتری از راه خواهند رسید

یکی از دلایل علاقه مندیناسا به یافتن آب تو ماه، استعمال از این منبع ارزشمند برای اکتشافات آینده است. آب را می توان به سوخت راکت و اکسیژن دگرگونی کرد و البته یکی از نیازهای واقعی انسان بخاطر زندگی داخل ماه است؛ اما با اینکه ناسا می داند آب ماه به لباس خنک در رهبر جنوب این سیاره وجود دارد، پژوهشگرها از بها آب و استخراج و استفاده از آن اطمینان ندارند. به گفته ی دنیل اندروس، مدیر پروژه ی مأموریت VIPER درون اکتبر ۲۰۱۹:شبیه زمین، آب حزن کلید زندگی در ماه است. از زمان کشف یخ آب قمری داخل بخانه برگشتن سال گذشته، این سؤال مطرح شده است که آیا میزان آب موجود تو ماه بخاطر زندگی در دنیایی جاهل از زمین کافی است خواه خیر. ماه نورد VIPER به بسیاری از استفسار ها درباره ی آب و میزان آب قابل استفاده تو این سیاره پاسخ خواهد قسط.بیشتر بخوانید:تلسکوپ فضایی جیمز وب تو مارس ۲۰۲۱ پرتاب نخواهد شدآینده ایستگاه فضایی بین المللی پس از پرتاب تاریخی اسپیس ایکس چگونه خواهد بود؟ترامپولین کار می کند؛ ادبیات پشت پرده شوخی ایلان ماسک با مدیر روسکاسموسزوم کست: تحلیل پرتاب تاریخی کپسول کرو دراگون اسپیس ایکسکرو دراگون اسپیس ایکس باموفقیت فضانوردان ناسا را به جایگاه فضایی بین المللی رساند
سوبارو کراس زین خودرویی کراس اور براساس مدل مشهور سوبارو ایمپرزا است. سلسله دوم این معیار هاچ بک از سال ۲۰۱۸ با پلتفرم جهانی خودروهای سوبارو تولید می شود. به تازگی فیس لیفت این خودرو بوسیله همراه امکاناتی جدید معرفی شده است.

بزرگترین تبدیل این محصول، اضافه شدن یک پیشرانه ی متاخر است. میزان های محور و پریمیوم سوبارو کراس زین مانند گذشته با پیشرانه ی ۲ لیتری چهار سیلندر و قدرت ۱۵۲ اسب تبخیر عرضه می شوند. اما برای ۲۰۲۱ دو مقیاس اسپرت و لیمیتد، از پیشرانه ی ۲/۵ لیتری باکسر سوبارو با قدرت ۱۸۲ اسب بخار و گشتاور ۲۳۸ نیوتن متر نصیب می برند که داخل کراس اور فورستر و مدل استیشن واگن اوتبک همچنین مصرف شده است.

مقاله های مرتبط:اندک استعمال ترین خودرو های کراس اور بنزینی بازار جهانی در سال ۲۰۲۰

داخل این خودرو تمام چرخ متحرک، انتقال غلبه با جعبه دنده ی CVT و سامانه ی توزیع خودکار گشتاور صورت می گیرد. استعمال سوخت سواری ۲/۵ لیتری جدید، در رانندگی شهری و بزرگراه به ترتیب ۸/۷ لیتر و ۶/۹ لیتر داخل هر صد کیلومتر است. نمونه های پایه و پریمیوم با جعبه دنده ی ۶ سرعته ی دستی استاندارد به همراه نمونه ی سفارشی CVT عرضه می شوند؛ مصرف سوخت این تریم ها با جعبه دنده ی دستی، ۱۰/۷ لیتر و ۸/۱ لیتر داخل قرن کیلومتر رانندگی شهری و بزرگراه است؛ با صندوق کنگره ی CVT نیز به طور متوسط ۱/۵ لیتر داخل قرن کیلومتر، بنزین کمتری مصرف می شود.



تریم اسپرت کراس زین افزون بر پیشرانه ی جدید، از سامانه ی کنترل رانندگی پیشرفته تری همچنین روزی می برد. سامانه ی X-mode سوبارو روی مدل های مجهز به جعبه دنده ی CVT نصب است و درحالت استاندارد با کاربرد از سامانه هایی نظیر کنترل در سراشیبی، باعث چسبندگی بیشتری تو جاده های برفی و ارضی می شود. سامانه ی X-mode کراس ترک اسپرت، افزون بر استعداد انتخاب میان حالت های برفی خواه خاکی، دو حالت برف سنگین و رانندگی درون گِل را همچنین شامل می شود.

همچنین ظاهر نسخه ی اسپرت با بقیه ی میزان ها کمی متفاوت است. برجستگی قوس چرخ ها، رینگ های آلومینیومی ۱۷ اینچی خاکستری، تریم جلوپنجره و آینه های خارجی از نفاق های استاندارد اسپرت است. داخل خودرو نیز از مبلمان StarTex، دوخت زردرنگ کنسول مرکزی و فیبرکربن درون بعضی سرنوشت ها استفاده شده است. همچنین، دو رنگ زرد و آبی ویژه همچنین در سواد رنگ های جثه ی کرا س ترک اسپرت فراغت دارد.

مقاله های مرتبط:سوبارو کراس صرفنظر پلاگین هیبرید معرفی شدسوبارو ایمپرزا مدل ۲۰۲۰ رونمایی شد



فیس لیفت کراس ترک برای ۲۰۲۱، طراحی جدید جلوپنجره، سپر جلو و پنل های اطراف مه شکن ها را دربرگیرنده می شود. همچنین، نسخه ی بوسیله روز شده ی سامانه ی دستیار رانندگی Eyesight سوبارو روی این میوه قرار دارد که روی تمامی استاندارد هایی که از قوطی دنده CVT استفاده می کنند، نصب می شود. کروز کنترل انطباقی و سامانه ی کمکی بخاطر حفظ خودرو بین خطوط بوسیله همراه سایر آپشن های امان در سوبارو کراس ترک وجود دارد. گفتنی است که نمونه های مهیا بوسیله جعبه دنده ی CVT، از سامانه ی هشدار صندلی های عقب نصیب می برند که راننده را هنگام خروج، از اطفال یا حیوانات شوهردار در خودرو مطلع می یواش.

سوبارو کراس زین ۲۰۲۱ از اواخر تابستان امسال ارائه می شود؛ هرچند جزئیات قیمت مدل هایش هنوز منتشر نشده است. گفتنی است که قیمت معیار ۲۰۲۰ این خودرو، از ۲۳ هزار دلار مبدا می شود.

مشخصات فنی دقیق گوناگون خودرو سوبارو، مقایسه ی آن ها با محصولات برندهای دیگر، مناظره و تبادل نظر گرداگرد آن ها، پرسش و پاسخ کاربران و کارشناسان به همراه گالری تصاویر اتومبیل های این خودروساز ژاپنی را درون بخش محصولات زومیت ببنید.مشاهده لیست خودروهای سوباروبیشتر بخوانید:نسخه ی درمانده تر تویوتا یاریس GR با قدرت ۱۱۸ اسب بخار شناساندن شدکراس اور برقی جیلی ژئومتری C برای راسته چین رونمایی شدکیا پیکانتو ۲۰۲۱ بخاطر بازار اروپا رونمایی شدسیتروئن C1 JCC با بها ۱۴ هزاره پوند معرفی شدنسخه کم ارزش بها بیوک انویژن ۲۰۲۱ بخاطر بازار آمریکا شناساندن شد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایسنا، دویست و نود و دومین نشست شورای عالی کار که از زمانه ۱۶ روز شنبه ۱۷ خرداد با موضوع تعیین حق بناء کارگران و با حضور وزیر تعاون، امر و رفاه اجتماعی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و بازرگانی و نمایندگان کارفرمایی و کارگری در وزارت حکم آغاز شده بود، پس از زمانه ها مباحثه با تصویب اضافه ۲۰۰ هزار تومانی عبث مسکن ته یافت.

در این نشست نمایندگان قسمت قسمت کردن کارگری علاوه بر تکثیر حق مسکن، بر ضرورت اجرای ماده ۴۱ قانون فرمان و افزایش حداقل جایزه سال ۹۹ مداومت کردند که تو نهایت شورای عالی حکم با افزایش راست مسکن کارگران به ۳۰۰ هزار تومان موافقت کرد.

پهلو این اساس پایه حقوق کارگران در سال جاری  دگرگونی کرد و به ۲۶ درصد رسید.

از دیگر مصوبات جلسه کاهش ۷۵ هزاره تومانی پایه سنواتی کارگران وجود که بوسیله ازای آن پنج درصد به پایه حقوق تکثیر شد که درون ذات پایه کارگردان حداقل بگیر در سال ساری ۲۶ درصد تکثیر یافت.

کمک هزینه بناء کارگران پیش از این ۱۰۰ هزار تومان بود که درون میتینگ شورای عالی فقره به ۳۰۰ هزاره تومان افزایش یافت.

با توجه بوسیله آنکه حق مسکن تنها آیتم سپرده دستمزد کارگران است که برای ادا باید از مقبول هیات وزیران بگذرد، درون صورتی که مصوبه شورای ممتاز کار در هیات بخت تصویب شود، از ابتدای فروردین ماه امسال درون فیش حقوقی کارگران اعمال خواهد شد.
طبق سند جدیدی که روز دوشنبه تو وب سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات ایالات متحده آمریکا منتشر شده است، خودروساز چینی بی وای دی باتری خودروهای الکتریکی فورد را تأمین می کند. مقابل این سند، شرکت تنخواه گذاری مشترک فورد با چانگان موتور (Changan Automobile) به عقب مجوز طالع چین برای تولید یک خودروی پلاگین هیبریدی مجهز بوسیله باتری های بی وای دی است. این ابتدایی پیمان نامه بی وای دی برای تأمین باتری یکی از مبصر ترین خودروسازان دنیا به شمار می رود.

شریک بی وای دی که درون شنژن چین سفت است و از حمایت و سرمایه گذاری وارن بافت یکروز می برد، اطلاع دادن کرد که این قرارداد شامل تأمین قطعات سازنده خودروی الکتریکی از عموم باتری و سیستم های مدیریت برقی می شود. 

فورد سال گذشته اعلام کرد که قصد دارد تا سال ۲۰۲۱ بیش از ۳۰ میزان خودروی جدید یا کاملا بازطراحی شده را برای بازار چین عرضه کند؛ به گفته ی مقامات فورد، بیش از یک سومین این استاندارد ها برقی خواهند وجود. 

فورد و بی وای دی هنوز واکنشی به این معارفه نداده اند؛ بااین حال پیش بینی می شود که باتوجه به تنخواه گذاری وزین فورد در مقدر شدن خودروهای الکتریکی چین، احتمالاً درون آینده نزدیک این خبر تأیید شود. بیشتر بخوانید: فولکس واگن ۲/۳۳ میلیارد دلار داخل گره سرمایه گذاری می کند زمان شارژ خودروهای الکتریکی به زودی کاهش می یابد آئودی از پروژه آرتمیس رونمایی کرد نسخه طولانی برقی بی ام و M5 با ۱،۰۰۶ اسب دود قدرت معرفی می شود چرا خودروهای الکتریکی محبوب هستند؟
سابرینا پسمن تا چند دم پیش به عنوان مهراز فنی در باهم اتحاد کردن اپل فرمان می کرد و حوزه ی فعالیتش بوسیله محصولاتی نظیر مک بوک پرو مربوط می شد. اینک او به همراه یکی از بازاریابان پیشین اپل تو سعی هستند روی مرزوبوم ای کاملا متفاوت متمرکز شوند و با مشکلی جدی تر مقابله کنند و تا حدی نیاز به ماسک های بهداشتی N95 را درون بحبوحه ی دنیاگیری ویروس کرونا کاهش دهند. امروزه دنیاگیری کووید ۱۹ باعث افت جدی ماسک های N95 در سراسر دنیا شده است. 

سابرینا پسمن و مگان دوانگ پروژه ای جدید با نشانی Fix The Mask نحو اندازی کرده اند تا بتوانند بوسیله کسانی که در شغل های حساس هستند و به ماسک N95 دسترسی ندارند، روشی خاص برای بهبود کارکرد ماسک های عادی ارائه دهند. ماسک های N95 نقشه کشی متفاوت و کارآمدتری از ماسک های عادی دارند و مقام های رسمی مرزوبوم ی مصونیت بوسیله کارکنان بهداشتی پیشنهاد کرده اند هنگام کارکردن حتما از این ماسک ها استفاده کنند تا خطر ابتلا به ویروس کرونا را کاهش دهند.

ماسک های جراحی (ماسک های عادی موجود درون داروخانه ها) برخلاف ماسک های N95، سفت روی دهان و بینی راحتی نمی گیرند و حالتی سست دارند. این موضوع باعث می شود ماسک های جراحی نتوانند به کمیت ی ماسک های N95 از فرد دربرابر ابتلا به ویروس محافظت کنند؛ زیرا ازلحاظ تئوری ویروس می تواند از پرگیر ماسک وارد دهان و بینی شود و فرید را مبتلا کند. بااین حال، سابرینا پسمن و مگان دوانگ فهمیده اند می توان با انجام طرز کار متجاوز ساده، راندمان ماسک های جراحی را اندوه بهبود بخشید. برای بهبود کارکرد ماسک های جراحی تنها به چند بند لاستیکی حاجت دارید.







دوانگ در بخشی از توضیحات مربوط بوسیله پروژه ی Fix The Mask می گوید: تمام موثر که باید انجام دهید، این است که [ازطریق بندهای لاستیکی] تمامی درزهای کنار ماسک را عقد و قسمت جلویی ماسک های جراحی ASTM را که بوسیله وفور در درمانگاه ها یافت می شوند، قائم نرمی و موم کنید.

فدایی از کارکنان مملکت ی بهداشت اخیرا حتی از هبوط ماسک های جراحی نیز اطلاع داده اند؛ بااین حال، میزان سقوط ماسک های جراحی بوسیله اندازه ی ماسک های N95 نیست.  پسمن در ویدئویی جدید که ازطریق یوتیوب منتشر کرده و در انتهای مقاله مشاهده می کنید، دقیقا نشان می دهد چگونه می توانید سه گانه بند لاستیکی را بوسیله حزن هموار کنید تا بتوانند قسمت جلویی ماسک های جراحی را بوسیله نواخت مهر و موم کنند. پسمن و دوانگ دستور کار دارند طرحی ویژه از باندهای لاستیکی ب جنین ی تولید برسانند که می تواند مؤثرتر از روش اول ظاهر شود. این طراحی امروزه به لباس عمومی بخاطر همه دردسترس است و تو آن، پسمن و دوانگ از بندهای لاستیکی بخاطر ساخت نوعی پوشش کاربرد می کنند که همچون رویه اول، حصه جلویی ماسک های جراحی را ثابت قدم می بندد و درزهای کناری را مسدود می نرم.

طبق اطلاعات رسمی، مواد ابتدایی ی بوسیله کاررفته در ماسک های جراحی دارای مدل ASTM می توانند ذراتی به کوچکی ۰/۱ میکرون را فیلتر کنند و دستور ی عبور آن ها را ندهند. درون رویت داشته باشید از همان ماده ی ابتدایی در ماسک های N95 نیز استفاده شده است. با درنظرگرفتن این توضیحات، اگر بتوانید مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش کنید ماسک جراحی ASTM همچون N95 ثابت قدم روی صورت فراغت گیرد، ماسک جراحی نیز ازلحاظ تئوری می تواند عملکردی قرین با N95 از خود مدال دهد.

اعضای تیم پروژه ی Fix The Mask از مدتی پیش همکاری نزدیک با محققان مرزوبوم ی بهداشت دانشگاه پنسیلوانیا و دانشگاه آیووا را آغاز کرده اند. بدین ترتیب، پسمن و دوانگ قصد دارند به معرفت محققان حوزه ی بهداشت توکل شوند تا بفهمند روشِ ارائه شده ی پروژه ی Fix The Mask واقعا کارآمد خواهد بود و پوشش لاستیکی طراحی شده ی آن ها می تواند باعث شود ماسک های جراحی ASTM نیز همچون N95 روی رخ فراغت گیرند.

پرو ژه ی Fix The Mask درون زمانی راه اندازی شد که ویروس کرونا در حال درنوردیدن منطقه ی خلیج رژه فرانسیسکوی آمریکا بود. در همان روزها، برادر مگان دوانگ که داخل منطقه ی خلیج سان فرانسیسکو به نشانی پزشک بسرنوشت شوم دچار کردن اورژانس فعالیت می کرد، به دوانگ گفت بیمارستان محل کارش با کمبود جدی ماسک N95 مواجه شده و این موضوع مشکلاتی بی شمار به حیات آورده است. در اثر این اتفاق، خانواده ی دوانگ تلاش اضافی کردند تا ماسک های N95 را تدارک کنند و کم کمتر افراد بیشتری به صورت داوطلبانه درزمینه ی تهیه ی ماسک برای کارکنان حوزه ی بهداشت شلنگ برداشتند.







دوانگ می گوید:در آن روزها بوسیله فروشگاه های متاع جانبی و فروشگاه های رنگ و نقاشی و هرجای مقدور دیگر زنگ زدیم. مجاهدت می کردیم ماسک ها را از فروشگاه های یادشده بخریم یا از آن ها التماس کنیم ماسک ها را به رایگان به کارکنان درمانگاه ها اهدا کنند. این کار را در کشش سه روز کاملا فشرده و عاری صبر ادا دادیم و با تمامی فروشگاه ها و انبارهایی رابطه متین کردیم که سابقه ی تولید ماسک را داشتند. درنهایت، موفق شدیم حدودا هفت هزاره ماسک در سه روز جمع کنیم؛ ولی این مقدار ماسک، تنها یک روز توانست امر دو بیمارستان را گونه بیندازد. 

در همین زمان، پسمن و دوانگ به این نتیجه رسیدند به راهکاری بهتر بخاطر جلوگیری از ابتلای مردم به ویروس کرونا نیاز دارند. این دو مدتی بعد ملتفت شدند اگر بخش جلویی ماسک های جراحی را محکم مهر و موم کنند، این ماسک ها می توانند بسیار مؤثرتر باشند. مطالعه ها علامت می دهند مشارکت های تولیدی می توانند مقیاس تولید ماسک های جراحی را تو زمانی سریع تر از ماسک های N95 اضافه دهند. ماسک های N95 قشری قالب مانند دارند و تولید آن ها مشکلات بیشتری پیش روی شرکت ها فراغت می دهد. بااین حال، ماسک های جراحی اساسا چهارگوش هستند و بوسیله سادگی می توان آن ها را تولید کرد. دوانگ می گوید شرکت ها می توانند مسئله عقب انداختن تولید ماسک های جراحی را ۳۰۰ طبق سریع تر از ماسک های N95 ایفا دهند. در ماسک های جراحی، کمتر از الیاف قالب دار استفاده می شود. موافق شنیده ها، درون دوران دنیاگیری کروناویروس شرکت ها با کمبود قطعی مواد نخستین ی قالب دار مواجه شده اند. ازآنجاکه ماسک های N95 بیشترین میزان حافظت را دربرابر ابتلا بوسیله ویروس نمایش می دهند، نمونه تقاضا برای ماسک های جراحی بوسیله قطع ی ماسک های N95 چشمگیر نبوده است.

تعدادی از کارکنان همانند بسیاری از دندان پزشکان که خطر ابتلا به ویروس کرونا برای آن ها تا وزن محسوسی بسیار است، از مدتی پیش روند مصرف از ماسک های جراحی اصلاح شده با پروژه ی Fix The Mask را آغاز کرده اند. پسمن و دوانگ به لطافت با چند شرکت تولیدکننده ی ماسک های بهداشتی بااطلاع بحث شده اند تا بتوانند پوشش لاستیکی ویژه موجودی را در مقیاسی بزرگ تر به جنین ی تولید برسانند. این دو امیدوارند پوشش های لاستیکی تولیدشده ی آن ها زودتر دردسترس فروشندگان مغازه ها و دیگر افرادی صبر گیرند که تو خطر ابتلا بوسیله کروناویروس هستند و درنهایت به دست همه ی مردم برسند. مقاله های مرتبط:همه گیری ویروس کرونا درون ایران از نگاه آمار و ارقامواکسن کرونا؛ هرآنچه باید درباره تلاش جهانی بخاطر مقابله با کووید ۱۹ بدانیدپس از طریق به مصرف از ماسک، با پوشیدن محافظ رخ نیز بر خواهیم آمد؟معمای ابرناقل ها؛ چرا فداکار بیماران کووید ۱۹ بیش از بقیه ویروس را احاله می دهند؟

در دید داشته باشید ازطریق پوشش لاستیکی تاسیس پسمن و دوانگ می توان کارکرد ماسک های پارچه ای را نیز بهبود قسط. بررسی ای جدید نشان می دهد ترکیبی از برخی پارچه های خاص می تواند ذرات هوا را به خوبی ماسک های N95 فیلتر کند؛ بااین حال استفاده از این پارچه ها در ماسک های دست ساز معمولا مشکل است. اعضای تیم پروژه ی Fix The Mask می گویند قصد دارند سرانجام ماسک های جراحی توافق شده را به دیگر نقاط جهان همچنین بفرستند.

دوانگ تو این باره می گوید: مرام بلندمدت ما این است بتوانیم کار کننده کنیم همه ی مردم ماسک رخساره داشته باشند. همچنین، بوسیله این فکر می کنیم چگونه می توان ماسک های یادشده را برای ملت های کمینه درآمد اندوه دردسترس فراغت داد؟ با رهبران مملکت ی بهداشت در مناطق کم درآمد فعالانه همکاری کرده ایم تا بفهمیم چگونه می توانیم روند پیش برد پروژه ی جدیدمان را تسریع کنیم».



شما کاربران زومیت چه دیدگاهی داخل این زمینه دارید؟ جدیدترین مقاله های علمی و اطلاعیه ها و هرآنچه باید از دنیاگیری جدید بدانید، در صفحه ی ویروس کرونا در زومیت وارسی کنید.بیشتر بخوانید:همگی گیری ویروس کرونا درون ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۷ خرداد ۹۹]پس از قانون به مصرف از ماسک، با پوشاندن محافظ قیافه همچنین به خشکی امدن خواهیم آمد؟تعطیلی مدارس تو بلندمدت چه تأثیری بر کودکان می گذارد؟استفاده از هدست مایکروسافت هولولنز برای کاهش تماس پزشک با بیماران مشغول بوسیله ویروس کروناافزایش استعمال از اپلیکیشن های سلامت فصیح تو دوران شیوع کرونا
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، تولیت های درگاه های مقدس کشور در خصوص بازگشایی حرم های مطهر از دوشنبه ۵ خردادماه بیانیه مشترک صادر کردند.

متن این بیانیه به تطویل والا است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله علی ما عرّفنا غلام نفسه و الهمنا من شکره

خداوند متعال را شاکریم که بعد از دوره ای سخت و ناگوار، مجدداً توفیق نوکری گزاری بوسیله شما ارادتمندان ابدی سلسله قاصد خدا(صلی الله محصول وآله و سلّم) روزی خادمان آستان های مقدس گردید.

بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ان شاءالله از روز دوشنبه ۵ خردادماه، صحن های حرم های مطهر مطابق زمان اعلام شده توسط ستاد به روی زائران ارجمند بازگشایی خواهد شد.

بوسیله منظور حفظ سلامتی شیفتگان و زائران محترم دعوی داریم همه عزیزان در زمان تشرف به زیارت، حداکثر همکاری را با خادمان خود در حضور های مقدس داشته باشند و نسبت به احترام گذاردن طریق نامه های ابلاغی و اصول بهداشتی اعم از همراه داشتن ماسک و دستکش، توجه جدی به عمل آورده و خلال تشرف به حرم‎های مطهر ضمن حفظ کردن بور مدنی کم قیمت (۲ متر) جانماز، کتب ادعیه، قرآن انحصاری و بانوان عفیف چادر به همراه داشته باشند.

ان شاءالله با تلاش خادمان و مشارکت زائران ارجمند در اجرای طریق روزنامه ها و حفظ ترتیب و فاصله اجتماعی مناسب امیدواریم شرایط تشرف بوسیله زیارت و یکروز مندی از انوار قدسی ائمه معصومین (علیهم السلام) و امامزادگان برای همگان استمرار داشته باشد و بوسیله زودی با لب کنی ویروس کرونا مراسم شکرانه بازگشایی طولانی حرم های مطهر را برگزار نماییم.

احمد مروی، تولیت حضور قدس رضوی
سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مهذب محضر معصومه (س)
سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس شاهچراغ (ع)
محمد محمدی ری شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)
محمد حسن رحیمیان، تولیت مقدس مسجد جمکران