خانه لوکس مبله

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین، سومین مجمع کارشناسی حادثه منجر به فوت مرتضی نادی، مربی سنگنوردی با بازسازی عریضی تصادم درون نگرش دیواره پل خواب برگزار شد.

 درون این مجمع که با مدیریت کامران اندامی و مهدی شیرازی و شرکت مشارکت ویونا برگزار شد، ضمن بازسازی صحنه حادثه، اقدامات زمان ماجرا نیز تک وارسی و تحلیل قرار گرفت.

 داخل این جلسه علاوه کنار آویشن کارشناسی بررسی حادثه، مهتر فدراسیون، کارشناسان میهمان و آویشن کارشناسی انباشتگی هلال احمر همچنین حضور داشتند.
داخل این باره بیشتر بخوانید؛

چه کسی داخل موافق تعطیل شدن تهران مقاومت می کند؟ | عدم تعطیلی خدشه است؛ می خواهند وضعیت بدتر شود؟ | روایت هایی متناقض از تعطیل نشدن پایتخت
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یورونیوز، مسیل بایدن، داوخواه حزب دموکرات در ساعات نخستین پس از پایان رای گیری داخل جریان انتخابات زوجیت جمهوری آمریکا درون بسیاری از ولایت های کلیدی از دونالد ترامپ رئیس جمهوری کنونی این ملک رای کمتری کسب کرده وجود. اما داخل ساعات و روزهای سپس جو بایدن فاصله خود را به طرز چشمگیری کاهش داد و به تدریج در ایالت های کلیدی از دونالد ترامپ پیش افتاد. او به این ترتیب توانست در ایالت های ویسکانسین و میشیگان پیروز شود. پناد بایدن اکنون نیز در آستانه پیش افتادن از دونالد ترامپ درون خانه دادن های پنسیلوانیا و جورجیا است.

دلیل پا بر جا این تبدیل پدیده ای است که پیش از روز رای گیری همچنین ناظران از آن واج گفته بودند. «دگرگونی آبی» (blue shift) رویدادی است که بسیاری از تحلیلگران از هفته ها پیش درباره آن سخن گفته بودند.

بسیاری از رای دهندگان در این دوره از انتخابات به دلیل مسری ویروس جدید کرونا رای خود را با پست ارسال کردند. بحث های اضافی خلال هفته های قبل از برگزاری انتخابات پهلو سر شرکت درون رای گیری با ارسال رای از راه دور عارض اندوهناک وجود. این موضوع یکی از مسائل مورد مغایرت بین دونالد ترامپ، رئیس جمهوری کنونی آمریکا و جو بایدن، رقیب دموکرات او داخل اولین مذاکره انتخاباتی نیز بود.

«دگرگونی آبی» بوسیله وضعیتی اطلاق می شود که برنده انتخابات در ساعات پس از آخر رای گیری مشخص نمی شود و داوخواه پیشتاز داخل روزهای بعد از انتخابات به دنبال محاسبه رای هایی که با پست ارسال شده است پیشتازی خود را از دست می دهد.

از آنجاکه بنا بوسیله تجسس ها طی حوالی های گذشته (حداقل از سال ۲۰۰۴ تاکنون) نامزدهای دموکرات درون آرای ارسالی با پست پیشتاز بوده اند، تغییر نتیجه آراء به «دگرگونی آبی» (رنگ حزب دموکرات) معروف شده است.

یکی از معیار های «دگرگونی آبی» در قضیه شمارش آراء بخاطر گلچین یکی از دو سناتور ایالت آریزونا درون سال ۲۰۱۸ روی انصاف. درون حالی که مولود اولیه از پیشتازی نامزد جمهوریخواهان حکایت داشت داخل نهایت در روزهای سپس با لحاظ آرای ارسال شده با پست رقیب دموکرات او برنده بازی انتخابات معرفی کردن شد.

دونالد ترامپ در آن زمان این تحول خراج را دون سوال سرما و از «تلاطم انتخاباتی» واج گفت. درنهایت اما آسمان دهات آریزونا در حلقه سنا به دموکرات ها رسید.



تقویم خورده می شود که در این دوروبر از انتخابات ریاست جمهوری نیمی از رای دهندگان دموکرات رای خود را با پست ارسال کرده اند. این در حالی است که عزب حدود ۲۵ درصد جمهوریخواهان پیش از انتخابات منظور داشتند به این شیوه داخل انتخابات باهم اتحاد کردن کنند. شمارش آرای ارسال شده با پست نفس گیرتر از محاسبه آرایی است که حضوری و در روز رای گیری به ثبت می رسد. مسئولان مرزوبوم های رای گیری باید هویت رای دهندگانی که رای خود را با پست فرستاده اند احراز کنند.

بسیاری از ناظران پیش از انتخابات نگران بودند که دونالد ترامپ در صورت پیشتازی خود داخل ساعات اولیه پس از پایان رای گیری، داخل برابر «تبدیل آبی» در روند شمارش آراء مقاومت کند و مولود انتخابات را دامن سوال ببرد؛ امری که داخل نهایت بوسیله واقعیت منضمات و دونالد ترامپ حالا تاکید می کند که اگر فقط «آرای عرفی» شمارش شود او نمدار انتخابات است.

نامزد حزب جمهوریخواه پیش از انتخابات بارها ادعا کرد وجود که ارسال رای ها با پست زمینه ساز «فریبکاری» درون انتخابات است. این در حالی است که نتیجه بررسی ها نشان می دهد که «تقلب» در جریان رای گیری و محاسبه آراء در ایالات متحده پدیده ای «بسیار نادر» است.

مهتر جمهوری کنونی آمریکا پیش از انتخابات با استناد بوسیله حدس «تقلب» با استعمال از آرای ارسال شده با پست، مهیا نشده وجود تضمین دهد که مولود انتخابات را تو هر عارض خواهد پذیرفت.

جو بایدن و دونالد ترامپ برای قدرت کنار یکدیگر به تصرف ۲۷۰ رای الکترال احتیاج دارند. کل آرای الکترال در اغلب ایالت ها بوسیله نامزدی تعلق می گیرد که بیشترین رای را داخل آن بخانه برگشتن کسب کرده است.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، علی مطهری تو توییتی به ارتباط ۱۳ آبان در توییتی نوشت: «اگر تسخیر سفارت آمریکا را با وضعیت اختصاص مقدمه انقلاب تفسیر کنیم ادامه ۴۴۴ روزه گرفتن آن را نمی توانیم به عنوان یک حکم ضروری و موثر توجیه کنیم. بدون شک این اقدام چهره انقلاب اسلامی را در دنیا مخدوش و زمینه حمله صدام به ایران را مجهز کرد و امروز هم بایکوت های ناشی از آن را حوصله می کنیم.»
بنا به رخصت ستاد ملی مبارزه با کرونا، از روز چهارشنبه (۱۴ آبان) تا جمعه (۲۴ آبان) محدودیت های شدید درون ۸۹ شهرستان ناحیه اعمال می شود. محدودیت های گروه مشاغل دو، سه و چهار داخل ۴۳ شهرستانی که هفته ی پیش اعلام شده بود، به مدت یک هفته ی دیگر تمدید می شود. این شهرها شامل آذرشهر، جلفا، چاراویماق، عجب شیر، مراغه و مرند از استان آذربایجان شرقی؛ شهرستان های پیرانشهر، ماکو و مهاباد از استان آذربایجان غربی؛ شهرستان های خوانسار، سمیرم، عقاب شهر و میمه، گلپایگان و نجف آباد از استان اصفهان؛ شهرستان های ایوان و دره شهر از استان ایلام؛ شهرستان های دماوند و ورامین از استان تهران؛ درگز از استان خراسان رضوی؛ مسجد سلیمان از استان خوزستان؛ خرمدره از استان زنجان؛ شاهرود از استان سمنان؛ استهبان از استان فارس؛ بانه و بیجار از استان کردستان؛ بافت، بردسیر، رفسنجان از استان کرمان؛ اسلام آباد غرب، پاوه و گیلان غرب از استان کرمانشاه؛ گچساران از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ الیگودرز، پلدختر، دورود و کوهدشت از استان لرستان؛ دلیجان از استان مرکزی؛ تویسرکان، رزن و نهاوند از استان همدان؛ ابرکوه، خاتم و مهریز از استان یزد می شوند.

شهرستان های جدیدی که مشمول این ویژگی ها می شوند دربرگیرنده اهر، بناب، شبستر، میانه در آذربایجان شرقی؛ اشنویه، بوکان، تکاب، خوی، سلماس، نقده درون آذربایجان غربی؛ کاشان، شهرضا، مبارکه در  استاناصفهان؛ مشکین شهر در اردبیل؛ نظرآباد تو استان البرز؛ بیرجند، طبس، قائنات داخل خراسان جنوبی؛ تربت حیدریه، سبزوار، نیشابور، کاشمر، گناباد در استان خراسان رضوی؛ اسفراین در استان خراسان شمالی؛ دامغان، گرمسار داخل استان سمنان؛ ممسنی داخل استان فارس؛ سقز، سنندج، کامیاران، مریوان تو استانکردستان؛ زرند و شهربابک در استانکرمان؛ جوان رود، سرپل ذهاب، کنگاور در کرمانشاه؛ دلفان تو لرستان؛ رامسر داخل استان مازندران؛ خمین درون استان مرکزی؛ اسدآباد، کبودرآهنگ در همدان؛ بافق و میبد درون استان یزد هستند.

زمان حال مراکز ۲۵ استان شامل البرز، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، فارس، قم، مرکزی، خوزستان، اصفهان، اردبیل، کرمانشاه، خراسان شمالی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، بوشهر، هرمزگان، یزد، ایلام، همدان، زنجان، تهران، کردستان، سمنان و کرمان تیمار مشمول انفراد های گروه های شغلی سه و چهار می شوند.

گروه شغلی یکگروه شغلی دوگروه شغلی سهگروه شغلی چهارمشاغل حیاتی و ضروری مرتبط با زندگی روزمره ی مردم نظیر مراکز امدادی و درمانی، اورژانس ها، مراکز امنیتی، مراکز اداری و خدماتی، فروشگاه های زنجیره ای، سوپرمارکت ها و مراکز تأمین ارزاق و مایحتاج عمومی، نانوایی ها و داروخانه هامراکز خرید، پاساژها، فروشگاه های فروش مواد غیر غذایی، مراکز شماره گذاری اتومبیل، مراکز تمهید و طبخ طعام با قبول مشتری، مراکز متبرکه و زیارتگاه ها، مساجد و مصلی ها، مراکز فتنه و ارتکاب مسابقات ورزشی، مراکز بیع لوازم خانگی، قنادی و انگبین فروشی ها، آب میوه و بستنی فروشی ها، سلمانی های مردانه، میدان فروش خودرو، پاکت و موکت فروشی ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزئینات تویی ساختمان، کادویی فروشی ها، اسباب بازی فروشی ها، عمده فروشی و تکه فروشی پوشاک، پارچه فروشی ها، پرده سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش، مراکز فروش لوازم التحریر، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی ها، مشاوران املاک، فروشگاه های کالا آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیلمدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، کلمه سراها، آموزشگاه ها و هیئت دولت ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه ها و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های نظام و کاهش فعالیت مترو و محموله و نقل عمومی درون شهریهمایش ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه روزی، مجلس های ورزشی مربوط بوسیله ورزش های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه ها، چایخانه ها و قهوه ساختمانی ها با ارائه مواد دخانی، باغ وحش ها، شهربازی ها و مراکز تفریحی آبی

به گفته ی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، به دلیل مراودات نزدیک استان های تهران و البرز و الگوی قرین بیماری در این دو استان، مقرر شد از این پس مصوبات کرونایی استان تهران شامل استان البرز هم بشود. 

تعطیلی مشاغل سطح سه و چهار تو تهران که از ۱۲ مهرماه آغاز شد ، به مدت یک هفته ی دیگر تمدید می شود. سخنگوی ستاد مقابله با کرونا همچنین از  محافظت الکترونیکی از افراد در قرنطینه با کمک وزارت ارتباطات معارفه داد. پیاده شدن این اساس، مقرر شده است تمام مراکز درمانی دولتی، خصوصی، عمومی، خیریه و... مفروضات بیماران مبتلا خواه مشکوک بوسیله کرونا را بوسیله وزارت بهداشت عرضه کنند.

بنا بوسیله اعلام وزارت وزارت بهداشت درون ۲۴ روزگار گذشته، ۷۸۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ درون کشور شناسایی شد و مجموع بیماران به ۶۱۲ هزار و ۷۷۲ نفر رسید. همچنین ۳۸۶ بیمار جان خویشتن را داخل شب هنگام روز گذشته از دست دادند و مجموع جان باختگان به ۳۴ هزار و ۸۶۴ نفر رسید.بیشتر بخوانید:تاسیس نانوزیست حسگر مبتنی پیاده شدن گرافن بخاطر اطلاع بیماری ها بازی با سوخت رسانی بوسیله جهیز ایمنی، سرطان را مهار می کندچرا نباید نگران مطالعاتی باشیم که کاهش آنتی بادی ویروس کرونا را با گذشت زمان نتیجه می گیرنداز آلومینیوم تا شیره کبد کوسه؛ کامل مواد عجیبی که در تاسیس واکسن به کار می رودهمه گیری ویروس کرونا داخل ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۸ آبان ۹۹]
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصادنیوز، بورس مدت هاست که از روزهای رویایی خویشتن فاصله محزون و پهلو مدار تعدیل و اصلاح می چرخد. بوسیله نظر می رسد که اگر قرار بر امتداد روند هفته پیش باشد، باید در انتظار کاهش بیشتر نماگرهای بورس تهران باشیم. ولی عواملی هم وجود دارند که می توانند بوسیله جریان کاهشی راسته خاتمه دهند. عواملی که به کمک راسته می آید که روند نزولی نداشته باشد تو سه گانه گزاره گروه بندی می شود. انتشار گزارش مشارکت ها

روز چهارشنبه آخرین فرصت انتشار گزارش شریک های بورسی بود. با توجه بوسیله اینکه بسیاری از شرکت ها در روز آخر گزارش خود را بر روی سایت کدال منتشر کردند، تاثیر معلومات منتشره بر راسته در روز شنبه صریح خواهد شد. گزارش بسیاری از شرکت ها نشان دهنده افزودن درآمد و سود آن هاست. از این رو، برخی از تحلیل گران معتقدند که بورس بر شانه ی این شرکت ها بالاتر خواهد ایستاد.     مقدار اسکناس آمریکایی

بعضی از تجرید گران وضعیت بورس داخل روزهای اخیر را در نسبت به ارج دلار تحلیل می کنند. این دسته معتقدند شدت شهود روند نزولی بورس تو هفته گذشته تحت تاثیر کاهش قیمت دلار بوده و بازار داخل روز شنبه می تواند مادون فایده افزایش قیمت دلار درون انتهای هفته پیش، بوسیله روند نزولی خویشتن پایان دهد.    بها تورم مهرماه

برخی می گویند خبرهای بد بخاطر اقتصاد برای سهامداران بورسی معارفه نوع دوستی است، نرخ ورم ماهانه مهرماه هفت درصد اخبار شده، این نرخ بالاترین ارزش داخل دو سال گذشته است و دومین رکورد تورم داخل بازه ماهانه در دهه ۹۰ است. این نرخ می تواند تحریک کننده انتظارات تورمی باشد و سهامداران را مجدد به سوی بازارهای دارایی بکشاند. تو این حالت امکان فشار ابتیاع ها در بورس مقدور است  کم شود. خبرهای منفی برای بورس

اما میدان سهام با عواملی روبرو است که می تواند روند بازار را یواش و حتی بازار را از فاز توافق وارد فاز زکام کند. فدایی از این عوامل تو در راسته سهام راحتی دارد و برخی نیز از خارج بازار به بورس تحمیل شود و اجازه نمی دهد متمایز در باند پرواز راحتی بگیرد. تامین نقدینگی

بسیاری از فعالان بازار سهام قدری از نقدینگی ساری خویشتن را وارد بورس کرده اند و نگاهی کوتاه مدت به بورس دارند. این گروه بخاطر تامین نقدینگی روزمره خود به فروش سهام مشت می زنند. برخی از تحلیل گران معتقدند با توجه به تعطیلی بازارها داخل روز یکشنبه، این گروه از سهام داران تو روز شنبه درون جانب عرضه میدان خواهند ایستاد و افزایش نمایش ها موجب نزول متمایز های بورس خواهد شد. انتخابات آمریکا و بورس

ثابت قدم خواه لغزش برخی سهامداران پیاده شدن عامل انتخابات آمریکا بوسیله عنوان یک گزینه اثرگذار بر بازارها مداومت دارند با توجه به اینکه ۱۰ روز دیگر به برگزاری انتخابات آمریکا مانده این عامل کماکان به عنوان یک ریسک درون بازار عمل می کند. راسته روز شنبه می تواند تحت نفوذ کردن این اتفاق نیز باشد به خصوص پس از برگزاری مذاکره انتخاباتی و وزن کشی نوبت هر دو داوخواه. داخل صورت که میدان تصور داشته باشد روند کنونی سزاوار سرزنش دوام محو طبیعتا در صف خرید فراغت نمی گیرد حتی اگر ابهام درباره انتخابات باقی باشد باز اندوه بورس روز مثبتی را پشت سر نخواهد گذاشت. پیش دماغ بورس شنبه

با بررسی عوامل تو زا و برون زای موثر بر بورس، تو مجموع می توان گفت بورس درون روز شنبه رمق چندانی برای رشد نخواهد داشت. برخی از تحلیل گران بازار سرمایه محدوده ی نزدیک بوسیله یک میلیون و ۴۰۰ هزاره واحد را کف حمایتی شاخص می دانند، این دسته معتقدند که قیمت ها در کمتر ترین مقادیر صبر پژمان اند و سهام داران انگیزه ای برای معامله سهام ندارند و در نتیجه بورس متجاوز از این نزول نخواهد کرد. از سوی دیگر، به دیدن می رسد اگر انتظارات سهام داران مبتنی بر بدتر شدن وضعیت اقتصادی کشور باشد، مسئله مازاد عرضه و تشکیل صف های معامله می تواند در روز شنبه هم ادامه یابد و شاخص کل روز قرمزرنگی را تجربه کند.  

هفت تحلیل گری که داخل یک نظرسنجی درباره پیش بینی وضعیت امروز بورس تهران انبازی کردند پیش دماغ می کنند که امروز تماشاچی اعتدال داخل بورس باشیم.







بورس همچنان زیرفون بازارها | مقایسه بازده بازارها درون ۷ ماه گذشته کاستی ارج قوطی پالایش یکم به پایین ترین مقدار | ای تی اف پالایشی برای خریدارانش سوددهی داشت؟