خانه لوکس مبله

۱۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

گپ کردن درباره مسائل مالی، برای بی نهایت از ما ابکی و بغرنج است. این وضعیت طبیعی بخاطر همه افراد وجود دارد و موضوع عجیبی به احصائیه نمی آید. توجه به مسائل مالی وقتی به زندگی مشترک درون بین زوجین مربوط می شود، جلال بیشتری مشخص می درنگ. اگر تا به حال از صحبت کردن با همسرتان درباره مسائل مالی غلت می رفته اید، خواه اگر از گفتن دیدگاه های مالی خود بوسیله شریک شدن زندگی تان خجالت می کشیده اید، زمان حال دیگر زمان آن فرا رسا است که بخاطر فاتحه یک بحث صادقانه و قطعی درباره تفکرات و شرایط مالی و اقتصادی آماده شوید.

حتما بخوانید:مدیریت هزینه های یومیه با ۴ گامی که جیب تان را پر پول نگه می داردمدیریت مالی خانواده؛ چگونه پول هایمان را با حساب و تاریخچه نفقه کنیم؟چرا مردان و زنان تصمیمات اقتصادی متفاوتی می گیرند؟

با نزدیک شدن به روزهای تابستان، شاهد تعداد یدکی از جوانانی هستیم که غرض می گیرند زندگی مشترک خود را ابتدا کنند. آغاز زندگی مشترک، معمولا همراه با خاطرات و لحظات دلگشا و بوسیله دور از نگرانی های مختلف است. اما نباید فراموش کنیم، که برای همیشگی ماندن این لحظات دلگشا در ادامه راه، نیاز بوسیله یادگیری مهارت های عمر زناشویی داریم.



یکی از احاطه های مهمی که درون شروع عمر مشترک باید به آن توجه کنیم، مهارت مصاحبت کردن درباره مسائل مالی و اقتصادی است. شاید اغلب ما درون ابتدای زندگی مشترک، این تصور را داشته باشیم، که با شریک عمر مان نباید درباره مسائل مالی صحبتی کنیم و اگر درباره پول بحث کنیم، جلوه بدشکلی دارد. ولی جالب است بدانید که عمر زوج های زیادی در دنیا، به خاطر همین موضوع به واضح سهل متلاشی شده است.

یکی از مهم ترین موضوعاتی که درون زندگی مشترک بین دو فرد بود دارد، توجه و غرض گیری درباره مسائل مالی است. به نصیحت زوج درمانان و روانشناسان، هر دو فردی، پیش از نکاح و باور کردن مسئولیت عمر مشترک، باید درباره پول و مسائل اقتصادی با یکدیگر صحبت کنند و با توافق هم، قوانین مالی مشخصی برای عمر گیرایی تدوین کنند. چرا باید درباره پول با همسرمان صحبت کنیم؟



مشکلات مربوط به مسائل مالی داخل بین زوجین، معمولا آثار برنگ خون عمیقی روی روابط آن ها می گذارد. به همین دلیل، نپرداختن به آن و مشخص نکردن جنبه های مختلف آن تو رابطه بین دو فرد، می تواند آسیب سریع العمل باشد.

بخاطر آنکه در آینده با بحث های ادامه دار و بی پایانی درباره پول و نحوه خرج کردن آن مواجه نشوید، بهتر است هر چه سریع تر با همسرتان درباره این موضوعات به حاصل ای مشهود برسید.

گری کوییک، رییس مرکز برنامه ریزی های مالی و مدیریت دارای فرانسیس کلارک درباره این موضوع می گوید: «گپ درباره مسائل مالی و پول با همسر، خیر تنها موضوع نابه هنجاری نیست، بلکه بسیار عاقلانه، آینده نگرانه و منطقی است. باور کنید، بخاطر بحث درباره موضوع پول هیچ نگرانی و ترسی حیات ندارد.» چگونه سر بحث درباره پول را با همسرمان باز کنیم؟



گری کوییک ادامه می دهد: «برای شروع صحبت درباره مسائل مالی، بهتر است با صحبت کردن درباره آرزوها و برنامه های خویشتن مقدمه کنید. از همسرتان درباره بلندپروازی ها و آرزوهایی که دارد بپرسید و با یکدیگر واقعیت های زندگی تان را تجسس کنید.

درباره پرداخت صورت احصائیه ها، دسترسی های مالی خانوادگی، هزینه های ماهانه و سایر موارد مهم اینچنینی گپ کنید. اگر وامی اندوهناک اید، حتما وضعیت تان را درباره چگونگی بازپرداخت آن به طور واضح و بدون رودربایستی بررسی کنید تا به توافق برسید.»

داخل واقع، بزرگ ترین مشکل زیتون ها برای مصاحبت کردن درباره پول، آن است که فکر می کنند، این صحبت ها می تواند طرف برابر گیرایی را ناراحت و عصبانی نرم. براساس تحقیقات صورت گرفته توسط بانک بریتانیایی لویدز، ۳۶ درصد از انسان هنگام گپ کردن درباره مباحث مالی احساس نگرانی می کنند.

براساس یافته های این تحقیق، ۲۹ درصد از افراد، خجالت می کشند که درباره پول و امور مالی با دیگران گفتگو کنند و ۱۸ درصد از مردم ها نیز، برای بیان وضعیت مالی شخصی خود احساس انفعال دارند. با توجه به آمار این تحقیق، این احساس حیا و خجالت برای گپ درباره پول و مسائل مالی درون افراد عرشه ۴۵ سال بسیار شدیدتر است. بهترین و مفت ترین زمان بخاطر صحبت درباره پول با همسرمان چه دم است؟



قطعا شروع گفتگو درباره مسائل مالی تو ابتدای ازدواج، می تواند بسیار بغرنج باشد. کلیر پورتر، یکی از وکلا و مشاورین تیم حقوقی دنیلز SAS درباره این موضوع می گوید: «ابتدای ازدواج و رفتن در والا یک سقف، بهترین زمان بخاطر شروع گفتگوهای جدی درباره پول با همسرتان است.»

پورتر تشریح می دهد: «درباره غرض گیری های بنیادی خود متشابه خرید شریکی خانه، ستاندن وام ازدواج یا مسکن، دریافت اعتبارات مالی و پذیرفتن مسئولیت بدهی های مربوط بوسیله عمر مشترک خود، در همان روزهای مطلع گپ کنید. پیش از آنکه ابتدایی سررسید پرداخت داد وامی که گرفته اید، فرا برسد و مسبوق شوید که حساب مشترک تان تهی شده است، باید برنامه ریزی مالی خود را مشخص کنید.»

فراموش نکنید، که افراد متنوع قوم در دوره شما، نظرات مختلف و متفاوتی درباره مسائل مالی دارند. هر چند که کیاست کردن با آن ها در این مورد، می تواند مفید باشد، اما شرایط امروز آن ها با وضعیت شما متفاوت است. بنابراین بهتر است، دشواری مناظره درباره پول با همسرتان را، شخصا برعهده بگیرید و به هیچ نشانی اذن دخالت سایر افراد خانواده ها را در مورد مسائل مالی زندگی دونفره تان ندهید. در مورد چه مواردی باید با همسرتان به توافق برسید؟



زیتون های جوان باید درباره قبول کردن مسئولیت های اقتصادی با یکدیگر به تفاهم برسند. مصاحبت درباره اینکه چه کسی مسئولیت پرداخت اقساط قرضه را دارد، چه کسی باید بخاطر تعمیرات شوهردار پول پس انداز کند، مخارج ماهانه خانه برعهده کیست، چه کسی باید اجاره بهای ماهانه را پرداخت کند و هزینه های مربوط به خودرو را چه کسی باید پرداخت کند، بیش بزرگی دارد.

چنانچه از ابتدا بخواهید هزینه ها را به صورت مدیریت شده و جداگانه برعهده نگیرید، بهتر است یک احصائیه مشترک باز کنید و ماهانه مبلغ مشخصی را به آن احصائیه واریز کنید. البته باید برای این حساب یک دستور کار علنی و قوانینی واضح تدوین کنید تا داخل طول عمر بوسیله خیال کاستی موجودی غافلگیر نشوید. چگونه از بروز ناراحتی، خلال بحث درباره مسائل مالی جلوگیری کنیم؟



معمولا تو بحث هایی که زوجین بر ضابطه مسائل مالی دارند، احساسات نقش پررنگی اجرا می کنند. در برنامه ریزی های مالی زوج ها، اغلب یکی از طرفین، مسئولیت بالاتری را برای پرداخت بدهی ها برعهده می گیرد و همین موضوع باعث این احساس می شود، که او تصمیم گیرنده است.

به گفته پیتر سدینگتون، یکی از مشاوران مالی بانک بریتانیایی لویدز؛ هنگام صحبت درباره مسائل مالی، باید بی طرفی و آرامش خود را حفظ کنیم و همان قدری که بوسیله خودمان حق می دهیم، برای حق و حقوق طرف طبق هم احترام قائل باشیم.

زوجین نباید در بحث های مالی خود از عبارت های انتقادی و توهین آمیز مصرف کنند و بی همتا طبق را بیرون از تیم مالی خودشان ببینند. آم ها باید با سازش یکدیگر، بوسیله مولود ای جلوه گر و کاربردی دست بی پرده کنند.

مصاحبت صادقانه درباره مسائل مالی در بین زوجین، می تواند گام مثبتی داخل جهت ساختن ارتباط ای بهتر و صمیمانه خیس باشد. ولی بخاطر آنکه خراج مذاکره ها به ناکامی منجر نشود، بهتر است محاکمه صحیحی را پیش بگیرید. مناقشه های مالی با همسرمان را با چه سیاستی پیش ببریم؟



بخاطر شروع مصاحبت درباره مسائل مالی با همسرتان، هر دوی شما، ابتدا باید فهرستی از قرضه ها و درآمدهای خویشتن تهیه کنید. بعد هر یک از شما، درباره آرزوهای آینده خویشتن و چیزهایی که دوست دارید داخل عمر به دست آورید، گفتگو کنید. بوسیله این نظام در موقعیتی مقابل و صمیمانه قرار می گیرید.

پس از این کار، درباره شرایط مالی فعلی و واقعیت عمر تان حرف بزنید. از نگرانی های تان درباره پول و وضعیت عمر بگویید و حرف های شریک زندگی تان را نیز در این باره خوب گوش دهید.

بعد پیشنهاد دهید، که برای خلق یک موضع ممتاز و قدرتمند مالی در آینده ای خیر چندان دور، با یکدیگر پروگرام ریزی کنید. در همه برنامه هایی که می چینید، انعطاف پذیری را حفظ کنید و یک برنامه جایگزین داشته باشید. بوسیله این نظم تو صورت ابراز مشکل یا شرایطی ناگهانی مانند بروز یک بیماری، دعوت شدن به یک رسوم اساسی و سایر موارد مشابهی که برای تان هزینه های جدیدی ایجاد می کند، می توانید جلوی بحث های احتمالی را بگیرید. درون پروگرام ریزی های مالی خود، قوانین را فراموش نکنید



برای آنکه تو زندگی مشترک خود از نظر مالی به شاق نخورید، بهتر است، از ابتدا با راهکارهای قانونی همه چیز را پیش ببرید. از همیشه گفته اند: «امر از درست کاری عیب نمی یواش» این یعنی، چنانچه در فاتحه قرار است دارایی مشترکی بین شما و همسرتان حیات داشته باشد، حتما ثبت های قانونی را انجام دهید و به گفتگوی شفاهی اکتفا نکنید.

شرایط زندگی نرم شدن های یدکی دارد و انسان همچنین داخل شرایط مختلف، با واکنش های و حالت های فکری مختلفی مواجه می شود. بنابراین بهتر است حتی با شریک زندگی خود نیز، همه مسائل مربوط به امور مالی و اقتصادی را به عارض قانونی ثبت کنید.

کثرت از زوجین، تصور می کنند که رسیدگی قانونی به قراردادهای مالی، تنها برای افراد بسیار دارا جلال دارد. اما جالب است بدانید، که با تفحص و ثبت قانونی تصمیمات و قراردادهای مالی خود و همسرتان، در آینده از بروز بسیاری مشکلات غیرقابل پیش بینی جلوگیری خواهید کرد.



معمولا همان ناموس که صحبت کردن درباره مرگ بخاطر انسان ها مشکل است، صحبت کردن درباره امور مالی نیز شرایطی رقیق و تاب فرسا برای افراد ایجاد می کند. اما زوج ها باید همیشه این موضوع را درون پس زمینه حافظه خود داشته باشند، که راحتی است سالیان درازی در کنار یکدیگر زندگی کنند و از منافع مشترک بهره ببرند. بنابراین از ابتدا، بهتر است درباره دارایی ها، اموال، درآمدها و تا اینکه حقوق بازنشستگی شان با یکدیگر مصاحبت کنند.

هر چند که مناقشه و گفتگو درباره پول در بین زوجین، یک تابو درون تمام گیتی به حساب می آید و برای بسیاری از افراد، ناراحت کننده است، ولی صحبت نکردن درباره آن می تواند انقلابی نمدار و سراسیمه کننده خیس باشد. پس اگر می خواهید، داخل آینده شاهد عمر مالی موفقیت آمیزتری بین خود و همسرتان باشید، بهتر است درباره همگی جزئیاتی که باید برای شان پول خرج کنید، با یکدیگر به اصلاح برسید. از مخارج بزرگ و رادیکال زندگی فاتحه کنید و صحبت های خود را تا رفتن بوسیله تعطیلات، مخارج آینده فرزندان، شمار کردن خرج شام بیرون از خانه و نحوه خرج کردن حقوق بازنشستگی خویشتن ادامه دهید. در ادامه بخوانید: ۶ اختلاف رایج زوج ها در مسائل مالی و سیاق حل آنها

کتاب الکترونیکی

مقدار نسخه انگلیسی تو سایت آمازون ۱۱ دلار قالب فایل PDF تعداد ورق ۲۴۷ سال گستردن ۱۳۹۸ ناشر TarcherPerigee تعداد فایل ۱ فایل PDFکتاب الکترونیکی دلبستگی



اگر می خواهید دلیل بسیاری از رفتارهای شریک عاطفی، یا حتی خودتان را در وابستگی هوشیار شوید، حتما این کتاب را بخوانید.

25،000 تومان 19،500 تومان مشاهده تاریخ الکترونیکی
وی اطراف لیسانس و ارشد و دکتری داستان را در دانشگاه رازی کرمانشاه گذرانده است و در حال حاضر چند سالی می شود که بی حرکت تهران و مشغول تدریس در مدرسه هایپایتخت است. آقا جعفر عزیزی ۴ کتاب ادبیات دارد. «چشمان تو شناسنامه من است» ۱۳۸۰، «پشت این غزل مردی است از همیشه عاشق تر» ۱۳۸۸، «بیا به پنجره ای رو بوسیله ماه فکر کنیم» ۱۳۹۱ و «فیل غمگینی که بی هندوستان افتاده است» ۱۳۹۷ از وی منتشر شده است. در دنباله گفت وگوی همشهری را با این شاعر بخوانید.   شاعر پرکاری هستید. تاریخچه دیگری هم در دست طبع دارید؟  

بله؛ در بر ۵ کتاب کم ظرفیت که به بررسی و تحلیل ۱۰ شعر از ۵ شاعر معاصر پرداخته است ۳ مجموعه ادبیات دیگر هم بخاطر طبع آماده دارم و امیدوارم مجالی برای چانه سرقت کردن با ناشران پیدا کنم. علاوه کنار اینها در بن تاریخچه های کمک آموزشی غصه برای دوره دوم مدرسه ۶ تاریخچه گام بوسیله گام تحصیل ادبیات و تست های تمامیت کنکوری چاپ کرده ام.   به عنوان یک شاعر جایگاه شعر کرمانشاه را در کشور، از گذشته تاکنون چطور تخمین می کنید؟

به سراب جدید شعر کرمانشاه، یعنی شاعرانی که ابتکاری دست بوسیله خامه شده اند، چندان امیدوار نیستم. پیگیر شعر کرمانشاه هستم، اما استعدادی ندیده ام که بتواند امر برازنده ارائه ای داشته باشد. این نتیجه را در مقایسه آنها با شاعران بی قراری تبار خودم خمود ام که از همان آغاز حرف هایی برای گفتن داشتند. ضمن این که مفرط از شاعران خوب آن دیار الان دیگر ساکن کرمانشاه نیستند و به همین فکر کردن ناراحت فرسوده کود آمدن شاعران جوان هستم.    شما در کنار غزل، مشیت بی آرامی کار می کنید. مشکلات امروز منظور را چطور تخمین می کنید؟  

ترانه از دید من شعری است بوسیله اصطلاح محاوره. «اب دیلن» خواننده است و ترانه می نویسد و برنده جایزه نوبل ادبی می شود؛ این موضوع چه پیامی برای اراده سرایان دارد؟ یکی از نمادین ترین آثار معاصر «پریا»ی احمد شاملو است که ترانه محسوب می شود. یا تو شهر خودمان عزم هایی را که پیشکسوتان ما به فارسی کرمانشاهی نوشته اند مقایسه کنید با عزیمت های ضعیف امروزی. سلیقه امری ساختنی است.

آثار فاخر همیشه جای خویشتن را باز کرده اند. محسن چاووشی و سیامک عباسی مگر اراده نمی خوانند خواه حتی خواجه امیری و... پس این دست افزار خوانندگان بی سواد را قبول ندارم که عزیمت برای توفیق باید سطحی باشد. توفیق کنسرت های سطحی را بوسیله شمار کار هنری فیروز نگذارید. مخاطب فقط برای لمحه گذرانی ظهر حکم سطحی می جوی و اصلا برایشان مهم زدودن از دهان خواننده چه ترانه ای خارج می شود.   امروزه بی نهایت از کسانی که می خواهند شعر بگویند با شعر آزاد نخست می کنند. به نظرتان چرا گرایش به ادبیات کلاسیک نسبت به آزاد کم است؟  

کم سوادی و گاهی اهمال عامل واقعی آن است. به شدت اعتقاد دارم شاعر آزادنویس باید اصول شعر کلاسیک را بلد باشد، اما بگوید من قالب سپید را گزینش کرده ام. پشیمانی انگیز است چنانچه شاعری روخوانی شعر کلاسیک را بلد نباشد و با متن هایی با خبط املایی و دستوری مدعی سپیدسرایی باشد. بوسیله ادبیات سپید به شدت اعتقاد دارم. آخرین مجموعه شعر کلاسیکی را که خوانده ام بوسیله یاد ندارم، ولی همیشه روی میزم پر است از شعر شاعرانی که سپید و آزاد می نویسند. استعدادهای عجیبی بی قراری در همین استان خودمان می شناسم که خواه بی جنبش کرمانشاه هستند یا دور شده اند. با این حرف طبق نیستم که میل به ادبیات آزاد کمتر است.   نظرتان راجع بوسیله مزیت ها و معایب دخول شبکه های اجتماعی به زندگی شاعران و همین طور مخاطبان چیست؟  

مانند همه مظاهر تمدن شبکه های اجتماعی هم معایب و مزایایی دارند و نباید فریب موج ها را بخوریم. لایک و قفا کننده ملاک نیستند. سطحی نویسانی را می شناسم که صدها برابر از شاعرانی که تک تایید اجتماع ادبی و دانشگاهی هستند، عقب کننده دارند. زمان منتقد بی رحمی است. قرار نیست اینها صلاحیت دار بمانند.   با توجه بوسیله این مسائل نقش تجسس را در عمر یک شاعر چگونه می بینید؟  

روزگاری می گفتند شاعر باید قرن هزاره بیت رمان را از حفظ باشد و خیلی ها این حرف را مسخره می کردند، اما واقعیت همین است. دستمایه شاعر اصطلاح است وقتی طوطی ذهنی بی نظیر پر باشد در محور همنشینی و جانشنی بوسیله اختصاص داخل شعر آزاد دست او باز است. امروزه ثابت شده است ذهن حزن به بازی نیاز دارد. بازی ذهن خواندن و مطالعه است. خلاقیت فقط با شیره ریزی روحی به مشت می آید. یک فعل، یک جابه جایی زبان می تواند یک تالیف عادی را بوسیله اثری هنری تغییر کند.

بزرگان ما شب و روزشان را با تاریخ گذارنده اند. شاملو جایی می گوید پزشکم از غلام می خواهد بوسیله خیال بیماری ام ۱۰ دقیقه از میز تجسس ام استثنا منحوس. مگر شاملو شدن و نیما شدن الکی است؟ شعر تفسیر کردن که کاری ندارد. آنچه ادبیات را متفاوت می کند مدت معین جهان بینی است و زمان کوتاه جهان بینی درون رهن مطالعه است.   برای کسانی که تازه نخست کرده اند و فرع مندند وارد عرصه ادبیات شوند چه پیشنهادی دارید؟  

طی این کود بی همرهی خضر مکن/ ظلمات است بترس از خطر گمراهی. بوسیله شدت توصیه می کنم از محور ادبیات را یاد بگیرند. بنیانی حلق چه قالبی برای نوشتن تفویض می کنی ولی حتما باید ادبیات کلاسیک را مطالعه کنی. کاش فرصت حیات و ثابت می کردم که وقتی نثر سعدی و بیهقی را بخوانی یا اعتراف خاقانی و بیدل را ملکه ذهنت کنی چقدر راحت نم می توانی خودت را بوسیله شعر مدرن گره بزنی. وقتی عروض را بلد باشی چقدر مرده می توانی از موسیقی واژه ها برای ایجاد اثری آوانگارد استعمال کنی...  گویش آخر؟

حرف پایان این که شعر قرار است از من آدم بهتری بسازد و روحم را از آلودگی جدا کند. قرار است باعث شود شرافت داشته باشم و جسم به خواری ندهم. از رب می خواهم این اکسیر را از غلام دریغ نکند. خنده دار است شاعری و کینه، شاعری و ظلم داخل ضایع مردم ها و منم منم کردن.
چه یک بازیکن و بدن ساز حرفه ای باشید و چه به رطوبت بازی را شروع کرده باشید به گمان زیاد، یکی از دغدغه های شما افزودن کارایی و انرژی بدن تان است. بسیاری از ورزشکاران برای رسیدن به این مرام از مکمل های ورزشی در پهلو بازی استعمال می کنند؛ اما در برابر گروهی با تخیل اینکه کاربرد از مکمل ورزشی به تنهایی باعث رسیدن آنها به نتیجه مطلوب می شود از این محصولات بدون مشورت پزشک و نایب ورزشی کاربرد می کنند و گاه نیز پیش می آید که از مکمل های نامناسب، غیر اصل یا غیر اورجینال، قاچاق و … استفاده می کنند که مولود بخاطر آنها نه تنها مثبت نیست؛ بلکه آنها را دچار دردسر همچنین می کند.
درون پیغام امروز قصد داریم بوسیله شما بگوییم که چگونه می توانید اطلاعات کم ارزش در مورد استفاده از این محصولات از مکمل ورزشی گرفته تا کاهش قطع و… را وجب آورید و همچنین مکمل های ورزشی عنصر را از کجا خریداری کنید. با ما همراه باشید. غم مشاوره بگیرید و تیمار مکمل اصل بخرید

بیشتر ما فروشندگان غیر رسمی مکمل های ورزشی را در سطح شهر در فروشگاه های مختلف و حتی عطاری ها رفتار به فروش این محصولات می کنند را دیده ایم. بیشتر این افراد مکمل های ورزشی را با قیمت های گران به خرید می رسانند و حتی برخی دستورهای مصرف را به اشتباه بوسیله مشتری ارائه می دهند.
ولی برای اینکه با خیال مکمل های ورزشی را خریداری کنیم و بدانیم که چه مکمل ورزشی مناسب ماست چه راهکاری وجود دارد؟
شما می توانید با داروخانه های معتبری که در سطح شهر هستند، مکمل های ورزشی را با رایزنی پزشک و مسوول فروش داروخانه خریداری کنید. برای اینکه کارتان مرده تر شود غصه پیشناد ما مراجعه بوسیله وب سایت های معتبری مشابه داروکده است.
داروکده وب سایت رسمی داروخانه مرکزی جمالزاده با ۵۰ سال سابقه فعالیت و از برومند و شناخته شده ترین داروخانه های تهران و اولین سندیت وقوف رسانی جامع اینترنتی محصولات داروخانه است.
در داروکده شما می توانید علاوه بر داروهای غیردرمانی، مکمل های ورزشی، محصولات آرایشی و بهداشتی، ارتوپدی و… را خریداری کندی. درون دسته مکمل های ورزشی، داروکده یکی از تام ترین وب سایت هاست که بیشتر محصولات این قسمت قسمت کردن را با کیفیت رفعت و نرخ واقعی، ارائه می دهد.
همچنین گروه بندی و منوهای دسترسی به گروه محصولات نیز به شکلی طراحی و چیده شده است که کاربران با کمترین زمان استفهام بتوانند به گروه محصولی خود دسترسی برملا کنند . معرفی مکمل های ورزشی داروکده

مکمل های ورزشی که درون وب سایت داروکده نمایش می شود، دربرگیرنده موارد دامن است: پروتئین ها: تمام پروتئین های مورد نیاز ورزشکاران از پروتئین های گیاهی گرفته تا پروئنین های گوشت، تخم مرغ، وی آلبومین و… با چونی و قیمت کم ارزش به شما عرضه می شود. کافیست وارد وب سایت داروکده شوید و از دسته مکمل های ورزشی، دسته پروتئین ها را تفویض و از میان متراکم محصولات موجود در این وب سایت، محصول موردنظرتان را خریداری کنید. کروهیدرات ها: محصولات کربو، گیرن، مس و… هم از قسمت قسمت کردن کربوهیدرات های گروه مکمل های ورزشی وب سایت داروکده در وارستگی شما قرار دارند تا ودیعه بوسیله نیاز خویشتن از میان آنها گزینش کنید. آمینو اسیدها: شما با مراجعه به وب سایت داروکده همچنین می توانید محصولات گروه آمینواسیدها را درون قسمت قسمت کردن های مختلف خریدار و مصرف کنید. کاهش اندازه: چنانچه بوسیله قفا کاهش وزن خود هستید تیمار می توانید از محصولات این قسمت قسمت کردن که دربرگیرنده مواردی چون، سی ال ای، روغن سوزها، فیبرها و… هستند، محصول مناسب خویشتن را انتخاب و خریداری کنید. انرژی زا: پمپ، کافئین و اچ ام بی هم با زیرمجموعه های متنوع خود را می توانید از داروکده خریداری کنید. کراتین: برای خرید محصولات این گروه بی آرامی می توانید بوسیله داروکده مراجعه کنید. محصولات این گروه با کیفیت بالا و ارج ارزان برازنده عرضه است و ضمن اینکه می توانید قبل از معامله هر میوه با کارپرداز نیز کیاست کنید. گلوتامین: گلوتامین غم قسمت قسمت کردن دیگری از محصولات مکمل ورزشی است که شما می توانید محصولات این گروه را با توجه به نیاز بدن خود خریداری کنید. بی سی ای ای، کارنیتین و سی ای ای قسمت قسمت کردن دیگری از محصولات دسته مکمل های روزشی هستند که در وب سایت داروکده ارائه می شوند.

شما می توانید با خیال اسودگی بابت عنصر بودن مکمل های ورزشی از مکمل کاهش وزن گرفته تا کارمایه زا و…، پس از بررسی قیمت محصولات در وب سایت داروکده، برای خرید اقدام کنید. هیچگاه نیازی هم ازاله راهی داروخانه شوید و با چند کلیک ساده، سریع، سهل و پناه می توانید محصولات مورد نظرتان را خریداری کنید.
کافیست یک جنین خرید آنلاین از این وب سایت محترم را تجربه کنید و شیرین ترین خرید عمرتان را با چند کلیک تجربه کنید.
درون این تجزیه و تجرید ها که بوسیله زبان «نمره ریسک چند ژنی» خوانده می شوند، شاخص های مصیبت قلبی - نشانگرهای زیستی ژنتیکی - به همراه کل نقشه ساخت (بلوپرینت) ژنتیکی بی همتا (یا ژنوم) رسیدگی می شود.

محققان خاطر نشان کردند که این آزمایش تشخیص خطر چند ژنی همانند داشتن یک عکس فوری از کل واریان ژنتیکی است که در دی. ان. ای یک بی همتا یافت می شود و می تواند ابزار قدرتمندتری بخاطر پیش دماغ مخاطره ابتلای فرد بوسیله بیماری باشد. این آزمایش بوسیله محققان در تشخیص بهتر خطر پشته و یا پایین ابتلای فرید بوسیله یک مشکل قلبی کمک می درنگ.

همچنین با مصرف از ابزاری قرین آزمایش نمره کار بزرگ چند ژنی، بیماران در معرض کار بزرگ می توانند زودتر تشخیص داده شوند. بنابراین می قابلیت فاکتورهای شخصی خطر بلای ناگهانی قلبی آنها را تو سنین پایین پر حرارت درمان کرد.

نتایج این مطالعه در مجله Circulation: Genomic and Precision Medicine منتشر شده است.
استانبول از بسیاری از جهات یک تقاطع محسوب می شود؛ تقاطع دریا و خشکی، اروپا و آسیا، معماری بیزانس و معماری اسلامی، گذشته و حال. از هر لحاظ، این تنوع و لایه های تاریخی، یکی روی دیگری قرار پژمرده و در سراسر ده کرد واضح کرده است. به همین دلیل است که  تور استانبول درون هر دوروبر و تا اینکه هر فصل از سال، جزو پرطرفدارترین تورهای خارجی میان گردشگران ایرانی محسوب می شود. زمانی که درون استانبول هستید و از تماشای معبر بسفر حیرت کرده اید، باید بدانید که کارها و تفریحات متنوعی وجود دارد که می توانید در این منطقه امتحان کنید. 

اگر یار دارید داخل تابستان پیش رو به استانبول سیر کنید و به تماشای ترتیب های آن، به خصوص جاهای دیدنی اطراف تنگه بسفر بروید، ما به شما در تفویض بهینه تور معاون می کنیم؛ برای انتخاب  تورهای استانبول ارزان، می توانید به کمک کجارو تورهای آژانس های همکار را مشاهده و ارزش آن ها را مقایسه کنید؛ ما این امکان را حاضر کرده ایم تا بتوانید به راحتی و در کمترین زمان، سفرتان را کم قیمت تر از همه جا برنامه ریزی کنید.کشتی های تفریحی کروز



در چنین منطقه جغرافیایی و فرهنگی جذابی، هر گردشگری نمی تواند در مقابل سوار شدن به کشتی های تفریحی کروز تنگه بسفر مقاومت درنگ. از این سفینه ها می توانید دورنمای فوق العاده ای از استانبول را بوسیله تماشا بنشینید و سیر تکاملی بین دو قاره اروپا و آسیا را ببینید. بسیاری از همدستی های کروز، کشتی های تفریحی راحت و مجهزی دارند و به اندازه کافی بوسیله ساحل نزدیک هستند که بتوانید عکس های زیبایی بگیرید. گاهی ممکن است سفینه های تفریحی بخاطر عبور کشتی های باری مبصر متوقف شوند و بتوانید از این فرصت به دهش استفاده کنید و عکس های علو العاده بگیرید.آب مخزن باسیلیکا



آب خزانه باسیلیکا تو دوران حکومت امپراطور بیزانسی، ژوستینین، ساخته شده است. این آب خرمن شبیه دخمه مردگان مشهور پاریس، یکی از چند صد سازه ساخته شده در تحت زمین داخل قسطنطنیه سابق محسوب می شود.

آب انبار باسیلیکا یکی از لوکیشن های فیلم «از روسیه با عشق» جیمز باند است که در سال ۱۹۶۳ ساخته شده است. این آب انبار استوانه های زیبای کنده کاری شده دارد؛ اینجا یک کافه هم دارد که می توانید برای رفع خستگی تو آن قهوه ترک نوش جان کنید. بهتر از همه، عکس العمل سقف آب مخزن در آب خزانه است که می قابلیت سیاحت کرد.بارانداز شهر استانبول

علاوه پهلو جاذبه هایی که در امتداد ساحل درون تنگه بسفر صبر دارند، خود بندر نیز مکانی زبر العاده جذاب بخاطر گردشگران و انسان محلی است. بارانداز درون بیرونی دهات واقع شده و میخانه ها، مغازه ها، پارکینگ زیرزمینی و طراحی مدرن قشنگ دارد. قدم زدن در این بارانداز بسیار نمکین است و می توانید بوسیله تماشای قایق ها و کشتی هایی بنشینید که تو حال رفت و آمد هستند. اینجا تفریحات و فعالیت های متعددی داخل دسترس است که نمی گذارد حوصله تان عادت برود. بارو گالاتا

برج گالاتا یا برج مسیح، یکی از شلوغ کار ترین جاهای دیدنی معبر بسفر است. این بارو ۹ مرتبه چشم اندازی ۳۶۰ درجه از استانبول را پیشکش چشمان بازدیدکنندگان می کند. داخل طبقات بالا یک مهمانخانه و کافه حیات دارد که می توانید غذای خوشمزه ای در آن نوش جان کنید. کسانی که مانوس دارند از پله ها بالا بروند، برج گالاتا ۲ آسانسور دارد که بازدیدکنندگان را در طبقات مختلف جابه مکان می درنگ. صومعه سلیمانیه



کنیسه سلیمانیه یکی از مبصر ترین و مشهورترین بناهای تاریخی ترکیه است. این بنای باشکوه با مناره های بلند و چندین گنبد، ترکیبی از معماری بیزانس و اسلامی را به تصویر کشیده است. تزئینات تویی این صومعه شبیه سایر مساجد استانبول، بسیار چشمگیر است و هنر هندسه اسلامی آن چشم هر بیننده ای را مسحور می بطی ء. مسجد سلیمانیه یک نمونه بارز فرهنگ ترکی محسوب می شود. بیشتر بخوانید:جاذبه های حیرت انگیز باختر ایران که قبل از اجل باید ببینیدهیجان انگیزترین پارک های آبی داخل تایلندخدمه هواپیما در یک پرواز طولانی کجا راحتی می کنند؟دانستنی هایی که باید پیش از سیر به آنتالیا بدانیدبهترین تفریحات تابستانی گرجستان در سیر تکاملی
تیم ملی ایران در اولین بازی از هفته دوم مسابقات لیگ امت ها، امروز، جمعه ۱۷ خرداد مقابل برزیل ایستاد. آویشن ملی ایران بازی را هنگفت خوب شروع کرد و ست اول را با نتیجه ۲۵ به ۲۳ ازآن خود کرد.

درون ست دوم برزیلی ها توانستند با نتیجه چشمگیر ۲۵ بر ۱۶ تیم ایران را شکست دهند. ست سومین متجاوز بیم انگیزی و پایاپای ایفا شد تا اینکه سرانجام برزیلی ها توانستند با مولود ۳۱ بر ۳۳ ورزش را بوسیله همسانی بکشانند.

بازیکنان ایران که در ست سومین بارها امکان برتری داشتند ولی ناکام ماندند، ست پنجم را با تمرکز کمتر ابتدا کردند که این نتیجه باعث شد این ست را با نتیجه ۱۵ به خشکی امدن ۱۰ واگذار کنند.

بوسیله این نظم تیم ملی ایران بعد از سه پیروزی متوالی، درون بازی چهارم نخستین انقراض داخل این دوره بازی ها را تجربه کرد. برنامه ورزش های تیم ملی والیبال ایران داخل هفته دوم لیگ ملت های ۲۰۱۹ در ژاپن:

ورزش دوم: ایران - آرژانتین، شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ شایسته کردن ۱۰:۴۰
بازی سومین: ایران - ژاپن، یک شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۰
رژیم های لاغری اضافی وجود دارد که چندی از آنها بر کاهش اشتها و بعضی دیگر بر میزان کالری، کربوهیدرات ها خواه روغن های دریافتی بدن تمرکز دارند. همهٔ این رژیم ها توقع می کنند که بهترین رژیم غذایی هستند و بوسیله ماندگی می قابلیت تشخیص داد که کدام یک ارزش امتحان کردن را دارد. داخل حقیقت چیزی به معروفیت بهترین رژیم غذایی وجود ندارد و گاهی رژیمی که برای شما طرز کار بوده و نتیجه داده است، بخاطر فردی دیگر، همان تأثیر و کارایی را ندارد. در این مقاله به بررسی انواع رژیم لاغری می پردازیم و ۹ مورد از پرطرفدارترین رژیم های کاهش وزن و چگونگی عملکرد و معایب و مزایای هریک از آنها را تطویل می دهیم. ۱. رژیم پالئو (Paleo Diet)

طرفداران رژیم پالئو ادعا می کنند که ما باید همان غذاهایی را مصرف کنیم که اجداد شکارچی- گردآورندهٔ (hunter-gatherer) ما پیش از استفادهٔ بشر از کشاورزی مصرف می کرده اند. تو این رژیم غذایی، بیشتر بیماری های امروز را با رژیم غذایی غربی و مصرف حبوبات، لبنیات و غذاهای فراوری شده مرتبط می دانند. البته این روند که آیا در رژیم پالئو واقعا همان غذاهای اجدادمان را کاربرد می کنیم، جای مناظره دارد. برخی اعتقاد دارند که این رژیم غذایی، فواید زیادی برای سلامتی دارد.

چگونگی عملکرد

رژیم پالئو کنار کاربرد موادغذایی کامل، پروتئین بدون چربی، سبزیجات، میوه ها، مغزها و بذر ها تأکید دارد و کاربرد موادغذایی فراوری شده، شکر، لبنیات، غلات و بنشن را منع می نرم. تو چندی از انواع انعطاف پذیرتر رژیم پالئو می توان محصولات لبنی متشابه پنیر و کره و همچنین سبزیجات غده ای مانند سیب زمینی و سیب زمینی شیرین را نیز استفاده کرد. کاهش کمیت

چند معاینه نشان داده است که رژیم پالئو می تواند منجر به کاهش معادل و کاهش اندازهٔ دورکمر شایان توجهی شود. در این مطالعات، کسانی که از رژیم غذایی پالئو استفاده کردند، بوسیله طور خودکار کربوهیدرات بسیار اندک و پروتئین بیشتری مصرف کردند و کالری مصرفی روزانهٔ آنها همچنین ۳۰۰ تا ۹۰۰ کالری کاهش یافت. سایر مزیت ها

ظاهرا این رژیم غذایی در کاهش عوامل خطر بیماری های قلبی مانند سطح کلسترول، قندخون، تری گلیسیرید خون و فشارخون مؤثر است. معایب

در رژیم پالئو، غلات کامل، حبوبات و لبنیات که موادغذایی سالم و مغذی هستند، از رژیم غذایی حذف می شود. جمع بندی

رژیم پالئو بر استعمال موادغذایی کامل تأکید دارد، ولی مصرف غلات، بقولات و لبنیات را ممنوع می کند. یکی از مزیت های این رژیم غذایی برای سلامتی، کاهش وزن است. ۲. رژیم وگان (Vegan Diet)



در رژیم وگان به دلایل اخلاقی، زیست محیطی و سلامتی، استفاده تمام محصولات جانوری ممنوع شده است. سایر دلایل استفاده نکردن از محصولات جانوری داخل وگانیسم (Veganism)، ایستادگی درون مقابل بهره برداری از حیوانات و بی رحمی نسبت بوسیله آنها است. چگونگی عملکرد

وگانیسم ابدار ترین شکل گیاه خواری است. درون این رژیم غذایی، علاوه بر گوشت، محصولات لبنی، بذر مرغ و محصولات بوسیله مشت آمده از حیوانات مانند ژلاتین، عسل، آلبومین (albumin)، آب پنیر، پروتئین شیر (که تو موادغذایی فراوری شده کاربرد می شود) و بعضی از اشکال ویتامین D3 همچنین حذف شده اند. کاهش وزن

رژیم غذایی وگان تأثیر اضافی بر کاهش اندازه می گذارد و معمولا درون این رژیم غذایی نیازی محو که افراد کالری مصرفی خود را بشمارند، از طرف این رژیم دارای چربی بسیار کم و فیبر بالایی است که شما را بخاطر مدت تمام لطافت سفر نگه می دارد.

همواره تو مطالعات، میان رژیم های وگان (داخل مقایسه با سایر رژیم های غذایی) و دستیابی بوسیله وزن پایین پر حرارت و متمایز تودهٔ بدنی (BMI) کمتر تماس ای یافت شده است. برای نمونه، در مطالعه ای ۱۸ هفته ای افرادی که از رژیم وگان استفاده کردند نسبت به کسانی که از رژیم غذایی کنترلی (control diet) استعمال می کردند، ۹٫۳ پوند (۴٫۲ کیلوگرم) بیشتر اندازه کم کردند. در این مطالعه، گروه وگان می توانست تا زمان سیری کامل از موادغذایی استعمال کند، اما گروه کنترل باید کالری های مصرفی خویشتن را محدود می کرد.

با این حال اگر تعداد کالری های مصرفی را داخل رویت بگیریم، مخبر می شویم که ازنظر کاهش وزن، رژیم وگان از سایر رژیم ها مؤثرتر تراشیدن. کاهش کمیت در رژیم وگان بیشتر به برهان کاهش معیار کالری دریافتی است. سایر مزیت ها

رژیم غذایی که در آن از گیاهان کاربرد می شود، موجب کاهش خطر بیماری های قلبی، دیابت نوع ۲ و اجل زودرس می شود. عدم استفاده گوشت های فراوری شده همچنین خطر ابتلابه بیماری آلزایمر و مرگ ناشی از بلای ناگهانی های قلبی خواه سرطان را کاهش می دهد. معایب

از آنجا که درون رژیم وگان مصرف موادغذایی حیوانی بوسیله نعوظ کامل منع شده است، مقدار موادمغذی متشابه ویتامین B12، ویتامین D، ید، آهن، کلسیم، روی و اسیدهای چربی امگا ۳در این رژیم پایین است. جمع بندی

در رژیم وگان تمام محصولات حیوانی حذف می شود. این رژیم به دلیل کالری دریافتی ناچیز موجب کاهش معادل می شود و هم زمان مخاطره ابتلابه چند بیماری را نیز کاهش می دهد. ۳. رژیم های کم کربوهیدرات

تا چند دهه، رژیم های کم کربوهیدرات، به ویژه بوسیله برهان تأثیری که بر کاهش وزن می گذاشتند، بسیار محبوب بودند. چند جنس رژیم کم کربوهیدرات وجود دارد که داخل همهٔ آنها کربوهیدرات دریافتی به ۲۰ تا ۱۵۰ گرم در روز محدود می شود. شعار اصلی این رژیم ها، وادار کردن بدن به کاربرد از چربی بیشتری بوسیله عنوان سوخت و استفاده نکردن از کربوهیدرات ها به عنوان جوهر اصلی انرژی است. چگونگی عملکرد

داخل رژیم های کمینه کربوهیدرات کنار استفاده نامحدود پروتئین و چربی و کاهش شدید مصرف کربوهیدرات ها تأکید می شود. وقتی کربوهیدرات دریافتی متجاوز اندک باشد، اسیدهای چرب به سمت خون لول می کنند و به کبد انتقال می یابند. تعدادی از این اسیدهای چرب در جگر به کتون تبدیل می شوند. در نتیجه بدن می تواند تو نبود کربوهیدرات ها از اسیدهای چرب و کتون ها به عنوان منبع اصلی انرژی استفاده کند. کاهش وزن

مطالعات بی حد نشان داده است که رژیم های اندک کربوهیدرات تأثیر زیادی بر کاهش وزن دارند (به ویژه در افراد دچار افزایش وزن و چاقی). این رژیم ها در کاهش روغن شکمیِ خطرناک که حوالی جسم ها را مهارت می کند، متجاوز مؤثر هستند. معمولا افرادی که از رژیم های غذایی بسیار ناچیز کربوهیدرات استعمال می کنند، به وضعیتی می رسند که کتون زدگی خواه کتوز (ketosis) نامیده می شود. بسیاری از مطالعات مدال می دهد که کاهش اندازه شاگرد از رژیم های کتوژنیک (ketogenic) بسیار از دو برابرِ کاهش وزنی است که تو رژیم های غذایی با چربی پایین و کالری محدودشده به دست می آید. سایر مزیت ها

رژیم های کم کربوهیدرات انگیزه کاهش اشتها و احساس گرسنگی کمتر می شوند و این مسئله موجب می شود که کالری دریافتی بدن به طور خودکار کاهش برملا درنگ. به علاوه رژیم های کم کربوهیدرات برای بسیاری از عوامل ریسک بنیادی و حقیقی بلای ناگهانی ها مانند رطوبت گلیسیرید خون، سطح کلسترول خون، قندخون، سطح انسولین و فشارخون مفید هستند. معایب

رژیم های اندک کربوهیدرات برای همهٔ افراد مفت نیستند. این رژیم ها برای چندی مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش هستند و احساس خوبی را در آنها خلق می کنند و برای بعضی نیز مفید نیستند. درون مواردی همچنین این رژیم موجب افزایش کلسترول LDL (کلسترول بد) می شود.

در موارد زیاد نادر، رژیم های بسیار کم کربوهیدرات جهت ابراز مشکلی جدی می شوند که کتواسیدوز (ketoacidosis) نام دارد. این وضعیت تو زنان شیرده رایج تر است و داخل صورتی که تداوی نشود می تواند مرگ بار باشد. البته رژیم های کم کربوهیدرات بخاطر بیشتر مردم بی خطر هستند. جمع بندی

در رژیم های کمینه کربوهیدرات، کاربرد کربوهیدرات ها به شدت محدود می شود و بدن به استفاده از چربی به عنوان سوخت ترغیب می شود. این رژیم ها در کاهش پیمانه مؤثر هستند و مزیت های فراوانی برای صلح و صفا دارند. ۴. رژیم دوکان (Dukan Diet)



رژیم دوکان، یکی از گوناگون رژیم لاغری با پروتئین رفعت و کربوهیدرات پایین است که ۴ مرحله دارد: دو مرحلهٔ کاهش وزن و دو مرحلهٔ تثبیت حد. اینکه هر مرحله چقدر طول می کشد بوسیله این بستگی دارد که چقدر می خواهید وزن اندک کنید. هر مرحله، الگوی غذایی مختص خود را دارد. چگونگی عملکرد

مراحل کاهش کمیت بیشتر کنار استفاده نامحدود موادغذایی دارای پروتئین بسیار و استفاده قهری سبوس جوی دوسر مبتنی است. سایر مراحل محتوی اضافه سبزیجات غیرنشاسته ای و پس ازآن مقداری کربوهیدرات و چربی است. پس ازآن بخاطر حفظ معادل جدیدتان باید داخل تعداد روزهایی که به تدریج کمینه و ناچیز می شوند، از پروتئین خالص استفاده کنید. کاهش وزن

داخل مطالعه ای زنانی که از رژیم دوکان مصرف کردند، در روز حدود ۱۰۰۰ کالری و ۱۰۰ گرم پروتئین مصرف کردند و در ۸ تا ۱۰ هفته به طور میانگین ۳۳ پوند (۱۵ کیلوگرم) پیمانه کمتر کردند. مطالعات کثرت دیگری همچنین علامت می دهد که رژیم های دارای پروتئین بالا و کربوهیدرات پایین اثرات متناسب توجهی روی کاهش وزن دارند. این اثرات شامل بنزین وساز بالاتر، کاهش هورمون گرسنگیِ گرلین (ghrelin) و افزایش چند هورمون سیری است. سایر مزیت ها

در نوشته ها و متون علمی، برای رژیم غذایی دوکان مزیت دیگری بوسیله جز کاهش کمیت ثبت نشده است. معایب

استیناف های باکیفیت زیاد بخشی درمورد رژیم دوکان ارتکاب شده است. رژیم دوکان مصرف چربی و کربوهیدرات ها را محدود می کند و این استراتژی، پایه و بنیاد علمی ندارد. تو مقابل، مصرف چربی بوسیله عنوان اندکی از رژیمی با پروتئین بالا انگیزه افزایش نمونه بنزین وساز در مقایسه با رژیم های کم کربوهیدرات و اندک چربی می شود.

به علاوه، کاهش حد کندرو ناشی از محدودیت اکید کالری دریافتی می تواند موجب کاهش قابل توجه مدل ماهیچه ها شود. کاهش تودهٔ عضلانی و محدودیت موکد کالری همچنین موجب می شود که بدن در مصرف کارمایه صرفه جویی کند و این مسئله جهت می شود که افزایش وزنِ دوباره پس از کاهش وزن به سادگی اتفاق بیفتد. جمع بندی

رژیم دوکان داخل مطالعات انسانی باکیفیتی آزمایش نشده است. درست است که این رژیم انگیزه کاهش وزن می شود، ولی از سوی دیگر نیز می تواند سوخت وساز بدن را آهسته کند و علت شود که علاوه بر ذخایر چربی، تودهٔ عضلانی بدن نیز کاهش یابد. ۵. رژیم فوق العاده کمتر چربی (Ultra-Low-Fat Diet)



رژیم علو العاده کم چربی، مصرف چربی را بوسیله کمتر از ۱۰٪ کالری یومیه کاهش می دهد. به نعوظ کلی، درون رژیم کمینه چربی حدود ۳۰٪ کالری موردنیاز به صورت چربی تأمین می شود. مطالعات نشان داده است که این رژیم غذایی برای کاهش وزن در بلندمدت بی تأثیر است. طرف داران رژیم علو العاده ناچیز چربی ادعا می کنند که در رژیم های کمینه روغن قدیمی، معیار چربی به اندازهٔ کافی پایین نیست و مصرف چربی باید ناچیز از ۱۰٪ بی مو کالری مصرفی باقی بماند تا فوایدی برای صلح و صفا داشته باشد و علت کاهش وزن شود. چگونگی عملکرد

تو رژیم فوق العاده کمینه چربی، ۱۰٪ کالری های دریافتی خواه ناچیز از ۱۰٪ آن از روغن ها تأمین می شود. این رژیم بیشتر پهلو استعمال گیاهان مبتنی است و استفاده محصولات حیوانی در آن محدود می شود. بنابراین به نعوظ کلی در این رژیم، مصرف کربوهیدرات ها بالا است (حدود ۸۰٪ کالری مصرفی) و پروتئین کمی کاربرد می شود که ۱۰٪ کالری های دریافتی را تشکیل می دهد. کاهش وزن

این رژیم غذایی درون کاهش وزن افراد چاق، مظفر بوده است. در مطالعه ای افراد چاق با استفاده از رژیم علو العاده کم چربی به نعوظ میانگین ۱۴۰ پوند (۶۳ کیلوگرم) حد کم کردند. در مطالعهٔ ۸ هفته ای دیگری نیز با رژیمی شامل ۷ تا ۱۴ درصد چربی، میانگین کاهش وزنی به میزان ۱۴٫۸ پوند (۶٫۷ کیلوگرم) مشاهده شد. سایر مزیت ها

مطالعات نشان می دهد که رژیم های فوق العاده کم چربی می توانند چند عامل مخاطره بلای ناگهانی های قلبی محتوی تنگ کردن خون بالا، کلسترول بلندی و نشانگرهای قلق را بهبود دهند. شگفت انگیز است که این رژیم غذایی پرکربوهیدرات و کم چربی می تواند بوسیله بهبود قابل توجهی در دیابت نوع ۲ نیز منجر شود. بوسیله علاوه این رژیم غذایی می تواند صعود بیماری ام اس را همچنین آهسته بطی ء. بیماری MS مصیبت خودایمنی است که روی مغز، نخاغ و اعصاب بینایی چشم ها اثر می گذارد. معایب

محدود کردن استاندارد روغن مصرفی می تواند سبب بروز مشکلات بلندمدتی شود، مربوط به چربی ها کارکردهای بیش مهمی در بدن دارند. این کارکردها شامل کمک به ساخت غشای سلول ها و هورمون ها و همچنین دستیار بوسیله جذب ویتامین های محلول در روغن است. به علاوه در رژیم های غذایی فوق العاده کمینه چربی، دریافت بسیاری از موادغذایی سالم محدود می شود، در موادغذایی مصرفی تنوعی بود ندارد و پایبندی و پاسداری این رژیم ها همچنین بسیار شاق است. جمع بندی

در رژیم فوق العاده کم چربی ناچیز از ۱۰٪ کالری های مصرفی روزانه از چربی ها تأمین می شود. این رژیم می تواند موجب کاهش قطع چشمگیری شود و مزیت های قابل توجهی نیز برای بلای ناگهانی های قلبی، دیابت نوع ۲ و ام اس دارد. ۶. رژیم اتکینز (Atkins Diet)



رژیم اتکینز شناخته شده ترین رژیم کاهش وزن اندک کربوهیدرات است. طرف داران این رژیم غذایی ابرام دارند که مادامی که از مصرف کربوهیدرات ها پارسایی کنید می توانید با استعمال هر قیمت پروتئین و روغن که می خواهید، وزن کم کنید. دلیل اصلی تأثیرگذاری رژیم های غذایی کم کربوهیدرات بر کاهش کمیت این است که این رژیم ها موجب کاهش اشتهای شما می شوند. کاهش اشتها موجب می شود که کالری کمتری مصرف کنید، بدون اینکه مجبور باشید درمورد استاندارد کالری مصرفی خویشتن نگران باشید. چگونگی عملکرد

رژیم اتکینز چهار مرحله دارد. این رژیم با مرحلهٔ انگیزش یا القایی (induction) فاتحه می شود. داخل این مرحله به مدت دو هفته، روزانه کمتر از ۲۰ گرم کربوهیدرات مصرف می کنید. در مراحل دیگر، همچنان که به وزن موردنظرتان نزدیک می شوید، بوسیله آرامی کربوهیدرات های سالم را مکرر به رژیم غذایی خود بازمی گردانید. کاهش وزن

رژیم اتکینز بوسیله طور وسیع ای تک مطالعه صبر پژمرده است و فاش شده است که این رژیم، نسبت به رژیم های ناچیز چربی، کاهش معادل سریع تازگی را به دنبال دارد. سایر مطالعات علامت داده است که رژیم های کم کربوهیدرات برای کاهش معادل بیش طرز کار هستند. این رژیم ها به ویژه در کاهش چربی ناف (خطرناک ترین روغن که تو حفرهٔ شکمی جمع می شود) موفقیت زیادی داشته اند. سایر مزیت ها

مطالعات فراوانی نشان داده است که رژیم های کمتر کربوهیدراتی مانند رژیم اتکینز می توانند بسیاری از عوامل خطر بیماری ها متشابه تازگی گلیسیرید خون، کلسترول، قندخون، انسولین و فشارخون را کاهش دهند. رژیم های غذایی کمینه کربوهیدرات داخل مقایسه با سایر رژیم های کاهش وزن، علت گشایش بیشتر قندخون، کلسترول HDL (خوب)، تری گلیسیریدها و سایر نشانگرهای سلامتی می شوند. معایب

رژیم اتکینز نیز مانند سایر رژیم های غذایی بسیار کم کربوهیدرات برای بیشتر مردم بی ریسک و سالم است، ولی داخل موارد نادر می تواند مشکل ساز شود. جمع بندی

رژیم اتکینز از رژیم های کاهش وزن کم کربوهیدرات است. این رژیم بخاطر کاهش وزن مؤثر است و در عین حال برای بسیاری از عوامل خطر مصیبت ها نیز مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش است. ۷. رژیم HCG



رژیم HCG رژیم غذایی شدیدی است که شعار از آن، کاهش معادل متجاوز سریع است. کاهش وزن در این رژیم حداکثر ۱ تا ۲ پوند (۰٫۴۵ تا ۱ کیلوگرم) در روز است. طرفداران این رژیم غذایی توقع می کنند که این رژیم، بدون خلق کردن احساس گرسنگی، سبب اضافه سوخت وساز و کاهش چربی می شود.

HCG یا گنادوتروپین جفتی انسان (human chorionic gonadotropin) هورمونی است که در اوایل بارداری در سطح فوقانی حیات دارد. این هورمون بوسیله بدن زوجه می گوید که باردار شده است و از تولید هورمون هایی که برای رشد جنین عمده هستند، حمایت می کند. بخاطر علاج مشکلات باروری نیز از این هورمون استفاده می شود. چگونگی عملکرد

این رژیم غذایی ۳ مرحله دارد. در طول مرحلهٔ اول، استفاده مکمل های HCG را فاتحه می کنید. در طول مرحلهٔ دوم، رژیمی فوق العاده کم کالری (به مقیاس فقط ۵۰۰ کالری داخل روز) را بزرگداشت می کنید و بی آرامی زمان، مکمل HCG را (به قیافه قطره، قرص، تزریق خواه اسپری) استفاده می کنید. مرحلهٔ کاهش کمیت شامل دوره ای ۳ تا ۶ هفته ای است. در مرحلهٔ سوم، مصرف مکمل HCG را قطع می کنید و بوسیله آرامی کاربرد موادغذایی را تکثیر می دهید. کاهش کمیت

رژیم HCG واقعا جهت کاهش وزن می شود، ولی چند تجسس مدال داده است که این کاهش کمیت صرفا به برهان رژیم فوق العاده کمتر کالری است، نه استعمال هورمون HCG. به علاوه، هورمون HCG جهت کاهش گرسنگی نمی شود. سایر مزیت ها

رژیم HCG به مگر کاهش وزن، هیچ مزیت دیگری ندارد. معایب

رژیم HCG همچنین مانند بیشتر رژیم های فوق العاده کمینه کالری می تواند به کاهش تودهٔ عضلانی منتهی شود که موجب کاهش اقتدار بدن در سوزاندن کالری می شود. محدودیت های شدید کالری در این رژیم غذایی، موجب کاهش تعداد کالری هایی می شود که درون بدن سوزانده می شود. از طرف بدن فرض می نرم که در وضعیت تنگ سالی صبر محزون است و بنابراین سعی می درنگ انرژی خود را حفظ کردن کند.

به علاوه، بیشتر محصولات HCG موجود درون بازار، تقلبی و فاقد هورمون HCG هستند. فقط شکل تزریقی مکمل می تواند میزان این هورمون را درون خون افزودن دهد. بوسیله علاوه این رژیم غذایی، عوارض جانبی فراوانی مثل سردرد، خستگی و افسردگی دارد. همچنین گزارش شده است که در خون یک زن (بوسیله ظن متجاوز به دلیل این رژیم غذایی) لخته تشکیل شده است. سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) همچنین این رژیم غذایی را تأیید نکرده است و آن را خطرناک، غیرقانونی و کلاهبرداری می داند. جمع بندی

رژیم HCG رژیمی است که به سرعت موجب کاهش قطع می شود. این رژیم هیچ پشتوانهٔ علمی ندارد و می تواند میزان بنزین وساز بدن را کاهش دهد و سبب تفریق روبیدن لیف ماهیچه ای، سردرد، خستگی و افسردگی شود. ۸. رژیم غذایی زون (Zone Diet)

رژیم زون یک رژیم غذایی کمینه گلیسمی (low-glycemic) است که در آن باید مصرف کربوهیدرات ها به ۳۵ تا ۴۵ درصد کالری روزمره و مصرف پروتئین و چربی همچنین هرکدام به ۳۰ درصد کالری روزانه محدود شود. در این رژیم غذایی باید فقط کربوهیدرات هایی را مصرف کنید که شاخص گلیسمی (glycemic index، GI) پایینی دارند. شاخص گلیسمی هر مادهٔ غذایی برآوردی است که علامت می دهد مصرف آن مادهٔ غذایی چقدر سطح قندخون را پشته می برد. رژیم زون داخل ابتدا برای کاهش هیجان ناشی از رژیم غذایی، کاهش وزن و کاهش خطر ابتلابه بیماری های مزمن خلق کردن شد. چگونگی عملکرد

داخل رژیم زون توصیه می شود که هر وعدهٔ غذایی شامل یک سومین پروتئین، دو سومین علیه ها و سبزیجات رنگارنگ و مقدار اندکی چربی (شامل روغن های تک اشباع نشده (monounsaturated) قرین روغن زیتون، آووکادو یا بادام) باشد. تو این رژیم مصرف کربوهیدرات هایی مانند موز، برنج و سیب ارضی که متمایز گلیسمی بالایی دارند، محدود می شود. کاهش وزن

نتایج مطالعاتی که روی رژیم های غذایی با شاخص گلیسمی پایین ایفا شده است، یکسان نیست. در حالی که تعدادی از مطالعات نشان می دهد که این رژیم ها موجب کاهش معادل و کاهش اشتها می شوند، مطالعات دیگری مدال داده است که کاهش حد تو این رژیم ها زیاد اندک از رژیم های دیگر است. سایر مزیت ها

مهم ترین مزیت این رژیم غذایی، کاهش عوامل خطر بیماری های قلبی مانند کاهش کلسترول و تری گلیسیرید ها است. معاینه ای نشان داده است که رژیم زون می تواند کنترل قندخون را بهبود دهد، اندازهٔ دورکمر را کاهش دهد و بیم مزمن در افراد دستخوش اضافه وزن یا پهناور مبتلابه دیابت جنس ۲ را پایین بیاورد. معایب

یکی از معایب این رژیم غذایی محدود شدن مصرف بعضی از منابع کربوهیدرات سالم مانند موز و سیب زمینی است. جمع بندی

رژیم زون، رژیمی با شاخص گلیسمی پایین است. نتایج مطالعات انجام شده درمورد اثرات این رژیم روی کاهش وزن همسان نیست، ولی این رژیم بسیاری از نشانگرهای سلامتی مهم را بهبود می دهد و خطر ابتلابه بیماری های قلبی را کاهش می دهد. ۹. بسرعت داری متناوب



روزه داری متناوب یا ۵:۲ شامل چرخه ای از روزه دریافت و اشامیدن غذا است. در این رژیم غذایی به جای کاهش مقیاس کاربرد موادغذایی، زمان مصرف آنها را کنترل می کنید. بنابراین روزه داری متناوب، بیشتر الگویی برای غذا خوردن است تا رژیم غذایی. پرطرف دارترین روش های روزه داری متناوب عبارت اند از: سیاق ۱۶/۸: در این روش صبحانه حذف می شود و دورهٔ طعام نوشانیدن روزانه بوسیله ۸ ساعت محدود می شود و داخل فرید در ۱۶ زمانه جاویدان مانده بسرعت می گیرد. طرز خوردن-توقف-اسقاء کردن (eat-stop-eat):یک خواه دوبار تو هفته و در روزهای غیرمتوالی، بسرعت های ۲۴ ساعته گرفته می شود. رژیم ۵:۲: در ۲ روزِ غیرمتوالی هفته کالری دریافتی خود را بوسیله ۵۰۰ تا ۶۰۰ کالری محدود می کنید و در ۵ روز دیگر هفته کالری دریافتی را محدود نمی کنید. رژیم ستیزه گر (Warrior Diet): تو کشش روز مقادیر بخشی از میوه ها و سبزیجات خام و در شب نیز یک وعدهٔ غذایی ارشد را استفاده می کنید. چگونگی عملکرد

معمولا از روش روزه گرفتن داری متناوب بخاطر کاهش اندازه استعمال می شود، در مقابل تو این روش، محدودیت کالری به شکل نسبتا آسانی انجام می شود. این روش باعث می شود که درمجموع کالری کمتری مصرف کنید، البته در صورتی که این کاهش کالری را با مصرف مقدار بسیاری بیشتری از موادغذایی درون دوره های غذا خوردن، اعاده نکنید. کاهش اندازه

به نعوظ کلی، روش روزه داری متناوب تأثیر زیادی در کاهش وزن دارد. این روش، کاهش وزنی ۳ تا ۸ درصدی را درون طول پرگیر ای ۳ تا ۲۴ هفته ای به متعاقب دارد که در مقایسه با بیشتر رژیم های کاهش وزن، درصد بسیار زیادی است.

روزه داری متناوب نسبت به متد های استاندارد محدودیت کالری، جهت کاهش عضلات کمتری می شود و می تواند در کوتاه مدت، سرعت سوخت وساز بدن را ۳٫۶ تا ۱۴ درصد افزایش دهد. سایر مزیت ها

روزه داری متناوب، نشانگرهای التهاب، سطح کلسترول، تازگی گلیسیرید و قندخون را کاهش می دهد. بوسیله علاوه نمایان شده است که این رژیم غذایی با افزایش سطح هورمون رشد انسان (HGH)، بهبود حساسیت به انسولین، بهبود ترمیم سلولی و دگرگونی بیان ژن ها (altered gene expressions) بستگی دارد.

مطالعه پهلو روی حیوانات همچنین مدال می دهد که روزه داری متناوب می تواند به رشد سلول های مغزی جدید کمک کند، طول زندگی را افزودن دهد و از بدن درون برابر بلای ناگهانی آلزایمر و سرطان محافظت کند. معایب

گرچه روزه داری متناوب برای افرادی که تغذیهٔ انعام دارند و سالم هستند، خطری ندارد، ولی بخاطر همگی مناسب حلق. چندی از مطالعات نشان می دهد که سودمندی این وضع بخاطر زنان، بوسیله اندازهٔ مردان نیست. به علاوه، بعضی از افراد باید از روزه داری کف نفس کنند، مانند افرادی که به سقوط سطح قندخون حساس هستند، زنان باردار، مادران شیرده، نوجوانان، کودکان، افراد دچار سوءتغذیه، کسانی که اندازه آنها کمتر از حد طبیعی است و افرادی که دچار هبوط موادمغذی هستند. جمع بندی

روزه گرفتن داری متناوب موجب می شود که بدن در چرخه ای از روزه داری و خوردنی خوردن قرار بگیرد. این گونه برای کاهش وزن بسیار مؤثر است و مزیت های فراوانی نیز برای سلامتی دارد. سخن پایانی

هیچ رژیم غذایی تمام و بی نقص ونقصی وجود ندارد. هریک از رژیم های غذایی بخاطر گروهی از افراد کارگر هستند و شما باید روشی را انتخاب کنید که با شیوهٔ عمر و سلیقهٔ شما تناسب بیشتری دارد. بهینه رژیم غذایی برای شما رژیمی است که درون بلندمدت بتوانید آن را اجرا کنید.



VM1816:75 مقالات صوتی مجموعه صوتی رژیم و تناسب عضو با نکات ورزشی و تغذیه ای این مجموعه، اندامی شایان و دوست داشتنی داشته باشید.

17،000 تومان
14،000 تومان مشاهده محصول
متن پیام رهبر قیام اسلامی به این شرح است: بسم الله الرّحمن الرّحیم حجةالاسلام آقای حاج شیخ محمد رضایت
شهادت مظلومانه ی امام جمعه ی فعّال و موفّق کازرون، درگاه حجةالاسلام آقای حاج ملا محمد رضایت رضوان الله علیه را بوسیله عموم مردم مؤمن و انقلابی کازرون بوسیله اختصاص ارادتمندان و مستفیدان از آن روحانی بزرگوار و بالاخص خانواده ی بزرگوار و بازماندگان ایشان تهنیت و تسلیت قدر میکنم.
ایشان تو شب قدر و پس از ساعاتی توسّل و تضرّع به لقاءالله منضمات و این نشانه ی جایزه بزرگ الهی به آن روحانی با اخلاص و پرتلاش است ان شاءالله.
از خداوند متعال علو درجات و حشر با اولیائش را برای ایشان مسئلت میکنم. سیّدعلی خامنه ای
۱۱ خرداد ۱۳۹۸
ASGاینتلAROOOON در جریان رویداد کامپیوتکس ۲۰۱۹ از سلسله بعدی پردازنده های خود که به آیس لیک نامی است، با معماری ۱۰ نانومتری و ویژگی های جدید بی شمار رونمایی کرد. آن طور که از شواهد و قرائن نمایان است، با شناساندن پردازنده های دوده دهمی اینتل امسال تماشاچی یکی از بزرگ ترین جنبش های پردازشی تو مقایسه با چند نسل اخیر پردازنده های اینتل خواهیم بود؛ جهشی که می تواند در مصارف خاصی چون پردازش بوسیله دستیار هوش مصنوعی و گیمینگ روی لپ تاپ، انقلابی ایجاد نرم.مقاله های مرتبط:پردازنده های AMD رایزن 3000 معرفی شدند؛ توان فوق العاده درکنار نفیس رقابتیاینتل پردازنده ۸ هسته ای Core i9-9900KS را با فرکانس ۵ گیگاهرتز برای هر ۸ هسته معرفی کردفرایند تاسیس ۱۰ نانومتری و ریزمعماری جدید

آخرین باری که اینتل فرایند تاسیس جدیدی در تولید تراشه های خود به فقره گرفته بود، مربوط به سال ۲۰۱۵ و شناساندن پردازنده های قبیله هشتمی ۱۴ نانومتری اسکای لیک می شد. در آن زمان روند معرفی پردازنده های اینتل بوسیله «تشنج-مو» شهرت داشت. هر «جنبش» فرایند ساخت پیشرفته تری را با خود به همراه داشت (قرین فرایند پیدایش ۱۰ نانومتری که امروز شاهد معرفی آن بودیم) و سال بعد، «تاک» تغییراتی درون ریزمعماری پردازنده و بهترین سازی آن با خویشتن به همراه می آورد.



جریان معرفی فرایندهای ساخت جدید اینتل از سال ۲۰۰۶ تاکنونپردازنده های سراب دهمی آیس لیک از ریزمعماری Sunny Cove کاربرد خواهند کرد

این روند با ناکامی اینتل در معرفی کردن فرایند ساخت ۱۰ نانومتری درون سال ۲۰۱۷ متوقف شد. تو سال های اخیر، دست یافتن به قابلیت پردازشی که گوردون مور، مبنا گذار اینتل، پیش بینی کرده وجود و به قانون مور اشتهار دارد، پر اب نم و سخت برنده می شود. درحالی که سامسونگ و TSMC توانسته بودند با موفقیت از بند ۱۴ نانومتر عبور کنند، اینتل به جای یک سال، تقریبا نیمه دهه در فاز «مو» انسداد کرده وجود و با مشکلات فرایند تاسیس ۱۰ نانومتری مشت وپنجه درنگ می کرد.

اختتام پس از چهار سال انتظار، امروز اینتل بالاخره اطلاع دادن کرد که بر مشکلات توسعه ی فرایند تاسیس ۱۰ نانومتری فائق آمده است و پردازنده های متاخر نسل دهمی خود را که با این فرایند تاسیس جدید تولید خواهند شد، به زودی روانه ی بازار خواهد کرد. همچنین، نسل متاخر پردازنده های اینتل با معرفی ریزمعماری جدید اینتل به نام Sunny Cove همراه خواهد بود. روناک سینگال، مسئول بخش معماری CPU اینتل می گوید:ما ریزمعماری جدید را بوسیله روش ای توسعه داده ایم که عاری نیاز به به روزرسانی کد پروگرام ها، از مزایای بهبود عملکرد آن بهره مند شوید. نرم افزارهای باستانی شما تنها با مهاجرت به سخت افزار جدید، سریع نمدار ارتکاب خواهند شد.



کریس واکر، رئیس بخش PC اینتل درحال نمایش یک نمونه از پردازنده های ۱۰ نانومتری اولاد دهمی اینتل

انشل ساگ، تحلیل گر مؤسسه ی Moor Insights and Strategy عقیده دارد تغییرات متاخر در خود شرکت نیز مشهود است. او تو این باره می گوید:قطعا تیک امسال اینتل بسیار بلندتر خواهد حیات. هیجان و جاه طلبی در بالا تا پایین همکاری دیده می شود.فرایند تاسیس ۱۰ نانومتری فعلا محدود به پردازنده های موبایل (لپ تاپ) اینتل خواهد حیات

ولی این به معنی پایان یک شبه ی مشکلات اینتل نخواهد بود؛ چراکه فرایند ساخت ۱۰ نانومتری اینتل فعلا محدود به پردازنده های موبایل (موبایل بوسیله معنی قابل حمل، خصوصی استفاده در لپ تاپ) این شرکت خواهد بود. پردازنده های دسکتاپ اینتل همچنان از فرایند تاسیس ۱۴ نانومتری اسکای لیک استفاده خواهند کرد؛ هرچند احتمال دارد با تکامل آیس لیک و معرفی کردن ریزمعماری های Willow Cove در سال ۲۰۲۰ و Golden Cove داخل ۲۰۲۱، شرایط بخاطر نمایش ی پردازنده های دسکتاپ ۱۰ نانومتری مساعد شود. نیز انتظار می رود فرایند تاسیس پردازنده های ۷ نانومتری اینتل در سال ۲۰۲۱، اتمام شده و آن ها معرفی شوند.اولین پردازنده های سلاله دهمی

اولین محصولات حاضر به معماری آیس لیک شامل پردازنده های پایین رده ی Core i3، پردازنده های میان رده ی Core i5 و پردازنده های بالارده ی Core i7 خواهند بود. تمامی این پردازنده ها از جنس موبایل هستند و اینتل برای هر کدام از این قوم پردازنده ها، به ترتیب مقادیر ۹، ۱۵ و ۲۸ وات توان حرارتی را درنظر پژمرده است. کندرو ترین تراشه های آیس لیک فعلی صبر است از چهار هسته ی Sunny Cove مجهز بوسیله تکنولوژی هایپرتردینگ و ۸ مگابایت حافظه ی کش LL استعمال کنند و حداکثر تناوب آن ها درحالت توربو بوسیله ۴/۱ گیگاهرتز خواهد رسید.



به گفته ی اینتل، بهبود IPC (تعداد دستورالعمل اجرایی در هر سیکل) پردازنده های نسل دهمی آیس لیک تو بسیاری از مصارف نسبت بوسیله پردازنده های مشابه طایفه هشتمی به ۱۸ درصد می رسد. انتظار می رود اولیه لپ تاپ های مجهز به پردازنده های آیس لیک، همین امسال روانه ی بازار شوند.پردازنده ی گرافیکی مجتمعقدرت پردازش گرافیکی پردازنده های آیس لیک ۴۰ تا ۸۰ درصد نسبت بوسیله سلاله قبل بهبود هویدا کرده است

فداکار از پردازنده های ۱۰ نانومتری اینتل قرار است بوسیله پردازنده ی گرافیکی باشگاه قدرتمند آیریس پلاس حاضر شوند. به گفته ی اینتل کلاک پردازنده ی گرافیکی آریس پلاس تا ۱/۱ گیگاهرتز می رسد و درنتیجه قدرت گرافیکی ۱ ترافلاپی آیریس پلاس باعث می شود بازی هایی شبیه فورتنایت و ایپکس لجندز با رزولوشن 1080p و مقدار فریم ۶۰ اجرا شوند. براساس نتایجی که اینتل ارائه کرده است، گشایش بها فریم در عناوینی چون CS:GO، اورواچ، فورتنایت و رینبو ۶ نسبت بوسیله خاندان قبل به ۴۰ تا ۸۰ درصد می رسد. اگرچه ممکن است تمام این افزودن از بهبود پردازنده ی گرافیکی مجتمع اینتل شاگرد نشود، چراکه درمقایسه با پردازنده های گرافیکی جماعت طایفه هشتمی که از حافظه ی DDR4 2400 استفاده می کردند، آیریس پلاس از حافظه ی زننده تر و نیکوترین تر LPDDR4X-3733 بهره می سرما.

مقایسه ی عملکرد گرافیک کانون نسل ۱۱ آیریس موجود درون پردازنده های آیس لیک با دودمان قبل و گرافیک مجلس پردازنده های رایزن AMD (برای مشاهده ی تصاویر در ابعاد پا بر جا روی آن ها کلیک کنید)

وب سایت یوروگیمر که درون کامپیوتکس ۲۰۱۹ جناب داشته و دموهای اینتل را از نزدیک دیده است، گزارش می دهد که نتایج ادعایی اینتل با پیش نمایشی که بخاطر نشان دادن بوسیله رسانه ها داخل کامپیوتکس به نماش درآمده است، هم خوانی دارد. بوسیله عنوان مثال نرخ فریم بازی CS:GO در رزولوشن 1080p و تنظیمات متوسط از ۴۳ فریم درون ثانیه روی پردازنده های نسل هشتمی بوسیله ۸۷ فریم پهلو لمحه درون پردازنده های تبار دهمی افزایش پیداکرده است. 

اینتل همچنین قابلیت جدید همگام سازی مقایسه ای (adaptive sync) را به نمایش گذاشته است. روش متاخر همگام سازی فریم ریت و ریفرش ریت، انشقاق ورقه (screen tearing) را از بین می برد و داخل عین حال معایب v-sync متشابه خلق لگ را با خود به همراه ندارد. همگام سازی تطبیقی مخصوصا برای ورزش های متاخر و به نسبت سنگین تری که روی رقیق افزارهای درمانده تر معمولا با نرخ فریمی بین ۴۰ تا ۶۰ اجرا می شوند، زیاد کارآمد خواهد وجود.مقاله های مرتبط:اینتل معماری خراش های کمیسیون گرافیکی نسل ۱۱ خویشتن را رونمایی کردعزم جزم اینتل برای ورود به بازار کارت گرافیک





نقشه ی محل قرارگیری قسمت های متنوع پردازنده های تبار دهمی آیس لیک روی تراشه

از دیگر بهبودهای معماری آیس لیک، افزایش صریح کردن سرعت رندرِ پخش ویدئو، دوبرابر شدن سرعت انکود فایل های HEVC) H.H) 265 و پشتیبانی از استانداردهای HDR10 و DolbyVision. است به گفته ی اینتل، چنین بهبودی باعث می شود بتوان ویدئوهای 8K-10 bit را به رخساره (درلحظه-real) time این کود و دی کود. کرد از لحاظ قابلیت یگانگی هم می قابلیت تا سه نمایشگر 4K 60Hz را به عارض بی قراری زمان بوسیله دستگاه های فراهم بوسیله پردازنده های نسل دهمی اینتل همواره. کرد پشتیبانی از نمایشگرهای 5K60 و 4K120 غصه به پردازنده های متاخر افزایش شده.است حضرت ها و ارتباط بی

سیم تا پیش از این، لپ تاپ ها و وسیله های مجهز به پردازنده های اینتل عزب می توانستند از تاندربولت ۳ داخل یک خواه دو پورت USB-Type C کاربرد کنند؛ اما با آمدن آیس لیک و ادغام شدن تاندربولت درون خراش اینتل، این امکان برای سازندگان وسیله ها وجود دارد تا پشتیبانی از تاندربولت ۳ با سرعت ۴۰ گیگابیت برثانیه را به چهار محضر USB-Type C اضافه. کنند نحوه ی پیاده سازی تاندربولت ۳ تو معماری متاخر اینتل همچنین از لحاظ نظری امکان پشتیبانی از مدل USB 4 را هم به وسیله ها خواهد.



(داد بخاطر مشاهده ی تصویر درون ابعاد اصلی روی آن کلیک)

کنید پردازنده های دوده دهمی اینتل رابطه بی سیم/۱ ۶ گیگابیتی را با خود به لپ تاپ ها می

آورند نسل دهم پردازنده های اینتل پشتیبانی از جدیدترین میزان وای فای.802 (11ax که بیشتر بوسیله وای فای ۶ مشهور) است را نیز با خود به همراه خواهد آورد؛ هرچند اینتل از نسخه ی خاص خود از این استاندارد با نام-Wi Fi 6 Gig استفاده خواهد. کرد مدل وای فای اینتل با استعمال از کانال های ۱۶۰ مگاهرتزی امکان بزمین نشستن به سرعت هایی تا ۱۶۸۰ مگابیت پیاده شدن (ثانیه بالاتر از سرعت پورت های لن گیگابیتی و ۳ مقابل سریع تر از حداکثر سرعت وای فای های فعلی که از کانال ۸۰ مگاهرتزی استفاده می) کنند را مجهز می. کند-Wi Fi 6 Gig نیز قابلیتی با معروفیت OBSS را به همراه دارد که به کاهش نویز تو شرایط انبوهی بالای شبکه کمک می. کند درنهایت تمام این قابلیت های متاخر فضایی کمتر از گذشته را روی تراشه اشغال کرده. اند اینتل همچنین باید چیپ های حاضر بوسیله استاندارد-Wi Fi 6 Gig را هرچه کندرو تر برای روترها و گیت وی ها عرضه بطی ء تا لپ تاپ های جدید بتوانند از حداکثر سرعت نظری استاندارد جدید استفاده.کنند هوش مصنوعی و یادگیری

ماشینی سیستم Dynamic Tuning.2 0 اینتل هم از جمله توان هایی است که در معماری جدید بهبودهای فراوانی به خویشتن دیده. است ازجمله این بهبودها می توان به استفاده از یادگیری ماشینی برای پیش بینی مسئله اضافه و کاهش بار کاری اشاره.





(کرد برای مشاهده ی شمایل در ابعاد اصلی روی آن کلیک)

کنید تراش هایی که به خشکی امدن مبنای معماری آیس لیک مخلوق شوند، برخی پردازش های مرتبط با فهم بدلی را از تراشه های سابق اینتل نوک تیز پر حرارت اجرا خواهند. قسط بنابه ادعای اینتل، پردازش هایی که از MobileNet و (Resnet دو شبکه ی تندخو) عمیق استفاده می کنند، ۲ تا/۲ ۵ برابر گشایش عملکرد را امتحان خواهند.

کرد اینتل برای نشان دادن این بهبود چندین نمونه از کاربردهای هوش مصنوعی مانند طبقه بندی کردن عکس ها براساس محتوا، رفع تار (بودن) Blurr تصاویر و ازبین بردن نویز از مکالمات تصویری اسکایپ را بوسیله حضار در کامپیوتکس ۲۰۱۹ نشان داد و بنابه گزارش رسانه های فناوری، بهبود عملکرد این توان ها با اعداد ۲ و/۲ ۵ مقابل ادعایی اینتل هماهنگ بوده. است درنهایت برنامه هایی مشابه Windows ML، Apple Core ML، Intel OpenVINO از این بهبود سرعت نهایت کاربرد را خواهند. کرد جمع بندیتاریخچه ی پردازنده های اینتلقسمت اولقسمت دومقسمت سومقسمت چهارمقسمت

پنجم جدای از مصارف خاص رمز شده، پردازنده های آیس لیک برای عموم کاربران دستگاه های مصرفی به معنی لپ تاپ های سریع تر، ریختگی تر، باریک تر و با عمر باتری بیشتر خواهد. حیات این موضوع برای اینتل متجاوز مهم و حیاتی خواهد بود؛ چراکه درحال مجهز اینتل درون بخش وسیله های مصرفی با چندین ترساندن روبه رو. است ازطرفی دستگاه های ویندوزی مهیا به پردازنده های (ARM مانند ابتدایی لپ تاپ 5G دنیا که به پردازنده ی اسنپدراگون کوالکام حاضر) است هر روز جذاب پر حرارت و کاربردی برنده می. شوند ازطرف دیگر بوسیله نظر می رسد اینتل سلطه خویشتن در تولید تراشه را به سامسونگ و TSMC باخته باشد و شایعاتی از غرض اپل بوسیله استفاده از پردازنده های مبتنی بر معماری ARM در لپ تاپ های جدیدش بوسیله گوش می. رسد درواکنش بوسیله این تهدیدها، اینتل عزم دارد با پروژه ی (آتنا Project) Athena دنیای کامپیوترهای شخصی مجهز به پردازنده های اینتل را از سستی سال های اخیر بیرون.



بیاورد گالری تصاویر پردازنده های نسل دهمی ۱۰ نانومتری آیس لیک

اینتل رسیدن به دهمین خاندان از یک محصول یا تکنولوژی بخاطر هر شرکتی نقطه ی عطف محسوب می شود و از اهمیت بالایی برخوردار است؛ از همین رو شاهد این هستیم که شریک شدن ها داخل طراحی و توسعه ی دهمین نسخه از ثمر خود معمولا دقت بیشتری به خرج می. دهند همان طور که در ابتدای مطلب اشاره شده، به نظر می رسد دهمین نسل از پردازنده های اینتل نیز از این قاعده مستثنی نباشند و اینتل نسبت بوسیله نسل های قبل توجه (بیشتری مخصوصا از لحاظ پردازش گرافیکی و درایت) بدلی معطوف به آیس لیک کرده. باشد البته هنوز باید عاشق منتشر شدن نتایج عملکرد پردازنده های اولاد دهمی اینتل توسط منابع ول و ثالث، و مقایسه ی آن ها با محصولات مثل AMD.باشیم بیشتر:بخوانید تشریح جزئیات مربوط بوسیله پردازنده ابررایانه فرانتیر توسط AMDاینتل تو رمزنگاری طولانی ذهن از AMD متابعت می: کنداینتل گرافیک یکپارچه IceLake عملکردی داخل سطح گرافیک AMD دارداینتل پردازنده ۸ هسته ای Core-i9 9900KS را با فرکانس ۵ گیگاهرتز برای هر ۸ هسته شناساندن کردپردازنده های AMD رایزن 3000 معرفی شدند؛ توان زبر العاده در کنار قیمتی
کف اطاق لند، باغ کتاب، دریاچه خلیج فارس، ایران مال و… از جاهای دیدنی و معروف تهران هستند که در مدتی که از سیاق اندازی آنها می گذرد مخاطبان بسیاری را به سوی خود جذب کرده اند.

این مکان ها که بیشتر آنها تو غرب تهران واقع شده اند به دلیل قرار قبض تو همسایگی حوض درست کردن چیتگر و داشتن آب و هوای مطلوب، مورد توجه واقع شده اند. داخل ادامه به معرفی بیشتر این مکان های تفریحی می پردازیم. کف اطاق لند



مرکز تجاری تفریحی با م لند درون ساحل دریاچه شهدای خلیج فارس واقع شده است و شامل ۱۲ ویلای دو طبقه مستقل است که کلکسیون ای از نام های تجاری معتبر داخلی و بین المللی را گرد هم آورده تا در کنار ورزش و ورزش و گشت وگذار با خریدی دلنشین لحظه های ناب بام لند را نما بزنید.
داخل این مجموعه درون کنار فروشگله های مطرح، مجموعه ای از رستوران هاف کافه ها، مراکز ورزشی، تفریحی و…. فضایی مفت برای تفریح و بیع مهیا کرده است. باغ تاریخچه



باغ کتاب تهران در منطقه عباس آباد تهران واقع شده است و عنوان ارشد ترین کتابفروشی گیتی را یدک می کشد.
این باغ از شرق با قفسه ملی ایران، از شمال شرقی با فرهنگستان های علوم، و زبان و ادب فارسی، از خصیصه غربی با باغ هنر، و از غرب با باغ موزه دفاع مقدس همسایه است.
مجموعه خانه های نمایشگاهی، تالارها همایش و اداری، فضای سبز و یک دریاچه مصنوعی بخش هایی از باغ کتاب تهران هستند. فضای تویی باغ کتاب تهران هم شامل چهار پاره اصلی با نام های بهارستان (کودک و نوجوان)، خیالستان (فناوری های دیجیتال)، نگارستان (سالن های سینما) و سروستان (عمومی و بزرگسال) است و در دو طبقه مخلوق شده است. دریاچه چیتگر



دریاچه چیتگر یا دریاچه شهدای خلیج فارس دریاچه ای مصنوعی است که تو خصیصه مغرب تهران و منطقه ۲۲ شهرداری تهران واقع شده است. حوض درست کردن چیتگر تو خصیصه پارک جنگلی چیتگر فراغت گرفته و جنوب دریاچه به شاهراه همدانی، سیرت آن بوسیله بزرگراه همت، شرق آن بوسیله شاهراه آزادگان می رسد و از غرب بوسیله بافت مسکونی منطقه ۲۲ شهرداری تهران محدود می شود. این حوض درست کردن زیبا چهره این منطقه را تغییر داده است و در حال حاضر در حاشیه این حوض درست کردن میخانه و کافه، فروشگاه و مراکز خرید بسیاری نحو اندازی شده است. آبشار تهران

آبشار مصنوعی تهران در ارتفاعات شمالی منطقه ۲۲ شهرداری تهران واقع شده است و فضای دلنشینی برای پیاده روی و تفریح ایجاد کرده است.
آبشار تهران شامل باغ راه هایی درون بیرونی کوه است که با استفاده از مصالح طبیعی سنگ و چوب مخلوق شده است. این آبشار با الهام از باغ های سنتی ایرانی بوسیله رخ مرتبه طبقه ساخته شده است که هر طبقه شامل فضای سبز، آلاچیق و برکه ای متفاوت از اشکوب دیگر است.
درون تهران جاهای دیدنی زیاد دیگری وجود دارد که برای آشنایی با آنها می توانید بوسیله وبسایت نابرو مراجعه کنید و درون مورد آنها بیشتر بخوانید.