خانه لوکس مبله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز مارگرت هریس، سخنگوی دایره جهانی بهداشت افزایش شمار تلفات بیماریکووید-۱۹ ناشی از کروناویروس جدید از یک میلیون مورد را «شاخصی بیش غم انگیز» خواند و اشاره کرد که بسیاری از قربانیان درون تنهایی دچار مرگی سخت شده اند و خانواده هایشان نتوانسته اند با آنها وداع کنند.

این شمار تلفات در مدتی ۹ ماهه زیاد بیشتر از شمار ۶۹۰۰۰۰ مرگ ناشی از ایدز خواه ۴۰۰۰۰۰ مرگ ناشی از نوبه تو تمام سال ۲۰۱۹ است و دارد بوسیله حساب تلفات ۱.۵ میلیون موردی شاگرد از سل تو هر سال نزدیک می شود.

فقط سه ماه کشش کشید تا شمار اجل های ناشی از کووید-۱۹ دو برابر شود و از نیم میلیون نفر به یک میلیون نفر برسد که  پیشدستی کردن یافتن معیار مرگ و میرها را از طی ثبت نخستین مرگ های ناشی از این بیمار در اوائل ماه ژانویه (دی ماه) مدال می دهد.

شمارش ها نشان می دهد که در کشش ماه سپتامبر (شهریور و نرمی) در هر ۲۴ ساعت درون سراسر جهان بیش از ۵۴۰۰ نفر به علت کووید-۱۹ درگذشته اند که پیمانه حدود ۲۲۶ مرگ درون هر روزگار خواه یک مرگ تو هر ۱۶ ثانیه می شود. به زبان سهل زیرفون در طول مدت ۹۰ دقیقه ای تماشای یک مسابقه هندبال به طور میانگین داخل جهان ۳۴۰ نفر به موجب کرونا می میرند.

ثروت و غلبه کشورها مانع از شیوع ویروس در آنها نشده است.

 ایالات متحده آمریکا از محاسبه عالمگیر بیماری کرونا با بیش از ۷.۱ میلیون موردعفونت و بسیار از ۲۰۵۰۰۰ مورد تلفات بدترین شرایط را تو گیتی دارد.

بیش از ۴۵ درصد از بزرگسالان داخل آمریکا بوسیله علت دستخوش بودن به ضیق خون بالا و سایر عوارض در معرض خطر بیماری موکد ناشی از ویروس کرونا هستند و کووید-۱۹ فقط تو آسایشگاه های سالمندان باعث مرگ افراد نمی شود.

از طرف دیگر بیل دبلازیو، شهردار نیویورک همچنین روز سه شنبه اعلام کرد که مقیاس مثبت شدن روزانه آزمایش کووید-۱۹ تو این شهر برای نخستین بار در ماه های اخیر ار ۳ درصد عبور کرده است و این افزایش را به خصوص تو ۹ منطقه این شهر قیافه داده است.

بوسیله گفته دبلازیو مدل مثبت شدن یومیه آزمایش کرونا درون نیویورک اکنون بوسیله ۳.۲۵ درصد رسیده است درون حالیکه میانگین هفتگی مثبت شدن روزانه آزمایش کرونا تو این شهر ۱.۳۸ درصد وجود.
  • ۹۹/۰۷/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی