خانه لوکس مبله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اعتمادآنلاین،‏ کره شمالی از آن دست کشورهایی است که تحولات درون ساختار سیاسی این قلمرو از چشم دنیا پنهان است. اما درون روزهای گذشته و با شایعات گشاد ای که درباره اضطرار شمالی و سلامت جسمانی کیم جونگ اون گفته می شود، این کنجکاوی بود دارد که آیا همشیره پیشگام اجبار شمالی می تواند ولیعهد او شود؟

 رسول روسیه تو پیونگ یانگ جایگاه کیم یو جونگ خواهر قطب این کشور را در ساختار سیاسی، و آینده او را در هرم قدرت و تصمیم گیری این کشور توضیح کرد.

الکساندر ماتسگورا رسول روسیه در پیونگ یانگ هنگام گفت وگویی با نامه نگاران که از طریق اینترنت ارتکاب گرفت اعلام کرد، دختر تارک دنیا پیشگام کره شمالی در حزب موثر کره از جایگاه بالایی برخوردار است، اما این بدان معنا محو که خلیفه برادرش خواهد شد.

او امتداد عدالت: بی تردید وکیل رئیسی شروع کمیته مرکزی حزب کاری که اکنون بر عهده کیم یو جونگ است جایگاه رفیعی محسوب می شود و سال های سال بود که هیچ شخصیتی لقب بی نظیر شماره ۲ را در کره شمالی از آن خود نکرده بود.

او در جوهر حال راجع بوسیله شایعاتی که در مورد وکالت پیشقدم کره شمالی پیاده شدن سر زبان ها افتاده گفت: تصور می کنم پرداختن بوسیله این مساله بی محور و مبنا است.

رسول روسیه تو کره شمالی ابرام کرد: کیم یو جونگ داخل حال مهیا تجربه خوبی در زمینه سیاست خارجی پیدا کرده و برای درون مشت ستاندن رله های عالیرتبه آماده است.

این داخل حالی است که وزیر دفاع زور جنوبی چندی پیش در نشست استفسار و پاسخ با کمیسیون دفاعی کشورش از دختر تارک دنیا کیم جونگ اون بوسیله نشانی شخصیت عده ۲ کره شمالی یاد کرده حیات.
  • ۹۹/۰۴/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی