خانه لوکس مبله

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین کلانتری شنبه ۱۴ آماج در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یاسوج اظهارکرد: با افراد سهل انگار مبتلا به بیماری کرونا که داخل اماکن وادارات گذر و ممارست می کنند و انگیزه ابتلای دیگر افراد به این مصیبت می شوند نیز مطابق با قانون تلاقی خواهد شد.

وی افزود: بوسیله طور شبانه روزی تمامی اماکن، ادارات، آبشارها، پارک ها و تالارهای استان رصد می شود و در قیافه حاجت با خاطیان تلاقی و این اماکن پلمب می شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین افراد صاحب تشریفات ماتم و عروسی که موجب ابتلای دیگر افراد به بلای ناگهانی کرونا شوند، توسط دستگاه قضایی پایین تر پیگرد عرفی قرار می گیرند.

کلانتری ابراز داشت: ارائه خدمات در تمامی ادارات کهگیلویه و بویراحمد مشروط به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک است و بدون هیچ تعارفی با خاطیان برخورد قانونی می شود.

وی عنوان کرد: آمار تلفات کرونا در استان به شکل چشمگیری افزایش یافته که باید متجاوز ازپیش تکریم دستورالعمل های بهداشتی و رعایت بور گذاری اجتماعی موردتوجه همگان راحتی گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: گونه داخل آبشار یاسوج مطلوب نیست و افراد بسیاری بی توجه بوسیله تمام مسائل بهداشتی چادر اسکان برپا کرده اند و در دور همی های چندنفره مشغول کشیدن قلیان هستند.

کلانتری عنوان کرد: برگزاری مراسمات عروسی در باغ ها و تالارهای استان منوط بوسیله اجازه دانشگاه علوم پزشکی است و بدون وسواس تالارهای و باغ های بی توجه به مسائل بهداشتی پلمب خواهند شد.

حامی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تعداد موارد مثبت و موارد بستری نیز همچون روزهای گذشته تو استان در حال افزایش است.

پرویز یزدان زنهار ابراز داشت: استفاده از ماسک، تکریم فاصله گذاری هوشمند، عدم مشارکت داخل تجمعات، خارج نشدن از مسکن بوسیله جز در موارد ضروری و شستن مکرر دست ها از مهم ترین توصیه های ما به مردم است.

وی تأکید کرد: هم اینک حدود ۳۰ درصد نمونه های تست کرونا که درون استان به طور روزانه ادا می شود، مثبت هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بروز داشت: نیز ۹ بیمار کرونایی در بخش محافظت های خاص درمانگاه های استان علیل هستند.

یزدان پناه از انسان اشتیاق که مسافرت به استان هایی مثل خوزستان، بوشهر، هرمزگان و فارس که تو وضعیت قرمز یا هشدار فراغت دارند خودداری کرده و مصونیت خود و اجتماع را به مخاطره نیندازند.

تاکنون ۲۳۷ هزاره و ۸۷۸ نفر در کشور بوسیله طور موکد به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا درون کشور بوسیله ۱۱ هزار و ۴۰۸ نفر رسیده است.
  • ۹۹/۰۴/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی