خانه لوکس مبله

مدتی پس از نمایش قبیله دوم وانت قاصد آپ BT-50 در بازار، مزدا سرانجام نسل سوم این وانت را با تغییرات کلی رونمایی کرد. در مراسم پخش مستقیم که توسط نمایندگی مزدا تو استرالیا برگزار شد، BT-50 به جمع وانت های خودروساز ژاپنی پیوست.



همان طور که انتظار می رفت، مزدا BT-50 مدل ۲۰۲۱ دارای زبان طراحی اختصاصی Kodo این برند است که باعث می شود پیک آپ جدید کاملا شبیه کراس اور مزدا CX-9 باشد. مزدا BT-50 با خیساندن کاربردپذیری و تجهیزات لوکس در پکیجی بسیار جذاب، در ابتدا به عارض مقیاس دوکابین دردسترس است.

احتمالاً ارشد ترین تغییرات این نسخه ی ارامش شده، پلتفرم و بخش های زیرساختی BT-50 است؛ زیرا اکنون از پلتفرم Isuzu بهره می سرما که بوسیله طور ویژه خودرو ایسوزو D-Max از آن استفاده می نرم. به این ترتیب، پیشرانه قبلی فورد را پهلو می گذارد و از پیشرانه متاخر ۳ لیتری چهار سیلندر توربودیزل با ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور یکروز مند می شود.

مقاله های مرتبط:کراس اور طولانی برقی مزدا MX-30 رونمایی شدبهترین خودروهای دست دوم میدان جهانی با بها کمتر از ۲۰ هزار دلار

قدرت پیشرانه ازطریق مجری دنده ۶ سرعته دستی یا خودکار به چرخ ها ارسال می شود که در هر دو نوع ۴x۴ و ۴x۲ موجود است. پیش بینی می شود پیش از معامله در استرالیا تا آخر سال جاری، پیشرانه ای با حجم کمتر و غلبه پایین تر به گزینه های موجود برای تیپ های مدل پایین این وانت پیک آپ اضافه شود.

به غیر از پلتفرم و پیشرانه، مزدا BT-50 مدل ۲۰۲۱ همچنین دارای صفحه ارائه لمسی ۹ اینچی سیستم سرگرمی و جهیز تهویه مطبوع مشترک با ایسوزو D-Max جدید است که سال گذشته درون تایلند به میدان عرضه شد. با این وجود طراحی کلی داخل اتاقک توسط مزدا ایفا شده است؛ بنابراین از ظرافت مشابهی با سایر محصولات مزدا بهره می برد.



مزدا نرخ وانت BT-50 مدل ۲۰۲۱ و همچنین دردسترس بودن آن را در سایر بازارها اخبار نکرده است، اما گفته می شود که این خودرو درکنار D-Max در تایلند باریک خواهد شد. بیشتر بخوانید:آئودی مرکز جستجو و توسعه فناوری خودران تو سیلیکون ولی اسلوب اندازی می کندسیتروئن C4 احتراقی و برقی رونمایی شدفورد موستانگ مک وان ۲۰۲۱ معرفی شدبی ام و M5 و M5 کامپتیشن ۲۰۲۱ شناساندن شدخودرو سوپراسپرت دانکرورت D8 GTO JD70 معرفی شد
  • ۹۹/۰۳/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی