خانه لوکس مبله

طبق سند جدیدی که روز دوشنبه تو وب سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات ایالات متحده آمریکا منتشر شده است، خودروساز چینی بی وای دی باتری خودروهای الکتریکی فورد را تأمین می کند. مقابل این سند، شرکت تنخواه گذاری مشترک فورد با چانگان موتور (Changan Automobile) به عقب مجوز طالع چین برای تولید یک خودروی پلاگین هیبریدی مجهز بوسیله باتری های بی وای دی است. این ابتدایی پیمان نامه بی وای دی برای تأمین باتری یکی از مبصر ترین خودروسازان دنیا به شمار می رود.

شریک بی وای دی که درون شنژن چین سفت است و از حمایت و سرمایه گذاری وارن بافت یکروز می برد، اطلاع دادن کرد که این قرارداد شامل تأمین قطعات سازنده خودروی الکتریکی از عموم باتری و سیستم های مدیریت برقی می شود. 

فورد سال گذشته اعلام کرد که قصد دارد تا سال ۲۰۲۱ بیش از ۳۰ میزان خودروی جدید یا کاملا بازطراحی شده را برای بازار چین عرضه کند؛ به گفته ی مقامات فورد، بیش از یک سومین این استاندارد ها برقی خواهند وجود. 

فورد و بی وای دی هنوز واکنشی به این معارفه نداده اند؛ بااین حال پیش بینی می شود که باتوجه به تنخواه گذاری وزین فورد در مقدر شدن خودروهای الکتریکی چین، احتمالاً درون آینده نزدیک این خبر تأیید شود. بیشتر بخوانید: فولکس واگن ۲/۳۳ میلیارد دلار داخل گره سرمایه گذاری می کند زمان شارژ خودروهای الکتریکی به زودی کاهش می یابد آئودی از پروژه آرتمیس رونمایی کرد نسخه طولانی برقی بی ام و M5 با ۱،۰۰۶ اسب دود قدرت معرفی می شود چرا خودروهای الکتریکی محبوب هستند؟
  • ۹۹/۰۳/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی