خانه لوکس مبله

ASGHجنبشOOOON مو شبکه ی مدنی بزرگی است که سال ها پیش کار خود را آغاز کرد و طی چند هفته ی اخیر به دفعات در اخبار ظاهر شده است. آن نعوظ که کشورهای هند و ایالات متحده مطالبه می کنند، مشارکت توسعه دهنده ی تیک تاک یعنی بایت دنس ارتباطاتی تنگاتنگ با دولت چین دارد و داده هایی که تیک تاک جمع می یواش ممکن است برای اهداف جاسوسی مورداستفاده صبر گیرند. هند، پریدن تاک را به همراه روستا ها اپلیکیشن دیگر عقد کرد. ایالات متحده نیز درون پی انجام کاری مثل بود تا اینکه گزارشی جدید ازسوی روئیترز اعلام کرد مسئولان تشنج تاک با فروش واحد تجاری خود درون آمریکا موافقت کرده اند. مایکروسافت همچنین به قیافه رسمی تأیید کرده که با جنبش تاک باخبر بحث شده است.

مسدود شدن خواه نشدن تیک مو تو آمریکا، اختلاف خاصی ازلحاظ دسترسی بوسیله سرویس بخاطر کاربران ایرانی ایجاد نمی کند. دسترسی بوسیله پریدن مو درون ایران به سختی انجام پذیر است. چنانچه نمی خواهید این محنت ها را بوسیله جان بخرید، اما به توان هایی که تیک تاک ارائه می دهد فرع مند هستید، می توانید سراغ موارد جایگزین بروید. شرکت های متنوع تاکنون به دفعات سرویس های مشابه پریدن مو را دردسترس صبر داده اند تا توجهات را به جانب خود احضار کنند. اینستاگرام جدیدترین شرکتی است که سراغ راه اندازی سرویس مشابه تشنج مو رفته است. اینستاگرام ریلز رقیب یمین تیک تاک بوسیله احصائیه می آید

اینستاگرام به تازگی میزبان قابلیتی جدید دون نشانی ریلز (Instagram Reels) شده است که به کاربران امکان می دهد ویدئوهای کوتاه را ضبط، ویرایش و منتشر کنند تا سایر انسان دانا فید اپلیکیشن شوند و محتواها را محسوس کنند.

ویدئوهای منتشرشده داخل ریلز حداکثر ۱۵ ثانیه زمان خواهند داشت و می قابلیت کارهای مختلفی همانند اضافه کردن جلوه ی بصری بوسیله آن ها، روی شان انجام قسط. کاربر می تواند فیلترهایی اختصاص روی ویدئو صبر دهد یا اینکه آن را با موسیقی همراه کند. آنچه گفتیم ممکن است در ابتدا تا حدی شما را یاد بخش استوریز بیاندازد، بااین حال بین ریلز و استوریز برخی تفاوت های مهم دیده می شود. به علاوه هر یک دارای قابلیت های خاصی هستند که ممکن است باعث شوند یکی از آن ها را به دیگری تقدم دهید.



سرویس ریلز نسبت به استوریز تنوع بیشتری از ابزارها را بخاطر ویرایش محتوا نمایش می دهد که از بین آن ها می توانیم به جلوه های واقعیت افزوده (AR) AR و ابزاری ویژه برای تسریع خواه کند کردن پخش ویدئو و محتوای صوتی اشاره. کنیم کاربر نیز می تواند تو ریزر چند کلیپ را کنار هم استراحت.

دهد می نبوغ محتواهای تولیدشده درون ریلز را روانه ی فید Explore اینستاگرام (کرد البته تا زمانی که حساب کاربری شما، عمومی)باشد ؛ این موضوع باعث می شود پتانسیل دیده شدن ویدئوی کوتاه شما افزایش پیدا یواش و حتی کسانی بی قراری که حساب تان را فالو ندارند، قضا و قدر رویت ویدئو را مشخص. کنند اضافه شدن محتوای ریلز به فید Explore می تواند روی اضافه احصائیه فالورها اثر محسوسی. بگذارد چنانچه در ویدئوی خود از محتوای صوتی عام مصرف کنید، آن محتوا به شخص شما نسبت داده می شود و کاربران خواهند توانست از آن در ویدئوهای ریلز یکروز.

بگیرند اساسا شباهت های بی در مدت و چرایی بین ریلز و پریدن مو دیده می. شود ریلز را می نبوغ جهش تاکی بوسیله احصائیه آورد که با اینستاگرام ادغام شده. است البته این را غم در نظر داشته باشید که جستن تاک برخی قابلیت های افزایش دارد؛ برای مثال در پریدن مو برخلاف اینستاگرام ریلز می استعداد ویدئوهای دونفره ضبط یا صداها را به صورت مستقیم آپلود. کرد زمان یدکی از آغازبه فرمان استوریز نمی گذرد؛ قابلیتی که شباهت هایی بی چون و چرا به اسنپ چت. دارد بوسیله نظر می رسد اینستاگرام به طور کلی به تکثیر کردن نبوغ های مشابه با آنچه رقبا عرضه می دهند علاقه مند. است درون امتداد نحوه ی مصرف از ریلز را بررسی می.

کنیم آموزش استفاده از اینستاگرام

Reels محتواهایی که در اینستاگرام ریلز می سازید با «اصطلاح» ریل شناخته می. شوند بوسیله منظور ساخت ریل، دوربین اینستاگرام را باز کنید، دقیقا به همان نحوی که برای استفاده از استوریز اقدام می. کنید در نوار پایینی صفحه، گزینه ی Reels را مشهود کنید و وارد آن. شوید پس از ورود بوسیله پاره Reels خواهید رویت که تو لبه ی کناری ورقه نمایش، گزینه های ویرایش محتوای ویدئویی ارائه می. شوند با استفاده از دکمه ی ضبط، کلیپ مدنظر خود یا مجموعه ای از کلیپ ها را ایجاد کنید و هر گاه برای انتشار آمادگی داشتید، روی آیکون فلش ضربه (بزنید یک نوار پیشرفت داخل بخش پایینی ورقه وجود دارد که به شما امکان می دهد بفهمید چه مدت از زمانِ ۱۵ ثانیه ای ارائه شده توسط ریلز را کاربرد کرده). اید می نبوغ محتواهای Instagram Reels را در فید اصلی بی قراری منتشر

کرد پس از انجام این مراحل، خواهید توانست در ذیل محتوای تولیدشده متن بنویسید، برای آن تصویرِ کاور انتخاب کنید، به آن هشتگ افزودن کنید و درنهایت ویدئوی خود را بوسیله رخ اشتراکی دردسترس قرار. دهید مجددا تأکید می کنیم برای تکثیر شدن ریل های شما بوسیله صفحه ی Explore باید حساب کاربری تان عمومی.

باشد همچون محتوای منتشرشده در IGTV، ویدئوهایی که در مدخل ریلز می سازید وارد تب جداگانه ای در صفحه ی پروفایل شما می. شوند گزینه ی دیگری که دراختیار کاربران شمار های کاربری عمومی و مخصوص قرار می گیرد این است که می توانند ریل ها را روی فید اصلی غم مننشر. کنند کاربران همچنین امکان ارسال ریل ها ازطریق پیام (مخصوص) دایرکت را دارند و حتی می توانند آن ها را در جزء استوریز منتشر. کنند درصورتی که ریل ها را متوجه استوریز کنید، پس از ۲۴ روزگار نهان خواهند. 

شد چنانچه می خواهید محتواهای مصنوع شده توسط کاربران درون بخش ریلز را مشاهده کنید، روی آیکون جست و فضای اطراف هر جسمی تو اینستاگرام ضربه. بزنید تو صفحه ی جدید خواهید دیدن که محتواهای ریلز در حصه بالایی جای گرفته. اند بدین ترتیب تنها طرز کار که باید بکنید این است که روی محتوا ضربه بزنید و کلیپ های مختلف را مشاهده. کنید تو این ورقه امکان فالو کردن کاربران، لایک کردن محتوا و گذاشتن دیدگاه بود. دارد اگر به مطالعه ی مقاله های آموزشی تعلق مند هستید وارداین ورق داخل زومیت شویدبیشتر:بخوانید ترامپ دستور مسدودسازی هرگونه تراکنش مالی با همدستی خداوندگار تیک مو را صادر کردبا کنار عدول کردن اپل، مایکروسافت ارشد ترین مشتری بخاطر ابتیاع تیک تاک شدبه دلیل مشکلی درون مایکروسافت اکسل، نام ۲۷ ژن تغییر هویدا کردگوگل نبوغ رمزگذاری پوشه ها را به مایه های اندرویدی اضافه کردتعداد مشارکت کنندگان به ویدیوکنفرانس ها در مایکروسافت تیمز به ۲۰ هزار نفر افزودن
  • ۹۹/۰۵/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی