خانه لوکس مبله

برای مدتی است که اعلام مختلفی از باطل شدن رویدادهای ارشد حوزه فناوری می شنویم. نمایشگاه های شکوه ازجمله MWC 2020 نه تنها باطل شدند؛ بلکه برخی از آن ها حالت استریم آنلاین همچنین نداشتند و تماشاگر بودیم که شرکت های متنوع سازنده گجت های شایان حمل از محصولاتشان درون رویدادهای ویدیویی آنلاین و عاری آستان تماشاگران یا خبرنگاران رونمایی کردند.

یکی از بزرگ ترین رویدادهای سال که پیش روی ما است نمایشگاه IFA 2020 خواهد بود که از ۳ الی ۵ سپتامبر (۱۳ الی ۱۵ شهریور ۹۹) برگزار می شود. حال، اخباری منتشرشده که فصیح سران برگزارکننده ی نمایشگاه IFA 2020 داخل دیدن دارند رویدادی متفاوت و البته با محدودیت های مختلف برگزار شود و تنها تعداد محدودی حق ادخال به نمایشگاه و بازدید از غرفه ها یا شرکت در کنفرانس های خبری را داشته باشند.

رسیده خوف از ابتلای مشارکت کنندگان در رویداد بزرگ برلین به بیماری کرونا باعث شده است که برگزارکنندگان نمایشگاه IFA 2020 تمامی جوانب را درون نظر گرفته و غرض بوسیله اعمال محدودیت درون نوع برگزاری رویداد امسال کنند. یکی از سران برگزاری رویداد IFA داخل مصاحبه ای گفت:پس از لغو شدن نمایشگاه های مختلف، صنعت ما نیازی ضروری به پلتفرمی دارد که درون آنجا شرکت ها بتوانند نوآوری و خلاقیت در محصولات جدیدشان را نشان دهند.

داخل آوریل، برگزارکنندگان نمایشگاه IFA اعلام کردند که روشی خلاقانه برای برگزاری رویداد درون نظر گرفته اند که با حیات چالش های بیماری همه گیر کرونا، شرکت ها و سازندگان محصولات مختلف حوزه فناوری امکان معرفی کردن محصولاتشان به علاقه مندان را داشته باشند.عزب افرادی در نمایشگاه IFA 2020 جناب خواهند یافت که دعوت نامه دریافت کنند

چنین اتفاقی داخل حالی رخساره می دهد که شهردار ایالت برلین انفراد های گسترده ای تو برگزاری نمایشگاه و رویدادهای مختلف اعمال کرده است؛ بوسیله نحوی که رویدادها تنها اجازه ی میزبانی کمینه از ۵،۰۰۰ نفر شرکت کننده را دارند. مقامات برگزارکننده نمایشگاه IFA همچنین با درنظرگرفتن قوانین ساری ایالت برلین تو نظر گرفته اند که رویداد امسال کمی متفاوت نسبت بوسیله سال های گذشته برگزار شود.

اولیه فردی در نوع اجابت شرکت کنندگان خواهد حیات که روان تنها افرادی که به نمایشگاه دعوت شده باشند، امکان آستان در نمایشگاه IFA 2020 و دیدار از غرفه ها یا شرکت در کنفرانس ها را خواهند داشت. نیز گفته شده است که هر روز تنها ۱،۰۰۰ نفر امکان حضور درون نمایشگاه را خواهند داشت.

درکنار آن، هرساله نمایشگاه IFA درون یکی از مبصر ترین مراکز کنفرانس دهکده برلین برگزار می شد؛ ولی امسال نمایشگاه بوسیله ۴ سرنوشت شاخه شده است که پاره اصلی نمایشگاه IFA همراه با دو خواه سه میتینگ خبری با حضرت بیش از ۸۰۰ خبرنگار برگزار می شود. روان یکی از کنفرانس ها همچنین متعلق به شریک کوالکام خواهد وجود و احتمالا از محصولات جدید این شرکت رونمایی خواهد شد.مقاله های مرتبط:باطل سازی برگزاری حضوری نمایشگاه IFA 2020؛ ایفای امسال با روشی نوآورانه برگزار می شودبرگزارکننده نمایشگاه MWC 2020 از عودت هزینه ی دریافتی از شرکت ها وقوف داد

بسرنوشت شوم دچار کردن دوم شامل IFA SHIFT و IFA NEXT می شود که به صورت لایو استریم منتشر خواهند شد و شاهد معرفی کردن خدمات یا محصولات شرکت های مطرح مملکت فناوری خواهیم بود. بخش سومین IFA Global Markets معروفیت دارد که مختص باهم اتحاد کردن ها و کسب وکارهای بزرگ و کوچک است تا فرصتی برای بست قراردادهای تجاری با یکدیگر داشته باشند.

بخش ته نیز Virtual IFA Experience معروفیت دارد که درواقع برای علاقه مندان به حوزه فناوری طراحی شده است. چنین بخشی بوسیله تعلق مندان رخصت می دهد که بوسیله صورت واقعیت مجازی از غرفه های نمایشگاه دیدن کنند.

در شرایطی که بیشتر رویدادهای بزرگ سال ۲۰۲۰ لغو شده، اقدام برگزارکنندگان نمایشگاه IFA 2020 ستودنی است. زومیت تمامی اتفاقات مهم رویداد بزرگ برلین را پوشش خواهد داد.  


برای مشاهده کلیه اعلام و مقالات و تماشای ویدیوهای مرتبط با نمایشگاه به ورق اختصاصی IFA 2019 رجوع کنید.بیشتر بخوانید:لغو برگزاری حضوری نمایشگاه IFA 2020؛ ایفای امسال با روشی نوآورانه برگزار می شودمصاحبه با مدیرعامل مشارکت Razer؛ از پروژه ی آتنا، AMD و تاسیس تُستِر تا چرخ زدن درون فیسبوکفرمت ویدئویی HDR10 داخل تلویزیون های 8K سامسونگ پشتیبانی می شودجمع بندی رویداد ایفا ۲۰۱۹JBL دو اسپیکر متاخر Link Music و Link Portable را برای هم چشمی با گوگل هوم معرفی کرد
  • ۹۹/۰۲/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی