خانه لوکس مبله

خلال سال های اخیر، بسیاری از شرکت های تجاری بزرگ دنیا، مثل اپل و گوگل نیز لوگوی خود را از حالت سه گانه بعدی به نمای تخت و دو مربوط باینده تبدیل داده اند. این اتفاق، سال گذشته برای فولکس واگن نیز رخساره داد.



نشان تجاری بی ام و با حذف سازمان ی سیاه رنگ، نوار سفید و سطر روشن BMW در اطراف خواهد داشت. مطابق انتظار، خطوط صلیبی و تقسیمات چهارگانه اداره ی میانی به فام های آبی و سفید، پابرجا خواهند وجود. با این ترفند، فضای بین سازمان ی میانی و بیرونی که حروف BMW در آن جای دارد، شفاف همیشگی می ماند تا رنگ بدنه ی خودرو را نشان دهد. نشان تجاری جدید بی ام و، حالت کاملا برچسبی و هم سطح کالبد نخواهد داشت؛ بلکه دارای برجستگی فلزی براق با سایه روشن در موافق تابش تلالو خواهد وجود.



 

بیشتر بخوانید:مورگان Plus Four با پیشرانه بی ام و رونمایی شدسدان برقی بی ام و i4 با مدل مفهومی رونمایی شداولین تک ابتلا به کرونا درون کارخانه بی ام و مونیخبی ام و به فرمول یک بازنمی گردددلیل استقبال روزافزون از سوپرشارژرهای الکتریکی چیست؟
  • ۹۸/۱۲/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی