خانه لوکس مبله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، خبرگزاری دولتی تاس اعلام کرد سران ۸۵ جمهوری و استان روسیه با صدور دستوراتی در مناطق تحت ریاست خود، بخاطر شیوع کرونا، حالت آماده باش کامل اطلاع دادن کردند. همگی مدارس و دانشگاهها و موسسات آموزش ممتاز به حالت آموزش مجازی درآمده و پروگرام های تفریحی، ورزشی و مشغولیت های جمعی در سطح عمومی ممنوع شده است. 

در برنامه های عمومی نیز که باطل نمی شود شمار افراد شرکت کننده بنا به تصمیم مقام های محلی بین ۵۰ تا ۱۰۰۰ نفر خواهد بود.   

بر اساس آخرین اطلاعات ستاد هشداردهی و بازرسی و پیشگیری از مسری کرونا در روسیه، شمار افراد مبتلا به این بیماری حالا بوسیله ۱۹۹ نفر رسید.

در چند روز اخیر هذیان زیادی مبنی کنار قرنطینه مسکو پایتخت روسیه و منع رفت و آمد در این کشور به خشکی امدن سر واژه ها افتاده است با این وجود دولت روسیه تاکنون تمامی این موارد را تکذیب کرده است. 

ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه امروز از مقامات این کشور خواست آماده هر سناریویی بخاطر مقابله با شیوع کرونا داخل این کشور باشند.وی دیروز هم از مردم کشورش خواسته وجود از هیجان کرونا بیشتر از گذشته سودا نکنند.

میخائیل میشوستین نخست وزیر روسیه همچنین با بیان اینکه کشورش تجربه خوب و ارزشمندی درون مقابله با بیماری های واگیردار دارد از ملت روس مراد ضمن کنترل احساسات خود اجازه ندهند التهاب بر آنان غلبه کرده و وحشت زده شوند.

امروز مقدماتی مورد اجل بر اثر کرونا تو روسیه گزارش شد و یک عیال ۷۹ ساله مبتلا بوسیله کرونا با بود ماندن در قرنطینه و ارتکاب اقدامات درمانی، جان باخت.

در زمان مجهز بیش از یکصد هزار گردشگر روس تو کشورهای مختلف بسر می برند و این مساله دغدغه تامل اقبال روسیه بخاطر بازگشت آنها شده است. از این رو امروز اعلام شد تمامی روس هایی که از خارج خبردار کشور می شوند باید دو هفته داخل قرنطینه باشند.
  • ۹۹/۰۱/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی