خانه لوکس مبله

گوگل از ترقی ی برنامه ی دوساله ی آموزش کودکان در حوزه های پناه و شهروندی دیجیتال رونمایی کرد. برنامه ای به نام Be Internet Awesome که از این بوسیله پس ازآن میزبان موضوعات لیست رسانه ای هم خواهد بود. برنامه ی ترقی ای جدید به صورت اختصاصی روی شناسایی اطلاع دادن کذب و دیگر محتوای غلط موجود داخل اینترنت متمرکز خواهد بود.

گوگل ۶ برنامه ی متاخر سواد رسانه ای ایفا خواهد کرد که در جریان دوره ی تحصیلی، نکات متعددی را به کودکان آموزش می دهد. از میان آن ها می توان نکات کاربردی بخاطر درون امان وجود داشتن از حملات فیشینگ، شناسایی ربات ها، اعتبارسنجی اطلاعات، اعتبارسنجی منابع، خبر اطلاعات لغزش آنلاین، امتیاز آدرس های تقلبی و موارد دیگر اشاره کرد.مقاله های مرتبط:واتساپ برای مبارزه با اطلاعات نادرست فوروارد پیام ها را محدود کردآیا توهم آگاهی در کمین کاربران شبکه های مدنی است؟

کلاس های سواد رسانه ای متاخر گوگل (که قطعا فداکار از مبصر سالان اندوه باید آن ها را مطالعه کنند)، با باهم اتحاد کردن Anne Collier تدوین شدند. کالیر دبیر اجرایی Net Safety Collaborative است. به علاوه Faith Rogow نویسنده ی کتابی با موضوع مسوده رسانه ای برای کودکان و هم بنیان گذار سازمان ملی آموزش سواد رسانه ای همچنین داخل پروژه ی مذکور با گوگل شریک شدن می نرم.

ایمی میکات، مربی و بنیاد گذار سرویس Teachmama در پستی وبلاگی درباره ی برنامه ی گوگل و مسوده رسانه ای کودکان گفت:ما به ابزارها و منابع مناسب احتیاج داریم تا کودکان از حداکثر کاربردهای فناوری بهره برداری کنند. اینک منابع مناسبی در مرزوبوم ی زنهار و شهروندی دیجیتال در اصالت قوم ها صبر دارد، اما باید فعالیت های اکید هم داخل مرزوبوم ی لیست رسانه ای عمل شود. غلام با مربی های متعددی کار کردم. اکثر آن ها اعتقاد دارند لیست رسانه ای برای شهروندی بهتر و حمایت زندگی دیجیتال، خطیر هستند. البته همه ی ما از دشوار بودن پوشش چنین موضوعاتی معارفه داریم.



حوالی های آموزشی گوگل شامل ترکیبی از ابزارهای متنوع می شوند. علاوه بر آموزش های کاربردی و مرحله ای، ابزارهای دیگری بی آرامی بوسیله آن ها عرضه می شود. به نشانی مثال می استعداد بوسیله ترکیبی از فعالیت های تحصیل و موضوعاتی برای ابتدا گفت وگو و تفکر پیرامون منابع آنلاین اشاره کرد.

در مجموع با معاینه کلیات دوره های آموزشی به این نتیجه می رسیم که شعار اصلی، اطلاع رسانی درباره ی صحت محتوای آنلاین است. کودکان باید بیاموزند که لزوما همگی ی محتوای آنلاین، صحیح و ذات نیست. به علاوه آن ها می آموزند که برخی از آن چه داخل وب سایت ها می بینند با هدف دزدی مفروضات شخصی یا تا اینکه هویت فعالیت می کند.کودکان باید بیاموزند که همه ی مفروضات موجود در اینترنت بی عیب نیستند

کودکان در دوره های آموزشی گوگل با مفهوم و عملکرد حمله های فیشینگ آشنا می شوند و گونه های مقابله با آن را نیز حس می کنند. آن ها پس ازآن مهارت های  ضد فیشینگ را با تجربه های عملی و بحث درباره ی خاصیت های صحیح دربرابر متون، پست ها، درخواست های دوستی، تصاویر و ایمیل های مشکوک در اینترنت فرا می گیرند. آموزش های بخش ربات ها محتوی آشنایی با عملکرد درک قدر یا بهای چیزی جعلی می شود. شرکت کننده ها پس از آشنایی با عملکرد شعور مصنوعی، امتیاز بین مخاطب ربات و مردم را می آموزند.

تو ادامه ی آموزش های سواد رسانه ای به کودکان آموخته می شود که چگونه منبع قابل اعتماد را درون فضای آنلاین روبرو کنند. به علاوه آن ها می توانند علت های منابع را غم دریافتن کنند. در سرانجام دانش آموزان لیست رسانه ای مسبوق خواهند شد که احاطه و تخصص یک فرد یا منبع تو یک موضوع، به معنای تخصص و مهارت در همه ی موضوعات نخواهد حیات.

در یکی از حوالی های آموزشی کودکان سؤال هایی مرتبط با یک موضوع را برگزینی می کنند و داخل اینترنت به متعاقب پاسخ آن می گردند. موضوع تک نظر را می استعداد از وب سایت ها یا از میان موضوعات داخل متون آزمایشی قبض کرد. پس از پیدا کردن پاسخ آنلاین غصه باید روانی تأیید منبع انجام شود. تو دنباله بصیرت آموزان مقایسه ی منابع معتبر با یکدیگر را می آموزند تا درنهایت به کلکسیون ای از منابع دست پیدا کنند.



در اندکی از پروگرام ی آموزشی پیرامون صریح کردن منابع معتبر می خوانیم:اگر نمی توانید کلکسیون ای متنوع از منابع معتبر پبدا کنید که با لب اولیه بی قراری خوانی داشته باشند، نسب اول قابل تکیه گاه نخواهد بود.

کودکان می آموزند که چگونه از شواهدی همچون URL فریبنده و معاینه منابع جهت تأیید اعتبار برای تشخیص اطلاعات غلط استعمال کنند. به آن ها آموخته می شود که فداکار افراد اقتدار تشخیص منابع معتبر را ندارند و بوسیله همین دلیل داده ها غلط در سرتاسر اینترنت منتشر می شود.

داخل بسرنوشت شوم دچار کردن آشنایی با بسط معلومات خبط می خوانیم:برخی گروه ها و افراد دلبستگی ی زیادی بوسیله باورها و اعتقادات خویشتن دارند. آن ها تا اینکه ریشه را بخشی تبدیل می دهند تا ما با باورهایشان مقابل شویم. وقتی اطلاعات تغییریافته بوسیله صورت یک ادبیات حقیقی پخش می شود، پدیده ای به صیت داده ها اشتباه منتشر خواهد شد.



تو دوره های آموزشی لیست رسانه ای به کودکان گفته می شود که برخی از منابع مفروضات و اطلاع دادن غلط، از نا م هایی شبیه بوسیله صیت های واقعی استعمال می کنند. به همین دلیل تشخیص بدلی بودن آن ها بیش شاق می شود. به علاوه گونه های وافر وب سایت ها بخاطر احضار توجه کاربران نیز بررسی می شود. به عنوان مثال رسانه های دروغگو از عکس های غیرمرتبط با متن مصرف می کنند خواه با به امر بردن عبارت هایی همچون «شوکه کننده» خواه «افشاگری» تکاپو تو فراخوانی توجه هرچه بیشتر دارند.حصه های بنیانی ی آموزش ازطریق بازی صورت می گیرد

آموزش نمره مفروضات غلط به کودکان به معاون یک بازی تکمیل می شود. ورزش آنلاین Reality River از خرد آموزان می خواهد تا با تشخیص و قضاوت، از یک رودخانه ی خروشان گذر کنند. بازی مذکور بوسیله عنوان قدری از پروگرام ی تحصیلی شهروندی و زنهار دیجتال گوگل توسعه یافت.

هدف نهایی دوروبر ی سواد رسانه ای سواد رسانه، ایجاد عادت بررسی تمامی اعلام و اطلاعات آنلاین (و خیر تنها آن هایی که مشکوک هستند) درون کودکان است. گوگل پروگرام ی جدید خود را بوسیله زبان های انگلیسی، اسپانیایی و هشت زبان دیگر عرضه می کند و خانواده ها و آموزگارها می توانند از برنامه ها استفاده کنند. به علاوه دوره ها و کارگاه های حضوری متعددی هم با مشارکت YMCA و National PTA در شهرهای متعدد جهان برگزار خواهد شد.بیشتر بخوانید:بحران لفظی بین گوگل و فیسبوک رفعت گرفتاپل و گوگل، باارزش ترین برندهای جهان تو صنعت اینترنت بی سیمسیستم عامل کروم گوگل از پردازنده های آیس لیک اینتل پشتیبانی نخواهد کردگوگل برای وارسی عملکرد استادیا سایت تست سرعت راه اندازی کردگوگل دستور کار ای برای تولید تبلتی جدید نخواهد داشت
  • ۹۸/۰۴/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی