خانه لوکس مبله

رن ژنگفی درمصاحبه ای با رسانه دولتی چین، خاصیت ویژگی های اخیر آمریکا پیاده شدن شرکتش را ناچیز شمرد و ادعا کرد که درون آینده نزدیک هیچ شرکتی نمی تواند به پای فناوری 5G هواوی برسد.

هفته گذشته، ایالات متحده، هواویرا به فهرستی که شرکت های آمریکایی را از فروش بدون مجوز با سایر شرکت ها منع می کند، اضافه کرد.

این اقدام، سعی بیش از پیش آمریکا برای تحریم این باهم اتحاد کردن چینی را مدال داد.

رن ژنگفی در تلویزیون دولتی چین پیش روی کرد:سیاست مداران آمریکایی با رفتار کنونی خویشتن غلبه ما را دست کم می گیرند.

هواوی با واکنش های قطعی و فراینده ای از جانب کشورهای غربی و بوسیله رهبری آمریکا مواجه است؛ با این مطالبه که کاربرد از محصولات هواوی تو قبیله بعدی شبکه تلفن همراه خطرات امنیتی به متعاقب دارد.



نتایج احتمالی تصمیم آمریکا برای قراردادن معروفیت هواوی در سیاهه همدستی های موردتحریم، پس از آن آشکار شد که روز دوشنبه، گوگل، غول فناوری چینی را از ستاندن بوسیله روزرسانی های سیستم عامل اندروید منع کرد.

سپس تو روز دوشنبه، وزارت بازرگانی ایالات متحده، مجوزی موقت صادر کرد که به فدایی از شرکت های آمریکایی اذن ادامه پشتیبانی از شبکه ها و دستگاه های موجود هواوی را می داد.

نصیب و قسمت آمریکا اعتراف کرد که مجوزی ۹۰ روزهصادر می کند که به کاربران گوشی های موجود هواوی اجازه می دهد موقتا از بوسیله روزرسانی ها کاربرد کنند و همچنین بوسیله شبکه های موبایل مناطق روستایی دستور فعالیت می دهد.

بااین حال، رن ژنگفی اهمیت این اقدام را کم شمرد و اقرار کرد که هواوی پیش از اعمال ویژگی ها از جانب آمریکا، آمادگی های لازم را خلق کرده است.

هواوی، برای ما ه ها در حلقه جنگ قدرت میان آمریکا و گره راحتی داشته است.

کاربران هواوی در مورد تاثیر این اقدامات روی خودشان نگران هستند؛ این درحالی است که این پیامدها ممکن است برای هواوی همچنین مهم باشند.بیشتر بخوانید:هواوی آنر 20 داخل موافق سراب قبلآنر 20 پرو و آنر 20 چه مغایرت هایی دارنداختلاف هواوی با قضا و قدر آمریکا از کجا آغاز شد و بوسیله کجا خواهد انجامیدپخش حی از رویداد معرفی جهانی آنر ۲۰ [کامل شد]لپ تاپ های ویندوزی هواوی از تحریم مایکروسافت در پناه خواهند ماند؟
  • ۹۸/۰۲/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی