خانه لوکس مبله

به گزارش ایسنا، احد مواجب گفت: مهر از رویت اقلیمی ماه چندان پربارشی به استثنای نوار شمالی کشور نیست بنابر این انتظار بارش های سزاوار سرزنش توجه از نظر اقلیمی در نرمی نداریم. تو این شرایط خلال دو هفته آینده نیز بارش تعمیم و سیستماتیک تو کشور نخواهیم داشت و تنها در خصیصه سواحل استان های گیلان و مازندران، گلستان و بخش های شمالی استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش پیش بینی می شود.

وی در دنباله گفت: تا یکشنبه هفته آینده (۲۱ مهر) بارش نسبتا خوب در سواحل گیلان و مازندران غبطه داریم. احتمالا در ۱۵ روز آینده موج بارشی دیگری وارد قلمرو می شود اما عمدتا نوار شمالی قلمرو را عرشه تاثیر قرار می دهد.

مقرری درباره بارش باران و رگبار در روزهای اخیر گفت: باران گاهی اوقات در بعداز پشت بوسیله قیافه رگبار و رعد و صاعقه عارض داده و باعث شکل گیری روان آب هایی درون محدوده بسیار محدودی از جنوب شرق سرزمین یعنی جنوب سیستان و بلوچستان، مقدر شدن هایی از هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس شده است.

رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران با رمز به شرایط بارش و دما درون آبان گفت: باران طی آبان عمدتا خوب است و بویژه در نصف دوم این ماه تقویت می شود. جهیز های مهاجری که از غرب به شرق حرکت می کنند به قلمرو نفوذ می کنند بنابر این خواست بازندگی برای آبان داریم بوسیله گونه ای که بر بنیاد مدل های اقلیمی تقریبا در بیشتر نقاط سرزمین باران تو حد نرمال و با گرایش به بیش از کمیت نرمال انتظار می رود و دما بین یک تا ۱.۵ درجه سانتی گراد متجاوز از معادل نرمال پیش بینی می شود.

وی داخل ادامه با بیان این که پیاده شدن اساس مقیاس های اقلیمی بارش در آذر به سمت نرمال برای هر منطقه ای میل فاحش می کند، گفت: دما در آذر در حد نرمال و بیش از اندازه نرمال پیش بینی می شود. در واقع یک تا ۱.۵ درجه سانتی گراد متجاوز از اندازه نرمال خواهد بود.

به گفته مهتر مرکز ملی خشکسالی و مدیریت غوغا تو زمستان پیاده شدن اساس استاندارد های اقلیمی بارندگی بوسیله حد نرمال با گرایش به کمینه از حد نرمال سوق صریح می نرم بنابر این باران احتمالا تو ماه های زمستانی به خصوص درون جنوب مغرب قلمرو قرین استان خوزستان حتی بخش های جنوبی فارس و احتمالا جنوب لرستان و جنوب ایلام بوسیله کمتر از وزن نرمال گرایش می یابد.

وظیفه در انتها داخل پاسخ به این پرسش که آیا ترسالی بخاطر خزان زیبنده پیش بینی است، گفت: این که حتما خزان ترسال می شود قابل تایید زدودن اما احتمال ترسالی نسبت به خشکسالی بیشتر است. بیشتر مدل ها مدال می دهد بارندگی در پاییز بویژه آبان و آذر تو حد نرمال با خواست به بسیار از حد نرمال خواهد حیات بنابر این گمان برخورداری از «ترسالی ضعیف» بالاست.
  • ۹۸/۰۷/۱۵

نظرات (۱)

انشالله بارش خوبی خواهیم داشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی