خانه لوکس مبله

بوسیله گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از دیجیتال ریدر، باهم اتحاد کردن آمازونبا ارسال ایمیلی به کاربران خویشتن از تعطیلی سرویس رمان نویسی خویشتن خبر عدالت. آمازون اپلیکیشن استوری خود را تو سال ۲۰۱۵ برای پراکندن داستان‌ها و نوشته‌های کاربرانش راه‌اندازی کرده حیات. کاربران این سایت را معمولاً نویسندگان اندک مشهور تشکیل می‌دهند که بوسیله دستیار آمازون می‌توانند داستان‌های خود را منتشر کنند و به فروش برسانند.
 
آمازون درون این ایمیل به کاربرانش گفت است قبل از تاریخ ۳۰ ژوئن سال سیال داستان‌های خویشتن را بارگزاری کنند بمنظور پس ازآن از این تاریخ دسترسی به احصائیه کاربری نویسندگان دیگر مقدور نخواهد حیات.
 
آمازون سبب خاصی برای تصمیم به تعطیلی سرو رمان نویسی خویشتن ارائه نکرده است اما ظاهراً این تصمیم آمازون باید با افتضاح اخیرش در جعلی بودن داستان‌های منتشر شده تو این سایت وابستگی داشته باشد.
 
ربودن ادبی ادیب برزیلی درون سایت آمازون رسوایی بزرگی برای این سایت و خدمات مربوط به کتاب‌های الکترونیک این شرکت به همراه داشته است. کریس سیرویا دبیر برزیلی این سرو به دزدی ادبی مستنطق شد که مقدماتی مرحله با کپی کردن نوشته‌های رمان کورتنی میلان به نام فساد دوکس جلوه گر شد.
 
بسیاری از کاربران آمازون این اقدام نویسنده برزیلی را محکوم کردند و حتی هشتکی بخاطر دزدی ادبی در آمازون (CopyPastCris) ابداع کردند. مسئولان آمازون بعد از این فضاحت تحقیقات گسترده‌ای در نوشته‌ها و داستان‌های منتشر شده در سرویس‌ آنلاین این شریک شدن آغاز کردند که ۹۵ تاریخ از ۴۳ دبیر تقلبی شناخته شد.
  • ۹۸/۰۲/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی